Tja, wat jij enthousiasme noemt, noem ik dom geblaat. Ik erger me er aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Hoe duur is een abo op sport1 eigenlijk?
En ik hoop juist wel dat olav meegaat
Zijn enthousiasme is wel mooi, en dat ie dingen fout ziet interesseert me niet, ik heb zelf ook ogen
Kijk niet zo vaak een live race maar heb er vorig seizoen nog eentje meegepikt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die zenden de races toch al lang niet meer uit?
dat is Allard Kalff. Bij hem weet je hoe de hond van de buurman van de coureur heet, maar niet wie er gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er altijd van tijdens de race heel druk op wikipedia te zoeken naar zoveel mogelijk onzinnige feitjes en weetjes.
Da's idd de beste optie denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:42 schreef Beach het volgende:
Gelukkig download ik het meestal. Dan is het maar een paar uur later dat ik het kijk
maar dat is toch ook zo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh ja, bij IndyCar-races kan hij het niet nalaten om te vermelden dat Ashley Judd een mooie vrouw is.
Ik weet het niet, hij doet me meer aan Heidfeld denken dan aan Alonso tot op heden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
Perez naar McLaren vind ik erg jammer. Ik denk dat Ferrari het gaat spijten dat ze hem niet hebben opgepikt...
Bij het Premier League voetbal heeft Sport1 ook de beelden van Sky en heb je de optie om je taal te kiezen, Nederlands of origineel, als ze het op die manier doen met F1 vind ik het prima en heb je dus gewoon Brundle live.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:42 schreef roelofjan het volgende:
Tsja, F1 naar een betaalzender.
Laten we wel wezen, de uitzendingen van RTL waren compleet ruk. Het mocht duidelijk niets meer kosten bij RTL.
Reclame onderbrekingen, een commentator die verslag doet vanuit de studio in Hilversum, het was 3x niets.
Wat dat betreft kan een betaalzender wel goed nieuws zijn, als ze een kwalitatief goed programma bieden. Maar daar heb ik zo m'n twijfels over, of dat wel kan in nederland. Zo goed als de BBC zal het nooit worden.
Eeuwig zonde dat de BBC alles niet meer uitzendt.
Ik kijk naar de BBC, zendt de BBC niet uit dan kijk ik op de TV naar RTL met geluid uit, en dan stream Brundle's z'n commentaar naar m'n speakers. Voor en na beschouwing van Sky kijk ik op m'n laptop.
Overigens kan ik het mij verder niet voorstellen dat het goed is voor de lange termijn toekomst van Formule1 als het overal achter een decoder verdwijnt. Het is een gesponsorde sport, en sponsors willen zichtbaar zijn. Kan me voorstellen dat na jaren achter de decoder de populariteit van F1 inzakt, waardoor sponsors weglopen.
Zendt de BBC volgend jaar ook de helft live uit?
Dan is de kans klein dat ik een abo op Sport1 neem denk ik... helemaal als ze verder gaan met Olav Mol.
Hmmm, niet verkeerd!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij het Premier League voetbal heeft Sport1 ook de beelden van Sky en heb je de optie om je taal te kiezen, Nederlands of origineel, als ze het op die manier doen met F1 vind ik het prima en heb je dus gewoon Brundle live.
Derksen is een zelfingenomen oetlul van het zuiverste waterquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:42 schreef Meike26 het volgende:
Dat neem ik Derksen ook niet kwalijk, dat maakt hem zoals Derksen is. Fantastische vent
En wat is daar nog meer op dan? Alleen maar dom voetbal of wat?quote:
Bij de vrije trainingen hebben ze bij de MotoGP wel Engels commentaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:03 schreef Beach het volgende:
Ik zou er niet op rekenen. Sport1 heeft bij de MotoGP Frank Weeink en dat is ook iemand van het kaliber Olav Mol. Ook volgens mij vanuit een studiootje ergens en niet op locatie.
Golf en basketbal dacht ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef vosss het volgende:
[..]
En wat is daar nog meer op dan? Alleen maar dom voetbal of wat?
Ronduit belachelijk.![]()
![]()
!
Tennis, MotoGP (incl. Moto2 en Moto3), golf, NBA Basketbal. En bij UPC krijg je er dan ook nog ESPN America bij, dus dan heb je ook nog MLB, NHL, NFL en American LeMans.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:19 schreef vosss het volgende:
[..]
En wat is daar nog meer op dan? Alleen maar dom voetbal of wat?
Ronduit belachelijk.![]()
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |