quote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef Sneezeechu het volgende:
Leuk hoor maar wat een bende dat je daar fatsoenlijk in kunt werken
I know, vooral rechts/achter is het minder met werken maar opzich als je ff verstand op 0 zet is het geen ramp.quote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef Sneezeechu het volgende:
Leuk hoor maar wat een bende dat je daar fatsoenlijk in kunt werken
quote:Op maandag 10 september 2012 11:21 schreef ukga het volgende:
Ts, jij bent toch van die witte 3serie?
Sowieso volg ik
quote:
ahahahhaa lol..quote:Op maandag 10 september 2012 11:44 schreef dr.Bellows het volgende:
Wow, 20 foto's van een gestripte Golf met een gat in het dak? Ik ga dit topic volgen.
De twingodak heeft van zichzelf al een stevige bouw, het heeft een stevige frame binnen en buiten het dak. En ik wil toch wel verstevigingsbalken bij lassen, omdat het kan.quote:Op maandag 10 september 2012 13:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou ook wel gek worden van die teringzooi ja. Maar wel een leuk idee, zo'n Twingodakkie. Ben alleen benieuwd of je nu niet helemaal zo ongeveer alle stijfheid van je koets hebt ingeleverd, zo stevig zijn die MKII's niet van zichzelf.
Hoe is het eigenlijk met die punto of uno of wat het was? Heb je die nog?quote:
Nee, die weer net niet...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:00 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die punto of uno of wat het was? Heb je die nog?
En toch levert zo'n frame echt wel minder stabiliteit dan een normaal dak, dat kan niet andersquote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
De twingodak heeft van zichzelf al een stevige bouw, het heeft een stevige frame binnen en buiten het dak. En ik wil toch wel verstevigingsbalken bij lassen, omdat het kan.
Stevige bouw? Laat me niet lachen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch levert zo'n frame echt wel minder stabiliteit dan een normaal dak, dat kan niet anders. Het heeft gewoon meer ruimte om te 'werken'.
Ik heb al voor stab. stang, binnekort ook achter..quote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef ukga het volgende:
Pleur er een paar stabies voor en achter bij en dan ben je daar ook weer vanaf
Tja als ik zulk werk doe dan word toch echt alles gelabeld en in kratten gezet. De schroeven moertjes en boutjes in aparte bakjes met duidelijk vermelding waar het thuishoortquote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
I know, vooral rechts/achter is het minder met werken maar opzich als je ff verstand op 0 zet is het geen ramp.
Ik heb niet heel veel ruimte eigenlijk wat ik mag gebruiken en de huurder lastig vallen door zijn spullen v.d. Toyota Landcruiser aan de kant te zetten vind ik ook minder voor hem..
Mijn werk tafel waar de zuigers e.d. op lagen is geüpgraded, heb nog een werkbank er bij..
Nahh, schroeven die je er uit draait weer er terug in draaien, dat is wat ik altijd doe. En is dat op dat moment niet mogelijk dan in een bakje leggen en aan de kant bewaren.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tja als ik zulk werk doe dan word toch echt alles gelabeld en in kratten gezet. De schroeven moertjes en boutjes in aparte bakjes met duidelijk vermelding waar het thuishoort![]()
Maar goed succes gewenst
Zoals eerder vermeld, de BMW heb ik nog steeds.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb je al een ander project afgerond dan? Of zijn die allemaal naar de sloop gerold?
Ik hoop dat je me daar niet bij telt..quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef ukga het volgende:
Ik heb het idee dat het haters gehalte hoog ligt in dit topic...
Anyway ik vind het bazig dat mensen oldtimers/autos opknappen. Lekker klooie aan een auto als hobby. Helemaal top toch. Ik vind het altijd leuk om te zien en te lezen hoe andere te werk gaan.
Ik trek me niks van aan wat andere mensen zeggen of haten.. Lig ik niet wakker van iig..quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef ukga het volgende:
Ik heb het idee dat het haters gehalte hoog ligt in dit topic...
Anyway ik vind het bazig dat mensen oldtimers/autos opknappen. Lekker klooie aan een auto als hobby. Helemaal top toch. Ik vind het altijd leuk om te zien en te lezen hoe andere te werk gaan.
Thanks Flick, ieder zo zijn werkwijze en dat ligt denk ik niet aan dat jij een ouwe bok bent, maar ik wat lakser ben dan andere monteurs. Maar wel streef naar perfectie. Het gaat uiteindelijk niet om het vooruitgang maar om het eindresultaat. Toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me daar niet bij telt..
Het lef van turq waardeer ik zeker, alleen verbaas ik me vaak over de werkwijze, maar ieder zijn ding!
misschien komt dat wel door het leeftijdsverschil, hij een jonge snotneus, ik een ouwe bok!
Ik zeg, thanks!quote:
Wat is er gebeurd dan..?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij is er iets met het dak gebeurd.
Thanks, ik ben zelf ook benieuwd.. Komt wel goed hoop ik..quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef CafeRoker het volgende:
Zo Turq, het is natuurlijk nog grotendeels stripwerk en daarnaast is het ehm 'ietwat rommelig', maar ik moet toegeven dat het er toch constructiever uitziet dan ik achter je gezocht had.
Ben benieuwd naar het vervolg.
Je bent altijd welkom beste vriend..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef invine het volgende:
Ik dacht al waar is turq zijn topic gebleven in mijn AT, hier dus! volgennnnnnnn
Mwa amateur.. Hobbyist is een beter benaming vind ik.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef hardcore-gabberr het volgende:
zeer goed bezig voor een ''amateur'' toch? of ook een opleiding gevolgt met betrekking tot auto's?
Origineel heeft de Twingo ook zo'n 3 hoekjes, geen gaten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 07:48 schreef powerflux het volgende:
Ik vind dat dakje een steeds leuker ding. Heb je die nieuw gekocht of toch maar voor 2e hands gegaan?
oh, en waarom niet de gaten boren ipv van die diehoekjes uitzagen? dit is toch veel lek/schuifgevoeliger?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom beste vriend..
Wanneer kom je met je Clio? Bouwen we daar ook een Twingo dakkie in..quote:
Hahaha ik ga geen geld meer uitgeven aan deze clioquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wanneer kom je met je Clio? Bouwen we daar ook een Twingo dakkie in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:47 schreef invine het volgende:
[..]
Hahaha ik ga geen geld meer uitgeven aan deze cliolangzaam sparen voor een clio III RS phase 2.
DAT KLEUR..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Afschuwelijk
![]()
En waarom bij Clio blijven hangen? Haal een BMW ofzo
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Die kleur is awesome, moet je in het echt zien! Clio's zijn awesome en zal er altijd in blijven rijdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
DAT KLEUR..![]()
![]()
Afschuwelijk
![]()
En waarom bij Clio blijven hangen? Haal een BMW ofzo
De Audi 100 heeft standaard toch al een schuifkiepkanteldinges in het plafond zitten?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Origineel heeft de Twingo ook zo'n 3 hoekjes, geen gaten.
De dak wordt zowiezo gesandwicht tussen een aluminium binnenframe, lekken zit er dan zowiezo niet in (hoop ik)..
En ik heb hem gekregen van een hele goede maat, hij heeft er al 1 in zijn Mini gemonteerd en 1 wilt hij in zijn Audi 100 avant monteren..
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:53 schreef invine het volgende:
[..]
Die kleur is awesome, moet je in het echt zien! Clio's zijn awesome en zal er altijd in blijven rijden
Niet voldoende blijkbaar..quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:54 schreef vosss het volgende:
[..]
De Audi 100 heeft standaard toch al een schuifkiepkanteldinges in het plafond zitten?
Sowieso een Clio RS on the sidequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |