Valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Arme SasquatschDie gaat een hoop werk hebben in zijn Silly season topic
Ik dacht precies hetzelfde. Misschien dat Perez geen 1 jarig contract wilde (omdat in 2014 Vettel zou komen?)?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat Ferrari het gaat spijten dat ze hem niet hebben opgepikt...
Waar gaat Humphrey heen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:30 schreef roelofjan het volgende:
Als ze gewoon de complete Sky coverage uitzenden dan vind ik dat wel een pluspunt.
Wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen met de voor en nabeschouwing, die moeten ze wel gewoon compleet overnemen van Sky. Die kan je moeilijk vertalen natuurlijk.
Al kijk ik nog steeds liever naar de BBC dan naar Sky.
BBC heeft gewoon een ijzersterk team met David Coulthard, Eddie Jordan en Gary Anderson.
Jake Humphrey is een uitstekende presentator, gaat alleen weg. Lee Mckenzie mag hem wel opvolgen wat mij betreft.
Het enige goede van Sky vind ik Brundle en deels Herbert.
Veder verbleekt Sky t.o.v. de BBC.
Een totaal nietszeggende Damon Hill, een presentator zonder een greintje charisma, een Skypad met Geordie Thompson die totaal niets toevoegt aan het programma. Ja, lekker wijf of naar te kijken, maar daarvoor kijk ik geen F1.
Laatst werd een incident door Geordie en Ant geanalyseerd in de Skypad. Daarna werd weer geschakeld naar de presentator, Hill en Herbert. Die gingen hetzelfde incident doodleuk nog een keer bespreken, inclusief nóg 3x een herhaling van de beelden. Wat voegt die hele Skypad dan toe? Even verplicht een lekker wijf laten zien?
Ted Kravitz (dat is overigens niet z'n echte naam, meneer vind dat hij als pitlane reporter een artiestennaam moet gebruiken) is vreemd genoeg wel populair, ik vind het een arrogante lul.
Ik sluit me aan met de laatste reactie op youtube: "Didn't say it to Irvine's face did he, smug twat."
Dan voegt een Gary Anderson heel wat meer toe wat mij betreft.
oké, dus naar aanleiding van jouw post dat het niet zijn echte naam was ben ik toch even gaan zoeken naar zijn echte naamquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:30 schreef roelofjan het volgende:
Ted Kravitz (dat is overigens niet z'n echte naam, meneer vind dat hij als pitlane reporter een artiestennaam moet gebruiken) is vreemd genoeg wel populair, ik vind het een arrogante lul.
Ik heb het inmiddels gevonden ja, echt een talent, jammer, verder ben ik het wel met je eens dat de BBC F1 gewoon heel goed doet, jammer dat ze niet alles meer uitzendenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Voetbal, op een betaalzender ofzo. Weg bij de BBC iig.
Was, Judd was ooit eens een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
dat is Allard Kalff. Bij hem weet je hoe de hond van de buurman van de coureur heet, maar niet wie er gewonnen heeft.
Oh ja, bij IndyCar-races kan hij het niet nalaten om te vermelden dat Ashley Judd een mooie vrouw is.
Nog een keer: Ecclestone is NIET voor decoders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:45 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Was, Judd was ooit eens een mooie vrouw.
En Kalff, da is toch die. kerel die! praat als.of er. Midden in zinnen! leestekens staan op! zijn auto.cue?
Verder: 180 euro per jaar voor sport1: No fucking way mr. Ecclestone (Vuile giftige kutdwerg..)
Wel met de aantekening dat je dan internet, TV en telefoon hebtquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:55 schreef JohnB52 het volgende:
Nee. Tenzij je in engeland woont, en daar £50 pmd voor over hebt.
Nee, maar wel voor geld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef Marks het volgende:
[..]
Nog een keer: Ecclestone is NIET voor decoders.
ik denk dat het anders is. Er werd van alle kanten aan Perez getrokken, terwijl Ferrari hem mogelijk voor 2014 zou willen hebben. Dit bleek, juist om die reden, al vrij snel onhaalbaar, terwijl Vettel dat juist wel was. Daarom heeft Vettel een voorcontract bij Ferrari getekend en is Perez naar McLaren vertrokken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Misschien dat Perez geen 1 jarig contract wilde (omdat in 2014 Vettel zou komen?)?
Sutil/Koba bij geen zitje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat het anders is. Er werd van alle kanten aan Perez getrokken, terwijl Ferrari hem mogelijk voor 2014 zou willen hebben. Dit bleek, juist om die reden, al vrij snel onhaalbaar, terwijl Vettel dat juist wel was. Daarom heeft Vettel een voorcontract bij Ferrari getekend en is Perez naar McLaren vertrokken.
Ferrari had daarom voor 2013 een tussenpaus nodig. Webber was de eerste optie, maar de Australiër tekende bij zijn huidige werkgever bij. De handigste optie is dan om Massa nog een jaar te houden, want voor elke andere optie geldt dat of de carrière van een jonge coureur wordt om zeep geholpen of de andere coureur wil niet net als Massa echt tweede viool spelen.
Sutil heeft als nadeel dat hij er een jaar tussenuit is nu en natuurlijk dat incident met Gerard Lux waar hij voor veroordeeld is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sutil/Koba bij geen zitje?
Zou Sauber daar wel verstandig aan doen? 2 paydrivers bleek bij Williams ook niet erg succesvol en ik vind die 2 heren heel matig. Zie dan liever 1 van die 2 en Frijns/Bianchi (ja, Bianchi, gevaarlijk maar heeft tenminste snelheid)quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sutil heeft als nadeel dat hij er een jaar tussenuit is nu en natuurlijk dat incident met Gerard Lux waar hij voor veroordeeld is.
Kobayashi is gewoon niet goed genoeg. Het zou me niet verbazen als hij door Sauber gewipt wordt. Zeker als de combi Gutierrez/Alguersuari meer geld in het laatje brengt dan een combi met Kobayashi erin.
Alguersuari heeft nu aardig wat testkilometers kunnen maken met Pirelli. Daar kan hij bijna onmogelijk slechter van zijn geworden. Verder is hij nog maar 22, dus nog zat ruimte voor verbetering. En zoals Peterselieman al zegt kunnen ze het geld van Telmex niet missen, dus dan zal Gutierrez wel een eis van ze zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Sauber daar wel verstandig aan doen? 2 paydrivers bleek bij Williams ook niet erg succesvol en ik vind die 2 heren heel matig. Zie dan liever 1 van die 2 en Frijns/Bianchi (ja, Bianchi, gevaarlijk maar heeft tenminste snelheid)
Begon ooit zijn carriere bij Sauber, bij de Tourwagens, zou mooi zijn om daar dan zijn F1 carriere af te sluiten!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alguersuari heeft nu aardig wat testkilometers kunnen maken met Pirelli. Daar kan hij bijna onmogelijk slechter van zijn geworden. Verder is hij nog maar 22, dus nog zat ruimte voor verbetering. En zoals Peterselieman al zegt kunnen ze het geld van Telmex niet missen, dus dan zal Gutierrez wel een eis van ze zijn.
Overigens schijnt Schumacher ook op het lijstje van Sauber te staan. Kunnen ze misschien ook wel wat sponsorgeld mee binnenhalen.
sports car WS-PC. de Mercedes junioren Wendlinger, Frentzen, Schumacherquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:24 schreef Marks het volgende:
[..]
Begon ooit zijn carriere bij Sauber, bij de Tourwagens, zou mooi zijn om daar dan zijn F1 carriere af te sluiten!
De kans is natuurlijk aanwezig dat Telmex met Perez meeverhuist naar McLaren, zeker omdat de deal met Vodafone daar afloopt; in dat geval zal Guttierez zeker niet bij Sauber gaan rijden. Alguersuari heeft/had volgens mij steun uit Spanje van Repsol?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
Sauber kan het zich imo op dit moment niet veroorloven om de Mexicaanse miljoenen te missen. En als je dan al een akkoord met Alguersuari hebt dan heb je dus je twee coureurs.
mja, Telmex kan ook twee teams gaan sponsoren. Beetje zoals Santander met Ferrari en McLarenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk aanwezig dat Telmex met Perez meeverhuist naar McLaren, zeker omdat de deal met Vodafone daar afloopt; in dat geval zal Guttierez zeker niet bij Sauber gaan rijden. Alguersuari heeft/had volgens mij steun uit Spanje van Repsol?
misschien als gouden handdrukquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:13 schreef Googolplexian het volgende:
Deze gaat Hamilton niet cadeau krijgen.
Slim heeft meer bedrijven die in de etalage gezet kunnen worden. en voor het geld hoeft hij het niet te latenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, Telmex kan ook twee teams gaan sponsoren. Beetje zoals Santander met Ferrari en McLaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |