Ooohquote:
Dat sowieso, maar je vraag je vooral af waar ze die idioten toch steeds vandaan halen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:59 schreef muzas het volgende:
Die 'kantineheld' wordt echt steeds vervelender
Toen ze het over Pot hadden, zei Koert (niet letterlijk): "Weten jullie waarom de dochter van Cor Pot zo vaak de loodgieter moet laten komen? Ze heet Douchka Pot".quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Oooh! Ik dacht even dat een of andere voetbalvrouw Douchka heten, maar die bleek laten pot te zijn ofzo
.
Bij iedere voetbalclub in Nederland kun je er 10 uitkiezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar je vraag je vooral af waar ze die idioten toch steeds vandaan halen.
Een gehandicapte heet zo iemand, maar hij begreep wel alles wat er besproken werd bleek uit z'n reactiesquote:Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
Die gast die rechts achter Koerd zit met zwart haar en een brilletje, wtf is dat voor autist.
Ja, nu wel. Maar ik let niet 100% op als ik naar VI kijk. Bovendien is de humor van Koert zo extreem dom, dat ik er juist lang over moet nadenken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen ze het over Pot hadden, zei Koert (niet letterlijk): "Weten jullie waarom de dochter van Cor Pot zo vaak de loodgieter moet laten komen? Ze heet Douchka Pot".
En toch snap je 'm niet?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Maar ik let niet 100% op als ik naar VI kijk. Bovendien is de humor van Koert zo extreem simpel, dat het nog te moeilijk voor mij is.
Zie 'm nu ja, heeft ie down syndroom ofzo?quote:Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
Die gast die rechts achter Koerd zit met zwart haar en een brilletje, wtf is dat voor autist.
Hij zei er geen 'pot' achter maar iedereen met meer dan... naja dat was de grap dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen ze het over Pot hadden, zei Koert (niet letterlijk): "Weten jullie waarom de dochter van Cor Pot zo vaak de loodgieter moet laten komen? Ze heet Douchka Pot".
En toch snap je 'm niet?
Beetje jammer dat het kapsel afgedekt isquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zoon van![]()
Je kraamt onzin uit!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Cor Pot volledig Willem Cornelis heet, W.C. Pot?
Ik heb een kaartje waar dat op staat!
Met z'n handjes inderdaad.. Wat een kutmongool was dat zeg godverdommequote:Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
Ja, die man zat daadwerkelijk in een rolstoel en was dus naar alle waarschijnlijkheid mentaal gehandicapt. Dus "kutmongool" vind ik wat ongelukkig uitgedrukt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Met z'n handjes inderdaad.. Wat een kutmongool was dat zeg godverdomme
Doe eens even normaal. Prachtig toch dat die jongen daar een leuke avond heeft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Met z'n handjes inderdaad.. Wat een kutmongool was dat zeg godverdomme
Koert Westerman effectquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL
677.000
waar gaat dit over mensenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Cor Pot volledig Willem Cornelis heet, W.C. Pot?
Ik heb een kaartje waar dat op staat!
Schubbekutteveen en Driekruizendorp zit er vol meequote:Op dinsdag 11 september 2012 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar je vraag je vooral af waar ze die idioten toch steeds vandaan halen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, die man zat daadwerkelijk in een rolstoel en was dus naar alle waarschijnlijkheid mentaal gehandicapt. Dus "kutmongool" vind ik wat ongelukkig uitgedrukt.
HAP HAPquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Doe eens even normaal. Prachtig toch dat die jongen daar een leuke avond heeft.
Simpele.
Daar nodigden ze Anouk Hoogendijk tenminste uit, dat zouden ze bij VI ook moeten doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:11 schreef anoukane het volgende:
De echte Koert fan kende die woordgrap natuurlijk al (van de betweters)
Sowieso een zeer ongepaste opmerking met in het achterhoofd de komst van Schelveccio a.s. vrijdag.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eerst onzin uitkramen, en daarna zeggen dat degenen die je gecorrigeerd hebben gehapt hebben.
Dan ben je een winnaar op het internet, maar tegelijkertijd een loser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |