Ik heb wel iets gevonden...quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En als je het boek dan toch vindt voorzie me dan meteen van een linkje![]()
M'n neefje wil ook gaan trainen.
Geen linkjes hier ajb. Wat bij wet verboden is is voor FOK! ook verboden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:37 schreef fathank het volgende:
ik gooi em wel even ergens neer voor de liefhebber, samen met practical programming for strength training
Ik weet hoe het werktquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen linkjes hier ajb. Wat bij wet verboden is is voor FOK! ook verboden.
Ik zou er nog een (compound)oefening bij doen voor de zijkant en achterkant van je schouders. Die worden sowieso al weinig getraind heb ik het idee. Pullups/curl zou ik vervangen door Chin ups. Daarmee pak je je biceps ook goed mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef Levolution het volgende:
En nog een serieuze vraag: vandaag kwamen we op het idee om eens wat anders te doen, we gaan 1 weekje een soort simpele full body doen. Het zag er zo uit:
Squat
Deadlift
Bench press
Shoulder press
De volgende twee dagen van deze week willen we hetzelfde doen, maar dan de 2e dag de shoulder press vervangen door triceps (dips/skullcrushers) en de 3e dag door biceps (pullups/curls).
Het is maar voor een weekje, maar is dit wat? Voelt wel als overtrainen maar een weekje hard gaan en veel vreten moet kunnen toch?
De schouderdag is nu al geweest en dit is maar voor een weekje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zou er nog een (compound)oefening bij doen voor de zijkant en achterkant van je schouders. Die worden sowieso al weinig getraind heb ik het idee. Pullups/curl zou ik vervangen door Chin ups. Daarmee pak je je biceps ook goed mee.
Met chin-ups pak je je lats ook goed aan als je ermee drukt in ieder geval. Ziet er verder goed uit voor een full-body. Je traint de meeste spieren wel. Ik heb alleen geen ervaring met meerdere keren per week deadliften en squatten, dus ik weet niet hoe zwaar dat voor je is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
De schouderdag is nu al geweest en dit is maar voor een weekje.Maar ik kan het wel op één van de andere dagen doen. Normaal doe ik in mijn splitschema trouwens wel lateral raises en bent-over lateral raises.
Chin-ups wilde ik ook eerst doen, maar heb dan het gevoel dat de lats weer overgeslagen worden. Of voldoen chin-ups daarvoor? Nja, denk wel dat ik chins doe dan, want mijn biceps hebben meer aandacht nodig dan mijn lats.
Even over het schema zelf: het is dus puur 'voor de leuk' voor een weekje, maar is het wat om vaker/langer te doen?
apparaten is niks, losse gewichten rulezzzzzzquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ben maar hooguit half uurtje geweest..
Alle apparaten waren bezet... alle loopbanden, alle fietsen, alle roeiers, alle handfietsen, alle beenapparaten, borstapparaten, rugapparaten etc etc
om te janken man...
Ga los: http://exrx.net/Lists/Directory.htmlquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alle apparaten waren bezet... alle loopbanden, alle fietsen, alle roeiers, alle handfietsen, alle beenapparaten, borstapparaten, rugapparaten etc etc
om te janken man...
Apparaten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
om te janken man...
Not sure if srs.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Is de crosstrainer goede cardio?
Alle mooie vrouwen in mijn gym gebruiken alleen maar de crosstrainer en de gewichten staan daar heel ver vandaan
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef 16meter het volgende:
lollers :$:$ was oowk traine had sjans met chick 8er de bar in gym lolz :$
gaat goed met treenuh dus lol deed nog ff 500kg op de luchtdruk leg press
Lol elke dag squatten, kan niet goed zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gevonden...
maar houdt het in, dat je eigenlijk een tijd lang je alleen focussed op:
en dat je dan vervolgens elke keer dat je traint, er meer gewicht op gooit?
Ik ben totaal nieuw met deze materie, en aangezien sommige van jullie hier al mee bezig waren had ik gehoopt een kickstart te kunnen krijgen.
Bedankt. Ik zal deze week dan kijken hoe het bevalt (qua herstel).quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Met chin-ups pak je je lats ook goed aan als je ermee drukt in ieder geval. Ziet er verder goed uit voor een full-body. Je traint de meeste spieren wel. Ik heb alleen geen ervaring met meerdere keren per week deadliften en squatten, dus ik weet niet hoe zwaar dat voor je is.
Hier ook veel te druk vandaag.. Ook een groepje van 7 waaronder 1 collega. Hij en nog 1 andere trainden wel serieus dus met hen doorgetraind en ze aan t squatten gezet, hadden ze nooit gedaanquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
om te janken man...
Doe je toch dumbbell?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde gaan benchen: wut? bankje pleite
Dus ik moest mijn borstspieren op zo'n machine trainen![]()
BP: -
Legpress: 1*8*50 + 1*8*70 + 1*8*90 + 1*8*100 + 1*8*110
DL: 1*5*40 + 1*5*60 + 1*5*70
Chinups: 5/3/1
Tricep pushdown: 3*8*15
Cardio is een stuk leuker als je iemand hebt om mee te pratenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een topic is dit geworden.
Deze week eindelijk stabiel op 90kg. Vanaf nu langzaam cutten richting de 85kg.. Minder eten.
[..]
Not sure if srs.
Ook de dumbbells...quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:57 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Apparaten?
Nieuwe dag, nieuw excuus?
Bij mijn gym ook... Hopelijk hebben ze zaterdag weer een bankje. En anders heg squatrack maar gebruiken (of incline doen).quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde gaan benchen: wut? bankje pleite
Dus ik moest mijn borstspieren op zo'n machine trainen![]()
BP: -
Legpress: 1*8*50 + 1*8*70 + 1*8*90 + 1*8*100 + 1*8*110
DL: 1*5*40 + 1*5*60 + 1*5*70
Chinups: 5/3/1
Tricep pushdown: 3*8*15
Je zou bijna zeggen dat we dezelfde gym hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bij mijn gym ook... Hopelijk hebben ze zaterdag weer een bankje. En anders heg squatrack maar gebruiken (of incline doen).
Dat stoort me wel aan mn gym, ze laten dingen echt stuk gaan voordat ze het fixen. Feb eindigt mn contract, ff kijken naar een andere... Al begin ik net vrienden te maken in de huidige...:(
Hehequote:
11-09-2012quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dit klopt. Granen, aardappels, rijst en pasta kennen wij pas sinds ~10.000 jaar. Daarvoor hebben wij alleen groenten, fruit, noten, een beetje vlees en vis etc. gegeten. Onze lichamen zijn dat voedsel niet gewend. Hetzelfde geld voor melk (jammer), 90% van de Europeanen is lactosetolerant, een groot deel van de Amerikaanse blanken, maar van Afrikanen maar een klein deel en van de Aziaten bijna niemand. Melk en andere zuivelproducten kennen we ook nog niet zo lang, en het is eigenlijk slecht voor onze darmen. Dit heb ik uit het boek de voedselzandloper. Dat legt onze hedendaagse voeding uit versus wat we 100.000 jaar geleden aten, en dat veel westerse welvaartziektes voorkomen kunnen worden door een gezondere voeding. Echt een aanrader als je een boek over voeding zoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |