abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116642434
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:14 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Woordgrapje met douchen ;(
Oooh :')! Ik dacht even dat een of andere voetbalvrouw Douchka heten, maar die bleek laten pot te zijn ofzo :@.
pi_116642463
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:59 schreef muzas het volgende:
Die 'kantineheld' wordt echt steeds vervelender :')
Dat sowieso, maar je vraag je vooral af waar ze die idioten toch steeds vandaan halen.
pi_116642485
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Oooh :')! Ik dacht even dat een of andere voetbalvrouw Douchka heten, maar die bleek laten pot te zijn ofzo :@.
Toen ze het over Pot hadden, zei Koert (niet letterlijk): "Weten jullie waarom de dochter van Cor Pot zo vaak de loodgieter moet laten komen? Ze heet Douchka Pot".
En toch snap je 'm niet?
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:19:41 #154
356891 Abed
hooggeleid
pi_116642492
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar je vraag je vooral af waar ze die idioten toch steeds vandaan halen.
Bij iedere voetbalclub in Nederland kun je er 10 uitkiezen. :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_116642496
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
Die gast die rechts achter Koerd zit met zwart haar en een brilletje, wtf is dat voor autist. :')
Een gehandicapte heet zo iemand, maar hij begreep wel alles wat er besproken werd bleek uit z'n reacties _O-.

Maar wie was die beer achter Johan, moest die poepen?
pi_116642520
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:19 schreef Stofje het volgende:

[..]

Toen ze het over Pot hadden, zei Koert (niet letterlijk): "Weten jullie waarom de dochter van Cor Pot zo vaak de loodgieter moet laten komen? Ze heet Douchka Pot".
En toch snap je 'm niet?
Ja, nu wel. Maar ik let niet 100% op als ik naar VI kijk. Bovendien is de humor van Koert zo extreem dom, dat ik er juist lang over moet nadenken.
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:49:57 #157
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_116643377
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, nu wel. Maar ik let niet 100% op als ik naar VI kijk. Bovendien is de humor van Koert zo extreem simpel, dat het nog te moeilijk voor mij is.
Ride Or Die Lalalalalalalala
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:53:17 #158
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116643487

De zoon van :) w/
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:55:40 #159
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_116643575
Zal hij net zo'n pedante ijdeltuit worden als zijn vader?
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_116645138
quote:
Die gast die rechts achter Koerd zit met zwart haar en een brilletje, wtf is dat voor autist. :')
Zie 'm nu ja, heeft ie down syndroom ofzo?
pi_116645548
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:19 schreef Stofje het volgende:

[..]

En toch snap je 'm niet?
Hij zei er geen 'pot' achter maar iedereen met meer dan... naja dat was de grap dus
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:53:27 #162
pi_116645854
Wisten jullie trouwens dat Cor Pot volledig Willem Cornelis heet, W.C. Pot?
Ik heb een kaartje waar dat op staat!
pi_116648108
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De zoon van :) w/
Beetje jammer dat het kapsel afgedekt is
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:59:55 #164
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_116648721
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Je kraamt onzin uit!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:13:34 #165
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_116649226
quote:
Met z'n handjes inderdaad.. Wat een kutmongool was dat zeg godverdomme
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:18:26 #166
159761 Arn0
Abbey Road
pi_116649423
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ja, die man zat daadwerkelijk in een rolstoel en was dus naar alle waarschijnlijkheid mentaal gehandicapt. Dus "kutmongool" vind ik wat ongelukkig uitgedrukt.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_116649433
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Doe eens even normaal. Prachtig toch dat die jongen daar een leuke avond heeft.

Simpele.
pi_116649444
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL
677.000
Koert Westerman effect :P
pi_116649471
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
waar gaat dit over mensen
pi_116649510
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Schubbekutteveen en Driekruizendorp zit er vol mee
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:21:34 #171
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_116649554
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ja, die man zat daadwerkelijk in een rolstoel en was dus naar alle waarschijnlijkheid mentaal gehandicapt. Dus "kutmongool" vind ik wat ongelukkig uitgedrukt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Doe eens even normaal. Prachtig toch dat die jongen daar een leuke avond heeft.

Simpele.
HAP HAP
pi_116650718
Eerst onzin uitkramen, en daarna zeggen dat degenen die je gecorrigeerd hebben gehapt hebben.

Dan ben je een winnaar op het internet, maar tegelijkertijd een loser.
pi_116651179
De echte Koert fan kende die woordgrap natuurlijk al (van de betweters)
pi_116651318
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:11 schreef anoukane het volgende:
De echte Koert fan kende die woordgrap natuurlijk al (van de betweters)
Daar nodigden ze Anouk Hoogendijk tenminste uit, dat zouden ze bij VI ook moeten doen.
pi_116651947
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eerst onzin uitkramen, en daarna zeggen dat degenen die je gecorrigeerd hebben gehapt hebben.

Sowieso een zeer ongepaste opmerking met in het achterhoofd de komst van Schelveccio a.s. vrijdag.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:55:27 #176
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_116652995
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:

Ik hoopte al op deze reactie!
pi_116654237
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ik hoopte al op deze reactie!
Is er nog een reactie waar je op hoopt? Ik doe namelijk ook verzoeknummers!
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:22:48 #178
pi_116654447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

For old time's sake: doe maar iets waar de roemruchte wijk 'De Worp' in voor komt.
pi_116654658
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nou, we zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
pi_116655948
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

For old time's sake: doe maar iets waar de roemruchte wijk 'De Worp' in voor komt.
Over vroeger gesproken Wilfred, ik herinner me nog de tijd dat ik in het jeugdinternaat van Go Ahead zat. Ik was daar terecht gekomen omdat ik net iets beter kon voetballen dan de jongens van het dorp, maar enfin, zolang ik maar af was van mijn vader vond ik natuurlijk alles best. Ja, mijn vader was een zeer streng man, en toen in de sixties begon de jeugd zich af te zetten tegen al het gezag. Nou, dan had je aan zo'n politie commandant een taaie! Toen ik thuiskwam met een moderne coup lang haar was het huis te klein, dat zou jij toch zeker moeten begrijpen Wilfred. Ik was blij dat ik uit dat wereldje kon ontsnappen, aan de ene kant met het voetbal, maar mijn liefde was toch de muziek, in die tijd leerde ik ook Harry Muskee kennen. Dat waren cowboytijden, bij alle concerten van Cuby and the Blizzards stonden de bandleden en zelfs ik als manager stijf van de pep. Ook tijdens het voetballen hoor, maar goed dat daar geen beelden van zijn, anders had jij die jeugdzonden elke week laten zien Wilfred! Dat was een tijd dat je alles deed wat god verboden had, maar er waren veel minder huichelaars zoals nu. Vroeger reisden alle teams met de trein naar de uitwedstrijden en rond Amersfoort kwam je elkaar dan tegen, het werden dan heuse feesten in de treinwagons, en je borrelde met de gozer die je de dag daarvoor nog door de hekken had geschopt. Vrijheid blijheid dus, maar je moet niet denken dat dat een makkelijke wereld was Wilfred. Nu weet ik dat pa en ma Sjenee jouw studie Rechten volledig gefinancieerd hebben en dat ze verbaasd opkeken dat jij opeens met een bakfiets door de Heerenstraat van Groningen fietste en plotseling de enkerman van Oog TV bleek te zijn, maar in die tijd van dat jeugdinternaat kwam het de meesten niet aanwaaien. Elke keer als ik door Deventer fietste keek ik om de honderd meter toch onwillekeurig om mijn schouder, survivul uf de fittest noemen ze dat geloof ik, alleen de beste bleven over, vooral in één van die stadsbuurten, De Worp, als je daar was opgegroeid was je sneller volwassen dan jij "Ha, daar ben ik weer!" kan zeggen Wilfred! Eén van de grootste bijgoochems, en dat zou je niet zeggen als je hem nu ziet, was Bert van Marwijk. Ik herinner me nog goed hoe hij de eerste keer de Adelaarshorst opreed, een echte playboy die Bert met een lekker wijf naast hem in zijn Spitfire cabrio. Zelfs Barry Hughes was onder de indruk, en dat zegt veel, want het was weinigen gegeven om zo'n indruk achter te laten op de Engelse oefenmeester. Ik zelf behoor ook tot dat selecte gezelschap, zo zei Barry eens: "Die Derksen, die kan met zijn linkerbeen nog een blik erwten openschieten."
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Nou, we zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
Zolang ik er zelf maar lol om heb.
pi_116656053
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Over vroeger gesproken Wilfred, ik herinner me nog de tijd dat ik in het jeugdinternaat van Go Ahead zat. Ik was daar terecht gekomen omdat ik net iets beter kon voetballen dan de jongens van het dorp, maar enfin, zolang ik maar af was van mijn vader vond ik natuurlijk alles best. Ja, mijn vader was een zeer streng man, en toen in de sixties begon de jeugd zich af te zetten tegen al het gezag. Nou, dan had je aan zo'n politie commandant een taaie! Toen ik thuiskwam met een moderne coup lang haar was het huis te klein, dat zou jij toch zeker moeten begrijpen Wilfred. Ik was blij dat ik uit dat wereldje kon ontsnappen, aan de ene kant met het voetbal, maar mijn liefde was toch de muziek, in die tijd leerde ik ook Harry Muskee kennen. Dat waren cowboytijden, bij alle concerten van Cuby and the Blizzards stonden de bandleden en zelfs ik als manager stijf van de pep. Ook tijdens het voetballen hoor, maar goed dat daar geen beelden van zijn, anders had jij die jeugdzonden elke week laten zien Wilfred! Dat was een tijd dat je alles deed wat god verboden had, maar er waren veel minder huichelaars zoals nu. Vroeger reisden alle teams met de trein naar de uitwedstrijden en rond Amersfoort kwam je elkaar dan tegen, het werden dan heuse feesten in de treinwagons, en je borrelde met de gozer die je de dag daarvoor nog door de hekken had geschopt. Vrijheid blijheid dus, maar je moet niet denken dat dat een makkelijke wereld was Wilfred. Nu weet ik dat pa en ma Sjenee jouw studie Rechten volledig gefinancieerd hebben en dat ze verbaasd opkeken dat jij opeens met een bakfiets door de Heerenstraat van Groningen fietste en plotseling de enkerman van Oog TV bleek te zijn, maar in die tijd van dat jeugdinternaat kwam het de meesten niet aanwaaien. Elke keer als ik door Deventer fietste keek ik om de honderd meter toch onwillekeurig om mijn schouder, survivul uf de fittest noemen ze dat geloof ik, alleen de beste bleven over, vooral in één van die stadsbuurten, De Worp, als je daar was opgegroeid was je sneller volwassen dan jij "Ha, daar ben ik weer!" kan zeggen Wilfred! Eén van de grootste bijgoochems, en dat zou je niet zeggen als je hem nu ziet, was Bert van Marwijk. Ik herinner me nog goed hoe hij de eerste keer de Adelaarshorst opreed, een echte playboy die Bert met een lekker wijf naast hem in zijn Spitfire cabrio. Zelfs Barry Hughes was onder de indruk, en dat zegt veel, want het was weinigen gegeven om zo'n indruk achter te laten op de Engelse oefenmeester. Ik zelf behoor ook tot dat selecte gezelschap, zo zei Barry eens: "Die Derksen, die kan met zijn linkerbeen nog een blik erwten openschieten."

[..]

Zolang ik er zelf maar lol om heb.
Je verveelt je echt in dat Frankrijk he? Ik zei laatst tegen johannes, je hebt mooi uitzicht he hier op zee. En hij keek echt om van: godverdomme! dat had ik nog helemaal niet gezien! HAHAHAHA
pi_116656390
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Je verveelt je echt in dat Frankrijk he? Ik zei laatst tegen johannes, je hebt mooi uitzicht he hier op zee. En hij keek echt om van: godverdomme! dat had ik nog helemaal niet gezien! HAHAHAHA
Ik ben juist de hele tijd bezig, ik zit nu juist even met een laptopje even wat VI te doen, en tegelijkertijd de uitzending van gister terugkijken. Heerlijk toch? Alleen snapt die vrouw waarvan ik deze kamer huur niet helemaal waarom ik mijn broekie heb uitgedaan.

ps. Er is in deze stad geen zee.
pi_116656593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik ben juist de hele tijd bezig, ik zit nu juist even met een laptopje even wat VI te doen, en tegelijkertijd de uitzending van gister terugkijken. Heerlijk toch? Alleen snapt die vrouw waarvan ik deze kamer huur niet helemaal waarom ik mijn broekie heb uitgedaan.

ps. Er is in deze stad geen zee.
Heerlijk man, prima, niks mis mee. Mijn broekje is ook uit, maar dat heeft vooral te maken omdat ik nu naar Lowietje zit te kijken. Laat lekker gaan joh.
pi_116656844
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:02 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Heerlijk man, prima, niks mis mee. Mijn broekje is ook uit, maar dat heeft vooral te maken omdat ik nu naar Lowietje zit te kijken. Laat lekker gaan joh.
Laptop Louis, die is goed hoor. Vraag me af of hij interpretatie divergentie met Hansie heeft.
pi_116693369
Ik hoop dat ze die Iwan van Duren de volgende keer met een tank aanrijden in het westerpark.

Wat een ongelooflijke sensatiezuchtige (?) loser is dat toch.
pi_116695430
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef Slurrrrp het volgende:
Ik hoop dat ze die Iwan van Duren de volgende keer met een tank aanrijden in het westerpark.

Wat een ongelooflijke sensatiezuchtige (?) loser is dat toch.
Zo, dat zijn teksten!
pi_116695875
Bloed onder me nagels die gast... zo fout.

Heb hem helaas nog niet zien rennen in het park anders had ik wel een voetje uitgestoken.

Jep, internet tough guy
pi_116696262
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Knip
Zat Wilfred serieus bij Oog TV?

Vind dat nog een best kijkbare zender voor een regionale zender :P
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  woensdag 12 september 2012 @ 18:28:47 #189
pi_116696556
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:20 schreef Thas het volgende:

[..]

Zat Wilfred serieus bij Oog TV?

Vind dat nog een best kijkbare zender voor een regionale zender :P
pi_116696609
quote:
Ahh :D
Ik had eigenlijk nooit gelet op het shirt wat daar hangt :')
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_116697009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Slurrrrp het volgende:

Heb hem helaas nog niet zien rennen in het park anders had ik wel een voetje uitgestoken.

Jep, internet tough guy
Zeg ben je nu klaar met je machogebral?
pi_116699362
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Slurrrrp het volgende:

Jep, internet tough guy
Het wordt sommige matchfixers te heet onder de voeten, Iwan de verschrikkelijke spoort ze allemaal op.
pi_116701256
Boe! En hij is weg.. je bent macho of niet.

Maar jullie vinden het een goeie kerel? Elke keer als ik hem hoor dan staat de wereld nog net niet op instorten. Uiteindelijk is er dan weer geen ene fuck aan de hand.
Sensatiezoekertje.
pi_116701429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef Slurrrrp het volgende:
Boe! En hij is weg.. je bent macho of niet.

Maar jullie vinden het een goeie kerel? Elke keer als ik hem hoor dan staat de wereld nog net niet op instorten. Uiteindelijk is er dan weer geen ene fuck aan de hand.
Sensatiezoekertje.
Toen ik hem aannam vroegen ze nog wat voor homoseksueel ik nou weer aangenomen had
pi_116701550
Hehehe tering... je moet in je rol zijn hier of je wordt niet serieus genomen?
pi_116701584
Oh oh...serieus genomen, ik voel een gijp grap aankomen
pi_116701946
Oh, er is iemand op zijn pik getrapt
  woensdag 12 september 2012 @ 20:34:29 #199
pi_116703404
Manolevje heeft weer gescoord voor Bulgarije. Waarom maken ze die man niet gewoon rechtsbuiten?

(lekker wijf trouwens)

pi_116706183
dat rare hysterische wijf van de PVV nu op Ned 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')