quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Geelman het volgende:
Golfs zijn cool, ik heb ook een MkII!
Dat was deze oorspronkelijk ook, maar dan de 1.3 carburateur met een 4bak.. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het niet verwacht, maar het begint toch weer ergens op te lijken!Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
tja.. da kan.. maar is al gebruikt duss.. :/ xquote:
Enig idee hoeveel ze normaal gesproken kosten? Ik heb er namelijk 2extra er bij gekregen als reserve..quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Charged het volgende:
9x16 is wel erg mooi,CR7 waren dacht ik ook nog best aan de prijzige kant.
Tof!
Ik zal vanavond eens op zolder kijken of ik daar nog een oude prijslijst van heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ze normaal gesproken kosten? Ik heb er namelijk 2extra er bij gekregen als reserve..
Goh, loool.... hahaha..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:56 schreef Herr.Flick het volgende:
Banden zijn te smal of de velgen te breed..
ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 04:32 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens op zolder kijken of ik daar nog een oude prijslijst van heb.
Post het resultaat wel.
als je hem duwt wel.. :dquote:
Ik weet wel wat getrokken banden zijn, dat zijn nl banden die te smal zijn voor de velg of de velg te breed is voor de band!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Goh, loool.... hahaha..
Dit noem je getrokken banden Herr.Flick..9J met 215/40/16 banden.. Dan krijg je dit effect.. Kijk eens voor de lol op tyrestretch.com
Oftewel: Duitsers in n Speedoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik weet wel wat getrokken banden zijn, dat zijn nl banden die te smal zijn voor de velg of de velg te breed is voor de band!
Dat is nou het geval hahaha..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik weet wel wat getrokken banden zijn, dat zijn nl banden die te smal zijn voor de velg of de velg te breed is voor de band!
'T is mijn werk geweest voor een aantal jaren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd..![]()
Hoe kom jij aan de prijslijst als ik vragen mag? x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |