Ik verwacht het wel. Schaken zal wel op links komen te staan.quote:Op zondag 9 september 2012 13:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Zullen Pelle en Verhoek in de basis staan?
WIl niet weer een wedstrijd naar Cisse en Fernandez kijken
Dat verwacht ik ook. Zonde voor Schaken, beter op rechts.quote:Op zondag 9 september 2012 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht het wel. Schaken zal wel op links komen te staan.
Ja, Pellé avatar!quote:Op zondag 9 september 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Die foto van de Kuip mag er ook wel uit.
Dat zeker, maarja, Schaken op links zal ook wel beter zijn dan de Cisse op links, nou is dat niet bepaald heel lastig.quote:Op zondag 9 september 2012 13:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
# 1001
[..]
Dat verwacht ik ook. Zonde voor Schaken, beter op rechts.
twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 09-09-2012 om 15:59:15Italiaanse krantenkop: 'AC Milan heeft 'Nederlandse Xavi' op radar' #Clasie | #Feyenoord reageer retweet
quote:AC Milan scouts volgen Clasie.
De transfermarkt is gesloten en dus richten de Europese topclubs zich inmiddels op volgend seizoen.
Diverse media en websites in Italië melden dat scouts van AC Milan de ontwikkeling van Jordy Clasie nauwlettend volgen. Het is wat lastig te achterhalen, maar Calciomercato.com lijkt de oorsprong van dit nieuwe gerucht.
Ook in Italië wordt de middenvelder van Feyenoord vergeleken met Xavi, zowel vanwege zijn fysiek als vanwege zijn balbehandeling en speloverzicht.
Ik heb het vage vermoeden dat er wel meer clubs zijn die Clasie 'op de radar' hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 09-09-2012 om 15:59:15Italiaanse krantenkop: 'AC Milan heeft 'Nederlandse Xavi' op radar' #Clasie | #Feyenoord reageer retweet
Ze hebben in ieder geval zijn achtergrond goed bestudeerd, wetende dat zíjn moeder hem niet tegen zal houdenquote:Op zondag 9 september 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 09-09-2012 om 15:59:15Italiaanse krantenkop: 'AC Milan heeft 'Nederlandse Xavi' op radar' #Clasie | #Feyenoord reageer retweet
quote:Het had niet veel gescheeld, of Xavi Hernández had geschitterd in het shirt van AC Milan. Maria-Mercè, de moeder van de spelmaker van FC Barcelona, heeft in gesprek met TV Cuatro aangegeven dat de Italiaanse club hengelde naar de diensten van de speler in kwestie, toen hij nog in het B-elftal van de Catalaanse club speelde.
Adriano Galliani, destijds al vice-president van Milan, zag al gauw dat de middenvelder een heel grote zou worden. "Galliani kwam naar Barcelona en bood een contract van vier jaar aan toen Xavi nog in Barcelona B speelde. Destijds voetbalde Pep Guardiola nog in het eerste elftal van Barcelona."
Maria-Mercè is zeer gelukkig dat haar zoon in Catalonië is gebleven. "Ik had gedacht dat het een scheur in de familie zou betekenen als hij naar Italië zou vertrekken. Daarentegen had ik altijd al gedacht dat hij een groot succes zou worden bij Barcelona."
quote:Op zondag 9 september 2012 16:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval zijn achtergrond goed bestudeerd, wetende dat zíjn moeder hem niet tegen zal houden
[..]
Ik hoop altijd op een blessure voor hem.quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
Fer ligt er waarschijnlijk dik een maand uit, wie hoopte er hier ook alweer op een blessure van hem?
#winningquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef elCholo het volgende:
[..]
Fer mag van mij een blessure oplopen.
Sinds dat laatdunkende "in de beleving van de mensen is Feyenoord een grote club" is de ernst van de blessures die ik 'm toewens weer wat toegenomen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:03 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op een blessure voor hem.
Hoop inderdaad op Clasie, en dat hij dan iets beter speelt dan de laatste keer.quote:Op zondag 9 september 2012 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Sinds dat laatdunkende "in de beleving van de mensen is Feyenoord een grote club" is de ernst van de blessures die ik 'm toewens weer wat toegenomen.
Clasie dinsdag in de basis neem ik aan.
quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
Fer ligt er waarschijnlijk dik een maand uit, wie hoopte er hier ook alweer op een blessure van hem?
quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:03 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op een blessure voor hem.
Stoere mensen hoor.quote:
quote:Leroy Fer geopereerd aan meniscus: twee tot zes weken out
Een fikse tegenvaller voor FC Twente. Trainer Steve McClaren moet het de komende twee tot zes weken doen zonder middenvelder Leroy Fer, die vandaag is geopereerd aan zijn meniscus. Dat meldt TC/Tubantia.
Foto
Leroy Fer liep de blessure vrijdagavond op tijdens het WK-kwalificatieduel tussen Oranje en Turkije (2-0).
McClaren zag eerder Nacer Chadli en verdediger Andreas Bjelland (voetbreuk) langdurig uitvallen. "Een nachtmerrie", aldus de Engelse oefenmeester.
Mist ie wel een hoop wedstrijdenquote:Op zondag 9 september 2012 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind 6 weken wel te weinig eigenlijk
Ga je gang.quote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf eens van mijn reactie af GGMM, Ik wou nog wat extra's erbij zetten
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben weer weg hier, autistenvolk.
quote:'Amsterdams bureau gaat nieuwe Kuip ontwerpen'
Dat er een nieuw Feyenoord-stadion komt is zo goed als zeker, de vraag is nu hoe dat onderkomen er uit komt te zien. Een Amsterdams architectenbureau lijkt dat te gaan bepalen.
Volgens het Algemeen Dagblad is Meyer Van Schooten de belangrijkste kandidaat om het nieuwe stadion van Feyenoord te ontwerpen. Het bedrijf maakt deel uit van het consortium Volker Wessels.
De Amsterdammers hebben nog geen ervaring met het ontwerpen van een voetbalstadion, wel zorgden zij voor het ontwerp van het ING-kantoor in Amsterdam. Dat gebouw draagt de bijnaam voetbalschoen. Daarnaast was Meyer Van Schooten betrokken bij het ontwerp van het Centraal Station van Rotterdam.
Feyenoord maakte vorige week bekend dat het nieuwe stadion wordt gebouwd op het terrein van Varkenoord. Het onderkomen moet in 2018 gereed zijn en plaats bieden aan 63.000 toeschouwers.
Ja hier .quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
Daarna gelijk door naar de baja. Kan hij het nog eens dunnetjes overdoen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pelle treft wel de ideale tegenstanders a.s. zaterdag om gelijk eens flink te scoren
Denk dat hij daar meer kans heeft om te scoren dan in De Kuip.quote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna gelijk door naar de baja. Kan hij het nog eens dunnetjes overdoen.
Hater.quote:Op maandag 10 september 2012 10:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
Denk dat hij daar meer kans heeft om te scoren dan in De Kuip.
quote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2012 10:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
Denk dat hij daar meer kans heeft om te scoren dan in De Kuip.
Bajaquote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben 1 keer in Baja geweest: nog nooit, nooit zo makkelijk gescoord. Was Ladiesnight en de dames dronken gratis...quote:Op maandag 10 september 2012 11:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon even in de leer bij Tim de Cler.
Maar de Baja was nog leuk toen het aan de Karel Doormanstraat zat, de nieuwe op het Stadhuisplein vond ik maar tegenvallen
Goed dat je toch nog ontopic ging, anders had ik het even mee naar achteren moeten nemen.quote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben 1 keer in Baja geweest: nog nooit, nooit zo makkelijk gescoord. Was Ladiesnight en de dames dronken gratis...![]()
Oh en ontopic, ik ben er toen geen Feyenoorders tegengekomen.
Ik vind zulke acties toch zo achterlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben 1 keer in Baja geweest: nog nooit, nooit zo makkelijk gescoord. Was Ladiesnight en de dames dronken gratis...![]()
Oh en ontopic, ik ben er toen geen Feyenoorders tegengekomen.
Kan me er niet druk om maken, naar Baja ga je als kerel alleen om te scoren. Door de vrouwen gratis dronken te maken, helpen ze bij Baja de arme sloebers een beetjequote:Op maandag 10 september 2012 11:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind zulke acties toch zo achterlijk.
Hattrick Lexie.quote:Op maandag 10 september 2012 11:56 schreef DonRaja het volgende:
Nog een hele week wachten op de eerste monsteroverwinning van het seizoen
Hij vond sowieso de backs niet Oranje-waardig.quote:Op maandag 10 september 2012 15:59 schreef Siyara het volgende:
Ben benieuwd wat de Snor te zeggen heeft over onze Feyenoord bazen bij Oranje vanavond..
Van Rhijn liet ziet tegen België kinderlijk eenvoudig opzij zetten. Hij durfde niet te stappen, hij deed dus gewoon niks.quote:Op maandag 10 september 2012 16:22 schreef Grifte het volgende:
Janmaat wordt wel met de grond gelijk gemaakt, terwijl hij één helft kut speelde, terwijl hij week in week uit uitblinker is bij Feyenoord. Geef die gast ook eens een kans.
Benieuwd wat Lowietje doet morgenavond, ik vond Van Rhijn ook erg matig de laatste interlands.
Ik denk een gebrek aan kwaliteitquote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Warwickshire het volgende:
Iemand met een aannemelijke verklaring, naast het welbekende 'gebrek aan kwaliteit'(bespaar me de cliché's) voor het onvermogen van Lex Immers om 100% kansen af te ronden sinds hij bij Feyenoord speelt?
Ja, die reactie had ik kunnen verwachten. Schijtlollig wel.quote:Op maandag 10 september 2012 19:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk een gebrek aan kwaliteit
Pech. Illuminatiquote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Warwickshire het volgende:
Iemand met een aannemelijke verklaring, naast het welbekende 'gebrek aan kwaliteit'(bespaar me de cliché's) voor het onvermogen van Lex Immers om 100% kansen af te ronden sinds hij bij Feyenoord speelt?
Was het wat?quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op EL1 nu Singh en Elabdelloui met Jong Noorwegen tegen Jong Engeland.
Denk ergens dat Verhoek wel eens de aankoop van het seizoen kan worden in Nederland qua koopjes samen met Sanaquote:
Het zal mij benieuwen. Zowel Sana als Verhoek heb ik niet zo'n hoge pet van op.quote:Op maandag 10 september 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk ergens dat Verhoek wel eens de aankoop van het seizoen kan worden in Nederland qua koopjes samen met Sana
Sana doet het tot nu toe natuurlijk erg leukquote:Op maandag 10 september 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen. Zowel Sana als Verhoek heb ik niet zo'n hoge pet van op.
1:30.quote:
Die Sana heeft tot aan Heerenveen geen tegenstand gehad en daar was hij volledig onzichtbaar. Vind het maar een matig en 13 in een dozijn buitenspelertje. Verhoek zou wel kunnen werken, ja. Maar geen idee of die op het moment al een beetje wedstrijdfit is.quote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sana doet het tot nu toe natuurlijk erg leuk
Is maar te zien of ie zo doorgaat
Verhoek heeft het altijd goed gedaan bij Ado en zou echt zo maar eens kunnen opbloeien daar bij jullie en weer alles zo voor de goal kunnen brengen zodat spelers als Bulykin of Pelle veel kunnen scoren
Daarom zei ik ook tot nu toequote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Sana heeft tot aan Heerenveen geen tegenstand gehad en daar was hij volledig onzichtbaar. Vind het maar een matig en 13 in een dozijn buitenspelertje. Verhoek zou wel kunnen werken, ja. Maar geen idee of die op het moment al een beetje wedstrijdfit is.
We gaan het zien zaterdag. Benieuwd of hij gelijk start. Daarbij komt ook nog eens dat Schaken op links toch verre van ideaal is.quote:Op maandag 10 september 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook tot nu toe
Ben ook nergens in de hype mee gegaan en altijd hard op gezegd dat het allemaal nog maar te bezien valt hoe het gaat worden
Maar het blijft verder een koopje natuurlijk
En hij deed bij twente gewoon elke keer een helft mee enzo toch
Dus hij is wel fit denk ik
Tja wees blij dat je straks gewoon geen cisse meer hebt voor inquote:Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan het zien zaterdag. Benieuwd of hij gelijk start. Daarbij komt ook nog eens dat Schaken op links toch verre van ideaal is.
Naar binnen snijden en ala Biseswar die bal in de bovenhoek krullen toch.quote:Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan het zien zaterdag. Benieuwd of hij gelijk start. Daarbij komt ook nog eens dat Schaken op links toch verre van ideaal is.
Ja, als Schaken een goed schot had.quote:Op maandag 10 september 2012 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naar binnen snijden en ala Biseswar die bal in de bovenhoek krullen toch.
'Twente is een topclub in wording, Feyenoord is het al.'quote:
Als Verhoek hem op Schaken z'n stropdas legt hoeftie alleen nog maar "Bless" te zeggen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als Schaken een goed schot had.
Er moeten de komende weken toch wel stappen gemaakt worden, komt een loodzwaar programma aan.
Linkscentraal anders ook nietquote:Op maandag 10 september 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is centraal beter maar op back heeft hij in oranje van niemand concurrentie.
Waarom? De basis is beter Mathijsen centraal met Indi op back dan met Indi centraal en Nelom op back.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
Gaat wel een rare situatie worden als BMI straks de vaste LCV wordt bij Oranje en Mathijsen daar staat bij Feyenoord.
Helemaal mee eens. Maar het blijft natuurlijk wel apart als het zover komt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? De basis is beter Mathijsen centraal met Indi op back dan met Indi centraal en Nelom op back.
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar het blijft natuurlijk wel apart als het zover komt.
Vind ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
Bij VI vonden ze BMI op linksback beter dan centraal.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:46 schreef Sejt het volgende:
Toch wel apart dat Heitinga, die toch wel goed speelde vrijdag, nu weer vervangen wordt. Zal wel last hebben van iets?
Wordt steeds meer een one trick pony bij VI. Gewoon zeiken op alles en iedereen zonder een goede onderbouwing.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat gehaat gisteren weer tegen ClasieDinamo Kiev en Turkije dat is toch wat anders dan NEC en Willem 2. Ja, want dat zijn ook echt de enige wedstrijden dat Clasie goed speelde
Vd Gjp heeft gewoon de pik op Feyenoord. Of het nou Clasie is of De Vrij of Janmaat. Stuk voor stuk "voetballertjes die het leuk doen tegen een clubje als RKC". Hij heeft wel in de gaten dat hij BMI niet echt af kan zeiken, dus zegt hij daar maar helemaal niks over.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt steeds meer een one trick pony bij VI. Gewoon zeiken op alles en iedereen zonder een goede onderbouwing.
Mwa. Dan ook tegen PSV. Hele verdediging daar wordt ook constant afgezeken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Vd Gjp heeft gewoon de pik op Feyenoord. Of het nou Clasie is of De Vrij of Janmaat. Stuk voor stuk "voetballertjes die het leuk doen tegen een clubje als RKC". Hij heeft wel in de gaten dat hij BMI niet echt af kan zeiken, dus zegt hij daar maar helemaal niks over.
Als Clasie vanavond een prima pot speelt dan is dat 'maar tegen Hongarije'.
Vlaar erin: misschien vanwege de kopkracht.
Zal wel heel veel op de helft van Hongarije worden, met veel corners.
En dat is niet terecht wou je zeggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Dan ook tegen PSV. Hele verdediging daar wordt ook constant afgezeken.
Ja maar dát is terecht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Dan ook tegen PSV. Hele verdediging daar wordt ook constant afgezeken.
V/d Gijp haat op alles wat niet Barcelona is, dat staat volledig los van Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Vd Gjp heeft gewoon de pik op Feyenoord. Of het nou Clasie is of De Vrij of Janmaat. Stuk voor stuk "voetballertjes die het leuk doen tegen een clubje als RKC". Hij heeft wel in de gaten dat hij BMI niet echt af kan zeiken, dus zegt hij daar maar helemaal niks over.
Als Clasie vanavond een prima pot speelt dan is dat 'maar tegen Hongarije'.
Vlaar erin: misschien vanwege de kopkracht.
Zal wel heel veel op de helft van Hongarije worden, met veel corners.
Ja, daar kun je het nog over hebben, maar ik hoef eerlijk gezegd niet iedere week te horen dat Willems zich het mannetje vind dit dat. Van mij part zeggen ze ook een keer dat Clasie faalt. Alleen die constante herhaling is nogal vervelend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is niet terecht wou je zeggen.
vd Gijp heeft het nog steeds moeilijk met het vertrek van Mario Been bij Feyenoordquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
V/d Gijp haat op alles wat niet Barcelona is, dat staat volledig los van Feyenoord.
Net zo terecht dan dat de Feyenoorders afgezeken worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is niet terecht wou je zeggen.
Dit inderdaad. Het meest irritante zijn nog die 'voetbalkenners' die dit alles napraten alsof het de waarheid is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, daar kun je het nog over hebben, maar ik hoef eerlijk gezegd niet iedere week te horen dat Willems zich het mannetje vind dit dat. Van mij part zeggen ze ook een keer dat Clasie faalt. Alleen die constante herhaling is nogal vervelend.
dan moet je zijn boek eens lezen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:23 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
vd Gijp heeft het nog steeds moeilijk met het vertrek van Mario Been bij Feyenoord
Kijk er ook naar voor de onderbroekenlol en voor de rest moet je ze ook absoluut niet serieus nemen.. Gijp is alleen geïntresseerd in de Xavi"s en Iniesta's van deze wereld en de rest is bagger.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:26 schreef E.H. het volgende:
Iedereen die kijkt naar VI blijft dat baggerprogramma in stand houden. Het voegt werkelijk niks toe en is er alleen maar voor de amusementswaarde.
banana...quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk Pellé in actie! :banana:
Waar een TT al niet goed voor is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:04 schreef DonRaja het volgende:
Zie nu dat we zaterdag al spelen, mooi dat scheelt weer een dag wachten
quote:Eén van de mooiste uitspraken van de lobby voor een nieuw stadion is de zin: “zonder een nieuw stadion worden we een middenmoter”. Een oud stadion staat namelijk automatisch gelijk aan slecht voetbal… Een nieuw stadion staat gelijk aan successen. Dat is de mindset van de lobbyers en de volgers. Over de afgelopen jaren hebben we in heel Europa overal de nieuwe stadions uit de grond zien schieten. Andere clubs bleven in hun oude vertrouwde stadion spelen.
Nu kunnen we natuurlijk het voorbeeld van Arsenal nemen die een nieuw stadion lieten bouwen en sindsdien van Engelse top naar Engelse middenmoot zijn gegaan, maar dat is te eenvoudig. We kunnen ook kijken natuurlijk naar onze aartsrivaal. In 1996 betrokken ze een nieuw stadion, een jaar ervoor wonnen ze nog de prijs der prijzen. Sinds de opening van het nieuwe stadion zijn ze in de hoofdstad helemaal afgetakeld en kunnen ze met name internationaal geen deuk meer in een pakkie boter schoppen, sterker nog: de eigen aanhang vind de prestaties daar zwaar onder de maat… en dan laten we het over dat stadion op zichzelf nog niet eens hebben. Wat lachen we met z’n allen al om hun hé? Sinds 1996 is het dikke pret in Rotterdam. Die snelkookpan in Amsterd*m, is toch helemaal waardeloos? Feyenoord perste er in 1996 nog een grootschalige campagne uit: Stadion Feijenoord, Het Origineel. Nu een paar jaar later is dat Origineel helemaal afgetakeld volgens dezelfde mensen. Van absolute top, naar betonrot in één decennia. Je verzint het niet. Wie dit allemaal onzin en laster vind mag ook nog even kijken naar onze Rotterdamse stadsgenoot Sparta die enkele jaren geleden vol trots in een nieuw kasteel ging spelen. Datzelfde jaar degradeerden ze, en ze spelen nu nog in de kelder van het betaalde voetbal. Dit zijn slechts drie voorbeelden die snel ter geest komen. De werkelijke lijst van nieuwe-stadion flops is veel groter. Kijk naar AZ, Vitesse, NAC, Willem II… allemaal speelden ze in de top vlak voor de opening van een nieuw onderkomen. Want, nieuwe stadions brengen extra veel succes… toch? Allemaal laster, want dat gaat Feyenoord natuurlijk niet gebeuren, want met onze fantastische management draaien we al jaren mee in de nationale en internationale top.
Toch nemen we even een kijkje naar het grote kampioenenbal, waarin Feyenoord uiteraard elk jaar deel gaat nemen als landskampioen dankzij het nieuwe stadion. Een lijst van winnaars en hun stadions toen ze de finale speelde + het bouwjaar en eventueel renovatie jaar :
Jaar Winnaar Toenmalige thuisbasis Bouwjaar Gerenoveerd
2012 Chelsea FC Stamford Bridge 1876 1904–1905, 1990s
2011 FC Barcelona L’Estadi Camp Nou 1957 1994, 2008
2010 Internationale San Siro 1926 1956, 1989
2009 FC Barcelona L’Estadi Camp Nou 1957 1994, 2008
2008 Manchester United FC Old Trafford 1910 -
2007 AC Milan San Siro 1926 1956, 1989
2006 FC Barcelona L’Estadi Camp Nou 1957 1994, 2008
2005 Liverpool FC Anfield 1884 -
2004 FC Porto ( * ) Estádio das Antas 1952 -
2003 AC Milan San Siro 1926 1956, 1989
2002 Real Madrid CF Estadio Santiago Bernabéu 1947 1982, 2001
2001 FC Bayern München Olympiapark München 1968 -
2000 Real Madrid CF Estadio Santiago Bernabéu 1947 1982, 2001
1999 Manchester United FC Old Trafford 1910 -
1998 Real Madrid CF Estadio Santiago Bernabéu 1947 1982, 2001
1997 Borussia Dortmund Westfalenstadion 1971 -
1996 Juventus FC Stadio Delle Alpi 1988 -
1995 AFC Snavels De Meer 1934 -
1994 AC Milan San Siro 1926 1956, 1989
1993 Olympique Marseille Stade Vélodrome 1937 1984, 1998
Clubkaart achterlaten bij ticketbox.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:34 schreef Toilutpaper het volgende:
Mijn vader en ik willen misschien naar de Klassieker en er dan gelijk een hotelovernachting tegen aan gooien. Wij hebben een clubkaart en die verkoop begint op 11 oktober. Iemand nog handige tips?
Als je kaarten wil kopen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:37 schreef E.H. het volgende:
[..]
Clubkaart achterlaten bij ticketbox.
Yes, vragen bij je primera of je de clubkaart kan achterlaten zodat je op de dag van de verkoop als eerste door de scanner gehaald wordt.quote:
Dankje! Wat zijn mooie plekken als je clubkaart hebt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Yes, vragen bij je primera of je de clubkaart kan achterlaten zodat je op de dag van de verkoop als eerste door de scanner gehaald wordt.
Maakt niet zoveel uit. Alles behalve vak Y en G.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:50 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Dankje! Wat zijn mooie plekken als je clubkaart hebt?
Ik verwacht voor de klassieker niet veel kaarten op viagogoquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:57 schreef E.H. het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Alles behalve vak Y en G.
Mocht het niet lukken om kaarten via de Primera te kopen, dan is het misschien een optie om het via viagogo te proberen. Op die site bieden supporters, die niet kunnen, hun plaats aan.
Nou, jij liever dan ik!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Zaterdag zit ik lekker op een rood voorverwarmd stoeltje met een bitterballetje in mijn mond
Wat is er mis met vak Y? Ik kan me daar meestal wel prima vermaken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:57 schreef E.H. het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Alles behalve vak Y en G.
Mocht het niet lukken om kaarten via de Primera te kopen, dan is het misschien een optie om het via viagogo te proberen. Op die site bieden supporters, die niet kunnen, hun plaats aan.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 17:22:13#Feyenoord ontvangt van de UEFA in totaal ¤171.466,- voor het afstaan van Ron Vlaar aan het Nederlands elftal op het afgelopen EK. reageer retweet
Ik zal terug zwaaien hoor, maar in het business gebeuren is niet mijn manier van voetbal kijken.quote:
Achjah dit is ook de eerste keer dat ik daar zit dus ik moet het allemaal maar effe mee maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zal terug zwaaien hoor, maar in het business gebeuren is niet mijn manier van voetbal kijken.
Dat zei ik net daarboven ook, maar had mijn post geedit. Zag nergens dat het ook echt waar was. VI gaf Maher aanquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Maastoren het volgende:
BMI en Clasie in de basis vanavond bij Oranje. Vlaar en RvP btw ook.
Van Rhijn ook hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:02 schreef Muto het volgende:
En als enige neger meezingen met het volkslied. Wat een baas.
en 4 rode kaarten had veroorzaakt voor de Hongaren voor pogingen tot smerige overtredingen op onze überheld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nadat hij zelf het hele veld over gedribbeld had.
Gelijk weer bevestigd waarom ik tegen interland voetbal tijdens een seizoen ben...quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:54 schreef Tito_Makani het volgende:
BMI geblesseerd als we hem ook nog moeten missen
Wie moet dan de doelpunten maken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef portie het volgende:
Wel fijn dat Zwolle de eerste tegenstander is. Dan heb je niet per se BMI nodig.
Nelomquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wie moet dan de doelpunten maken?
Hadden we niet 2 nieuwe spelers in de voorhoede? Anders gewoon Schaken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wie moet dan de doelpunten maken?
Interlandvoetbal, jeuj.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Een Geblesseerde BMI en een uitgeputte Clasie
Verhoek heeft in 8 jaar tijd 28 goals gemaakt en Graziano 34quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:08 schreef portie het volgende:
[..]
Hadden we niet 2 nieuwe spelers in de voorhoede? Anders gewoon Schaken.
......
Maar jij bent toch overal tegen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef E.H. het volgende:
[..]
Gelijk weer bevestigd waarom ik tegen interland voetbal tijdens een seizoen ben...
Dat deed je toen toch ook?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Interlandvoetbal, jeuj.
Wachten op morpheus met een 'maar zeker wel juichen toen oranje van Brazilie won' opmerking.
Eensquote:
Tja, maar met blessures voor zowel De Vrij als BMI is het weer tijdelijk een goede zetquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef DonRaja het volgende:
Dan haal je Mathijsen als gelouterde international en dan zijn onze centrale jonkies nu al beter
Ik heb niet gezien hoe BMI geblesseerd raakte, hoop niet dat het weer een kwestie van weken wordt...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja, maar met blessures voor zowel De Vrij als BMI is het weer tijdelijk een goede zet
Grote kans dat dit het laatste seizoen van Indi bij Feyenoord is, als hij zich zo doorontwikkelt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef DonRaja het volgende:
Dan haal je Mathijsen als gelouterde international en dan zijn onze centrale jonkies nu al beter
Zou die echt al zo snel weer weggaan? Ik ben dan misschien wat romantisch (naief), maar ik zie in BMI wel iemand die nog gewoon voor Feyenoord kan kiezen ondanks meer geld elders.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef elCholo het volgende:
Plus
[..]
Grote kans dat dit het laatste seizoen van Indi bij Feyenoord is, als hij zich zo doorontwikkelt.
Dus gewoon een goede aankoop!
Klopt wel, maar hij lijkt zijn juiste vorm te hebben gevonden. Dan is het maar afwachten hoe hij weer uit een blessure zou komen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef PIETR het volgende:
Blessure van Bruno zag er niet ernstig uit. En als dat wel zo is, dan maar: Mathijsen - Kongolo. Ook prima tegen PEC. En als Clasie wat pijntjes heeft dan hebben we altijd nog Vilhena. Of Vormer / Sing / Mokotjo / Leerdam. Niets aan de hand.
Die is volgende zomer weg, ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou die echt al zo snel weer weggaan? Ik ben dan misschien wat romantisch (naief), maar ik zie in BMI wel iemand die nog gewoon voor Feyenoord kan kiezen ondanks meer geld elders.
Het is een verstandige jongen, die blijft nog wel een tijdje denk ik hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou die echt al zo snel weer weggaan? Ik ben dan misschien wat romantisch (naief), maar ik zie in BMI wel iemand die nog gewoon voor Feyenoord kan kiezen ondanks meer geld elders.
Ik denk zelf meer aan een bod van een grote club dat Feyenoord niet kan weigeren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, die blijft nog zeker 1 jaar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is volgende zomer weg, ben ik van overtuigd.
Ja dat kan natuurlijk ook, maar stel je toch eens voor dat je het centrum De Vrij/BMI een paar jaar bij elkaar kunt houdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:01 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik denk zelf meer aan een bod van een grote club dat Feyenoord niet kan weigeren.
Dan hebben we met Kongolo gewoon weer een volgende held in huis!
Dat soort spelers zijn erg gewild in het buitenland. Als je dan ook nog eens zo makkelijk kan aanhaken bij oranje heb je toch wel de interesse gewekt van het buitenland.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, die blijft nog zeker 1 jaar.
Het is zeer rationeel en logisch wat je zegt, maar toch...quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn erg gewild in het buitenland. Als je dan ook nog eens zo makkelijk kan aanhaken bij oranje heb je toch wel de interesse gewekt van het buitenland.
Denk niet dat men in het buitenland zo onder de indruk is van het spel van de afgelopen twee interlands, dus vooralsnog zal het wel meevallen met die interesse denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn erg gewild in het buitenland. Als je dan ook nog eens zo makkelijk kan aanhaken bij oranje heb je toch wel de interesse gewekt van het buitenland.
Te duur, te oud, te dik, te sloom, te joodquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Zijn er al trainingsbeelden van Pellle?
En wat was nou eigenlijk de reden dat Bulykin niet kwam?
zou die duurder zijn dan Pelle?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Te duur, te oud, te dik, te sloom, te jood
Dan hield jullie niet tegen om charisteas te kopenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Te duur, te oud, te dik, te sloom, te jood
Sommige fouten maak je maar 1 keer. Een jaar ervoor had iedereen hem wel bij Feyenoord willen zien spelen denk ik, gelukkig niet gebeurd anders hadden we Guidetti niet aan het werk gezien en die geweldige hattrick zien maken tegen jullie!quote:Op woensdag 12 september 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan hield jullie niet tegen om charisteas te kopen
Charisteas was/is een griekquote:Op woensdag 12 september 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ons wel, bepaalde andere mensen helaas niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij kon niet naar Ajax.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Martin van Geel ons wel eens een hele goede dienst kan hebben bewezen met Mathijsen, al ben en blijf ik sceptisch. Ook omdat het een vriend schijnt te zijn en het contract te lang is, wat ik allebei dubieus vind vooral de combinatie. Iets wat ik heel veel mensen hoor denken maar niemand hoor zeggen. Het is aan Joris om zich te bewijzen en zich verrot te werken en om ons trots te maken of uitgehoond te worden.Drie jaar lang dus, afbouwen doe je maar bij Willem 2.
Als het een totale faal blijkt heeft Van Geel wel de schijn tegen, maar laten we alles eerlijk en objectief beoordelen. De jeugd in de weg staan is niet goed, maar je hebt ook wat ervaring nodig en bovendien een brede selectie.
Je moet wel mee oppassen om je vriendjes binnen te halen vind ik, want netwerken is leuk maar wel als het de goede kant op werkt voor ons mooie Feyenoord.![]()
Ik vind het wel des Feyenoords om hem gewoon het voordeel van de twijfel te geven, zeker omdat hij ook naar Ajax kon
(Een echte Feyenoorder denkt dan: maar wie wil daar nou spelen? mij niet gezien! Maar ik ben nog veel zwaarder dan Theo Janssen dus ze hoeven me ook niet ben ik bang.)
Dit dus!quote:Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef Gert het volgende:
Mathijssen viel gewoon uitstekend in vandaag, en was tegen Vitesse ook een zekerheid. Als hij zo blijft spelen dan is het snel over met het gezeur.
Ik vind het een verkrachting van het stadion.quote:
Kom met een betere oplossing. Kankeren ben je goed in D-K.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:44 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik vind het een verkrachting van het stadion.
"Kom met een betere oplossing"quote:Op woensdag 12 september 2012 10:48 schreef E.H. het volgende:
[..]
Kom met een betere oplossing. Kankeren ben je goed in D-K.
Wel mee eens ja. Vroeg of laat is het een keer gedaan met de Kuip. Als je het nu weer 15 jaar gaat rekken dan is het over 15 jaar zover. De Kuip heeft niet het eeuwige leven.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:49 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het er op de designplaatjes wel prima uit zien, maar ik vind het ook raar dat mensen zo veel weerstand bieden tegen een nieuw stadion, in 2018 is de kuip meer dan 80 jaar oud, het is echt geen schande als je dan eens een nieuw stadion moet hebben.
Een nieuw stadion biedt gewoon heel veel nieuwe mogelijkheden, die sfeer brengen wij er heus wel weer in, en qua design zal het heus niet zo heel veel gaan schelen met de huidige kuip, het is welbekend dat iedereen heel tevreden is over de entourage die de kuip meebrengt, en de ogenschijnlijk doorlopende ring (veldvakken en 1e ring) zullen wel terugkomen, evenals dichtbij het veld zitten.
We spelen tijdelijk de thuiswedstrijden op Spangenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef Caland het volgende:
Hoe zien de mensen van reddekuip zo'n verbouwing eigenlijk voor zich? Er zal toch niet doorgespeeld kunnen worden midden in een bouwput.
Deel van het stadion denk ik gewoon? Ofwel half stadion vol, half stadion leeg.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:05 schreef Caland het volgende:
Hoe zien de mensen van reddekuip zo'n verbouwing eigenlijk voor zich? Er zal toch niet doorgespeeld kunnen worden midden in een bouwput.
Als wij tegen Ajax spelen: Arena.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef tammepiet het volgende:
Benieuwd welk stadion vanaf 2018 de finale om de Beker krijgt.
Het enige consequente aan de KNVB is hun inconsequentie. Er is helemaal niets logisch helaas.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
Finale zal altijd in Rotterdam gehouden worden. Lijkt me logisch.
Ze hebben daar toch die fruitschaal? Verder, al komt er een nieuw stadion. Lelijker dan de arena kan het toch niet, dus die zal dan ook weer naar Rotterdam gaan me dunkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het enige consequente aan de KNVB is hun inconsequentie. Er is helemaal niets logisch helaas.
De Kuip ademt in alles voetbal, de Arena diende multifunctioneel te zijn. De ring in de Arena waar je drinken e.d. kunt halen doen mij vooral aan de lobby van een bioscoop/theater denken. Zodra je het veld niet meer ziet is de hele voetbalbeleving weg.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch die fruitschaal? Verder, al komt er een nieuw stadion. Lelijker dan de arena kan het toch niet, dus die zal dan ook weer naar Rotterdam gaan me dunkt.
Dat was ook zo geniaal, hadden ze in Duivendrecht een spliksplinternieuw stadion. Ging die EK finale nog naar de Kuip.Zuur dat ze waren.
Dat.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Kuip ademt in alles voetbal, de Arena diende multifunctioneel te zijn. De ring in de Arena waar je drinken e.d. kunt halen doen mij vooral aan de lobby van een bioscoop/theater denken. Zodra je het veld niet meer ziet is de hele voetbalbeleving weg.
Dan maar minder comfort en meer Feyenoord. De wedstrijden beginnen voor mij ook al op het moment dat je naar de Kuip loopt en niet bij het eerste fluitsignaal.![]()
[ afbeelding ]
Joden die alleen die ufo hebben meegemaakt zullen dat gevoel ook nooit gaan begrijpen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenstaande verhalen zo vanaf pagina 34.
Dat eeuwige geromantiseer
Waarom vergelijk je überhaupt 'die club uit Duivendrecht'? Totaal irrelevant er zijn nog tal van andere BVO's, zeker wereldwijd.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Joden die alleen die ufo hebben meegemaakt zullen dat gevoel ook nooit gaan begrijpen.
Tja als je de Arena als referentie hebt, kan ik mij jouw zure reactie goed voorstellen.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenstaande verhalen zo vanaf pagina 34.
Dat eeuwige geromantiseer
Het gesprek ging over waar (Nederlandse) finales worden gehouden, begon je nota bene zelf over.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:02 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je überhaupt 'die club uit Duivendrecht'? Totaal irrelevant er zijn nog tal van andere BVO's, zeker wereldwijd.
Kloptquote:Op woensdag 12 september 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Kuip ademt in alles voetbal, de Arena diende multifunctioneel te zijn. De ring in de Arena waar je drinken e.d. kunt halen doen mij vooral aan de lobby van een bioscoop/theater denken. Zodra je het veld niet meer ziet is de hele voetbalbeleving weg.
Dan maar minder comfort en meer Feyenoord. De wedstrijden beginnen voor mij ook al op het moment dat je naar de Kuip loopt en niet bij het eerste fluitsignaal.![]()
[ afbeelding ]
Tammepiet snapt het wel vaker niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:08 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Het gesprek ging over waar (Nederlandse) finales worden gehouden, begon je nota bene zelf over.
Ik vond het serieus altijd heerlijk om met de trein naar Rotterdam te gaan voor feyenoord-Ajaxquote:Op woensdag 12 september 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Joden die alleen die ufo hebben meegemaakt zullen dat gevoel ook nooit gaan begrijpen.
Uitwedstrijden tegen de joden, heerlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het serieus altijd heerlijk om met de trein naar Rotterdam te gaan voor feyenoord-Ajax
Zodra je Rotterdam in reed rook en voelde je de haat gewoon
Als Ajax scoorde ging ons hele vak compleet uit zijn dak, meer dan waar je ook ooit zal meemaken bij een uitwedstrijd
Jammer genoeg zal dat nooit meer terugkomen
En dan de trap op, dat levert nog altijd kippenvel op hier.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat.
Mooiste is eigenlijk die wandeltocht vanaf Zuid naar de Kuip. Luchtbrug over, langzaam de Kuip zien opdoemen. Trappen af. Helemaal bij een avondwedstrijd is dat elke keer weer episch.
Lang al niet meer gedaan omdat ik altijd bij dat poolcentrum op het industrieterrein zit te zuipen.
Persoonlijk vond ik de thuiswedstrijden tegen de joden, met uitpubliek dan welliswaar, altijd nóg mooier.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Uitwedstrijden tegen de joden, heerlijk
De haat bij uitwedstrijden was nóg groter, het moment dat je die trein uit kwamquote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de thuiswedstrijden tegen de joden, met uitpubliek dan welliswaar, altijd nóg mooier.
Die sfeer.
Na een nederlaagquote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef TN-FR het volgende:
En dan het moment als je na een uur vastgezeten te hebben weer de trein in moest..
Twee keer in de arena geweest. Twee keer Feyenoord zien winnen.quote:
1x in Olympisch en Feyenoord zien verliezen. Dan zat ik nog in het Ajax-boerenvak ook...quote:Op woensdag 12 september 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee keer in de arena geweest. Twee keer Feyenoord zien winnen.
Eigenlijk bijna onmogelijk als je er een kansberekening tegenaan gooit.
Met die supercup toen zat ik in een neutraal vak, want kampioen geworden met mijn team. En met Kut en Kalou in het uitvak.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1x in Olympisch en Feyenoord zien verliezen. Dan zat ik nog in het Ajax-boerenvak ook...
Ik zat in vak QQ, dan zat je zover weg van het veld dat je 's avonds bij de samenvatting pas zag wie er eigenlijk speelden...quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Met die supercup toen zat ik in een neutraal vak, want kampioen geworden met mijn team. En met Kut en Kalou in het uitvak.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 12-09-2012 om 13:04:52Het trainingskamp zal deze winter plaatsvinden in Dubai of, net als vorig seizoen, in Marbella. reageer retweet
Het levert beiden in elk geval geld op.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 12-09-2012 om 13:04:52Het trainingskamp zal deze winter plaatsvinden in Dubai of, net als vorig seizoen, in Marbella. reageer retweet
Had liever een ander locatie in Europa gezien, Marbella vorig jaar geweest en Dubai is te duur.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het levert beiden in elk geval geld op.
Marbellaquote:Op woensdag 12 september 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
Moet toegeven dat ik toch wel ff met een jaloerse blik naar Vitesse keek met Gazprom...quote:Op woensdag 12 september 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Had liever een ander locatie in Europa gezien, Marbella vorig jaar geweest en Dubai is te duur.
Maar je kan niet alles hebben.
Benieuwd wanneer er wat naar buiten komt over een nieuwe hoofdsponsor.
Wij krijgen gewoon Bwin johquote:Op woensdag 12 september 2012 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik toch wel ff met een jaloerse blik naar Vitesse keek met Gazprom...
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag dat in Nederland, shirtreclame voor een gokbedrijf?
Mooi, in de Champions League volgend jaar zonder shirtreclamequote:Op woensdag 12 september 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Alleen in de CL en EL mag het niet
Nigger what, dat was echt te kankerziek geweestquote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
In de VI van deze week staat trouwens dat Krkic echt bijna rond was met Feyenoord maar op het laatste moment kwam Milan langs. Vader van hem had Koeman persoonlijk gebeld om hem weer aan het voetballen te krijgen.
Dat verwacht iedereen wel jaquote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
Ook verwacht Van Geel dat Twente zich gaat melden voor Leerdam.
Aah ok, dat wist ik niet. Ik dacht dat alcohol/sigaretten/gokken op shirts taboe was.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Alleen in de CL en EL mag het niet
Alcohol en sigaretten sowieso wel jaquote:Op woensdag 12 september 2012 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat wist ik niet. Ik dacht dat alcohol/sigaretten/gokken op shirts taboe was.
Nu ik erover nadenk, waarom is alcohol eigenlijk verboden? Daar wordt in de stadions toch gewoon uitbundig mee geadverteerd? Om nog maar te zwijgen van de Amstel Cup en Jupiler League...quote:Op woensdag 12 september 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alcohol en sigaretten sowieso wel ja
Maar wedkantoren zijn gewoon toegestaan naar mijn weten
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee eigenlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, waarom is alcohol eigenlijk verboden? Daar wordt in de stadions toch gewoon uitbundig mee geadverteerd? Om nog maar te zwijgen van de Amstel Cup en Jupiler League...
Ok, in dat geval eerstvolgende sponsor van Feyenoord: Johnnie Walkerquote:Op woensdag 12 september 2012 13:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee eigenlijk
Kijk sigaretten is gewoon verboden in heel de EU
Maar alcohol weet ik ook niet maar volgens mij mogen clubs dit niet als sponsor op het shirt hebben
Als ze Keep Walking in Walk On veranderenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, in dat geval eerstvolgende sponsor van Feyenoord: Johnnie Walker
Dan gewoon geen tekst op het shirt, maar alleen het logo:quote:Op woensdag 12 september 2012 13:30 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Als ze Keep Walking in Walk On veranderen
Ik denk zelf dat het Robeco wordt:quote:Op woensdag 12 september 2012 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd wat voor sponsor we krijgen
Dafuq, dat had echt episch geweest.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef Caland het volgende:
In de VI van deze week staat trouwens dat Krkic echt bijna rond was met Feyenoord maar op het laatste moment kwam Milan langs. Vader van hem had Koeman persoonlijk gebeld om hem weer aan het voetballen te krijgen.
quote:Ook verwacht Van Geel dat Twente zich gaat melden voor Leerdam.
Ik denk dat de club toch over de grens gaat kijkenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het Robeco wordt:
- Rotterdamse roots
- Internationale uitstraling
- Stabiel bedrijf
Zoals gewoonlijk. 2x uitvak, gelijkspel met kuyt en die ene nederlaag in de POquote:
De wedstrijd die ik zag was een 4-1 verlies, waarbij we nog wel op 0-1 kwamen door Henke Larssonquote:Op woensdag 12 september 2012 14:11 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk. 2x uitvak, gelijkspel met kuyt en die ene nederlaag in de POx2348934258943589. Enige overwinning daar zaten we los.
quote:'Mokotjo krijgt ruimte zich te ontwikkelen bij Feyenoord'
Feyenoord werkt niet mee aan het verhuren van Kamohelo Mokotjo (21). De middenvelder stond tijdens de afgelopen transferwindow in de belangstelling van VVV-Venlo en Willem II.
De degradatiekandidaten zagen in de Zuid-Afrikaanse international een welkome versterking, maar kregen van Feyenoords technisch directeur Martin van Geel te horen dat ze kansloos waren. 'De tijd dat Kamohelo kon worden verhuurd, is voorbij', laat Van Geel weten aan Voetbal International.
'We hebben hem al eens uitgeleend aan Excelsior', herinnert Van Geel zich. 'Kamo krijgt de kans zich te ontwikkelen bij Feyenoord. Hij hoeft dus niet weg. En als het onverhoopt niet lukt, komt hij in de toekomst in aanmerking voor verkoop.'
Mokotjo verlengde begin dit jaar zijn contract bij Feyenoord. De Rotterdamse club legde de Zuid-Afrikaanse controleur vast tot medio 2014.
Uit de tekst maak ik op dat ze hem dus eerst wél wilden verhuren, maar dat die periode nu voorbij is. Spreekt inderdaad ook niet veel vertrouwen uit in zijn kunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:51 schreef E.H. het volgende:
Ik weet het niet met Kamohelo. Te veel concurrentie op het middenveld en krijg niet echt het idee dat hij vooruit komt in zijn ontwikkeling.
Oh ja inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:58 schreef Caland het volgende:
Nee, hij is al ooit verhuurd geweest aan Excelsior. Dat traject heeft hij dus al doorlopen en dus zal hij het nu bij Feyenoord moeten laten zien.
Vroeger in het Olympisch was helemaal mooi, moest je nog 20 minuten lopen naar het stadion.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:14 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Uitwedstrijden tegen de joden, heerlijk
twitter:feyenoordpings twitterde op woensdag 12-09-2012 om 16:03:29Zaterdag speelt PEC Zwolle met de derde keeper tegen #Feyenoord. Één keeper is geschorst en één is geblesseerd #FEYpec reageer retweet
Dat zou gunstig kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op woensdag 12-09-2012 om 16:03:29Zaterdag speelt PEC Zwolle met de derde keeper tegen #Feyenoord. Één keeper is geschorst en één is geblesseerd #FEYpec reageer retweet
Wie is dat dan? Op wiki staan maar 2 keepers van PECquote:Op woensdag 12 september 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
Ik dacht even dat het over de keepers van Feyenoord gingquote:Op woensdag 12 september 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |