Altijd, ja.quote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Stevenzenl het volgende:
Terugkijkwaardig? Was Koert te pruimen?
Topshow is overdreven, maar prima showtje.quote:
Ja dit vroeg ik ook al maar ik word genegerdquote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef NECfan het volgende:
Prima showtje, niks mis mee?
Heeft iemand aub Mp4 voor me?
quote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef NECfan het volgende:
Prima showtje, niks mis mee?
Heeft iemand aub Mp4 voor me?
Doen!quote:Op maandag 10 september 2012 22:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
En zo ziet de vrouw van Genee eruit
Danku!quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Jivis het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9429cb7f6f7b5086.mp4
Eindelijk!quote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef IbanMayo het volgende:
Lees ik dat goed? Vrijdag Schelvecchio?
Ja daarom toch, dan moet je iedereen een contract voor onbepaalde tijd aanbieden na 1 jaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
Net teruggekeken, maar wat liep Johan nou te bazelen over de SP die van contracten af wil waardoor de spelers na een jaar weer weglopenZe willen juist af van kortlopende contracten
Ik begin terug te verlangen naar het Graydonmannetje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:59 schreef muzas het volgende:
Die 'kantineheld' wordt echt steeds vervelender
quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
Net teruggekeken, maar wat liep Johan nou te bazelen over de SP die van contracten af wil waardoor de spelers na een jaar weer weglopenZe willen juist af van kortlopende contracten
Uit deze 30 seconden blijkt gewoon hoe briljant en belangrijk Genee is voor VI. Toppresentator!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Meer Schelvis! er is zo lang op hem gewacht
(Wat staat er weinig van hem op YoutubeGelukkig hebben we Olivier op Dailymotion)
Die blijft echt geniaal.quote:
Wel een nieuw record voor Sport Inside:quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL
677.000
Die drie heuvels bedoel je?quote:Op maandag 10 september 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom heeft Koert een kut op z'n voorhoofd
Het ging wel aardig... maar wat bedoelde hij met Douchka Potquote:Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Koert was prima te pruimen. Ik vind het erg opportunistisch om hem al na één uitzending af te fakkelen. Natuurlijk is hij niet meteen op het niveau van Genee die het al honderden uitzendingen doet. Dan raak je op elkaar ingespeeld. Ik zou Koert ook graag terugzien als gast dit seizoen. (Douchka, Rot Steward)
En vrijdag de glorieuze come back van Haddock!
Woordgrapje met douchenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ging wel aardig... maar wat bedoelde hij met Douchka Pot?
Meen je dit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ging wel aardig... maar wat bedoelde hij met Douchka Pot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |