Lauda in het management team, maar zal geen uitvoerende taak krijgenquote:In parallel, Mercedes-Benz has put in place the right technical structure and given the team in Brackley and Brixworth the tools it needs to achieve long-term, durable success in Formula One. In the near future, three-time world champion Niki Lauda will also bring his extensive experience to the role of non-executive chairman of the team’s board of directors, further reinforcing the strength in depth at MERCEDES AMG PETRONAS.
Gaat het naar Sport1?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:13 schreef heywoodu het volgende:
Als de F1 niet meer bij RTL is maar naar Sport1 gaat, zou Olav Mol dan ook verhuizen naar Sport1? Straks hebben ze daar net zo'n faalcommentator als wat ze bij het atletiek hebben, die het totaal niet snapt...of Allard Kalff
OK niet gezien, ik heb al Sport1 dus voor mij geen probleem, ik hoop wel dat ze gewoon de Sky uitzending overnemen ipv proberen het zelf te doen zoals RTL7quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 109
Nou heb ik zelfs Sport1, dus ik zou het persoonlijk niet zo heel erg vinden. Maar voor mensen die dat niet hebben is het behoorlijk klote natuurlijk. Las in de Formule1 dat RTL hoogstwaarschijnlijk ook de GP2 laat vallen vanwege bezuinigingen.quote:
Het is misschien maar beter ook dat RTL de Formule 1 laat varen, want als je gisteren Sport Inside hebt gekeken dan ontbreekt het gewoon aan kennis. Het leeft niet bij de zender, op een heel klein groepje na.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou heb ik zelfs Sport1, dus ik zou het persoonlijk niet zo heel erg vinden. Maar voor mensen die dat niet hebben is het behoorlijk klote natuurlijk. Las in de Formule1 dat RTL hoogstwaarschijnlijk ook de GP2 laat vallen vanwege bezuinigingen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Arme SasquatschDie gaat een hoop werk hebben in zijn Silly season topic
Dat Sport Inside is echt heel slecht, lieten ze Massa zien in Singapore maar in het commentaar was het Alonsoquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is misschien maar beter ook dat RTL de Formule 1 laat varen, want als je gisteren Sport Inside hebt gekeken dan ontbreekt het gewoon aan kennis. Het leeft niet bij de zender, op een heel klein groepje na.
Gister kwam het onderwerp over Robin Frijns voorbij en dat kwam er werkelijk tenenkrommend slecht uit ...
klopt. Maar ze pakten toch maar mooi de fraaiste inhaalactie van de race meequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Sport Inside is echt heel slecht, lieten ze Massa zien in Singapore maar in het commentaar was het Alonso
Heb het niet gezien, maar zat er überhaupt wel iemand aan tafel die verstand heeft van autosport?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is misschien maar beter ook dat RTL de Formule 1 laat varen, want als je gisteren Sport Inside hebt gekeken dan ontbreekt het gewoon aan kennis. Het leeft niet bij de zender, op een heel klein groepje na.
Gister kwam het onderwerp over Robin Frijns voorbij en dat kwam er werkelijk tenenkrommend slecht uit ...
Nee, maar Dennis van der Geest deed nog de beste poging. Wilfred Genee en Johan Derksen bakten er werkelijk helemaal niets van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar zat er überhaupt wel iemand aan tafel die verstand heeft van autosport?
Maar Derksen vind volgens mij alleen voetbal boeiend, en ik me herinneren dat hij al eens heeft gezegd autosport maar een B-sport te vinden. Dus ik ben niet verbaasd dat er weinig uitkwam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar Dennis van der Geest deed nog de beste poging. Wilfred Genee en Johan Derksen bakten er werkelijk helemaal niets van.
Die commentator die de MotoGP doet is toch niet zo heel slecht? Nou kijk ik dat niet heel vaak en heb ik ook niet zo heel veel verstand van de MotoGP.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Dat het naar Sport1 zou gaan is geen probleem, als sportliefhebber heb ik dat natuurlijk toch al
Ik ben alleen bang dat er dan ineens een incompetente commentator zit zoals ze die daar hebben, hopelijk nemen ze Olav ook over dan
Dan weten ze zeker niet dat ene M. Schumacher ook begon als paydriver. Maar Maldonado is inderdaad niet zo heel slecht, moet gewoon wat rustiger in z'n hoofd worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:40 schreef Meike26 het volgende:
Plus dat ze zeiden dat Maldonado een paydriver was en maar achteraan rijdt...Het is de meest succesvolle "paydriver" aller tijden heb ik juist het idee. Nu alleen nog wat vaker zijn auto heel houden, Singapore kon hij niets aan doen.
Edit: Ik mag toch hopen dat Jonh De Mol/SBS nog een bod gaat doen op de F1 rechten, F1 hoort niet achter de decoder te komen![]()
Hij zei het gisteren ook ja. Het maakt hem wel tot wie hij is: een uitgesproken iemand, maar ook tot iemand die een aantal sporten geen kans wil geven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar Derksen vind volgens mij alleen voetbal boeiend, en ik me herinneren dat hij al eens heeft gezegd autosport maar een B-sport te vinden. Dus ik ben niet verbaasd dat er weinig uitkwam.
Vind jij Olav wel competent dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Dat het naar Sport1 zou gaan is geen probleem, als sportliefhebber heb ik dat natuurlijk toch al
Ik ben alleen bang dat er dan ineens een incompetente commentator zit zoals ze die daar hebben, hopelijk nemen ze Olav ook over dan
hij is overenthousiast, waardoor hij altijd de helft mist of dingen ziet die er niet zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vind jij Olav wel competent dan?
Ik ben altijd blij als hij even een momentje zijn klep houdt.
Maar hij is wel een van de beste thuiswerkers ;-)quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is overenthousiast, waardoor hij altijd de helft mist of dingen ziet die er niet zijn
dan ben je denk ik aangewezen op streamsquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:52 schreef D. het volgende:
Wat is het alternatief als ik geen Sport1 wil en geen Duits aan wil horen?
Om hier even op te reageren; Vodafone stopt zijn sponsoring volgens Blick:quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:38 schreef Sinister-D- het volgende:
En allemaal leuk en aardig dat Hamilton naar Mercedes zou gaan, maar Perez naar Mclaren zi eik niet zo gauw gebeurenEen door Ferrari opgeleide coureur gesponsord door een groot Mexicaans telecom bedrijf zie ik nog niet zo snel in een Mclaren stappen dat gesponsord is door het grootste Europese telecom bedrijf.
Blick.chquote:Transfer-Karussell nimmt Fahrt auf
Eröffnet ist damit auch das Rennen um das zweite McLaren-Cockpit neben Jenson Button (32). Sponsor Vodafone steigt bei den Briten aus, das mexikanische Telekommunikations-Unternehmen Telmex soll als Nachfolger bereits in den Startlöchern stehen.
Telmex gehört dem Unternehmer Carlos Slim Helú (72), der mit einem geschätzten Vermögen von 69 Milliarden US-Dollar zu den reichsten Menschen der Gegenwart zählt. Slims Millionen haben Sauber-Pilot Sergio Pérez (22) den Einstieg in die Formel 1 geschafft. Er gilt nun als heisser Kandidat auf die Hamilton-Nachfolge. (sh)
Zijn die gratis? En is de kwaliteit voldoende?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ben je denk ik aangewezen op streams
Die zijn gratis. Kijk op vipbox.tv (of .com)quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn die gratis? En is de kwaliteit voldoende?
Ik vind dat hij het prima doet ja, komt misschien ook doordat ik al van kinds af aan gewend ben om hem te horen en hij voor mij dus een deel is van het kijken van F1quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vind jij Olav wel competent dan?
Ik ben altijd blij als hij even een momentje zijn klep houdt.
legaal is het niet echtquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn die gratis? En is de kwaliteit voldoende?
Bij de BBC zijn ze met z'n tweeën, dat vind ik altijd wel prettig. Dan hebben ze ook nog tijd om echt te kijken wat er gebeurt voordat er maar wat uitgeflapt wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is overenthousiast, waardoor hij altijd de helft mist of dingen ziet die er niet zijn
Stopt de BBC er ook mee dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ben je denk ik aangewezen op streams
Waar heb jij gezeten?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:55 schreef JohnB52 het volgende:
Nee. Tenzij je in engeland woont, en daar Ł50 pmd voor over hebt.
of via iemand uit Engeland een abo neemtquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:55 schreef JohnB52 het volgende:
quote:Ik ben best bereid om een abonnement op Sport 1 te nemen voor de races die niet worden uitgezonden door de BBC. Maar dan moet ik wel zeker weten dat Olav Mol daar het commentaar niet gaat even. Want dat trek ik niet en voor die onzin die hij uitkraamt ga ik ook niet betalen.
Tja, wat jij enthousiasme noemt, noem ik dom geblaat. Ik erger me er aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Hoe duur is een abo op sport1 eigenlijk?
En ik hoop juist wel dat olav meegaat
Zijn enthousiasme is wel mooi, en dat ie dingen fout ziet interesseert me niet, ik heb zelf ook ogen
Kijk niet zo vaak een live race maar heb er vorig seizoen nog eentje meegepikt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die zenden de races toch al lang niet meer uit?
dat is Allard Kalff. Bij hem weet je hoe de hond van de buurman van de coureur heet, maar niet wie er gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er altijd van tijdens de race heel druk op wikipedia te zoeken naar zoveel mogelijk onzinnige feitjes en weetjes.
Da's idd de beste optie denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef Beach het volgende:
Gelukkig download ik het meestal. Dan is het maar een paar uur later dat ik het kijk
maar dat is toch ook zo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh ja, bij IndyCar-races kan hij het niet nalaten om te vermelden dat Ashley Judd een mooie vrouw is.
Ik weet het niet, hij doet me meer aan Heidfeld denken dan aan Alonso tot op heden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
Perez naar McLaren vind ik erg jammer. Ik denk dat Ferrari het gaat spijten dat ze hem niet hebben opgepikt...
Bij het Premier League voetbal heeft Sport1 ook de beelden van Sky en heb je de optie om je taal te kiezen, Nederlands of origineel, als ze het op die manier doen met F1 vind ik het prima en heb je dus gewoon Brundle live.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:42 schreef roelofjan het volgende:
Tsja, F1 naar een betaalzender.
Laten we wel wezen, de uitzendingen van RTL waren compleet ruk. Het mocht duidelijk niets meer kosten bij RTL.
Reclame onderbrekingen, een commentator die verslag doet vanuit de studio in Hilversum, het was 3x niets.
Wat dat betreft kan een betaalzender wel goed nieuws zijn, als ze een kwalitatief goed programma bieden. Maar daar heb ik zo m'n twijfels over, of dat wel kan in nederland. Zo goed als de BBC zal het nooit worden.
Eeuwig zonde dat de BBC alles niet meer uitzendt.
Ik kijk naar de BBC, zendt de BBC niet uit dan kijk ik op de TV naar RTL met geluid uit, en dan stream Brundle's z'n commentaar naar m'n speakers. Voor en na beschouwing van Sky kijk ik op m'n laptop.
Overigens kan ik het mij verder niet voorstellen dat het goed is voor de lange termijn toekomst van Formule1 als het overal achter een decoder verdwijnt. Het is een gesponsorde sport, en sponsors willen zichtbaar zijn. Kan me voorstellen dat na jaren achter de decoder de populariteit van F1 inzakt, waardoor sponsors weglopen.
Zendt de BBC volgend jaar ook de helft live uit?
Dan is de kans klein dat ik een abo op Sport1 neem denk ik... helemaal als ze verder gaan met Olav Mol.
Hmmm, niet verkeerd!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij het Premier League voetbal heeft Sport1 ook de beelden van Sky en heb je de optie om je taal te kiezen, Nederlands of origineel, als ze het op die manier doen met F1 vind ik het prima en heb je dus gewoon Brundle live.
Derksen is een zelfingenomen oetlul van het zuiverste waterquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:42 schreef Meike26 het volgende:
Dat neem ik Derksen ook niet kwalijk, dat maakt hem zoals Derksen is. Fantastische vent
En wat is daar nog meer op dan? Alleen maar dom voetbal of wat?quote:
Bij de vrije trainingen hebben ze bij de MotoGP wel Engels commentaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:03 schreef Beach het volgende:
Ik zou er niet op rekenen. Sport1 heeft bij de MotoGP Frank Weeink en dat is ook iemand van het kaliber Olav Mol. Ook volgens mij vanuit een studiootje ergens en niet op locatie.
Golf en basketbal dacht ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef vosss het volgende:
[..]
En wat is daar nog meer op dan? Alleen maar dom voetbal of wat?
Ronduit belachelijk.![]()
![]()
!
Tennis, MotoGP (incl. Moto2 en Moto3), golf, NBA Basketbal. En bij UPC krijg je er dan ook nog ESPN America bij, dus dan heb je ook nog MLB, NHL, NFL en American LeMans.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef vosss het volgende:
[..]
En wat is daar nog meer op dan? Alleen maar dom voetbal of wat?
Ronduit belachelijk.![]()
![]()
!
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Arme SasquatschDie gaat een hoop werk hebben in zijn Silly season topic
Ik dacht precies hetzelfde. Misschien dat Perez geen 1 jarig contract wilde (omdat in 2014 Vettel zou komen?)?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat Ferrari het gaat spijten dat ze hem niet hebben opgepikt...
Waar gaat Humphrey heen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:30 schreef roelofjan het volgende:
Als ze gewoon de complete Sky coverage uitzenden dan vind ik dat wel een pluspunt.
Wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen met de voor en nabeschouwing, die moeten ze wel gewoon compleet overnemen van Sky. Die kan je moeilijk vertalen natuurlijk.
Al kijk ik nog steeds liever naar de BBC dan naar Sky.
BBC heeft gewoon een ijzersterk team met David Coulthard, Eddie Jordan en Gary Anderson.
Jake Humphrey is een uitstekende presentator, gaat alleen weg. Lee Mckenzie mag hem wel opvolgen wat mij betreft.
Het enige goede van Sky vind ik Brundle en deels Herbert.
Veder verbleekt Sky t.o.v. de BBC.
Een totaal nietszeggende Damon Hill, een presentator zonder een greintje charisma, een Skypad met Geordie Thompson die totaal niets toevoegt aan het programma. Ja, lekker wijf of naar te kijken, maar daarvoor kijk ik geen F1.
Laatst werd een incident door Geordie en Ant geanalyseerd in de Skypad. Daarna werd weer geschakeld naar de presentator, Hill en Herbert. Die gingen hetzelfde incident doodleuk nog een keer bespreken, inclusief nóg 3x een herhaling van de beelden. Wat voegt die hele Skypad dan toe? Even verplicht een lekker wijf laten zien?
Ted Kravitz (dat is overigens niet z'n echte naam, meneer vind dat hij als pitlane reporter een artiestennaam moet gebruiken) is vreemd genoeg wel populair, ik vind het een arrogante lul.
Ik sluit me aan met de laatste reactie op youtube: "Didn't say it to Irvine's face did he, smug twat."
Dan voegt een Gary Anderson heel wat meer toe wat mij betreft.
oké, dus naar aanleiding van jouw post dat het niet zijn echte naam was ben ik toch even gaan zoeken naar zijn echte naamquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:30 schreef roelofjan het volgende:
Ted Kravitz (dat is overigens niet z'n echte naam, meneer vind dat hij als pitlane reporter een artiestennaam moet gebruiken) is vreemd genoeg wel populair, ik vind het een arrogante lul.
Ik heb het inmiddels gevonden ja, echt een talent, jammer, verder ben ik het wel met je eens dat de BBC F1 gewoon heel goed doet, jammer dat ze niet alles meer uitzendenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Voetbal, op een betaalzender ofzo. Weg bij de BBC iig.
Was, Judd was ooit eens een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
dat is Allard Kalff. Bij hem weet je hoe de hond van de buurman van de coureur heet, maar niet wie er gewonnen heeft.
Oh ja, bij IndyCar-races kan hij het niet nalaten om te vermelden dat Ashley Judd een mooie vrouw is.
Nog een keer: Ecclestone is NIET voor decoders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Was, Judd was ooit eens een mooie vrouw.
En Kalff, da is toch die. kerel die! praat als.of er. Midden in zinnen! leestekens staan op! zijn auto.cue?
Verder: 180 euro per jaar voor sport1: No fucking way mr. Ecclestone (Vuile giftige kutdwerg..)
Wel met de aantekening dat je dan internet, TV en telefoon hebtquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:55 schreef JohnB52 het volgende:
Nee, maar wel voor geld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef Marks het volgende:
[..]
Nog een keer: Ecclestone is NIET voor decoders.
ik denk dat het anders is. Er werd van alle kanten aan Perez getrokken, terwijl Ferrari hem mogelijk voor 2014 zou willen hebben. Dit bleek, juist om die reden, al vrij snel onhaalbaar, terwijl Vettel dat juist wel was. Daarom heeft Vettel een voorcontract bij Ferrari getekend en is Perez naar McLaren vertrokken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Misschien dat Perez geen 1 jarig contract wilde (omdat in 2014 Vettel zou komen?)?
Sutil/Koba bij geen zitje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat het anders is. Er werd van alle kanten aan Perez getrokken, terwijl Ferrari hem mogelijk voor 2014 zou willen hebben. Dit bleek, juist om die reden, al vrij snel onhaalbaar, terwijl Vettel dat juist wel was. Daarom heeft Vettel een voorcontract bij Ferrari getekend en is Perez naar McLaren vertrokken.
Ferrari had daarom voor 2013 een tussenpaus nodig. Webber was de eerste optie, maar de Australiër tekende bij zijn huidige werkgever bij. De handigste optie is dan om Massa nog een jaar te houden, want voor elke andere optie geldt dat of de carričre van een jonge coureur wordt om zeep geholpen of de andere coureur wil niet net als Massa echt tweede viool spelen.
Sutil heeft als nadeel dat hij er een jaar tussenuit is nu en natuurlijk dat incident met Gerard Lux waar hij voor veroordeeld is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sutil/Koba bij geen zitje?
Zou Sauber daar wel verstandig aan doen? 2 paydrivers bleek bij Williams ook niet erg succesvol en ik vind die 2 heren heel matig. Zie dan liever 1 van die 2 en Frijns/Bianchi (ja, Bianchi, gevaarlijk maar heeft tenminste snelheid)quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sutil heeft als nadeel dat hij er een jaar tussenuit is nu en natuurlijk dat incident met Gerard Lux waar hij voor veroordeeld is.
Kobayashi is gewoon niet goed genoeg. Het zou me niet verbazen als hij door Sauber gewipt wordt. Zeker als de combi Gutierrez/Alguersuari meer geld in het laatje brengt dan een combi met Kobayashi erin.
Alguersuari heeft nu aardig wat testkilometers kunnen maken met Pirelli. Daar kan hij bijna onmogelijk slechter van zijn geworden. Verder is hij nog maar 22, dus nog zat ruimte voor verbetering. En zoals Peterselieman al zegt kunnen ze het geld van Telmex niet missen, dus dan zal Gutierrez wel een eis van ze zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Sauber daar wel verstandig aan doen? 2 paydrivers bleek bij Williams ook niet erg succesvol en ik vind die 2 heren heel matig. Zie dan liever 1 van die 2 en Frijns/Bianchi (ja, Bianchi, gevaarlijk maar heeft tenminste snelheid)
Begon ooit zijn carriere bij Sauber, bij de Tourwagens, zou mooi zijn om daar dan zijn F1 carriere af te sluiten!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alguersuari heeft nu aardig wat testkilometers kunnen maken met Pirelli. Daar kan hij bijna onmogelijk slechter van zijn geworden. Verder is hij nog maar 22, dus nog zat ruimte voor verbetering. En zoals Peterselieman al zegt kunnen ze het geld van Telmex niet missen, dus dan zal Gutierrez wel een eis van ze zijn.
Overigens schijnt Schumacher ook op het lijstje van Sauber te staan. Kunnen ze misschien ook wel wat sponsorgeld mee binnenhalen.
sports car WS-PC. de Mercedes junioren Wendlinger, Frentzen, Schumacherquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef Marks het volgende:
[..]
Begon ooit zijn carriere bij Sauber, bij de Tourwagens, zou mooi zijn om daar dan zijn F1 carriere af te sluiten!
De kans is natuurlijk aanwezig dat Telmex met Perez meeverhuist naar McLaren, zeker omdat de deal met Vodafone daar afloopt; in dat geval zal Guttierez zeker niet bij Sauber gaan rijden. Alguersuari heeft/had volgens mij steun uit Spanje van Repsol?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
Sauber kan het zich imo op dit moment niet veroorloven om de Mexicaanse miljoenen te missen. En als je dan al een akkoord met Alguersuari hebt dan heb je dus je twee coureurs.
mja, Telmex kan ook twee teams gaan sponsoren. Beetje zoals Santander met Ferrari en McLarenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk aanwezig dat Telmex met Perez meeverhuist naar McLaren, zeker omdat de deal met Vodafone daar afloopt; in dat geval zal Guttierez zeker niet bij Sauber gaan rijden. Alguersuari heeft/had volgens mij steun uit Spanje van Repsol?
misschien als gouden handdrukquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:13 schreef Googolplexian het volgende:
Deze gaat Hamilton niet cadeau krijgen.
Slim heeft meer bedrijven die in de etalage gezet kunnen worden. en voor het geld hoeft hij het niet te latenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, Telmex kan ook twee teams gaan sponsoren. Beetje zoals Santander met Ferrari en McLaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |