Dat zal wel meevallen, hij is goed beschouwd nu al niets meer waard in nederland. Iedereen kijkt nu naar het donkerste scenario. Waarschijnlijk zal de soep toch niet zo heet gegeten worden als hij wordt opgediend en kan het alleen nog maar beter worden, maar zelfs als dat niet zo is kun je een auto als deze nog wel in het buitenland slijten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het is nu een project geworden van snel snel klaar maken en weg doen ben ik bang.. anders is hij niks meer waard..:(
Hoerekutoverheid
verwachting was een minimale waarde van 5~7000euro als ie klaar zou zijn..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, hij is goed beschouwd nu al niets meer waard in nederland. Iedereen kijkt nu naar het donkerste scenario. Waarschijnlijk zal de soep toch niet zo heet gegeten worden als hij wordt opgediend en kan het alleen nog maar beter worden, maar zelfs als dat niet zo is kun je een auto als deze nog wel in het buitenland slijten.
Laten we eerst even kijken of er niet iets als een oldtimerkenteken voor hobbyauto's komt. En daarnaast liggen de prijzen voor dit soort auto's in belgie of duitsland ongeveer gelijk aan nederland, misschien krijg je iets minder zoals de ondergrens van je 5000-7000 schatting maar daar zal het wel bij blijven. Dit is iets speciaals, als het gewoon een 1.6D was zag het er veel en veel slechter uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
verwachting was een minimale waarde van 5~7000euro als ie klaar zou zijn..
Als ie geen oldtimer meer zou zijn mag ik op me hoofdstaan en gaan dansen en handen klappen voor als ik er dan nog 2000voor kan krijgen![]()
Ter informatie: zoveel kost ALLEEN de spuiter die ALLEEN het exterieur spuit.
Hoezo veiliger..?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef Charged het volgende:
[..]
Ah joh,jouw project is veiliger als mijn toekomstige projecten..
Nee tuurlijk knap ik em niet op om er geld aan te verdienen, ik ben in aanschaf en spuiterij al bijna 4000 euro lichter..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:34 schreef ukga het volgende:
Ik neem aan dat TS die auto niet aan het opknappen is om er geld aan te verdienen?
Nou, het bespaart je wel heel veel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:15 schreef Herr.Flick het volgende:
Rijk worden van oldtimer rijden is altijd al een illusie geweest, oldtimer moet je rijden voor de lol, niet omdat het goedkoop zou moeten zijn.
Ik moet straks met de 524td ook nog naar het rdw, en daarna zal ik hem waarschijnlijk gewoon aanhouden omdat ik het gewoon een leukere auto vind dan zo'n nieuwe.
hoezo blijf je er zelf niet in rijden dan als je er meerdere kops op achteruit gaat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk knap ik em niet op om er geld aan te verdienen, ik ben in aanschaf en spuiterij al bijna 4000 euro lichter..Laat staan de motorische tuning en de Rallyefront.. Dan zit je al zwaar over de 7 a 8000 euro. En dan reken ik de velgen, remmerij, ophanging en dergelijke nog niet mee..
Dan kijk je tegen de 10 a 12.000Ik mag blij zijn als ie klaar is, en de oldtimer regeling is er nog, dat ik er 7000 voor krijg..
318i project..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:17 schreef invine het volgende:
Waarschijnlijk niet.. maar pak je dan je 325i project weer op?
Eerst zien dan geloven..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
318i project..
En ja, zoals vaker vermeld..De BMW krijgt deze keer een M3 motor..
M3 blok moet nietquote:Op donderdag 1 november 2012 16:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zal wel moeten, de 2.5 blok wat er in ligt, ligt op sterven..
Waarom zou ik mijn e36 willen ombouwen naar een dieseltje..quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef invine het volgende:
[..]
M3 blok moet nietje kan er ook een simpel dieseltje inhangen.
Weet ik veel, je snapt mijn punt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn e36 willen ombouwen naar een dieseltje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |