Maar hij is wel een van de beste thuiswerkers ;-)quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is overenthousiast, waardoor hij altijd de helft mist of dingen ziet die er niet zijn
dan ben je denk ik aangewezen op streamsquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:52 schreef D. het volgende:
Wat is het alternatief als ik geen Sport1 wil en geen Duits aan wil horen?
Om hier even op te reageren; Vodafone stopt zijn sponsoring volgens Blick:quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:38 schreef Sinister-D- het volgende:
En allemaal leuk en aardig dat Hamilton naar Mercedes zou gaan, maar Perez naar Mclaren zi eik niet zo gauw gebeurenEen door Ferrari opgeleide coureur gesponsord door een groot Mexicaans telecom bedrijf zie ik nog niet zo snel in een Mclaren stappen dat gesponsord is door het grootste Europese telecom bedrijf.
Blick.chquote:Transfer-Karussell nimmt Fahrt auf
Eröffnet ist damit auch das Rennen um das zweite McLaren-Cockpit neben Jenson Button (32). Sponsor Vodafone steigt bei den Briten aus, das mexikanische Telekommunikations-Unternehmen Telmex soll als Nachfolger bereits in den Startlöchern stehen.
Telmex gehört dem Unternehmer Carlos Slim Helú (72), der mit einem geschätzten Vermögen von 69 Milliarden US-Dollar zu den reichsten Menschen der Gegenwart zählt. Slims Millionen haben Sauber-Pilot Sergio Pérez (22) den Einstieg in die Formel 1 geschafft. Er gilt nun als heisser Kandidat auf die Hamilton-Nachfolge. (sh)
Zijn die gratis? En is de kwaliteit voldoende?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ben je denk ik aangewezen op streams
Die zijn gratis. Kijk op vipbox.tv (of .com)quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn die gratis? En is de kwaliteit voldoende?
Ik vind dat hij het prima doet ja, komt misschien ook doordat ik al van kinds af aan gewend ben om hem te horen en hij voor mij dus een deel is van het kijken van F1quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vind jij Olav wel competent dan?
Ik ben altijd blij als hij even een momentje zijn klep houdt.
legaal is het niet echtquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn die gratis? En is de kwaliteit voldoende?
Bij de BBC zijn ze met z'n tweeën, dat vind ik altijd wel prettig. Dan hebben ze ook nog tijd om echt te kijken wat er gebeurt voordat er maar wat uitgeflapt wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is overenthousiast, waardoor hij altijd de helft mist of dingen ziet die er niet zijn
Stopt de BBC er ook mee dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ben je denk ik aangewezen op streams
Waar heb jij gezeten?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:55 schreef JohnB52 het volgende:
Nee. Tenzij je in engeland woont, en daar £50 pmd voor over hebt.
of via iemand uit Engeland een abo neemtquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:55 schreef JohnB52 het volgende:
Nee. Tenzij je in engeland woont, en daar £50 pmd voor over hebt.
quote:Ik ben best bereid om een abonnement op Sport 1 te nemen voor de races die niet worden uitgezonden door de BBC. Maar dan moet ik wel zeker weten dat Olav Mol daar het commentaar niet gaat even. Want dat trek ik niet en voor die onzin die hij uitkraamt ga ik ook niet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |