abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116656053
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Over vroeger gesproken Wilfred, ik herinner me nog de tijd dat ik in het jeugdinternaat van Go Ahead zat. Ik was daar terecht gekomen omdat ik net iets beter kon voetballen dan de jongens van het dorp, maar enfin, zolang ik maar af was van mijn vader vond ik natuurlijk alles best. Ja, mijn vader was een zeer streng man, en toen in de sixties begon de jeugd zich af te zetten tegen al het gezag. Nou, dan had je aan zo'n politie commandant een taaie! Toen ik thuiskwam met een moderne coup lang haar was het huis te klein, dat zou jij toch zeker moeten begrijpen Wilfred. Ik was blij dat ik uit dat wereldje kon ontsnappen, aan de ene kant met het voetbal, maar mijn liefde was toch de muziek, in die tijd leerde ik ook Harry Muskee kennen. Dat waren cowboytijden, bij alle concerten van Cuby and the Blizzards stonden de bandleden en zelfs ik als manager stijf van de pep. Ook tijdens het voetballen hoor, maar goed dat daar geen beelden van zijn, anders had jij die jeugdzonden elke week laten zien Wilfred! Dat was een tijd dat je alles deed wat god verboden had, maar er waren veel minder huichelaars zoals nu. Vroeger reisden alle teams met de trein naar de uitwedstrijden en rond Amersfoort kwam je elkaar dan tegen, het werden dan heuse feesten in de treinwagons, en je borrelde met de gozer die je de dag daarvoor nog door de hekken had geschopt. Vrijheid blijheid dus, maar je moet niet denken dat dat een makkelijke wereld was Wilfred. Nu weet ik dat pa en ma Sjenee jouw studie Rechten volledig gefinancieerd hebben en dat ze verbaasd opkeken dat jij opeens met een bakfiets door de Heerenstraat van Groningen fietste en plotseling de enkerman van Oog TV bleek te zijn, maar in die tijd van dat jeugdinternaat kwam het de meesten niet aanwaaien. Elke keer als ik door Deventer fietste keek ik om de honderd meter toch onwillekeurig om mijn schouder, survivul uf de fittest noemen ze dat geloof ik, alleen de beste bleven over, vooral in één van die stadsbuurten, De Worp, als je daar was opgegroeid was je sneller volwassen dan jij "Ha, daar ben ik weer!" kan zeggen Wilfred! Eén van de grootste bijgoochems, en dat zou je niet zeggen als je hem nu ziet, was Bert van Marwijk. Ik herinner me nog goed hoe hij de eerste keer de Adelaarshorst opreed, een echte playboy die Bert met een lekker wijf naast hem in zijn Spitfire cabrio. Zelfs Barry Hughes was onder de indruk, en dat zegt veel, want het was weinigen gegeven om zo'n indruk achter te laten op de Engelse oefenmeester. Ik zelf behoor ook tot dat selecte gezelschap, zo zei Barry eens: "Die Derksen, die kan met zijn linkerbeen nog een blik erwten openschieten."

[..]

Zolang ik er zelf maar lol om heb.
Je verveelt je echt in dat Frankrijk he? Ik zei laatst tegen johannes, je hebt mooi uitzicht he hier op zee. En hij keek echt om van: godverdomme! dat had ik nog helemaal niet gezien! HAHAHAHA
pi_116656390
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Je verveelt je echt in dat Frankrijk he? Ik zei laatst tegen johannes, je hebt mooi uitzicht he hier op zee. En hij keek echt om van: godverdomme! dat had ik nog helemaal niet gezien! HAHAHAHA
Ik ben juist de hele tijd bezig, ik zit nu juist even met een laptopje even wat VI te doen, en tegelijkertijd de uitzending van gister terugkijken. Heerlijk toch? Alleen snapt die vrouw waarvan ik deze kamer huur niet helemaal waarom ik mijn broekie heb uitgedaan.

ps. Er is in deze stad geen zee.
pi_116656593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik ben juist de hele tijd bezig, ik zit nu juist even met een laptopje even wat VI te doen, en tegelijkertijd de uitzending van gister terugkijken. Heerlijk toch? Alleen snapt die vrouw waarvan ik deze kamer huur niet helemaal waarom ik mijn broekie heb uitgedaan.

ps. Er is in deze stad geen zee.
Heerlijk man, prima, niks mis mee. Mijn broekje is ook uit, maar dat heeft vooral te maken omdat ik nu naar Lowietje zit te kijken. Laat lekker gaan joh.
pi_116656844
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:02 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Heerlijk man, prima, niks mis mee. Mijn broekje is ook uit, maar dat heeft vooral te maken omdat ik nu naar Lowietje zit te kijken. Laat lekker gaan joh.
Laptop Louis, die is goed hoor. Vraag me af of hij interpretatie divergentie met Hansie heeft.
pi_116693369
Ik hoop dat ze die Iwan van Duren de volgende keer met een tank aanrijden in het westerpark.

Wat een ongelooflijke sensatiezuchtige (?) loser is dat toch.
pi_116695430
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef Slurrrrp het volgende:
Ik hoop dat ze die Iwan van Duren de volgende keer met een tank aanrijden in het westerpark.

Wat een ongelooflijke sensatiezuchtige (?) loser is dat toch.
Zo, dat zijn teksten!
pi_116695875
Bloed onder me nagels die gast... zo fout.

Heb hem helaas nog niet zien rennen in het park anders had ik wel een voetje uitgestoken.

Jep, internet tough guy
pi_116696262
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Knip
Zat Wilfred serieus bij Oog TV?

Vind dat nog een best kijkbare zender voor een regionale zender :P
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  woensdag 12 september 2012 @ 18:28:47 #189
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_116696556
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:20 schreef Thas het volgende:

[..]

Zat Wilfred serieus bij Oog TV?

Vind dat nog een best kijkbare zender voor een regionale zender :P
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_116696609
quote:
Ahh :D
Ik had eigenlijk nooit gelet op het shirt wat daar hangt :')
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_116697009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Slurrrrp het volgende:

Heb hem helaas nog niet zien rennen in het park anders had ik wel een voetje uitgestoken.

Jep, internet tough guy
Zeg ben je nu klaar met je machogebral?
pi_116699362
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Slurrrrp het volgende:

Jep, internet tough guy
Het wordt sommige matchfixers te heet onder de voeten, Iwan de verschrikkelijke spoort ze allemaal op.
pi_116701256
Boe! En hij is weg.. je bent macho of niet.

Maar jullie vinden het een goeie kerel? Elke keer als ik hem hoor dan staat de wereld nog net niet op instorten. Uiteindelijk is er dan weer geen ene fuck aan de hand.
Sensatiezoekertje.
pi_116701429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef Slurrrrp het volgende:
Boe! En hij is weg.. je bent macho of niet.

Maar jullie vinden het een goeie kerel? Elke keer als ik hem hoor dan staat de wereld nog net niet op instorten. Uiteindelijk is er dan weer geen ene fuck aan de hand.
Sensatiezoekertje.
Toen ik hem aannam vroegen ze nog wat voor homoseksueel ik nou weer aangenomen had
pi_116701550
Hehehe tering... je moet in je rol zijn hier of je wordt niet serieus genomen?
pi_116701584
Oh oh...serieus genomen, ik voel een gijp grap aankomen
pi_116701946
Oh, er is iemand op zijn pik getrapt
  woensdag 12 september 2012 @ 20:34:29 #199
pi_116703404
Manolevje heeft weer gescoord voor Bulgarije. Waarom maken ze die man niet gewoon rechtsbuiten?

(lekker wijf trouwens)

pi_116706183
dat rare hysterische wijf van de PVV nu op Ned 1
pi_116712199
Jullie hebben toch wel allemaal gestemd op D66 he omdat dat moest van Johan?

Zelf heb ik gestemd op dezelfde partij als René.
pi_116713104
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

Ik ga geen punten scoren met mijn keuze, maar daar heb ik schijt aan. Johan heeft het ons afgeraden.
pi_116713327
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik ga geen punten scoren met mijn keuze, maar daar heb ik schijt aan. Johan heeft het ons afgeraden.
De SGP?
pi_116714014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

De SGP?
Donderstraal een eind op. Je denkt echt dat ik achterlijk ben he?
pi_116715102
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Donderstraal een eind op. Je denkt echt dat ik achterlijk ben he?
Nou, dat zou een hoop verklaren Hans! hahahahaha
  woensdag 12 september 2012 @ 22:40:20 #206
pi_116715187
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

PVV. En dat voor een sjeik.
pi_116715238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

PVV. En dat voor een sjeik.
Jij wil extra kopvoddentax gaan betalen?
  woensdag 12 september 2012 @ 22:45:21 #208
pi_116715673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Jij wil extra kopvoddentax gaan betalen?
Ik heb geld zat. Als ik Boskamp een Albert Heijn-tas met bankbiljetten kan geven dan kan ik ook kopvoddentax voor mijn vrouw(en) betalen.
pi_116715687
Ik heb niet gestemd, dan moet ik mn huis uit, wie weet welke gek er op de hoek van de straat staat.
pi_116716370
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niet gestemd, dan moet ik mn huis uit, wie weet welke gek er op de hoek van de straat staat.
Ik heb dat ook. Via mijn televisie krijg ik via SBS 6 en RTL 7 al vaak genoeg een werkelijkheid te zien, waar een gevaar in een klein hoekje ligt. Zo zie ik bij Funny Video's vaak genoeg hoe mensen die buiten hun zolderkamer terecht zijn gekomen zich vaak lelijk bezeren bij onschuldig ogende stunts met allerhande voertuigen en zelf gefabriceerde schansjes. Ook heb ik, zoals je begrijpt, geen auto, want als ik geen geld heb deze af te betalen kan er altijd een Repo team op de stoep komen te staan met een vakkundig team van gespierde mannen en mollige vrouwen die mij in niet misselijke taal fysiek en mentaal bedreigen. En als dat nog niet erg genoeg is, vijf minuten voordat dit team arriveert komt er een cameraploeg mijn huis binnen om mij alvast een microfoontje op te spelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')