twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 11:01:19#F1 - Lewis Hamilton tekent 3-jarig contract bij Mercedes, is net officieel bekendgemaakt. reageer retweet
En de link naar het persbericht van Mercedes:quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 11:01:19#F1 - Lewis Hamilton tekent 3-jarig contract bij Mercedes, is net officieel bekendgemaakt. reageer retweet
Lauda in het management team, maar zal geen uitvoerende taak krijgenquote:In parallel, Mercedes-Benz has put in place the right technical structure and given the team in Brackley and Brixworth the tools it needs to achieve long-term, durable success in Formula One. In the near future, three-time world champion Niki Lauda will also bring his extensive experience to the role of non-executive chairman of the team’s board of directors, further reinforcing the strength in depth at MERCEDES AMG PETRONAS.
Gaat het naar Sport1?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:13 schreef heywoodu het volgende:
Als de F1 niet meer bij RTL is maar naar Sport1 gaat, zou Olav Mol dan ook verhuizen naar Sport1? Straks hebben ze daar net zo'n faalcommentator als wat ze bij het atletiek hebben, die het totaal niet snapt...of Allard Kalff
OK niet gezien, ik heb al Sport1 dus voor mij geen probleem, ik hoop wel dat ze gewoon de Sky uitzending overnemen ipv proberen het zelf te doen zoals RTL7quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 109
Nou heb ik zelfs Sport1, dus ik zou het persoonlijk niet zo heel erg vinden. Maar voor mensen die dat niet hebben is het behoorlijk klote natuurlijk. Las in de Formule1 dat RTL hoogstwaarschijnlijk ook de GP2 laat vallen vanwege bezuinigingen.quote:
Het is misschien maar beter ook dat RTL de Formule 1 laat varen, want als je gisteren Sport Inside hebt gekeken dan ontbreekt het gewoon aan kennis. Het leeft niet bij de zender, op een heel klein groepje na.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou heb ik zelfs Sport1, dus ik zou het persoonlijk niet zo heel erg vinden. Maar voor mensen die dat niet hebben is het behoorlijk klote natuurlijk. Las in de Formule1 dat RTL hoogstwaarschijnlijk ook de GP2 laat vallen vanwege bezuinigingen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Arme SasquatschDie gaat een hoop werk hebben in zijn Silly season topic
Dat Sport Inside is echt heel slecht, lieten ze Massa zien in Singapore maar in het commentaar was het Alonsoquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is misschien maar beter ook dat RTL de Formule 1 laat varen, want als je gisteren Sport Inside hebt gekeken dan ontbreekt het gewoon aan kennis. Het leeft niet bij de zender, op een heel klein groepje na.
Gister kwam het onderwerp over Robin Frijns voorbij en dat kwam er werkelijk tenenkrommend slecht uit ...
klopt. Maar ze pakten toch maar mooi de fraaiste inhaalactie van de race meequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Sport Inside is echt heel slecht, lieten ze Massa zien in Singapore maar in het commentaar was het Alonso
Heb het niet gezien, maar zat er überhaupt wel iemand aan tafel die verstand heeft van autosport?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is misschien maar beter ook dat RTL de Formule 1 laat varen, want als je gisteren Sport Inside hebt gekeken dan ontbreekt het gewoon aan kennis. Het leeft niet bij de zender, op een heel klein groepje na.
Gister kwam het onderwerp over Robin Frijns voorbij en dat kwam er werkelijk tenenkrommend slecht uit ...
Nee, maar Dennis van der Geest deed nog de beste poging. Wilfred Genee en Johan Derksen bakten er werkelijk helemaal niets van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar zat er überhaupt wel iemand aan tafel die verstand heeft van autosport?
Maar Derksen vind volgens mij alleen voetbal boeiend, en ik me herinneren dat hij al eens heeft gezegd autosport maar een B-sport te vinden. Dus ik ben niet verbaasd dat er weinig uitkwam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar Dennis van der Geest deed nog de beste poging. Wilfred Genee en Johan Derksen bakten er werkelijk helemaal niets van.
Die commentator die de MotoGP doet is toch niet zo heel slecht? Nou kijk ik dat niet heel vaak en heb ik ook niet zo heel veel verstand van de MotoGP.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Dat het naar Sport1 zou gaan is geen probleem, als sportliefhebber heb ik dat natuurlijk toch al
Ik ben alleen bang dat er dan ineens een incompetente commentator zit zoals ze die daar hebben, hopelijk nemen ze Olav ook over dan
Dan weten ze zeker niet dat ene M. Schumacher ook begon als paydriver. Maar Maldonado is inderdaad niet zo heel slecht, moet gewoon wat rustiger in z'n hoofd worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:40 schreef Meike26 het volgende:
Plus dat ze zeiden dat Maldonado een paydriver was en maar achteraan rijdt...Het is de meest succesvolle "paydriver" aller tijden heb ik juist het idee. Nu alleen nog wat vaker zijn auto heel houden, Singapore kon hij niets aan doen.
Edit: Ik mag toch hopen dat Jonh De Mol/SBS nog een bod gaat doen op de F1 rechten, F1 hoort niet achter de decoder te komen![]()
Hij zei het gisteren ook ja. Het maakt hem wel tot wie hij is: een uitgesproken iemand, maar ook tot iemand die een aantal sporten geen kans wil geven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar Derksen vind volgens mij alleen voetbal boeiend, en ik me herinneren dat hij al eens heeft gezegd autosport maar een B-sport te vinden. Dus ik ben niet verbaasd dat er weinig uitkwam.
Vind jij Olav wel competent dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Dat het naar Sport1 zou gaan is geen probleem, als sportliefhebber heb ik dat natuurlijk toch al
Ik ben alleen bang dat er dan ineens een incompetente commentator zit zoals ze die daar hebben, hopelijk nemen ze Olav ook over dan
hij is overenthousiast, waardoor hij altijd de helft mist of dingen ziet die er niet zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vind jij Olav wel competent dan?
Ik ben altijd blij als hij even een momentje zijn klep houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |