Theoretische topsnelheid met 5300 RPM..quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef vosss het volgende:
90 pk diesel met een top van 240?
Succes daarmee
Duurde te lang, besides that.. had jij hier een paar boutjes v.d. aandrijfas willen losdraaien dan:quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef CafeRoker het volgende:
Waarom zagen mensen toch altijd aandrijfsassen door
Ik heb laatst ook zo'n kreng gehad. Behoorlijk rotwerk om die assen weer van de bak te krijgen. Onder de auto is het makkelijk als het wiel op de grond staat omdat dat het ronddraaien blokkeert, maar los is een ander verhaal.
Dus doe het ff voor je hem uitbouwt denk ik dan
Thanks, en ja dat klopt.. Gemiddeld kon ik met gemak 1 op 20 halen..quote:Op zondag 23 september 2012 11:17 schreef golf2tfsi het volgende:
Wat een vette auto heb je en lekker zuinig met een tdi motor!
Is wel een uber vette stuur vriend, kan er altijd nog een VW logo op plakken..quote:
dat is ZEER zuinig ja dat haal ik vereweg niet met mijn golfje ik rijd ongeveer 1:15 als ik rustig rijd en als ik ga trappen wil ik niet wetenquote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks, en ja dat klopt.. Gemiddeld kon ik met gemak 1 op 20 halen..
Met trappen e.d. (1 tankbeurt lang 700km achter elkaar gemiddeld dan 180~230km/pu)
Trappen varieert tussen 1 op 8 en 1 op 13..quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:00 schreef golf2tfsi het volgende:
[..]
dat is ZEER zuinig ja dat haal ik vereweg niet met mijn golfje ik rijd ongeveer 1:15 als ik rustig rijd en als ik ga trappen wil ik niet weten
Is het nieuwe dashboard, deze is de zachte versie, hiervoor had ik de harde dashboard die ik er uit heb gehaald..quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:41 schreef ukga het volgende:
Gaat lekker TS. Mooi topic
Het dashboard dat er nu in zit gaat er uit, of dat het nieuwe dashboard?
Alhoewel hij in z'n projecttopic de kleur niet vermeld, lijkt ie (want: Porsche 944 turbo klinken gemonteerd) Porsche te waarderen. De kleur van z'n Golf lijkt ook sterk op een Porsche kleur, meer specifiek: 38A amethyst-metallic (zelf even googelen..)quote:[Iemand weet wat de kleurcode van deze gast is? Mijn duits is niet echt het beste: http://www.wolfsburg-edit(...)-mit-6-topf-und-vsr/
ha, 928'squote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:17 schreef Charged het volgende:
Je hebt gelijk zo te zien...
http://members.rennlist.org/vilhuer/28072012482.jpg
Dat zijn Audi A4 of 80 klinken, hij heeft ze daarna gecleaned..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:45 schreef valcoholic het volgende:
[..]
Alhoewel hij in z'n projecttopic de kleur niet vermeld, lijkt ie (want: Porsche 944 turbo klinken gemonteerd) Porsche te waarderen. De kleur van z'n Golf lijkt ook sterk op een Porsche kleur, meer specifiek: 38A amethyst-metallic (zelf even googelen..)
Heb je z'n topic wel gelezen Turq? Hij begint met Audi 80/A4 klinken.. daarna cleaned 'ie z'n deuren en dan.. zet ie er een stel Porsche 944 klinken in. Le voilá:quote:Dat zijn Audi A4 of 80 klinken, hij heeft ze daarna gecleaned..
oow jaa mijn duits is niet het beste.. :p hhahaha..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:57 schreef valcoholic het volgende:
[..]
Heb je z'n topic wel gelezen Turq? Hij begint met Audi 80/A4 klinken.. daarna cleaned 'ie z'n deuren en dan.. zet ie er een stel Porsche 944 klinken in. Le voilá:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het niet verwacht, maar het begint toch weer ergens op te lijken!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Geelman het volgende:
Golfs zijn cool, ik heb ook een MkII!
Dat was deze oorspronkelijk ook, maar dan de 1.3 carburateur met een 4bak.. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het niet verwacht, maar het begint toch weer ergens op te lijken!Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
tja.. da kan.. maar is al gebruikt duss.. :/ xquote:
Enig idee hoeveel ze normaal gesproken kosten? Ik heb er namelijk 2extra er bij gekregen als reserve..quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Charged het volgende:
9x16 is wel erg mooi,CR7 waren dacht ik ook nog best aan de prijzige kant.
Tof!
Ik zal vanavond eens op zolder kijken of ik daar nog een oude prijslijst van heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ze normaal gesproken kosten? Ik heb er namelijk 2extra er bij gekregen als reserve..
Goh, loool.... hahaha..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:56 schreef Herr.Flick het volgende:
Banden zijn te smal of de velgen te breed..
ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 04:32 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens op zolder kijken of ik daar nog een oude prijslijst van heb.
Post het resultaat wel.
als je hem duwt wel.. :dquote:
Ik weet wel wat getrokken banden zijn, dat zijn nl banden die te smal zijn voor de velg of de velg te breed is voor de band!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Goh, loool.... hahaha..
Dit noem je getrokken banden Herr.Flick..9J met 215/40/16 banden.. Dan krijg je dit effect.. Kijk eens voor de lol op tyrestretch.com
Oftewel: Duitsers in n Speedoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik weet wel wat getrokken banden zijn, dat zijn nl banden die te smal zijn voor de velg of de velg te breed is voor de band!
Dat is nou het geval hahaha..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik weet wel wat getrokken banden zijn, dat zijn nl banden die te smal zijn voor de velg of de velg te breed is voor de band!
'T is mijn werk geweest voor een aantal jaren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd..![]()
Hoe kom jij aan de prijslijst als ik vragen mag? x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |