Ik ga geen punten scoren met mijn keuze, maar daar heb ik schijt aan. Johan heeft het ons afgeraden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie hebben toch wel allemaal gestemd op D66 he omdat dat moest van Johan?
Zelf heb ik gestemd op dezelfde partij als René.
De SGP?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ga geen punten scoren met mijn keuze, maar daar heb ik schijt aan. Johan heeft het ons afgeraden.
Nou, dat zou een hoop verklaren Hans! hahahahahaquote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Donderstraal een eind op. Je denkt echt dat ik achterlijk ben he?
PVV. En dat voor een sjeik.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie hebben toch wel allemaal gestemd op D66 he omdat dat moest van Johan?
Zelf heb ik gestemd op dezelfde partij als René.
Jij wil extra kopvoddentax gaan betalen?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
PVV. En dat voor een sjeik.
Ik heb geld zat. Als ik Boskamp een Albert Heijn-tas met bankbiljetten kan geven dan kan ik ook kopvoddentax voor mijn vrouw(en) betalen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil extra kopvoddentax gaan betalen?
Ik heb dat ook. Via mijn televisie krijg ik via SBS 6 en RTL 7 al vaak genoeg een werkelijkheid te zien, waar een gevaar in een klein hoekje ligt. Zo zie ik bij Funny Video's vaak genoeg hoe mensen die buiten hun zolderkamer terecht zijn gekomen zich vaak lelijk bezeren bij onschuldig ogende stunts met allerhande voertuigen en zelf gefabriceerde schansjes. Ook heb ik, zoals je begrijpt, geen auto, want als ik geen geld heb deze af te betalen kan er altijd een Repo team op de stoep komen te staan met een vakkundig team van gespierde mannen en mollige vrouwen die mij in niet misselijke taal fysiek en mentaal bedreigen. En als dat nog niet erg genoeg is, vijf minuten voordat dit team arriveert komt er een cameraploeg mijn huis binnen om mij alvast een microfoontje op te spelden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niet gestemd, dan moet ik mn huis uit, wie weet welke gek er op de hoek van de straat staat.
Maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Via mijn televisie krijg ik via SBS 6 en RTL 7 al vaak genoeg een werkelijkheid te zien, waar een gevaar in een klein hoekje ligt. Zo zie ik bij Funny Video's vaak genoeg hoe mensen die buiten hun zolderkamer terecht zijn gekomen zich vaak lelijk bezeren bij onschuldig ogende stunts met allerhande voertuigen en zelf gefabriceerde schansjes. Ook heb ik, zoals je begrijpt, geen auto, want als ik geen geld heb deze af te betalen kan er altijd een Repo team op de stoep komen te staan met een vakkundig team van gespierde mannen en mollige vrouwen die mij in niet misselijke taal fysiek en mentaal bedreigen. En als dat nog niet erg genoeg is, vijf minuten voordat dit team arriveert komt er een cameraploeg mijn huis binnen om mij alvast een microfoontje op te spelden.
Over microfoontjes gesproken. Er zijn ook bepaalde hoofdredacteuren die met een microfoontje om de voordeur opendoen als er aangebeld wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Via mijn televisie krijg ik via SBS 6 en RTL 7 al vaak genoeg een werkelijkheid te zien, waar een gevaar in een klein hoekje ligt. Zo zie ik bij Funny Video's vaak genoeg hoe mensen die buiten hun zolderkamer terecht zijn gekomen zich vaak lelijk bezeren bij onschuldig ogende stunts met allerhande voertuigen en zelf gefabriceerde schansjes. Ook heb ik, zoals je begrijpt, geen auto, want als ik geen geld heb deze af te betalen kan er altijd een Repo team op de stoep komen te staan met een vakkundig team van gespierde mannen en mollige vrouwen die mij in niet misselijke taal fysiek en mentaal bedreigen. En als dat nog niet erg genoeg is, vijf minuten voordat dit team arriveert komt er een cameraploeg mijn huis binnen om mij alvast een microfoontje op te spelden.
Of in je voortuin nu.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niet gestemd, dan moet ik mn huis uit, wie weet welke gek er op de hoek van de straat staat.
oh ja ik ziet hier een beetje uit mijn nek te lullen altijdquote:Op woensdag 12 september 2012 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zit hier om te presenteren, ik voor mijn mening.
Nou weet ik waarom René niet naar dit topic gekomme is!!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
oh ja ik ziet hier een beetje uit mijn nek te lullen altijd
Hans, wat is dit voor onzin? Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het Oosten kan je tenminste nog op sporters stemmen zoals op Shevchenko of op Vinokoerov. Wisten jullie trouwens dat Herbert Dijkstra vorig jaar een keer met Vinokoerov heeft gepraat in Kazakhstan? Dit heeft hij af en toe terloops laten vallen dit jaar.
Dit had het programma echt even nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het Oosten kan je tenminste nog op sporters stemmen zoals op Shevchenko of op Vinokoerov. Wisten jullie trouwens dat Herbert Dijkstra vorig jaar een keer met Vinokoerov heeft gepraat in Kazakhstan? Dit heeft hij af en toe terloops laten vallen dit jaar.
JIJ HEBT LIEVER DAT ER WORDT GEPRAAT OVER DIE WEG IN DE PROVINCIE WAAR JE NIET HARDER DAN 80 MAG EN JE VERKERING UITGING??!?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit had het programma echt even nodig.
Hans, Hans, je moet je pilletjes innemen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JIJ HEBT LIEVER DAT ER WORDT GEPRAAT OVER DIE WEG IN DE PROVINCIE WAAR JE NIET HARDER DAN 80 MAG EN JE VERKERING UITGING??!?
Hansie.....Hansie rustig nou!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JIJ HEBT LIEVER DAT ER WORDT GEPRAAT OVER DIE WEG IN DE PROVINCIE WAAR JE NIET HARDER DAN 80 MAG EN JE VERKERING UITGING??!?
Heeft hij toen ook voor de achttiende keer gezegd dat de wonderbaan van Medeo in Alma Ata overdekt wordt (zodat de wind mee van 300 meter teniet wordt gedaan) ?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry hoor maar je laat een beetje wokken toch niet prevaleren boven Voetbal International.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lekker wokken
Dan maar VI kijken als ik thuis ben
Kloptquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:40 schreef Massief het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je laat een beetje wokken toch niet prevaleren boven Voetbal International.
In ieder geval pro-europa, ik heb gehoord dat ie alleen met Italiaanse euro's betaald namelijk.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:55 schreef Heufd het volgende:
Wat een waardeloze gozers zijn dat op de VI-Facebookpagina. Zijn die niet helemaal goed bij hun patatje?
Ah joh, is prima man. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik wel eens op vrijdag verstek laat gaan en het op zaterdag terug kijk. Je hebt toch sociale verplichtingen hé, slap ouwehoeren in de kroeg en dergelijke.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar gelukkig kan ik t weer zien
Heerlijk man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond topshowtje met Schelvecchio. Helemaal niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |