Haute couture, piercings, tattoos, lekkere mannen, halloween en vintage halloween, dia de los muertos, fotografie, fitness & hardlopen, dingen op sterk water (quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:08 schreef andreas612 het volgende:
Wat voor categorieėn pinnen jullie zoal?
Zoeken op toffe steekwoorden en toffe users toevoegen, dan komt je feed vanzelf vol en kun je gaan repinnen. Ik pin ook van heel veel andere sites (tumblr, deviantart, etc) met de browser pluginquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:19 schreef kvd het volgende:
Deze nieuwe addict komt zich ook maar even melden...Ik kijk veel maar ben geloof ik selectief in het pinnen. Deze week elke dag wel meerdere uren gekeken, maar zit in totaal nog maar op 81 pins...dat moet toch wel wat meer worden
Ga er maar eens uitgebreid voor zitten. Ben bijna 3 maanden bezig geweest om 5000 likes in mapjes te pinnen.:Pquote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Crientj het volgende:
Yes! Mijn profiel is http://www.pinterest.com/Carina1610
Veel over breien, fotografie, mooie illustraties en tatoeages, maar moet sowieso de helft nog uitzoeken en naar een ander bord verplaatsen.
Beginner, heb al bijna 18.000 pins.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ga er maar eens uitgebreid voor zitten. Ben bijna 3 maanden bezig geweest om 5000 likes in mapjes te pinnen.:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Beginner, heb al bijna 18.000 pins.Heb ook 4217 volgers.
Damn, wat veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei toch dat ik geen leven hadquote:
Tja, als je een paar hobby's hebt loopt het al snel op met die pins.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:26 schreef Sylvana het volgende:
Ik pin de laatste tijd zelf niet zo veel, maar dat kwam omdat ik sowieso vanwege omstandigheden wat minder op internet zat. Maar ik vind het nog steeds leuk en ga het nu ook wel weer oppakkenMaar zo verslaafd als trovey ben ik niet, ik heb pas iets meer dan 3500 pins. Linkje staat in mijn sig.
Maar doe je ook echt wat met die pins dan? Want ik hou bijvoorbeeld van bakken, maar ik pin alleen dingen die ik zelf ooit zou willen bakken zeg maarquote:Op maandag 9 juni 2014 14:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja, als je een paar hobby's hebt loopt het al snel op met die pins.
Op mijn food board pin ik gewoon alles wat ik er lekker uit vind zienquote:Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Maar doe je ook echt wat met die pins dan? Want ik hou bijvoorbeeld van bakken, maar ik pin alleen dingen die ik zelf ooit zou willen bakken zeg maarIk pin niet alle 2304609364 bakrecepten.
Ja, doe ik ook wat mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Maar doe je ook echt wat met die pins dan? Want ik hou bijvoorbeeld van bakken, maar ik pin alleen dingen die ik zelf ooit zou willen bakken zeg maarIk pin niet alle 2304609364 bakrecepten.
Ik zie dat je de DM al hebt ontvangen.quote:
Ja! Ik vroeg me ook al af hoe dit zat. Die Nederlandse citaten zijn inderdaad om te huilen. Ook lijkt het alsof er minder gepind wordt of dat ik minder te zien krijg. Als ik bijv. 1x per dag door een categorie scroll, zie ik binnen een half uur wat ik gisteren ook al zag, terwijl er vroeger geen eind aan kwam en er steeds nieuwe dingen op stonden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:30 schreef _Arual_ het volgende:
Zien jullie de laatste tijd ook veel Nederlandstalige pins? Of Pinterest wordt overspoeld door Hollandse dames, óf de boel is tegenwoordig gelokaliseerd. Hoe dan ook, ik vind het geen vooruitgang. De 'diepzinnige' Nederlandse citaten zijn van het type dat ik op Facebook zo haat. Om over de grappige pins nog maar te zwijgen.
Ja okay, dat scheelt wel veel.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik geen leven hadof ik heb veel interesses, dat kan ook.
![]()
Ben ook al een paar jaar bezig.
DM.quote:
Ik had er ook last van, maar heb nu mijn instellingen veranderd. Ik heb mijn taal ingesteld op Engels en locatie op VS, en heb nu geen last meer van al die Hollandse diepzinnigheden!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:47 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Ja! Ik vroeg me ook al af hoe dit zat. Die Nederlandse citaten zijn inderdaad om te huilen. Ook lijkt het alsof er minder gepind wordt of dat ik minder te zien krijg. Als ik bijv. 1x per dag door een categorie scroll, zie ik binnen een half uur wat ik gisteren ook al zag, terwijl er vroeger geen eind aan kwam en er steeds nieuwe dingen op stonden.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Beginner, heb al bijna 18.000 pins.Heb ook 4217 volgers.
Ik ben de magische grens van 10.000 volgers een paar weken geleden gepasseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, ik heb ook geen leven.
Ja hoor. Nu we bijv binnen afzienbare tijd met onze nieuwe keuken willen gaan beginnen, kijk ik inderdaad mijn gehele mapje "Kitchens" door op bruikbare ideeėn.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb die app ook, gebruik 'm 's morgens in bed als ik er nog niet uit hoef, 's avonds voor het slapengaan, als ik ergens even moet wachten enz.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Mieshka het volgende:
Mobiele Pinterest app en bijna overal wifi helpt ook wel. Ik zit vaak op Pinterest tijdens ontbijt, pauzes op het werk, in de bus, tijdens het koken, voor ik ga slapen...
Wowquote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik ben de magische grens van 10.000 volgers een paar weken geleden gepasseerd![]()
Inderdaad, ik heb ook geen leven.![]()
Ik vind de app idd ook erg makkelijkquote:Ik heb die app ook, gebruik 'm 's morgens in bed als ik er nog niet uit hoef, 's avonds voor het slapengaan, als ik ergens even moet wachten enz.
Ben ik een broekie bij.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik ben de magische grens van 10.000 volgers een paar weken geleden gepasseerd![]()
Inderdaad, ik heb ook geen leven.![]()
[..]
Ja hoor. Nu we bijv binnen afzienbare tijd met onze nieuwe keuken willen gaan beginnen, kijk ik inderdaad mijn gehele mapje "Kitchens" door op bruikbare ideeėn.
[..]
Ik heb die app ook, gebruik 'm 's morgens in bed als ik er nog niet uit hoef, 's avonds voor het slapengaan, als ik ergens even moet wachten enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ik volg altijd alleen de borden die me interesseren. Behalve bij mijn zusje, van haar volg ik wel alles.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef Sylvana het volgende:
Of volgen jullie alleen bepaalde borden van personen ipv meteen alles?
Misschien is dit een leuk bord om te volgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
hoe ik het kan gebruiken als marketingtool is me nog niet helemaal duidelijk
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:03 schreef Gala6183 het volgende:
Ik doe ook mee! Pinnen gaat bij mij altijd in vlagen. Nu ik op zoek ben naar een nieuwe keuken ben ik er weer iets meer mee bezig.
[..]
Misschien is dit een leuk bord om te volgen
Ik gebruik het zelfs om dingen te bewaren als ik een crash heb in Opera.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik had mijn linkje hier volgens mij al eens neergezet, maar vooruitSommige volg ik ook al, andere nog niet (en ga ik eens even bekijken).
Ik vind het nogsteeds een erg handig medium. hoe ik het kan gebruiken als marketingtool is me nog niet helemaal duidelijk Het is vooral handig om dingen in op te slaan en te bewaren voor ooit
Sylvanaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:58 schreef Puala het volgende:
Lijstje met pinteresters:
Tyler-Girl
kvd
NoralyZ
Crientj
Amarantha
Puala
Treehut362
SEMTEX
sirPiteye
--
Zo even de laatste pagina afgegaan met linkjes
Dat gaat overzetten worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef Crientj het volgende:
Kan je een bestaand public board ook omzetten naar een prive board?
Nevermind, niet mogelijk.
Die zitten dan gewoon bij andere boarden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:49 schreef kvd het volgende:
Wacht daar nog even mee, ik moet nog inspiratie halen uit al die borden van jullie
quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat gaat overzetten worden.Moet er ook nog een paar opruimen naar andere boarden op die manier.
![]()
Haha, ik moet wel snel zijn - Straks zit mijn moeder op Pinterest en het zijn ideeėn voor haar verjaardagsfeest. (Proud to be fout themaquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:49 schreef kvd het volgende:
Wacht daar nog even mee, ik moet nog inspiratie halen uit al die borden van jullie
Creabea's hier die er een leuke OP van kunnen maken? Ik wil wel even een simpele header makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:58 schreef Puala het volgende:
Lijstje met pinteresters:
Tyler-Girl
kvd
NoralyZ
Crientj
Amarantha
Puala
Treehut362
SEMTEX
sirPiteye
--
Zo even de laatste pagina afgegaan met linkjes
Ach, je begint met een board en komt er dan later achter dat indelen in categorieėn wellicht handiger was geweest.quote:
Aha, het begint.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Net lekker bezig, knalt de site eruit. Merk dat ik wel weer wat boards uit moet gaan pluizenIk vind mijn food board onoverzichtelijk (laatst al alle zoetigheden eruit gehaald en apart gezet)
Je alles door elkaar, geen overzicht. Brood, vlees, vegetarisch. Even kijken hoe ik dat ga doen zonder dat ik straks eindig met heel veel boards hahaquote:
Eindig je toch wel mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je alles door elkaar, geen overzicht. Brood, vlees, vegetarisch. Even kijken hoe ik dat ga doen zonder dat ik straks eindig met heel veel boards haha
Elke keer als je dan iets pint moet je toch uren scrollen om het juiste board te vinden? Dat is het enige wat me tegenhoudt om voor alles wat ik bedenk een board te makenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Eindig je toch wel mee.Ik heb er 140.
Nee hoor, weet precies waar iets hoort en je krijgt ze toch alfabetisch op een rijtje te zien, beetje goed die rij indelen en het is geen probleem.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Elke keer als je dan iets pint moet je toch uren scrollen om het juiste board te vinden? Dat is het enige wat me tegenhoudt om voor alles wat ik bedenk een board te maken
Inmiddels 2 andere boarden ook opgeruimdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Goed van je. Ik heb inmiddels 33 stuks
. PINNENNNN.
Ja, ik ben ook om volslagen duistere redenen door iemand geblokkeerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:13 schreef trovey het volgende:
Kan ik niet slapen, zit wat te pinnen op Pinterest. Aha nieuw Bee Gees board...even volgen, ben ik geblokkeerd door die persoon
....een wildvreemde.
Al eens meegemaakt?
Lekker terugblokkeren dan maar.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |