twitter:f1enigma twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 09:39:11Massa stays, Schum reretires, Ham to Merc, Perez to McL, Alg to Sauber reageer retweet
En elke race begint ie vanaf achteraanquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:43 schreef JohnB52 het volgende:
Schijnt dat Bernd Meylander naar McLaren gaat: altijd aan de leiding, nooit ingehaald en ook nooit gecrasht ;-)
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:43 schreef JohnB52 het volgende:
Schijnt dat Bernd Meylander naar McLaren gaat: altijd aan de leiding, nooit ingehaald en ook nooit gecrasht ;-)
Eentje die heel veel geld wilt hebben in een tijd waar teams niet meer beschikken over enorme bedragen voor rijders. En een waarbij de verstandhouding ietwat is stuk gelopen door het gedrag die hij vertoond in het team.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden, McLaren laat de snellere rijder gaan
Sneller, maar is hij ook beter?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden, McLaren laat de snellere rijder gaan
Ik vind Hamilton beter, dat laat hij dit seizoen iig weer zienquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:52 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Sneller, maar is hij ook beter?
Button is veel berekender wat mij betreft.
Bekijk het eens van de andere kant, als die auto daadwerkelijk een winnaar wordt in de loop van de komende 2 jaren, dan gaat Hammie daar zeker een deel van opstrijken qua eer. Hij kan zich bewijzen op een manier zoals Schumacher dat ook ooit gedaan heeft bij Ferrari.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:53 schreef nils7 het volgende:
Hij wilde een auto om WK te worden hahahahahahah
Hij weet 1 ding als ie overstapt: die gaat ie niet krijgen!
Wat hebben ze de afgelopen jaren laten zien (en dan reken ik BAR en Honda mee want het is nog steeds hetzelfde team).quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:54 schreef Fiorano het volgende:
Ah u bent helderziend.
Alonso verwachte dit jaar ook niet een WK waardige bak onder z'n reet te krijgen, maar toch staat hij bovenaan het kampioenschap
Adam Cooper, niet de minste iig.twitter:adamcooperf1 twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 09:58:16#F1 It's official McLaren confirms multi year deal with @SChecoPerez reageer retweet
Button naar Sauber?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Adam Cooper, niet de minste iig.twitter:adamcooperf1 twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 09:58:16#F1 It's official McLaren confirms multi year deal with @SChecoPerez reageer retweet
Perez bevestigd dan maar
Page not foundquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:06 schreef Fiorano het volgende:
http://www.f1fanatic.co.(...)d-hamiltopn-mclaren/
Incl quotes van Perez
Zeker leuk voor hem maar McLaren wordt hier niet direct beter vanquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:10 schreef staticdata het volgende:
Leuk voor Perez
Misschien nog te vroeg voor Mclaren maar de tijd zal het leren.
mja, McLaren heeft wel vaker jonge rijders een kans gegevenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker leuk voor hem maar McLaren wordt hier niet direct beter van
Ik bedoel dus qua snelheid en ontwikkelingquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, McLaren heeft wel vaker jonge rijders een kans gegeven
Dat zal wel niet, al hoop ik van wel. Denk eerder dat een Gutierrez instapt om het geld van Telmex te kunnen behouden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar wat ik ook interessant vind, er komt een stoeltje vrij bij Sauber, en laat nu net Frijns daar ook in het zicht zijn
mja, Alguersuari zou daar gaan tekenen als ik het goed begrepen heb. Blijft de vraag over wat ze met Kobayashi gaan doen. Kan me voorstellen dat ze hem er uit gaan mikken, want zijn ontwikkeling als coureur is wat blijven steken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar wat ik ook interessant vind, er komt een stoeltje vrij bij Sauber, en laat nu net Frijns daar ook in het zicht zijn
Dat had ik ook in gedachten, maar Koba's stoeltje heeft ook nog een tijdje onder druk gestaan. Dus de kans zit er nog inquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, al hoop ik van wel. Denk eerder dat een Gutierrez instapt om het geld van Telmex te kunnen behouden.
Die schijnen na GP Korea hun rijders bekend te makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Alguersari schijnt sponsoren te hebben, dus die is dan een stuk interessanter voor ze.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat had ik ook in gedachten, maar Koba's stoeltje heeft ook nog een tijdje onder druk gestaan. Dus de kans zit er nog in
Ferrari krijgt voor 2014 hoogstwaarschijnlijk het duo Alonso/Vettel. Niet echt slecht te noemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:24 schreef TommyGun het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/102891
WTF... ik ben benieuwd of Ferrari nog spijt gaat krijgen van het laten gaan van Perez.
En Schumi
Die hadden ze toch wel de gelegenheid mogen geven om zelf zijn vertrek aan te kondigen, nu is het het echt zo'n achterdeur verhaalquote:
Mercedes heeft nog geen persco gehad hequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hadden ze toch wel de gelegenheid mogen geven om zelf zijn vertrek aan te kondigen, nu is het het echt zo'n achterdeur verhaal
Dat bedoel ik dus, nu is het de bevestiging van, hij blijft de grootste allertijden, die moet je dan ook de ruimte gunnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mercedes heeft nog geen persco gehad heDaar zal Schumacher wel zeggen dat ie gaat, en dan zal Brawn Lewis wel aankondigen. Al was het natuurlijk mooier geweest als Schumacher dat tijdens een race-weekend had kunnen doen.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 10:31:41RT @tomcary_tel: McLaren did well to get Perez announcement out before Merc and present it as good news story But they'll be gutted reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 10:32:33For those talking about Schumacher return to Ferrari, I know you should never say never in F1, but forget it reageer retweet
Die ruimte zou die ook gekregen hebben als hij er weer 3 sublieme jaren van gemaakt zou hebben. Nu is het een normaal afscheid.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, nu is het de bevestiging van, hij blijft de grootste allertijden, die moet je dan ook de ruimte gunnen
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 11:01:19#F1 - Lewis Hamilton tekent 3-jarig contract bij Mercedes, is net officieel bekendgemaakt. reageer retweet
En de link naar het persbericht van Mercedes:quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 11:01:19#F1 - Lewis Hamilton tekent 3-jarig contract bij Mercedes, is net officieel bekendgemaakt. reageer retweet
Lauda in het management team, maar zal geen uitvoerende taak krijgenquote:In parallel, Mercedes-Benz has put in place the right technical structure and given the team in Brackley and Brixworth the tools it needs to achieve long-term, durable success in Formula One. In the near future, three-time world champion Niki Lauda will also bring his extensive experience to the role of non-executive chairman of the team’s board of directors, further reinforcing the strength in depth at MERCEDES AMG PETRONAS.
Gaat het naar Sport1?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:13 schreef heywoodu het volgende:
Als de F1 niet meer bij RTL is maar naar Sport1 gaat, zou Olav Mol dan ook verhuizen naar Sport1? Straks hebben ze daar net zo'n faalcommentator als wat ze bij het atletiek hebben, die het totaal niet snapt...of Allard Kalff
OK niet gezien, ik heb al Sport1 dus voor mij geen probleem, ik hoop wel dat ze gewoon de Sky uitzending overnemen ipv proberen het zelf te doen zoals RTL7quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 109
Nou heb ik zelfs Sport1, dus ik zou het persoonlijk niet zo heel erg vinden. Maar voor mensen die dat niet hebben is het behoorlijk klote natuurlijk. Las in de Formule1 dat RTL hoogstwaarschijnlijk ook de GP2 laat vallen vanwege bezuinigingen.quote:
Het is misschien maar beter ook dat RTL de Formule 1 laat varen, want als je gisteren Sport Inside hebt gekeken dan ontbreekt het gewoon aan kennis. Het leeft niet bij de zender, op een heel klein groepje na.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou heb ik zelfs Sport1, dus ik zou het persoonlijk niet zo heel erg vinden. Maar voor mensen die dat niet hebben is het behoorlijk klote natuurlijk. Las in de Formule1 dat RTL hoogstwaarschijnlijk ook de GP2 laat vallen vanwege bezuinigingen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Arme SasquatschDie gaat een hoop werk hebben in zijn Silly season topic
Dat Sport Inside is echt heel slecht, lieten ze Massa zien in Singapore maar in het commentaar was het Alonsoquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is misschien maar beter ook dat RTL de Formule 1 laat varen, want als je gisteren Sport Inside hebt gekeken dan ontbreekt het gewoon aan kennis. Het leeft niet bij de zender, op een heel klein groepje na.
Gister kwam het onderwerp over Robin Frijns voorbij en dat kwam er werkelijk tenenkrommend slecht uit ...
klopt. Maar ze pakten toch maar mooi de fraaiste inhaalactie van de race meequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Sport Inside is echt heel slecht, lieten ze Massa zien in Singapore maar in het commentaar was het Alonso
Heb het niet gezien, maar zat er überhaupt wel iemand aan tafel die verstand heeft van autosport?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is misschien maar beter ook dat RTL de Formule 1 laat varen, want als je gisteren Sport Inside hebt gekeken dan ontbreekt het gewoon aan kennis. Het leeft niet bij de zender, op een heel klein groepje na.
Gister kwam het onderwerp over Robin Frijns voorbij en dat kwam er werkelijk tenenkrommend slecht uit ...
Nee, maar Dennis van der Geest deed nog de beste poging. Wilfred Genee en Johan Derksen bakten er werkelijk helemaal niets van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar zat er überhaupt wel iemand aan tafel die verstand heeft van autosport?
Maar Derksen vind volgens mij alleen voetbal boeiend, en ik me herinneren dat hij al eens heeft gezegd autosport maar een B-sport te vinden. Dus ik ben niet verbaasd dat er weinig uitkwam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar Dennis van der Geest deed nog de beste poging. Wilfred Genee en Johan Derksen bakten er werkelijk helemaal niets van.
Die commentator die de MotoGP doet is toch niet zo heel slecht? Nou kijk ik dat niet heel vaak en heb ik ook niet zo heel veel verstand van de MotoGP.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Dat het naar Sport1 zou gaan is geen probleem, als sportliefhebber heb ik dat natuurlijk toch al
Ik ben alleen bang dat er dan ineens een incompetente commentator zit zoals ze die daar hebben, hopelijk nemen ze Olav ook over dan
Dan weten ze zeker niet dat ene M. Schumacher ook begon als paydriver. Maar Maldonado is inderdaad niet zo heel slecht, moet gewoon wat rustiger in z'n hoofd worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:40 schreef Meike26 het volgende:
Plus dat ze zeiden dat Maldonado een paydriver was en maar achteraan rijdt...Het is de meest succesvolle "paydriver" aller tijden heb ik juist het idee. Nu alleen nog wat vaker zijn auto heel houden, Singapore kon hij niets aan doen.
Edit: Ik mag toch hopen dat Jonh De Mol/SBS nog een bod gaat doen op de F1 rechten, F1 hoort niet achter de decoder te komen![]()
Hij zei het gisteren ook ja. Het maakt hem wel tot wie hij is: een uitgesproken iemand, maar ook tot iemand die een aantal sporten geen kans wil geven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar Derksen vind volgens mij alleen voetbal boeiend, en ik me herinneren dat hij al eens heeft gezegd autosport maar een B-sport te vinden. Dus ik ben niet verbaasd dat er weinig uitkwam.
Vind jij Olav wel competent dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Dat het naar Sport1 zou gaan is geen probleem, als sportliefhebber heb ik dat natuurlijk toch al
Ik ben alleen bang dat er dan ineens een incompetente commentator zit zoals ze die daar hebben, hopelijk nemen ze Olav ook over dan
hij is overenthousiast, waardoor hij altijd de helft mist of dingen ziet die er niet zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vind jij Olav wel competent dan?
Ik ben altijd blij als hij even een momentje zijn klep houdt.
Maar hij is wel een van de beste thuiswerkers ;-)quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is overenthousiast, waardoor hij altijd de helft mist of dingen ziet die er niet zijn
dan ben je denk ik aangewezen op streamsquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:52 schreef D. het volgende:
Wat is het alternatief als ik geen Sport1 wil en geen Duits aan wil horen?
Om hier even op te reageren; Vodafone stopt zijn sponsoring volgens Blick:quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:38 schreef Sinister-D- het volgende:
En allemaal leuk en aardig dat Hamilton naar Mercedes zou gaan, maar Perez naar Mclaren zi eik niet zo gauw gebeurenEen door Ferrari opgeleide coureur gesponsord door een groot Mexicaans telecom bedrijf zie ik nog niet zo snel in een Mclaren stappen dat gesponsord is door het grootste Europese telecom bedrijf.
Blick.chquote:Transfer-Karussell nimmt Fahrt auf
Eröffnet ist damit auch das Rennen um das zweite McLaren-Cockpit neben Jenson Button (32). Sponsor Vodafone steigt bei den Briten aus, das mexikanische Telekommunikations-Unternehmen Telmex soll als Nachfolger bereits in den Startlöchern stehen.
Telmex gehört dem Unternehmer Carlos Slim Helú (72), der mit einem geschätzten Vermögen von 69 Milliarden US-Dollar zu den reichsten Menschen der Gegenwart zählt. Slims Millionen haben Sauber-Pilot Sergio Pérez (22) den Einstieg in die Formel 1 geschafft. Er gilt nun als heisser Kandidat auf die Hamilton-Nachfolge. (sh)
Zijn die gratis? En is de kwaliteit voldoende?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ben je denk ik aangewezen op streams
Die zijn gratis. Kijk op vipbox.tv (of .com)quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn die gratis? En is de kwaliteit voldoende?
Ik vind dat hij het prima doet ja, komt misschien ook doordat ik al van kinds af aan gewend ben om hem te horen en hij voor mij dus een deel is van het kijken van F1quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vind jij Olav wel competent dan?
Ik ben altijd blij als hij even een momentje zijn klep houdt.
legaal is het niet echtquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn die gratis? En is de kwaliteit voldoende?
Bij de BBC zijn ze met z'n tweeën, dat vind ik altijd wel prettig. Dan hebben ze ook nog tijd om echt te kijken wat er gebeurt voordat er maar wat uitgeflapt wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is overenthousiast, waardoor hij altijd de helft mist of dingen ziet die er niet zijn
Stopt de BBC er ook mee dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan ben je denk ik aangewezen op streams
Waar heb jij gezeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |