quote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef Sneezeechu het volgende:
Leuk hoor maar wat een bende dat je daar fatsoenlijk in kunt werken
I know, vooral rechts/achter is het minder met werken maar opzich als je ff verstand op 0 zet is het geen ramp.quote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef Sneezeechu het volgende:
Leuk hoor maar wat een bende dat je daar fatsoenlijk in kunt werken
quote:Op maandag 10 september 2012 11:21 schreef ukga het volgende:
Ts, jij bent toch van die witte 3serie?
Sowieso volg ik
quote:
ahahahhaa lol..quote:Op maandag 10 september 2012 11:44 schreef dr.Bellows het volgende:
Wow, 20 foto's van een gestripte Golf met een gat in het dak? Ik ga dit topic volgen.
De twingodak heeft van zichzelf al een stevige bouw, het heeft een stevige frame binnen en buiten het dak. En ik wil toch wel verstevigingsbalken bij lassen, omdat het kan.quote:Op maandag 10 september 2012 13:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou ook wel gek worden van die teringzooi ja. Maar wel een leuk idee, zo'n Twingodakkie. Ben alleen benieuwd of je nu niet helemaal zo ongeveer alle stijfheid van je koets hebt ingeleverd, zo stevig zijn die MKII's niet van zichzelf.
Hoe is het eigenlijk met die punto of uno of wat het was? Heb je die nog?quote:
Nee, die weer net niet...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:00 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die punto of uno of wat het was? Heb je die nog?
En toch levert zo'n frame echt wel minder stabiliteit dan een normaal dak, dat kan niet andersquote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De twingodak heeft van zichzelf al een stevige bouw, het heeft een stevige frame binnen en buiten het dak. En ik wil toch wel verstevigingsbalken bij lassen, omdat het kan.
Stevige bouw? Laat me niet lachen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch levert zo'n frame echt wel minder stabiliteit dan een normaal dak, dat kan niet anders. Het heeft gewoon meer ruimte om te 'werken'.
Ik heb al voor stab. stang, binnekort ook achter..quote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef ukga het volgende:
Pleur er een paar stabies voor en achter bij en dan ben je daar ook weer vanaf
Tja als ik zulk werk doe dan word toch echt alles gelabeld en in kratten gezet. De schroeven moertjes en boutjes in aparte bakjes met duidelijk vermelding waar het thuishoortquote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
I know, vooral rechts/achter is het minder met werken maar opzich als je ff verstand op 0 zet is het geen ramp.
Ik heb niet heel veel ruimte eigenlijk wat ik mag gebruiken en de huurder lastig vallen door zijn spullen v.d. Toyota Landcruiser aan de kant te zetten vind ik ook minder voor hem..
Mijn werk tafel waar de zuigers e.d. op lagen is geüpgraded, heb nog een werkbank er bij..
Nahh, schroeven die je er uit draait weer er terug in draaien, dat is wat ik altijd doe. En is dat op dat moment niet mogelijk dan in een bakje leggen en aan de kant bewaren.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tja als ik zulk werk doe dan word toch echt alles gelabeld en in kratten gezet. De schroeven moertjes en boutjes in aparte bakjes met duidelijk vermelding waar het thuishoort![]()
Maar goed succes gewenst
Zoals eerder vermeld, de BMW heb ik nog steeds.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb je al een ander project afgerond dan? Of zijn die allemaal naar de sloop gerold?
Ik hoop dat je me daar niet bij telt..quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef ukga het volgende:
Ik heb het idee dat het haters gehalte hoog ligt in dit topic...
Anyway ik vind het bazig dat mensen oldtimers/autos opknappen. Lekker klooie aan een auto als hobby. Helemaal top toch. Ik vind het altijd leuk om te zien en te lezen hoe andere te werk gaan.
Ik trek me niks van aan wat andere mensen zeggen of haten.. Lig ik niet wakker van iig..quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef ukga het volgende:
Ik heb het idee dat het haters gehalte hoog ligt in dit topic...
Anyway ik vind het bazig dat mensen oldtimers/autos opknappen. Lekker klooie aan een auto als hobby. Helemaal top toch. Ik vind het altijd leuk om te zien en te lezen hoe andere te werk gaan.
Thanks Flick, ieder zo zijn werkwijze en dat ligt denk ik niet aan dat jij een ouwe bok bent, maar ik wat lakser ben dan andere monteurs. Maar wel streef naar perfectie. Het gaat uiteindelijk niet om het vooruitgang maar om het eindresultaat. Toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me daar niet bij telt..
Het lef van turq waardeer ik zeker, alleen verbaas ik me vaak over de werkwijze, maar ieder zijn ding!
misschien komt dat wel door het leeftijdsverschil, hij een jonge snotneus, ik een ouwe bok!
Ik zeg, thanks!quote:
Wat is er gebeurd dan..?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij is er iets met het dak gebeurd.
Thanks, ik ben zelf ook benieuwd.. Komt wel goed hoop ik..quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef CafeRoker het volgende:
Zo Turq, het is natuurlijk nog grotendeels stripwerk en daarnaast is het ehm 'ietwat rommelig', maar ik moet toegeven dat het er toch constructiever uitziet dan ik achter je gezocht had.
Ben benieuwd naar het vervolg.
Je bent altijd welkom beste vriend..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef invine het volgende:
Ik dacht al waar is turq zijn topic gebleven in mijn AT, hier dus! volgennnnnnnn
Mwa amateur.. Hobbyist is een beter benaming vind ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef hardcore-gabberr het volgende:
zeer goed bezig voor een ''amateur'' toch? of ook een opleiding gevolgt met betrekking tot auto's?
Origineel heeft de Twingo ook zo'n 3 hoekjes, geen gaten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 07:48 schreef powerflux het volgende:
Ik vind dat dakje een steeds leuker ding. Heb je die nieuw gekocht of toch maar voor 2e hands gegaan?
oh, en waarom niet de gaten boren ipv van die diehoekjes uitzagen? dit is toch veel lek/schuifgevoeliger?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom beste vriend..
Wanneer kom je met je Clio? Bouwen we daar ook een Twingo dakkie in..quote:
Hahaha ik ga geen geld meer uitgeven aan deze clioquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wanneer kom je met je Clio? Bouwen we daar ook een Twingo dakkie in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:47 schreef invine het volgende:
[..]
Hahaha ik ga geen geld meer uitgeven aan deze cliolangzaam sparen voor een clio III RS phase 2.
DAT KLEUR..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Afschuwelijk
![]()
En waarom bij Clio blijven hangen? Haal een BMW ofzo
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Die kleur is awesome, moet je in het echt zien! Clio's zijn awesome en zal er altijd in blijven rijdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
DAT KLEUR..![]()
![]()
Afschuwelijk
![]()
En waarom bij Clio blijven hangen? Haal een BMW ofzo
De Audi 100 heeft standaard toch al een schuifkiepkanteldinges in het plafond zitten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Origineel heeft de Twingo ook zo'n 3 hoekjes, geen gaten.
De dak wordt zowiezo gesandwicht tussen een aluminium binnenframe, lekken zit er dan zowiezo niet in (hoop ik)..
En ik heb hem gekregen van een hele goede maat, hij heeft er al 1 in zijn Mini gemonteerd en 1 wilt hij in zijn Audi 100 avant monteren..
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:53 schreef invine het volgende:
[..]
Die kleur is awesome, moet je in het echt zien! Clio's zijn awesome en zal er altijd in blijven rijden
Niet voldoende blijkbaar..quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:54 schreef vosss het volgende:
[..]
De Audi 100 heeft standaard toch al een schuifkiepkanteldinges in het plafond zitten?
Sowieso een Clio RS on the sidequote:
Theoretische topsnelheid met 5300 RPM..quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef vosss het volgende:
90 pk diesel met een top van 240?
Succes daarmee
Duurde te lang, besides that.. had jij hier een paar boutjes v.d. aandrijfas willen losdraaien dan:quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef CafeRoker het volgende:
Waarom zagen mensen toch altijd aandrijfsassen door
Ik heb laatst ook zo'n kreng gehad. Behoorlijk rotwerk om die assen weer van de bak te krijgen. Onder de auto is het makkelijk als het wiel op de grond staat omdat dat het ronddraaien blokkeert, maar los is een ander verhaal.
Dus doe het ff voor je hem uitbouwt denk ik dan
Thanks, en ja dat klopt.. Gemiddeld kon ik met gemak 1 op 20 halen..quote:Op zondag 23 september 2012 11:17 schreef golf2tfsi het volgende:
Wat een vette auto heb je en lekker zuinig met een tdi motor!
Is wel een uber vette stuur vriend, kan er altijd nog een VW logo op plakken..quote:
dat is ZEER zuinig ja dat haal ik vereweg niet met mijn golfje ik rijd ongeveer 1:15 als ik rustig rijd en als ik ga trappen wil ik niet wetenquote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks, en ja dat klopt.. Gemiddeld kon ik met gemak 1 op 20 halen..
Met trappen e.d. (1 tankbeurt lang 700km achter elkaar gemiddeld dan 180~230km/pu)
Trappen varieert tussen 1 op 8 en 1 op 13..quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:00 schreef golf2tfsi het volgende:
[..]
dat is ZEER zuinig ja dat haal ik vereweg niet met mijn golfje ik rijd ongeveer 1:15 als ik rustig rijd en als ik ga trappen wil ik niet weten
Is het nieuwe dashboard, deze is de zachte versie, hiervoor had ik de harde dashboard die ik er uit heb gehaald..quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:41 schreef ukga het volgende:
Gaat lekker TS. Mooi topic
Het dashboard dat er nu in zit gaat er uit, of dat het nieuwe dashboard?
Alhoewel hij in z'n projecttopic de kleur niet vermeld, lijkt ie (want: Porsche 944 turbo klinken gemonteerd) Porsche te waarderen. De kleur van z'n Golf lijkt ook sterk op een Porsche kleur, meer specifiek: 38A amethyst-metallic (zelf even googelen..)quote:[Iemand weet wat de kleurcode van deze gast is? Mijn duits is niet echt het beste: http://www.wolfsburg-edit(...)-mit-6-topf-und-vsr/
ha, 928'squote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:17 schreef Charged het volgende:
Je hebt gelijk zo te zien...
http://members.rennlist.org/vilhuer/28072012482.jpg
Dat zijn Audi A4 of 80 klinken, hij heeft ze daarna gecleaned..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:45 schreef valcoholic het volgende:
[..]
Alhoewel hij in z'n projecttopic de kleur niet vermeld, lijkt ie (want: Porsche 944 turbo klinken gemonteerd) Porsche te waarderen. De kleur van z'n Golf lijkt ook sterk op een Porsche kleur, meer specifiek: 38A amethyst-metallic (zelf even googelen..)
Heb je z'n topic wel gelezen Turq? Hij begint met Audi 80/A4 klinken.. daarna cleaned 'ie z'n deuren en dan.. zet ie er een stel Porsche 944 klinken in. Le voilá:quote:Dat zijn Audi A4 of 80 klinken, hij heeft ze daarna gecleaned..
oow jaa mijn duits is niet het beste.. :p hhahaha..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:57 schreef valcoholic het volgende:
[..]
Heb je z'n topic wel gelezen Turq? Hij begint met Audi 80/A4 klinken.. daarna cleaned 'ie z'n deuren en dan.. zet ie er een stel Porsche 944 klinken in. Le voilá:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het niet verwacht, maar het begint toch weer ergens op te lijken!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Geelman het volgende:
Golfs zijn cool, ik heb ook een MkII!
Dat was deze oorspronkelijk ook, maar dan de 1.3 carburateur met een 4bak.. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het niet verwacht, maar het begint toch weer ergens op te lijken!Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
tja.. da kan.. maar is al gebruikt duss.. :/ xquote:
Enig idee hoeveel ze normaal gesproken kosten? Ik heb er namelijk 2extra er bij gekregen als reserve..quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Charged het volgende:
9x16 is wel erg mooi,CR7 waren dacht ik ook nog best aan de prijzige kant.
Tof!
Ik zal vanavond eens op zolder kijken of ik daar nog een oude prijslijst van heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ze normaal gesproken kosten? Ik heb er namelijk 2extra er bij gekregen als reserve..
Goh, loool.... hahaha..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:56 schreef Herr.Flick het volgende:
Banden zijn te smal of de velgen te breed..
ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 04:32 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens op zolder kijken of ik daar nog een oude prijslijst van heb.
Post het resultaat wel.
als je hem duwt wel.. :dquote:
Ik weet wel wat getrokken banden zijn, dat zijn nl banden die te smal zijn voor de velg of de velg te breed is voor de band!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Goh, loool.... hahaha..
Dit noem je getrokken banden Herr.Flick..9J met 215/40/16 banden.. Dan krijg je dit effect.. Kijk eens voor de lol op tyrestretch.com
Oftewel: Duitsers in n Speedoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik weet wel wat getrokken banden zijn, dat zijn nl banden die te smal zijn voor de velg of de velg te breed is voor de band!
Dat is nou het geval hahaha..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik weet wel wat getrokken banden zijn, dat zijn nl banden die te smal zijn voor de velg of de velg te breed is voor de band!
'T is mijn werk geweest voor een aantal jaren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd..![]()
Hoe kom jij aan de prijslijst als ik vragen mag? x
1kleine mm van mijn schroefset af en net een nagel verwijderd v.d. klauw.. hahaha..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:38 schreef invine het volgende:
Ziet er niet slecht uit, maar het gaat echt maar net goed he
de oude eigenaar vertelde mij/in zijn advertentie dat ze nieuw ruim 1500,-euro hadden gekost..quote:
Hm,btw was niet meegerekend maar dan kom je daar nog niet aan,zou echter wel kunnen incl. banden natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 06:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
de oude eigenaar vertelde mij/in zijn advertentie dat ze nieuw ruim 1500,-euro hadden gekost..
Omgerekend hebben ze 807,-euro gekost en 1200 incl de 2 reserve velgen.. (Waarvan de naafkappen missen.. :/ )
De deksels worden jammer genoeg er op geklikt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:13 schreef Charged het volgende:
Kan zijn dat je deksels daarmee vastgehouden worden zoals WRD Mesh velgen...ik/wij hebben nooit een set CR7 verkocht en of gemonteerd dus ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of dat hetzelfde principe is.
Lijkt er echter wel op.
G60 lijstenset met sideskirts ftw, maar zit te denken hoe ik dat moet bevestigen dan gezien het feit dat G60 zijschermen anders zijn..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:21 schreef Charged het volgende:
Ga je ook de verbreders weer gebruiken op de wielkastranden?
G60 set met de bredere voorkant zou goed staan met deze maat.
How much..?quote:
Geen ervaring met Polyester..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef ukga het volgende:
Turq, ik denk dat ie dat zelf ook prima kan. Uiteraard is het in het begin ff stunten.
quote:
wat ik zie wat je allemaal kan met autos, heb je ook wel het vermogen om aan de slag te gaan met polyester en glasvezelmattenquote:
je hebt goed maar ook perfectquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:05 schreef ukga het volgende:
[..]
wat ik zie wat je allemaal kan met autos, heb je ook wel het vermogen om aan de slag te gaan met polyester en glasvezelmatten
Thanks man...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:25 schreef SelimGTI het volgende:
Nice project, ik hoop dat het eindresultaat snel te zien is
alleen weet ik niet hoeveel de verzendkosten kunnen zijn..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:55 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor die 180 euro mooie roestvrije kopen zou ik zeker doen!
Hey dat maakt het wat makkelijker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:59 schreef daNpy het volgende:
Ik heb ook wel interesse in polyester voorschermen. Misschien een maat van me ook, dan kunnen we samen al 3 sets bestellen.
RDW maakt daar geen probleem van. Heb zelf een circuit GTi (205 1900) zonder ook maar iets van interieur(alles zit op een RVS plaat met wat schakelaars) en 2 kuipjes met 4punts gordel. Is zonder problemen door de apk gekomen(hadden het RDW zelfs gebeld ivm mijn 'dashboard'quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn nieuwe interieur, ik ga de komende tijd wanneer hij gespoten is eerst met 2 stoelen rijden, waarvan de passagiersstoel gewoon (grote kans) stock mk2 stoel wordt en de bestuurdersstoel een kuipstoel..
Laterna wanneer ik een mooi Mk5/6 leer interieur op de kop getikt heb vervangen..
De RDW kan neem ik aan niks op aanmerken als ik hem zo wil keuren toch? 4 punts gordel is present. Wordt gewoon vast geschroefd.
Van..?quote:
Doe ma beter via DM..quote:
Kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
RDW maakt daar geen probleem van. Heb zelf een circuit GTi (205 1900) zonder ook maar iets van interieur(alles zit op een RVS plaat met wat schakelaars) en 2 kuipjes met 4punts gordel. Is zonder problemen door de apk gekomen(hadden het RDW zelfs gebeld ivm mijn 'dashboard')
Kekke golf overigens
Volgens mij is dat een Peug 205quote:
Zelfs zonder buitenbumper mag je door de APK.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:15 schreef invine het volgende:
[..]
Kloptgaat erom dat je geen scherpe randen hebt, geldt ook voor je bumpers
Waarom een rolkooi? Ga je het circuit op?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb de man een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit met de stevigheid en de wielbogen ook mooi egaal zijn. Ook heb ik hem medegedeeld dat ik 3 setjes wil hebben..
En ik heb een leuk leder interieurtje gevonden voor 200 euro en 200 euro voor een rolkooi, 100 euro voor een setje Mk2 G60 oem bumpers..
Damn, de spatborden gaan nog 180 euro kosten.. Ik ben bijna blut hahahaha![]()
![]()
Kut restauratie
Dat stukje had ik gemist, sorry.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:33 schreef daNpy het volgende:
Hoe wil je de 4punts gordels dan bevestigen icm de kuipstoelen?
Naar de originele ophangpunten bij de achterbank zeker, zodat je zeker je rug breekt?
Dan vind ik het alweer een ander verhaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:46 schreef daNpy het volgende:
Er zit wel een kenteken op, maar over de openbare weg is idd niet fijn.
Is een 205 GTi, heb sowieso 1 foto op mn fobo maar is ook terug te vinden op 't peugeot gti forum.quote:
Bij mij zijn de randen niet afgevlakt(van 't dashboard) dit is door de garage nog nadrukkelijk aangegeven bij de RDW 'hotline' voor de keurders, echter was dit geen enkel probleem whatsoever.(vormt voor zowel de bijrijder als bestuurder geen gevaar dankzij dashboard bijna tegen het raam en kuipjes welke een stukje naar achteren staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:15 schreef invine het volgende:
[..]
Kloptgaat erom dat je geen scherpe randen hebt, geldt ook voor je bumpers
Das ieder geval beter als zo'n lege bak..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef daNpy het volgende:
Hij doet het toch alleen maar voor de looks (volgens mij).
Op VW forum zijn er lui die hun kooi gewoon tussen de achterbank hebben gedrukt_!
Dan zou ik 't dus niet doen. Je gaat je er mateloos aan ergeren met in en uitstappen, kan niemand meer mee achterin etc etc. Bij een straat auto is het gewoon 'mweh'.. Ipv zo'n crappy schroefkooi een goede stabi stang en wat leuker onderstelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef daNpy het volgende:
Hij doet het toch alleen maar voor de looks (volgens mij).
Op VW forum zijn er lui die hun kooi gewoon tussen de achterbank hebben gedrukt_!
Handig, een kooi čn een bank, alleen zo kut dat je er niet meer kan zitten..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Das ieder geval beter als zo'n lege bak..
Mensen welke die dingen plaatsen voor de looks zijn in 95% van de gevallen ook een bepaalde slag volkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef FalleNk810i het volgende:
Nee, maar er zijn zoveel mensen die rolkooien plaatsen voor de looks... terwijl rolkooien zo lelijk zijn haha.
Maar ook dan heb je weer looks en looks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mensen welke die dingen plaatsen voor de looks zijn in 95% van de gevallen ook een bepaalde slag volkDan ga je al meer richting de plastic fantastic Golfjes 1.4, niet een flink aangepakte diesel of GTi. Zon oude(re) golf met een nieuwe(re) diesel is volgens mij wel leuk en cheap als daily(samenwonen met 't vrouwtje, dan ga je zo redeneren
)
jaa jaa, okee.. 154,- euro dan..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:42 schreef daNpy het volgende:
Hoe kunnen die nou alsnog 180 euro kosten als het 140+40 verzend is?
140*3+40 is bij mij ¤ 460
(154 pp)
Jaa op z'n tijd wel, maar rolkooi komt er puur voor de optics er in, hij voegt wel wat toegevoegde waarde toe aan de stevigheid, maar dat is niet de reden dat ik het neem..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:03 schreef invine het volgende:
[..]
Waarom een rolkooi? Ga je het circuit op?
Gaat via 2 gaten v.d. stoel naar onderen toe naar de linker balk waar al een gat zit voor de originele bevestiging v.d. gordel etc..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:33 schreef daNpy het volgende:
Hoe wil je de 4punts gordels dan bevestigen icm de kuipstoelen?
Naar de originele ophangpunten bij de achterbank zeker, zodat je zeker je rug breekt?
Ik wil ook niet veel poespas, alleen een rolkooi, kwestie van smaak denk ik..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dat stukje had ik gemist, sorry.
Vind het sowieso geen gezicht kuipstoelen en rolkooien en alles wat er aan doet denken dat het een circuit auto is.
Dat is mij te veel van het goede hahaha, dat gaat hem niet worden..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:35 schreef daNpy het volgende:
Ieder zijn smaak, zullen we maar zeggen.
[ afbeelding ]
Precies, voor de looks, maar alleen tussen de achterbank in drukken gaat hem niet worden. Het wordt vast geschroefd..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:37 schreef daNpy het volgende:
Hij doet het toch alleen maar voor de looks (volgens mij).
Op VW forum zijn er lui die hun kooi gewoon tussen de achterbank hebben gedrukt_!
Het doet mij heel weinig of iemand achterin kan zitten of niet..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan zou ik 't dus niet doen. Je gaat je er mateloos aan ergeren met in en uitstappen, kan niemand meer mee achterin etc etc. Bij een straat auto is het gewoon 'mweh'.. Ipv zo'n crappy schroefkooi een goede stabi stang en wat leuker onderstel
[..]
Handig, een kooi čn een bank, alleen zo kut dat je er niet meer kan zitten..
Leuk, enige plastic fantastic van mijn auto zullen de zijschermen wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mensen welke die dingen plaatsen voor de looks zijn in 95% van de gevallen ook een bepaalde slag volkDan ga je al meer richting de plastic fantastic Golfjes 1.4, niet een flink aangepakte diesel of GTi. Zon oude(re) golf met een nieuwe(re) diesel is volgens mij wel leuk en cheap als daily(samenwonen met 't vrouwtje, dan ga je zo redeneren
)
Bad ideaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gaat via 2 gaten v.d. stoel naar onderen toe naar de linker balk waar al een gat zit voor de originele bevestiging v.d. gordel etc..
Wat kan er mis gaan..?quote:
Je kan je rug brekenquote:
Dan wordt ie achter de stoel gemonteerd..quote:
Mij maakt het niet uit, het is niet mijn rug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan wordt ie achter de stoel gemonteerd..
Ik heb nog altijd de OEM gordels he vriend, deze kan ik ook nog altijd gebruiken..
Ik heb een oprol automaat..?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, het is niet mijn rug.
Maar weet wel waar je mee bezig bent in dat soort dingen. Gordels schuin naar beneden laten lopen (gaten van de achterbank bijv) is ook een slecht idee, evenals naar de C-stijlen (originele punten van de achtergordels' D-ring).
4/5/6 punts gordels zijn niet hetzelfde als 3 punts met oprol automaat in rek eigenschappen.
Wahahaha hoezo..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef daNpy het volgende:
Aan je 4 punts gordels zoals in een van de foto's?
Weggooien dat ding
Ja maar okee, maar wat..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef daNpy het volgende:
Die dingen zijn niet echt superveilig. Maarja, als het alleen maar voor op straat en voor de looks is...
Hmmm.. Achja.. Het is toch tijdelijk.. (+/- 20.000km) Is zo gereden in een maandje of 2/3..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef daNpy het volgende:
De gordels zijn vaak erg dun, want niet ten goede komt van de krachtverdeling op je lichaam. Daarnaast krijgt zo'n oprol automaat in dergelijke positie een flinke kracht te verwerken. Slaat hij door mag je proeven hoe je stuur smaakt
Moet je dan niet eerst even die schermen binnen hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Prijsopgave is binnen.. Nu ff beetje sparen en de auto richting de spuiterij duwen, pak 'm beet 70km..
Yep..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef invine het volgende:
[..]
Moet je dan niet eerst even die schermen binnen hebben?
Mk3 achteras, dit omdat het breder is dan de Mk2 achteras..quote:
100 euro aan de beun voor binnen en motorruimte spuiten..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef ukga het volgende:
Wat kost dat nou? Helemaal laten spuiten?
Wel een GTI achteras?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mk3 achteras, dit omdat het breder is dan de Mk2 achteras..
Nee, een TDI achteras.. zit toch geen verschil in met een GTI..quote:
je link is kaput. Of was dat de link na mijn rallye front..?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 05:43 schreef Charged het volgende:
Oh ja, 3x raden..:
http://www.ebay.com/itm/R(...)orig_cvip=true&rt=nc
![]()
Ok.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, een TDI achteras.. zit toch geen verschil in met een GTI..
Ahaaa, achja.. dit is opzich al een hele stevige as, misschien omdat de Mk3 wat meer weegt dan de Mk2..?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ok.
Bij de MKII GTI achteras zit er namelijk een extra stabi in de achteras verwerkt voor meer stijfheid
Rallye front...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
je link is kaput. Of was dat de link na mijn rallye front..?
nu nog een can controler die de afwezige modules simuleert op het CAN netwerkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
100 euro aan de beun voor binnen en motorruimte spuiten..
300 euro aan de spuiter/schade hersteller voor alle deuken te herstellen en compleet spuitplamuur..
1920 euro aan de spuiterij om hem compleet te spuiten..
Oh ja, 3x raden..:
http://www.ebay.com/itm/R(...)orig_cvip=true&rt=nc
En dit:
[ afbeelding ]
Maar dan Km/pu & max 5000RPM..![]()
![]()
Naahh, deze keer denk ik geen gele koplampen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:10 schreef Charged het volgende:
[..]
Rallye front...
Trouwens ook goed te doen met gele koplampen
Geel licht is koning! Heb ze tegenwoordig ook en heb net folie besteld voor mijn mistlampenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Naahh, deze keer denk ik geen gele koplampen..
Maybe alleen grootlichten..
Ah oke,zou misschien wel mooi staan bij de Porsche kleur maar kan altijd nog natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Naahh, deze keer denk ik geen gele koplampen..
Maybe alleen grootlichten..
Nee, dat is juist het leuke.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nu nog een can controler die de afwezige modules simuleert op het CAN netwerk
Lexus looks mattiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef Charged het volgende:
[..]
Ah oke,zou misschien wel mooi staan bij de Porsche kleur maar kan altijd nog natuurlijk.
Nog steeds geen mailtje terug gekregen over de kapjes van de CR7 velgen,zal zometeen nog eens een herinnering sturen.
Edit,alhoewel..hoe combineer je dat met de juiste achterlichten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Zoals altijd..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Helemaal rood spuiten die achterlichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BMW..Sweet Memories..
![]()
(jaa jaa, ik heb haar nog steeds, maar rij er al een lange tijd niet meer mee)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Komt in de buurt.. Ik heb het bereikt om een terrein de koppakking kapot te krijgen, zonder dat ie überhaupt op de openbare weg heeft gereden..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:02 schreef hardcore-gabberr het volgende:
die bmw is zeker een rollend kadaver?
APK Afkeur!!!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Helemaal rood spuiten die achterlichten.
quote:
Je mag hem niet gespoten hebben..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:12 schreef invine het volgende:
Hoezo is het eigenlijk apk afkeur? Bij mijn clio zijn mijn achterlichten (fabrieks af) ook helemaal rood..
Ook met de bijbehorende 6-bak?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Komt in de buurt.. Ik heb het bereikt om een terrein de koppakking kapot te krijgen, zonder dat ie überhaupt op de openbare weg heeft gereden..
Of de kop is gescheurd.. Dont know..![]()
Maargoed, daar komt dan nadat ik klaar ben met de Golf een 3.2 M3 motor in![]()
Dan ga ik lekker daar ook in cruisen..![]()
Hoe zij er nu momenteel bij staat kun je zien in mijn BMW project topic
Details..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je mag hem niet gespoten hebben..
Rood lijntje om een Rallye front..?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:07 schreef hardcore-gabberr het volgende:
rechthoekig staat altijd goed mits rood lijntje
Het is nu een project geworden van snel snel klaar maken en weg doen ben ik bang.. anders is hij niks meer waard..:(quote:
Dat zal wel meevallen, hij is goed beschouwd nu al niets meer waard in nederland. Iedereen kijkt nu naar het donkerste scenario. Waarschijnlijk zal de soep toch niet zo heet gegeten worden als hij wordt opgediend en kan het alleen nog maar beter worden, maar zelfs als dat niet zo is kun je een auto als deze nog wel in het buitenland slijten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het is nu een project geworden van snel snel klaar maken en weg doen ben ik bang.. anders is hij niks meer waard..:(
Hoerekutoverheid
verwachting was een minimale waarde van 5~7000euro als ie klaar zou zijn..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, hij is goed beschouwd nu al niets meer waard in nederland. Iedereen kijkt nu naar het donkerste scenario. Waarschijnlijk zal de soep toch niet zo heet gegeten worden als hij wordt opgediend en kan het alleen nog maar beter worden, maar zelfs als dat niet zo is kun je een auto als deze nog wel in het buitenland slijten.
Laten we eerst even kijken of er niet iets als een oldtimerkenteken voor hobbyauto's komt. En daarnaast liggen de prijzen voor dit soort auto's in belgie of duitsland ongeveer gelijk aan nederland, misschien krijg je iets minder zoals de ondergrens van je 5000-7000 schatting maar daar zal het wel bij blijven. Dit is iets speciaals, als het gewoon een 1.6D was zag het er veel en veel slechter uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
verwachting was een minimale waarde van 5~7000euro als ie klaar zou zijn..
Als ie geen oldtimer meer zou zijn mag ik op me hoofdstaan en gaan dansen en handen klappen voor als ik er dan nog 2000voor kan krijgen![]()
Ter informatie: zoveel kost ALLEEN de spuiter die ALLEEN het exterieur spuit.
Hoezo veiliger..?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef Charged het volgende:
[..]
Ah joh,jouw project is veiliger als mijn toekomstige projecten..
Nee tuurlijk knap ik em niet op om er geld aan te verdienen, ik ben in aanschaf en spuiterij al bijna 4000 euro lichter..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:34 schreef ukga het volgende:
Ik neem aan dat TS die auto niet aan het opknappen is om er geld aan te verdienen?
Nou, het bespaart je wel heel veel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:15 schreef Herr.Flick het volgende:
Rijk worden van oldtimer rijden is altijd al een illusie geweest, oldtimer moet je rijden voor de lol, niet omdat het goedkoop zou moeten zijn.
Ik moet straks met de 524td ook nog naar het rdw, en daarna zal ik hem waarschijnlijk gewoon aanhouden omdat ik het gewoon een leukere auto vind dan zo'n nieuwe.
hoezo blijf je er zelf niet in rijden dan als je er meerdere kops op achteruit gaat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk knap ik em niet op om er geld aan te verdienen, ik ben in aanschaf en spuiterij al bijna 4000 euro lichter..Laat staan de motorische tuning en de Rallyefront.. Dan zit je al zwaar over de 7 a 8000 euro. En dan reken ik de velgen, remmerij, ophanging en dergelijke nog niet mee..
Dan kijk je tegen de 10 a 12.000Ik mag blij zijn als ie klaar is, en de oldtimer regeling is er nog, dat ik er 7000 voor krijg..
318i project..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:17 schreef invine het volgende:
Waarschijnlijk niet.. maar pak je dan je 325i project weer op?
Eerst zien dan geloven..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
318i project..
En ja, zoals vaker vermeld..De BMW krijgt deze keer een M3 motor..
M3 blok moet nietquote:Op donderdag 1 november 2012 16:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zal wel moeten, de 2.5 blok wat er in ligt, ligt op sterven..
Waarom zou ik mijn e36 willen ombouwen naar een dieseltje..quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef invine het volgende:
[..]
M3 blok moet nietje kan er ook een simpel dieseltje inhangen.
Weet ik veel, je snapt mijn punt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn e36 willen ombouwen naar een dieseltje..
Nee, BMW blijft lekker een benzine en het liefst een 3.2 M3 motor er in..quote:
lol, nee..quote:
ga die 1 in mijn kever proppenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef FalleNk810i het volgende:
Nee, maar er zijn zoveel mensen die rolkooien plaatsen voor de looks... terwijl rolkooien zo lelijk zijn haha.
wata 1920 euro....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
100 euro aan de beun voor binnen en motorruimte spuiten..
300 euro aan de spuiter/schade hersteller voor alle deuken te herstellen en compleet spuitplamuur..
1920 euro aan de spuiterij om hem compleet te spuiten..
Oh ja, 3x raden..:
http://www.ebay.com/itm/R(...)orig_cvip=true&rt=nc
En dit:
[ afbeelding ]
Maar dan Km/pu & max 5000RPM..![]()
![]()
gij zit al bijna in duitsland ga je daar toch wonenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Rustig maar beste vriend, dankzij die klote waanideeën van het overheid heb ik de hoop al opgegeven, het wordt gewoon voor voor 700 euro in een cabine gespoten, het lak hoeft van mij niet meer zo duur te zijn, wil zo lang mogelijk van de Golf van kunnen genieten.. Totdat ik die ene blauwe enveloppe binnen krijg met een prijskaartje van 3xx euro per kwartaal..
Ik weet het, maar dat komt wel, ik moet eerst in Nederland nog mijn dingen doen zoals school enzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:42 schreef T42 het volgende:
[..]
gij zit al bijna in duitsland ga je daar toch wonen
Dat komt nog wel..quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:28 schreef invine het volgende:
Gaat niet meer door healthans niet hoe het op tafel lag.
Het verzekering stelt ook 3x niks voor met een H-Kenteken..quote:Op zondag 25 november 2012 18:10 schreef daNpy het volgende:
In Duitsland krijg je dergelijke projecten nog lastiger de weg op als in NL hoor
En in DL is het niet per definitie goedkoper.
(Wat wij aan MRB betalen betalen ze daar aan verzekering en vice versa)
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:32 schreef Turquaz52 het volgende:
En sinds vandaag eigenaar van een zo goed als nieuwe bj 2012 Seat interieur!!
Het wordt zowiezo gereinigd..quote:Op zondag 25 november 2012 18:25 schreef Bananenvlaflip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah schitterend, met de ontlastingsresten van de benauwde laatste momenten van de vorige bijrijder!
Even lekker overheen met de SteamPowerX500turbo, het is echt geweldig Mike!
Je krijgt alleen H kentekens op geheel originele voertuigen, waar je alsnog 100-150 euro MRB voor betaald (per jaar).quote:Op zondag 25 november 2012 18:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het verzekering stelt ook 3x niks voor met een H-Kenteken..
En als ik mijn auto zo in deze staat daar zo invoer krijg ik er wel een type goedkeuring voor, zonder te veel poespas, maar eenmaal daar moet ik wel voor alles individueel een goedkeuring hebben..
Of het nou een H kenteken is of niet doet het mij vrij weinig, kom op man de belasting daar is een lachertje..quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je krijgt alleen H kentekens op geheel originele voertuigen, waar je alsnog 100-150 euro MRB voor betaald (per jaar)
Ligt aan je uitstoot.quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Of het nou een H kenteken is of niet doet het mij vrij weinig, kom op man de belasting daar is een lachertje..Of je nu een Q7, X6 of Hummer rijdt.. Wij betalen maandelijks meer belasting dan hun in een heel jaar!!!
Vriend van mij rijd een Audi TT 180PK 20vt, hij betaald 120 euro per jaar, dat betaal je in nederland aan een Suzuki Alto 0.8 3cilinder uit 90.. :/quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ligt aan je uitstoot.
Voor mn E46 BMW zou ik idd 180 per jaar betalen (betaal ik nu per kwartaal), voor de Golf (euro5) het volle pond (hier MRB vrij)
Ik zie het nut niet om om de 300 meter een vlucht strook te maken.. Het is geen jaren 70 meer met auto's waarbij de carburateur bevriest..quote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef invine het volgende:
De wegen in Nederland zijn dan wel weer van uitmuntende kwaliteit
Of om de 20 meter een lantaarnpaalquote:Op zondag 25 november 2012 23:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet om om de 300 meter een vlucht strook te maken.. Het is geen jaren 70 meer met auto's waarbij de carburateur bevriest..
Van mij part kunnen heel veel nutteloze dingen achterwegen gelaten worden.
Was het maar om 20, het lijkt eerder op 10..quote:
Ik heb dat wel eens gecheckt m.b.v. mijn kilometerteller om te zien of ik wel goed afstand bewaarde. In de randstad staan ze vaak om de 75m en meestal zit er tussen de 50 en 100m afstand tussen.quote:Op maandag 26 november 2012 00:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Was het maar om 20, het lijkt eerder op 10..
ja maar je hebt aan twee kanten van de weg lantaarns hequote:Op woensdag 28 november 2012 23:57 schreef golf2tfsi het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gecheckt m.b.v. mijn kilometerteller om te zien of ik wel goed afstand bewaarde. In de randstad staan ze vaak om de 75m en meestal zit er tussen de 50 en 100m afstand tussen.
Ik kom er 131 te kort..quote:Op donderdag 29 november 2012 19:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon met een koevoet, flipper en een baksteen op je 180cc gaan rijden.
Nee, nog niet.. :/quote:Op donderdag 13 december 2012 08:15 schreef invine het volgende:
Ben benieuwd, heb je je voorschermen al?
Dat rare plek links boven de uitlaat was verroest, heb er met de schroevendraaier tussen gewipt om het overige vocht er uit te halen, daar hoopt bij de Mk2 altijd vocht op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Charged het volgende:
Niet slecht,al heb je er wel nog wat werk aan,maar dat zal wel goed komen.
Wat heb je voor rare plek links boven de uitlaat,doorgeroest of zo?
En please,please..tape de remslangetjes en dergelijke anders even af..maakt het toch net wat netter.
Die 15mm extra breedte is best goed te zien,mooi
zowel de subframe als achter as 1 op 1 zonder enkele aanpassingen, op de remleidingen achter na dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef daNpy het volgende:
Wat voor subframe heb je er nu voor onder zitten?
En die MKIII achteras, past dat 1 op 1
Of moet je wat aanpassen aan de body of de houders?
nope, is gewoon wat je ziet.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:49 schreef daNpy het volgende:
Heeft de MKIII achteras ook een stabilisator in de as zitten?
Nee, idd..quote:
Dat klopt, maar ik wil ze er wel op hebben..quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach zonder zijschermen en bumpers kun je ook rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |