Die hele Lord of the Rings trilogie valt in het niets met de emoties die de terugkeer oproept van de opperbaas van Sport1, de man die alle bunga lijstjes overbodig maakt, de man die laat zien dat cabaret een vak is, Il Principe van het Italiaanse voetbal, de vader aller zaalvoetballers, de man die wekelijks commentaar van een boven literair niveau produceert, de man die de zwarthemden van Mussolini zou laten verbleken met zijn paarse overhemd, de geweldenaar, de eindbaas, de bijna Sierd de Vos waardige Emilio Schelvecchioquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ah joh, is prima man. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik wel eens op vrijdag verstek laat gaan en het op zaterdag terug kijk. Je hebt toch sociale verplichtingen hé, slap ouwehoeren in de kroeg en dergelijke.
Maar vanavond ligt deze jongen gewoon op de bank hoor, The return of the King wil ik niet missen
Wat een psychopaten, volledig smakeloos. Maar ja, Nederland is een smakeloos land, aangezien de Toppers en Frans Bauer de arena zo vol kunnen krijgen en artiesten als Jan Willem Roy (spreek uit Rwah) voor een appel en een ei in een aftands zaaltje in de provincie moeten spelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/Voetbalinternationaltv
Allemaal haten op Schelvecchio
Frans heeft net als Hansie een cokelachquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een psychopaten, volledig smakeloos. Maar ja, Nederland is een smakeloos land, aangezien de Toppers en Frans Bauer de arena zo vol kunnen krijgen en artiesten als Jan Willem Roy (spreek uit Rwah) voor een appel en een ei in een aftands zaaltje in de provincie moeten spelen.
Ik zeg altijd, die Frans is een schat van een jongen, als hij maar niet gaat zingen. Dat geldt ook voor die mensen, ze zijn vast hartstikke aardig, maar ze zouden een verbod moeten krijgen van de VI Facebook.
Nu ben ik gewoon even nieuwsgierig wie je napraat...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frans heeft net als Hansie een cokelach
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hele Lord of the Rings trilogie valt in het niets met de emoties die de terugkeer oproept van de opperbaas van Sport1, de man die alle bunga lijstjes overbodig maakt, de man die laat zien dat cabaret een vak is, Il Principe van het Italiaanse voetbal, de vader aller zaalvoetballers, de man die wekelijks commentaar van een boven literair niveau produceert, de man die de zwarthemden van Mussolini zou laten verbleken met zijn paarse overhemd, de geweldenaar, de eindbaas, de bijna Sierd de Vos waardige Emilio Schelvecchio
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:11 schreef Evertjan het volgende:
hey mannen zitten we er weer klaar voor de beste tv show van de wereld!!!!
Dat Koekoek-momentje was geweldigquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk komen ze terug op de invloed van Sierd op de verkiezingsuitzending
Dat hoop ik ook, want ik constateer dat ik iets gemist heb?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk komen ze terug op de invloed van Sierd op de verkiezingsuitzending
Er was een koekoekje tijdens het NOS-programma over de verkiezingsuitslag.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want ik constateer dat ik iets gemist heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |