Maar geen cruciale meer!quote:Op maandag 10 september 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
Mulder maakt elke wedstrijd minimaal één fout.
DEAL WITH ITquote:Op maandag 10 september 2012 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NeeJe krijgt nog van mij wat te horen!
quote:
Topics openen heeft geen zin meer dus, zonde zeg.quote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat de TT veranderd is.
I have to deal with it
Wat lul jij nou weer?quote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Topics openen heeft geen zin meer dus, zonde zeg.
Bij basketbal is ie echt goed jaquote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Greenpeas het volgende:
Kan niet wachtten tot hij de NBA bij Sport1 gaat doen.
Daar is Kobe met de DUNK. Wow. SENK JOE!quote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Greenpeas het volgende:
Kan niet wachtten tot hij de NBA bij Sport1 gaat doen.
Echt he.. Zo vaak zitten er chicks bij VI, maar dit is nou echt niks.quote:
Meh, hij overschatte zichzelf, maar hij kan echt wel goed voetballen. Alleen niet barcelona-goed.quote:
Alsjeblieft!quote:Op maandag 10 september 2012 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is Kobe met de DUNK. Wow. SENK JOE!
2, dochter is 3 nu.quote:
Is de Willem II uitzending al geweest?quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
God Hell, die PSV uitzending weer..
Altijd, ja.quote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Stevenzenl het volgende:
Terugkijkwaardig? Was Koert te pruimen?
Topshow is overdreven, maar prima showtje.quote:
Ja dit vroeg ik ook al maar ik word genegerdquote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef NECfan het volgende:
Prima showtje, niks mis mee?
Heeft iemand aub Mp4 voor me?
quote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef NECfan het volgende:
Prima showtje, niks mis mee?
Heeft iemand aub Mp4 voor me?
Doen!quote:Op maandag 10 september 2012 22:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
En zo ziet de vrouw van Genee eruit
Danku!quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Jivis het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9429cb7f6f7b5086.mp4
Eindelijk!quote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef IbanMayo het volgende:
Lees ik dat goed? Vrijdag Schelvecchio?
Ja daarom toch, dan moet je iedereen een contract voor onbepaalde tijd aanbieden na 1 jaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
Net teruggekeken, maar wat liep Johan nou te bazelen over de SP die van contracten af wil waardoor de spelers na een jaar weer weglopenZe willen juist af van kortlopende contracten
Ik begin terug te verlangen naar het Graydonmannetje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:59 schreef muzas het volgende:
Die 'kantineheld' wordt echt steeds vervelender
quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
Net teruggekeken, maar wat liep Johan nou te bazelen over de SP die van contracten af wil waardoor de spelers na een jaar weer weglopenZe willen juist af van kortlopende contracten
Uit deze 30 seconden blijkt gewoon hoe briljant en belangrijk Genee is voor VI. Toppresentator!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Meer Schelvis! er is zo lang op hem gewacht
(Wat staat er weinig van hem op YoutubeGelukkig hebben we Olivier op Dailymotion)
Die blijft echt geniaal.quote:
Wel een nieuw record voor Sport Inside:quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL
677.000
Die drie heuvels bedoel je?quote:Op maandag 10 september 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom heeft Koert een kut op z'n voorhoofd
Het ging wel aardig... maar wat bedoelde hij met Douchka Potquote:Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Koert was prima te pruimen. Ik vind het erg opportunistisch om hem al na één uitzending af te fakkelen. Natuurlijk is hij niet meteen op het niveau van Genee die het al honderden uitzendingen doet. Dan raak je op elkaar ingespeeld. Ik zou Koert ook graag terugzien als gast dit seizoen. (Douchka, Rot Steward)
En vrijdag de glorieuze come back van Haddock!
Woordgrapje met douchenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ging wel aardig... maar wat bedoelde hij met Douchka Pot?
Meen je dit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ging wel aardig... maar wat bedoelde hij met Douchka Pot?
Ooohquote:
Dat sowieso, maar je vraag je vooral af waar ze die idioten toch steeds vandaan halen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:59 schreef muzas het volgende:
Die 'kantineheld' wordt echt steeds vervelender
Toen ze het over Pot hadden, zei Koert (niet letterlijk): "Weten jullie waarom de dochter van Cor Pot zo vaak de loodgieter moet laten komen? Ze heet Douchka Pot".quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Oooh! Ik dacht even dat een of andere voetbalvrouw Douchka heten, maar die bleek laten pot te zijn ofzo
.
Bij iedere voetbalclub in Nederland kun je er 10 uitkiezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar je vraag je vooral af waar ze die idioten toch steeds vandaan halen.
Een gehandicapte heet zo iemand, maar hij begreep wel alles wat er besproken werd bleek uit z'n reactiesquote:Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
Die gast die rechts achter Koerd zit met zwart haar en een brilletje, wtf is dat voor autist.
Ja, nu wel. Maar ik let niet 100% op als ik naar VI kijk. Bovendien is de humor van Koert zo extreem dom, dat ik er juist lang over moet nadenken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen ze het over Pot hadden, zei Koert (niet letterlijk): "Weten jullie waarom de dochter van Cor Pot zo vaak de loodgieter moet laten komen? Ze heet Douchka Pot".
En toch snap je 'm niet?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Maar ik let niet 100% op als ik naar VI kijk. Bovendien is de humor van Koert zo extreem simpel, dat het nog te moeilijk voor mij is.
Zie 'm nu ja, heeft ie down syndroom ofzo?quote:Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
Die gast die rechts achter Koerd zit met zwart haar en een brilletje, wtf is dat voor autist.
Hij zei er geen 'pot' achter maar iedereen met meer dan... naja dat was de grap dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen ze het over Pot hadden, zei Koert (niet letterlijk): "Weten jullie waarom de dochter van Cor Pot zo vaak de loodgieter moet laten komen? Ze heet Douchka Pot".
En toch snap je 'm niet?
Beetje jammer dat het kapsel afgedekt isquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zoon van![]()
Je kraamt onzin uit!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Cor Pot volledig Willem Cornelis heet, W.C. Pot?
Ik heb een kaartje waar dat op staat!
Met z'n handjes inderdaad.. Wat een kutmongool was dat zeg godverdommequote:Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
Ja, die man zat daadwerkelijk in een rolstoel en was dus naar alle waarschijnlijkheid mentaal gehandicapt. Dus "kutmongool" vind ik wat ongelukkig uitgedrukt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Met z'n handjes inderdaad.. Wat een kutmongool was dat zeg godverdomme
Doe eens even normaal. Prachtig toch dat die jongen daar een leuke avond heeft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Met z'n handjes inderdaad.. Wat een kutmongool was dat zeg godverdomme
Koert Westerman effectquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL
677.000
waar gaat dit over mensenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Cor Pot volledig Willem Cornelis heet, W.C. Pot?
Ik heb een kaartje waar dat op staat!
Schubbekutteveen en Driekruizendorp zit er vol meequote:Op dinsdag 11 september 2012 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar je vraag je vooral af waar ze die idioten toch steeds vandaan halen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, die man zat daadwerkelijk in een rolstoel en was dus naar alle waarschijnlijkheid mentaal gehandicapt. Dus "kutmongool" vind ik wat ongelukkig uitgedrukt.
HAP HAPquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Doe eens even normaal. Prachtig toch dat die jongen daar een leuke avond heeft.
Simpele.
Daar nodigden ze Anouk Hoogendijk tenminste uit, dat zouden ze bij VI ook moeten doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:11 schreef anoukane het volgende:
De echte Koert fan kende die woordgrap natuurlijk al (van de betweters)
Sowieso een zeer ongepaste opmerking met in het achterhoofd de komst van Schelveccio a.s. vrijdag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eerst onzin uitkramen, en daarna zeggen dat degenen die je gecorrigeerd hebben gehapt hebben.
Dan ben je een winnaar op het internet, maar tegelijkertijd een loser.
Ik hoopte al op deze reactie!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eerst onzin uitkramen, en daarna zeggen dat degenen die je gecorrigeerd hebben gehapt hebben.
Dan ben je een winnaar op het internet, maar tegelijkertijd een loser.
Is er nog een reactie waar je op hoopt? Ik doe namelijk ook verzoeknummers!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik hoopte al op deze reactie!
For old time's sake: doe maar iets waar de roemruchte wijk 'De Worp' in voor komt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er nog een reactie waar je op hoopt? Ik doe namelijk ook verzoeknummers!
Nou, we zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er nog een reactie waar je op hoopt? Ik doe namelijk ook verzoeknummers!
Over vroeger gesproken Wilfred, ik herinner me nog de tijd dat ik in het jeugdinternaat van Go Ahead zat. Ik was daar terecht gekomen omdat ik net iets beter kon voetballen dan de jongens van het dorp, maar enfin, zolang ik maar af was van mijn vader vond ik natuurlijk alles best. Ja, mijn vader was een zeer streng man, en toen in de sixties begon de jeugd zich af te zetten tegen al het gezag. Nou, dan had je aan zo'n politie commandant een taaie! Toen ik thuiskwam met een moderne coup lang haar was het huis te klein, dat zou jij toch zeker moeten begrijpen Wilfred. Ik was blij dat ik uit dat wereldje kon ontsnappen, aan de ene kant met het voetbal, maar mijn liefde was toch de muziek, in die tijd leerde ik ook Harry Muskee kennen. Dat waren cowboytijden, bij alle concerten van Cuby and the Blizzards stonden de bandleden en zelfs ik als manager stijf van de pep. Ook tijdens het voetballen hoor, maar goed dat daar geen beelden van zijn, anders had jij die jeugdzonden elke week laten zien Wilfred! Dat was een tijd dat je alles deed wat god verboden had, maar er waren veel minder huichelaars zoals nu. Vroeger reisden alle teams met de trein naar de uitwedstrijden en rond Amersfoort kwam je elkaar dan tegen, het werden dan heuse feesten in de treinwagons, en je borrelde met de gozer die je de dag daarvoor nog door de hekken had geschopt. Vrijheid blijheid dus, maar je moet niet denken dat dat een makkelijke wereld was Wilfred. Nu weet ik dat pa en ma Sjenee jouw studie Rechten volledig gefinancieerd hebben en dat ze verbaasd opkeken dat jij opeens met een bakfiets door de Heerenstraat van Groningen fietste en plotseling de enkerman van Oog TV bleek te zijn, maar in die tijd van dat jeugdinternaat kwam het de meesten niet aanwaaien. Elke keer als ik door Deventer fietste keek ik om de honderd meter toch onwillekeurig om mijn schouder, survivul uf de fittest noemen ze dat geloof ik, alleen de beste bleven over, vooral in één van die stadsbuurten, De Worp, als je daar was opgegroeid was je sneller volwassen dan jij "Ha, daar ben ik weer!" kan zeggen Wilfred! Eén van de grootste bijgoochems, en dat zou je niet zeggen als je hem nu ziet, was Bert van Marwijk. Ik herinner me nog goed hoe hij de eerste keer de Adelaarshorst opreed, een echte playboy die Bert met een lekker wijf naast hem in zijn Spitfire cabrio. Zelfs Barry Hughes was onder de indruk, en dat zegt veel, want het was weinigen gegeven om zo'n indruk achter te laten op de Engelse oefenmeester. Ik zelf behoor ook tot dat selecte gezelschap, zo zei Barry eens: "Die Derksen, die kan met zijn linkerbeen nog een blik erwten openschieten."quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
For old time's sake: doe maar iets waar de roemruchte wijk 'De Worp' in voor komt.
Zolang ik er zelf maar lol om heb.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou, we zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
Je verveelt je echt in dat Frankrijk he? Ik zei laatst tegen johannes, je hebt mooi uitzicht he hier op zee. En hij keek echt om van: godverdomme! dat had ik nog helemaal niet gezien! HAHAHAHAquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over vroeger gesproken Wilfred, ik herinner me nog de tijd dat ik in het jeugdinternaat van Go Ahead zat. Ik was daar terecht gekomen omdat ik net iets beter kon voetballen dan de jongens van het dorp, maar enfin, zolang ik maar af was van mijn vader vond ik natuurlijk alles best. Ja, mijn vader was een zeer streng man, en toen in de sixties begon de jeugd zich af te zetten tegen al het gezag. Nou, dan had je aan zo'n politie commandant een taaie! Toen ik thuiskwam met een moderne coup lang haar was het huis te klein, dat zou jij toch zeker moeten begrijpen Wilfred. Ik was blij dat ik uit dat wereldje kon ontsnappen, aan de ene kant met het voetbal, maar mijn liefde was toch de muziek, in die tijd leerde ik ook Harry Muskee kennen. Dat waren cowboytijden, bij alle concerten van Cuby and the Blizzards stonden de bandleden en zelfs ik als manager stijf van de pep. Ook tijdens het voetballen hoor, maar goed dat daar geen beelden van zijn, anders had jij die jeugdzonden elke week laten zien Wilfred! Dat was een tijd dat je alles deed wat god verboden had, maar er waren veel minder huichelaars zoals nu. Vroeger reisden alle teams met de trein naar de uitwedstrijden en rond Amersfoort kwam je elkaar dan tegen, het werden dan heuse feesten in de treinwagons, en je borrelde met de gozer die je de dag daarvoor nog door de hekken had geschopt. Vrijheid blijheid dus, maar je moet niet denken dat dat een makkelijke wereld was Wilfred. Nu weet ik dat pa en ma Sjenee jouw studie Rechten volledig gefinancieerd hebben en dat ze verbaasd opkeken dat jij opeens met een bakfiets door de Heerenstraat van Groningen fietste en plotseling de enkerman van Oog TV bleek te zijn, maar in die tijd van dat jeugdinternaat kwam het de meesten niet aanwaaien. Elke keer als ik door Deventer fietste keek ik om de honderd meter toch onwillekeurig om mijn schouder, survivul uf de fittest noemen ze dat geloof ik, alleen de beste bleven over, vooral in één van die stadsbuurten, De Worp, als je daar was opgegroeid was je sneller volwassen dan jij "Ha, daar ben ik weer!" kan zeggen Wilfred! Eén van de grootste bijgoochems, en dat zou je niet zeggen als je hem nu ziet, was Bert van Marwijk. Ik herinner me nog goed hoe hij de eerste keer de Adelaarshorst opreed, een echte playboy die Bert met een lekker wijf naast hem in zijn Spitfire cabrio. Zelfs Barry Hughes was onder de indruk, en dat zegt veel, want het was weinigen gegeven om zo'n indruk achter te laten op de Engelse oefenmeester. Ik zelf behoor ook tot dat selecte gezelschap, zo zei Barry eens: "Die Derksen, die kan met zijn linkerbeen nog een blik erwten openschieten."
[..]
Zolang ik er zelf maar lol om heb.
Ik ben juist de hele tijd bezig, ik zit nu juist even met een laptopje even wat VI te doen, en tegelijkertijd de uitzending van gister terugkijken. Heerlijk toch? Alleen snapt die vrouw waarvan ik deze kamer huur niet helemaal waarom ik mijn broekie heb uitgedaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je verveelt je echt in dat Frankrijk he? Ik zei laatst tegen johannes, je hebt mooi uitzicht he hier op zee. En hij keek echt om van: godverdomme! dat had ik nog helemaal niet gezien! HAHAHAHA
Heerlijk man, prima, niks mis mee. Mijn broekje is ook uit, maar dat heeft vooral te maken omdat ik nu naar Lowietje zit te kijken. Laat lekker gaan joh.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben juist de hele tijd bezig, ik zit nu juist even met een laptopje even wat VI te doen, en tegelijkertijd de uitzending van gister terugkijken. Heerlijk toch? Alleen snapt die vrouw waarvan ik deze kamer huur niet helemaal waarom ik mijn broekie heb uitgedaan.
ps. Er is in deze stad geen zee.
Laptop Louis, die is goed hoor. Vraag me af of hij interpretatie divergentie met Hansie heeft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heerlijk man, prima, niks mis mee. Mijn broekje is ook uit, maar dat heeft vooral te maken omdat ik nu naar Lowietje zit te kijken. Laat lekker gaan joh.
Zo, dat zijn teksten!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef Slurrrrp het volgende:
Ik hoop dat ze die Iwan van Duren de volgende keer met een tank aanrijden in het westerpark.
Wat een ongelooflijke sensatiezuchtige (?) loser is dat toch.
Zat Wilfred serieus bij Oog TV?quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:20 schreef Thas het volgende:
[..]
Zat Wilfred serieus bij Oog TV?
Vind dat nog een best kijkbare zender voor een regionale zender
Ahhquote:
Zeg ben je nu klaar met je machogebral?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Slurrrrp het volgende:
Bloed onder me nagels die gast... zo fout.
Heb hem helaas nog niet zien rennen in het park anders had ik wel een voetje uitgestoken.
Jep, internet tough guy
Het wordt sommige matchfixers te heet onder de voeten, Iwan de verschrikkelijke spoort ze allemaal op.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Slurrrrp het volgende:
Bloed onder me nagels die gast... zo fout.
Heb hem helaas nog niet zien rennen in het park anders had ik wel een voetje uitgestoken.
Jep, internet tough guy
Toen ik hem aannam vroegen ze nog wat voor homoseksueel ik nou weer aangenomen hadquote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef Slurrrrp het volgende:
Boe! En hij is weg.. je bent macho of niet.
Maar jullie vinden het een goeie kerel? Elke keer als ik hem hoor dan staat de wereld nog net niet op instorten. Uiteindelijk is er dan weer geen ene fuck aan de hand.
Sensatiezoekertje.
Ik ga geen punten scoren met mijn keuze, maar daar heb ik schijt aan. Johan heeft het ons afgeraden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie hebben toch wel allemaal gestemd op D66 he omdat dat moest van Johan?
Zelf heb ik gestemd op dezelfde partij als René.
De SGP?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ga geen punten scoren met mijn keuze, maar daar heb ik schijt aan. Johan heeft het ons afgeraden.
Nou, dat zou een hoop verklaren Hans! hahahahahaquote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Donderstraal een eind op. Je denkt echt dat ik achterlijk ben he?
PVV. En dat voor een sjeik.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie hebben toch wel allemaal gestemd op D66 he omdat dat moest van Johan?
Zelf heb ik gestemd op dezelfde partij als René.
Jij wil extra kopvoddentax gaan betalen?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
PVV. En dat voor een sjeik.
Ik heb geld zat. Als ik Boskamp een Albert Heijn-tas met bankbiljetten kan geven dan kan ik ook kopvoddentax voor mijn vrouw(en) betalen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil extra kopvoddentax gaan betalen?
Ik heb dat ook. Via mijn televisie krijg ik via SBS 6 en RTL 7 al vaak genoeg een werkelijkheid te zien, waar een gevaar in een klein hoekje ligt. Zo zie ik bij Funny Video's vaak genoeg hoe mensen die buiten hun zolderkamer terecht zijn gekomen zich vaak lelijk bezeren bij onschuldig ogende stunts met allerhande voertuigen en zelf gefabriceerde schansjes. Ook heb ik, zoals je begrijpt, geen auto, want als ik geen geld heb deze af te betalen kan er altijd een Repo team op de stoep komen te staan met een vakkundig team van gespierde mannen en mollige vrouwen die mij in niet misselijke taal fysiek en mentaal bedreigen. En als dat nog niet erg genoeg is, vijf minuten voordat dit team arriveert komt er een cameraploeg mijn huis binnen om mij alvast een microfoontje op te spelden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niet gestemd, dan moet ik mn huis uit, wie weet welke gek er op de hoek van de straat staat.
Maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Via mijn televisie krijg ik via SBS 6 en RTL 7 al vaak genoeg een werkelijkheid te zien, waar een gevaar in een klein hoekje ligt. Zo zie ik bij Funny Video's vaak genoeg hoe mensen die buiten hun zolderkamer terecht zijn gekomen zich vaak lelijk bezeren bij onschuldig ogende stunts met allerhande voertuigen en zelf gefabriceerde schansjes. Ook heb ik, zoals je begrijpt, geen auto, want als ik geen geld heb deze af te betalen kan er altijd een Repo team op de stoep komen te staan met een vakkundig team van gespierde mannen en mollige vrouwen die mij in niet misselijke taal fysiek en mentaal bedreigen. En als dat nog niet erg genoeg is, vijf minuten voordat dit team arriveert komt er een cameraploeg mijn huis binnen om mij alvast een microfoontje op te spelden.
Over microfoontjes gesproken. Er zijn ook bepaalde hoofdredacteuren die met een microfoontje om de voordeur opendoen als er aangebeld wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Via mijn televisie krijg ik via SBS 6 en RTL 7 al vaak genoeg een werkelijkheid te zien, waar een gevaar in een klein hoekje ligt. Zo zie ik bij Funny Video's vaak genoeg hoe mensen die buiten hun zolderkamer terecht zijn gekomen zich vaak lelijk bezeren bij onschuldig ogende stunts met allerhande voertuigen en zelf gefabriceerde schansjes. Ook heb ik, zoals je begrijpt, geen auto, want als ik geen geld heb deze af te betalen kan er altijd een Repo team op de stoep komen te staan met een vakkundig team van gespierde mannen en mollige vrouwen die mij in niet misselijke taal fysiek en mentaal bedreigen. En als dat nog niet erg genoeg is, vijf minuten voordat dit team arriveert komt er een cameraploeg mijn huis binnen om mij alvast een microfoontje op te spelden.
Of in je voortuin nu.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niet gestemd, dan moet ik mn huis uit, wie weet welke gek er op de hoek van de straat staat.
oh ja ik ziet hier een beetje uit mijn nek te lullen altijdquote:Op woensdag 12 september 2012 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit hier om te presenteren, ik voor mijn mening.
Nou weet ik waarom René niet naar dit topic gekomme is!!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
oh ja ik ziet hier een beetje uit mijn nek te lullen altijd
Hans, wat is dit voor onzin? Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het Oosten kan je tenminste nog op sporters stemmen zoals op Shevchenko of op Vinokoerov. Wisten jullie trouwens dat Herbert Dijkstra vorig jaar een keer met Vinokoerov heeft gepraat in Kazakhstan? Dit heeft hij af en toe terloops laten vallen dit jaar.
Dit had het programma echt even nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het Oosten kan je tenminste nog op sporters stemmen zoals op Shevchenko of op Vinokoerov. Wisten jullie trouwens dat Herbert Dijkstra vorig jaar een keer met Vinokoerov heeft gepraat in Kazakhstan? Dit heeft hij af en toe terloops laten vallen dit jaar.
JIJ HEBT LIEVER DAT ER WORDT GEPRAAT OVER DIE WEG IN DE PROVINCIE WAAR JE NIET HARDER DAN 80 MAG EN JE VERKERING UITGING??!?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit had het programma echt even nodig.
Hans, Hans, je moet je pilletjes innemen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JIJ HEBT LIEVER DAT ER WORDT GEPRAAT OVER DIE WEG IN DE PROVINCIE WAAR JE NIET HARDER DAN 80 MAG EN JE VERKERING UITGING??!?
Hansie.....Hansie rustig nou!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JIJ HEBT LIEVER DAT ER WORDT GEPRAAT OVER DIE WEG IN DE PROVINCIE WAAR JE NIET HARDER DAN 80 MAG EN JE VERKERING UITGING??!?
Heeft hij toen ook voor de achttiende keer gezegd dat de wonderbaan van Medeo in Alma Ata overdekt wordt (zodat de wind mee van 300 meter teniet wordt gedaan) ?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry hoor maar je laat een beetje wokken toch niet prevaleren boven Voetbal International.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lekker wokken
Dan maar VI kijken als ik thuis ben
Kloptquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:40 schreef Massief het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je laat een beetje wokken toch niet prevaleren boven Voetbal International.
In ieder geval pro-europa, ik heb gehoord dat ie alleen met Italiaanse euro's betaald namelijk.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:55 schreef Heufd het volgende:
Wat een waardeloze gozers zijn dat op de VI-Facebookpagina. Zijn die niet helemaal goed bij hun patatje?
Ah joh, is prima man. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik wel eens op vrijdag verstek laat gaan en het op zaterdag terug kijk. Je hebt toch sociale verplichtingen hé, slap ouwehoeren in de kroeg en dergelijke.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar gelukkig kan ik t weer zien
Heerlijk man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond topshowtje met Schelvecchio. Helemaal niets mis mee.
Die hele Lord of the Rings trilogie valt in het niets met de emoties die de terugkeer oproept van de opperbaas van Sport1, de man die alle bunga lijstjes overbodig maakt, de man die laat zien dat cabaret een vak is, Il Principe van het Italiaanse voetbal, de vader aller zaalvoetballers, de man die wekelijks commentaar van een boven literair niveau produceert, de man die de zwarthemden van Mussolini zou laten verbleken met zijn paarse overhemd, de geweldenaar, de eindbaas, de bijna Sierd de Vos waardige Emilio Schelvecchioquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ah joh, is prima man. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik wel eens op vrijdag verstek laat gaan en het op zaterdag terug kijk. Je hebt toch sociale verplichtingen hé, slap ouwehoeren in de kroeg en dergelijke.
Maar vanavond ligt deze jongen gewoon op de bank hoor, The return of the King wil ik niet missen
Wat een psychopaten, volledig smakeloos. Maar ja, Nederland is een smakeloos land, aangezien de Toppers en Frans Bauer de arena zo vol kunnen krijgen en artiesten als Jan Willem Roy (spreek uit Rwah) voor een appel en een ei in een aftands zaaltje in de provincie moeten spelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/Voetbalinternationaltv
Allemaal haten op Schelvecchio
Frans heeft net als Hansie een cokelachquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een psychopaten, volledig smakeloos. Maar ja, Nederland is een smakeloos land, aangezien de Toppers en Frans Bauer de arena zo vol kunnen krijgen en artiesten als Jan Willem Roy (spreek uit Rwah) voor een appel en een ei in een aftands zaaltje in de provincie moeten spelen.
Ik zeg altijd, die Frans is een schat van een jongen, als hij maar niet gaat zingen. Dat geldt ook voor die mensen, ze zijn vast hartstikke aardig, maar ze zouden een verbod moeten krijgen van de VI Facebook.
Nu ben ik gewoon even nieuwsgierig wie je napraat...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frans heeft net als Hansie een cokelach
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hele Lord of the Rings trilogie valt in het niets met de emoties die de terugkeer oproept van de opperbaas van Sport1, de man die alle bunga lijstjes overbodig maakt, de man die laat zien dat cabaret een vak is, Il Principe van het Italiaanse voetbal, de vader aller zaalvoetballers, de man die wekelijks commentaar van een boven literair niveau produceert, de man die de zwarthemden van Mussolini zou laten verbleken met zijn paarse overhemd, de geweldenaar, de eindbaas, de bijna Sierd de Vos waardige Emilio Schelvecchio
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:11 schreef Evertjan het volgende:
hey mannen zitten we er weer klaar voor de beste tv show van de wereld!!!!
Dat Koekoek-momentje was geweldigquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk komen ze terug op de invloed van Sierd op de verkiezingsuitzending
Dat hoop ik ook, want ik constateer dat ik iets gemist heb?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk komen ze terug op de invloed van Sierd op de verkiezingsuitzending
Er was een koekoekje tijdens het NOS-programma over de verkiezingsuitslag.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want ik constateer dat ik iets gemist heb?
OHJA das waar ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beginzinnetje van dat lied thamme
Je bent er nooit lid van geweest?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:33 schreef Paul het volgende:
Missen jullie me al in VBL sc trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |