SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Hoe kom je er opquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het toppunt was bij ons iemand die een exercise mat tussen de bar en zijn nek legde. Hij was met een chick die hem faliekant stond uit te lachen
Niks gegroeidquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Boydie12 het volgende:
Gister in de sportschool m'n gewicht etc laten meten toch aardige vooruitgang in precies een maandje, mocht het allemaal kloppen!
Belangrijkste getallen :
bovenste is 8 augustus, onderste 10 september.
-lengte 176
-lengte 176
quote:
Niet zeiken om woordkeuze.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:14 schreef Weissman het volgende:
sjans![]()
Niveautje pindakaas-abzz weer
En jij moet helemaal eens ophouden met je popi gedragquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef 16meter het volgende:
lollers :$:$ was oowk traine had sjans met chick 8er de bar in gym lolz :$
gaat goed met treenuh dus lol deed nog ff 500kg op de luchtdruk leg press
Ik meen hetquote:
Proberen te haten op 16meterquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik meen het
Je probeert veel te hard een beetje het binkie uit te hangen en niemand trapt erin.
Op 16meter hoef je niet te haten. Aai over z'n bolletje heeft ie meer aan. Kan ie ook zeker krijgen, want zo ben ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Proberen te haten op 16metertry harder, bitch
jezelf seksgod noemen en dan blij doen met een beetje sjansquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Op 16meter hoef je niet te haten. Aai over z'n bolletje heeft ie meer aan. Kan ie ook zeker krijgen, want zo ben ik
Maar wel zo hard proberen het binkie uit te hangen dat je daar over valt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef 16meter het volgende:
nog net genoeg binkie om niet in een BB topic te praten over 'sjans' en 'ik ben lonely' te roepen, ja
je voegt niks toe met je onzin
Wie het kleine niet eertquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
jezelf seksgod noemen en dan blij doen met een beetje sjans
Hou oud ben je eigenlijk? 17?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:24 schreef 16meter het volgende:
ok 'seksgod'.
sjans er lekker op los
lkkr treene tog
Haha, ik heb dit ook al een keer gedaan. Laatst een kerel die 100 kg aan het benchen was, ging bij de eerste rep al niet soepel. Toen er maar naar toe gelopen en hem ondersteund. Kerel gaf me meteen zo een bovenhandse hand nadat ie klaar was en riep dat er meer gasten zoals ik zouden moeten zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit doe ik ook. Heb het een keer moeten doen. Stond mooi voor lul, maar ik maakte wel hardop een opmerking dat iemand even z'n handen uit had mogen uitsteken. Als iemand in de problemen komt bij de BP en ik heb mijn handen vrij, is het een kleine moeite om even te helpen. Heb op die manier een keer iemand gered op de incline; sindsdien spotten we elkaar als we elkaar in de gym tegenkomen. Handig
Varkenshaasquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Levolution het volgende:
Ik val een beetje midden in deze inhoudelijke discussie maar ik moet even de gene bedanken (maar niet heus) voor het noemen van knabbelspek in deze reeks. Leuke macro's maar wat een ranzig spul zeg.
Weer nooit meer varken voor deze jongen, die shit smaakt zoals een varkensstal ruikt (als je dat nooit hebt geroken ga maar eens langs).
Je hoefde het niet helemaal op te eten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Levolution het volgende:
Ik val een beetje midden in deze inhoudelijke discussie maar ik moet even de gene bedanken (maar niet heus) voor het noemen van knabbelspek in deze reeks. Leuke macro's maar wat een ranzig spul zeg.
Weer nooit meer varken voor deze jongen, die shit smaakt zoals een varkensstal ruikt (als je dat nooit hebt geroken ga maar eens langs).
Ik kom er nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:49 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Starting Strength. http://startingstrength.wikia.com/wiki/Starting_Strength_Wiki
Heb bijna de hele zak weggewerkt (zak was 100 gram, dus ik denk 90 gram ofzo) als pre-workout.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je hoefde het niet helemaal op te eten.
Zoek de pdf op de piratenbaai ofzo, lees het boek en wat je niet snapt kom je hier vragen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik kom er nog niet helemaal uit.
Ik ga zo heen, maar moet je nou voor SS een apart schema maken? Of aparte oefeningen doen? Aangezien ik steeds van jullie bepaalde stats naar voren zie komen..
Knap van je. Alles dat op spek lijkt begin ik niet aan. Sowieso vind ik varkensvlees doorgaans niet bepaald lekker. Goed varkenshaasje is natuurlijk prima, maar de rest?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb bijna de hele zak weggewerkt (zak was 100 gram, dus ik denk 90 gram ofzo) als pre-workout.
En als je het boek dan toch vindt voorzie me dan meteen van een linkjequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek de pdf op de piratenbaai ofzo, lees het boek en wat je niet snapt kom je hier vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |