je hebt goed maar ook perfectquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:05 schreef ukga het volgende:
[..]
wat ik zie wat je allemaal kan met autos, heb je ook wel het vermogen om aan de slag te gaan met polyester en glasvezelmatten
Thanks man...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:25 schreef SelimGTI het volgende:
Nice project, ik hoop dat het eindresultaat snel te zien is
alleen weet ik niet hoeveel de verzendkosten kunnen zijn..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:55 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor die 180 euro mooie roestvrije kopen zou ik zeker doen!
Hey dat maakt het wat makkelijker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:59 schreef daNpy het volgende:
Ik heb ook wel interesse in polyester voorschermen. Misschien een maat van me ook, dan kunnen we samen al 3 sets bestellen.
RDW maakt daar geen probleem van. Heb zelf een circuit GTi (205 1900) zonder ook maar iets van interieur(alles zit op een RVS plaat met wat schakelaars) en 2 kuipjes met 4punts gordel. Is zonder problemen door de apk gekomen(hadden het RDW zelfs gebeld ivm mijn 'dashboard'quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn nieuwe interieur, ik ga de komende tijd wanneer hij gespoten is eerst met 2 stoelen rijden, waarvan de passagiersstoel gewoon (grote kans) stock mk2 stoel wordt en de bestuurdersstoel een kuipstoel..
Laterna wanneer ik een mooi Mk5/6 leer interieur op de kop getikt heb vervangen..
De RDW kan neem ik aan niks op aanmerken als ik hem zo wil keuren toch? 4 punts gordel is present. Wordt gewoon vast geschroefd.
Van..?quote:
Doe ma beter via DM..quote:
Kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
RDW maakt daar geen probleem van. Heb zelf een circuit GTi (205 1900) zonder ook maar iets van interieur(alles zit op een RVS plaat met wat schakelaars) en 2 kuipjes met 4punts gordel. Is zonder problemen door de apk gekomen(hadden het RDW zelfs gebeld ivm mijn 'dashboard')
Kekke golf overigens
Volgens mij is dat een Peug 205quote:
Zelfs zonder buitenbumper mag je door de APK.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:15 schreef invine het volgende:
[..]
Kloptgaat erom dat je geen scherpe randen hebt, geldt ook voor je bumpers
Waarom een rolkooi? Ga je het circuit op?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb de man een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit met de stevigheid en de wielbogen ook mooi egaal zijn. Ook heb ik hem medegedeeld dat ik 3 setjes wil hebben..
En ik heb een leuk leder interieurtje gevonden voor 200 euro en 200 euro voor een rolkooi, 100 euro voor een setje Mk2 G60 oem bumpers..
Damn, de spatborden gaan nog 180 euro kosten.. Ik ben bijna blut hahahaha![]()
![]()
Kut restauratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |