Nigel Melker mag ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:42 schreef Fiorano het volgende:
Frijns bij Mclaren dan?
Las trouwens ook dat Alquesari (ja die ja, weet ik veel hoe ik dat schrijf) naar Mclaren zou kunnen gaan.
Hier in ieder geval een schriftelijke bron:quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Schijnt dat net op BBC5 live op de radio bekend gemaakt is dat Lewis idd vertrekt bij Mclaren. ALthans volgens Twitter
Blijf het nog vaag vinden. 95% van de tweets denkt dat alles al officieel is, maar er komen geen gerenommeerde namen langs die daadwerkelijk iets te maken hebben met F1, als teamlid, of als journalist. Je vind enkel wat berichten op Prive en Story achtige websites die er over posten. Zolang het niet terug te vinden is op de BBC website, of op autosport.com neem ik het iig nog niet voor waar aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hier in ieder geval een schriftelijke bron:
http://www.telegraph.co.u(...)ve-from-McLaren.html
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Blijf het nog vaag vinden. 95% van de tweets denkt dat alles al officieel is, maar er komen geen gerenommeerde namen langs die daadwerkelijk iets te maken hebben met F1, als teamlid, of als journalist. Je vind enkel wat berichten op Prive en Story achtige websites die er over posten. Zolang het niet terug te vinden is op de BBC website, of op autosport.com neem ik het iig nog niet voor waar aan
Die had ik ook al gelezen, maar:quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/19755236
En Perez zou zijn vervanger zijn bij McLaren.
Dus niet officieelquote:The move, predicted by BBC Sport earlier this month, will be announced on Friday and will have huge repercussions throughout Formula 1.
twitter:f1enigma twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 09:39:11Massa stays, Schum reretires, Ham to Merc, Perez to McL, Alg to Sauber reageer retweet
En elke race begint ie vanaf achteraanquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:43 schreef JohnB52 het volgende:
Schijnt dat Bernd Meylander naar McLaren gaat: altijd aan de leiding, nooit ingehaald en ook nooit gecrasht ;-)
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:43 schreef JohnB52 het volgende:
Schijnt dat Bernd Meylander naar McLaren gaat: altijd aan de leiding, nooit ingehaald en ook nooit gecrasht ;-)
Eentje die heel veel geld wilt hebben in een tijd waar teams niet meer beschikken over enorme bedragen voor rijders. En een waarbij de verstandhouding ietwat is stuk gelopen door het gedrag die hij vertoond in het team.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden, McLaren laat de snellere rijder gaan
Sneller, maar is hij ook beter?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden, McLaren laat de snellere rijder gaan
Ik vind Hamilton beter, dat laat hij dit seizoen iig weer zienquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:52 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Sneller, maar is hij ook beter?
Button is veel berekender wat mij betreft.
Bekijk het eens van de andere kant, als die auto daadwerkelijk een winnaar wordt in de loop van de komende 2 jaren, dan gaat Hammie daar zeker een deel van opstrijken qua eer. Hij kan zich bewijzen op een manier zoals Schumacher dat ook ooit gedaan heeft bij Ferrari.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:53 schreef nils7 het volgende:
Hij wilde een auto om WK te worden hahahahahahah
Hij weet 1 ding als ie overstapt: die gaat ie niet krijgen!
Wat hebben ze de afgelopen jaren laten zien (en dan reken ik BAR en Honda mee want het is nog steeds hetzelfde team).quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:54 schreef Fiorano het volgende:
Ah u bent helderziend.
Alonso verwachte dit jaar ook niet een WK waardige bak onder z'n reet te krijgen, maar toch staat hij bovenaan het kampioenschap
Adam Cooper, niet de minste iig.twitter:adamcooperf1 twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 09:58:16#F1 It's official McLaren confirms multi year deal with @SChecoPerez reageer retweet
Button naar Sauber?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Adam Cooper, niet de minste iig.twitter:adamcooperf1 twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 09:58:16#F1 It's official McLaren confirms multi year deal with @SChecoPerez reageer retweet
Perez bevestigd dan maar
Page not foundquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:06 schreef Fiorano het volgende:
http://www.f1fanatic.co.(...)d-hamiltopn-mclaren/
Incl quotes van Perez
Zeker leuk voor hem maar McLaren wordt hier niet direct beter vanquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:10 schreef staticdata het volgende:
Leuk voor Perez
Misschien nog te vroeg voor Mclaren maar de tijd zal het leren.
mja, McLaren heeft wel vaker jonge rijders een kans gegevenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker leuk voor hem maar McLaren wordt hier niet direct beter van
Ik bedoel dus qua snelheid en ontwikkelingquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, McLaren heeft wel vaker jonge rijders een kans gegeven
Dat zal wel niet, al hoop ik van wel. Denk eerder dat een Gutierrez instapt om het geld van Telmex te kunnen behouden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar wat ik ook interessant vind, er komt een stoeltje vrij bij Sauber, en laat nu net Frijns daar ook in het zicht zijn
mja, Alguersuari zou daar gaan tekenen als ik het goed begrepen heb. Blijft de vraag over wat ze met Kobayashi gaan doen. Kan me voorstellen dat ze hem er uit gaan mikken, want zijn ontwikkeling als coureur is wat blijven steken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar wat ik ook interessant vind, er komt een stoeltje vrij bij Sauber, en laat nu net Frijns daar ook in het zicht zijn
Dat had ik ook in gedachten, maar Koba's stoeltje heeft ook nog een tijdje onder druk gestaan. Dus de kans zit er nog inquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, al hoop ik van wel. Denk eerder dat een Gutierrez instapt om het geld van Telmex te kunnen behouden.
Die schijnen na GP Korea hun rijders bekend te makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Alguersari schijnt sponsoren te hebben, dus die is dan een stuk interessanter voor ze.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat had ik ook in gedachten, maar Koba's stoeltje heeft ook nog een tijdje onder druk gestaan. Dus de kans zit er nog in
Ferrari krijgt voor 2014 hoogstwaarschijnlijk het duo Alonso/Vettel. Niet echt slecht te noemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:24 schreef TommyGun het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/102891
WTF... ik ben benieuwd of Ferrari nog spijt gaat krijgen van het laten gaan van Perez.
En Schumi
Die hadden ze toch wel de gelegenheid mogen geven om zelf zijn vertrek aan te kondigen, nu is het het echt zo'n achterdeur verhaalquote:
Mercedes heeft nog geen persco gehad hequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hadden ze toch wel de gelegenheid mogen geven om zelf zijn vertrek aan te kondigen, nu is het het echt zo'n achterdeur verhaal
Dat bedoel ik dus, nu is het de bevestiging van, hij blijft de grootste allertijden, die moet je dan ook de ruimte gunnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mercedes heeft nog geen persco gehad heDaar zal Schumacher wel zeggen dat ie gaat, en dan zal Brawn Lewis wel aankondigen. Al was het natuurlijk mooier geweest als Schumacher dat tijdens een race-weekend had kunnen doen.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 10:31:41RT @tomcary_tel: McLaren did well to get Perez announcement out before Merc and present it as good news story But they'll be gutted reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 10:32:33For those talking about Schumacher return to Ferrari, I know you should never say never in F1, but forget it reageer retweet
Die ruimte zou die ook gekregen hebben als hij er weer 3 sublieme jaren van gemaakt zou hebben. Nu is het een normaal afscheid.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, nu is het de bevestiging van, hij blijft de grootste allertijden, die moet je dan ook de ruimte gunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |