Ik verwacht het wel. Schaken zal wel op links komen te staan.quote:Op zondag 9 september 2012 13:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Zullen Pelle en Verhoek in de basis staan?
WIl niet weer een wedstrijd naar Cisse en Fernandez kijken
Dat verwacht ik ook. Zonde voor Schaken, beter op rechts.quote:Op zondag 9 september 2012 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht het wel. Schaken zal wel op links komen te staan.
Ja, Pellé avatar!quote:Op zondag 9 september 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Die foto van de Kuip mag er ook wel uit.
Dat zeker, maarja, Schaken op links zal ook wel beter zijn dan de Cisse op links, nou is dat niet bepaald heel lastig.quote:Op zondag 9 september 2012 13:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
# 1001
[..]
Dat verwacht ik ook. Zonde voor Schaken, beter op rechts.
twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 09-09-2012 om 15:59:15Italiaanse krantenkop: 'AC Milan heeft 'Nederlandse Xavi' op radar' #Clasie | #Feyenoord reageer retweet
quote:AC Milan scouts volgen Clasie.
De transfermarkt is gesloten en dus richten de Europese topclubs zich inmiddels op volgend seizoen.
Diverse media en websites in Italië melden dat scouts van AC Milan de ontwikkeling van Jordy Clasie nauwlettend volgen. Het is wat lastig te achterhalen, maar Calciomercato.com lijkt de oorsprong van dit nieuwe gerucht.
Ook in Italië wordt de middenvelder van Feyenoord vergeleken met Xavi, zowel vanwege zijn fysiek als vanwege zijn balbehandeling en speloverzicht.
Ik heb het vage vermoeden dat er wel meer clubs zijn die Clasie 'op de radar' hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 09-09-2012 om 15:59:15Italiaanse krantenkop: 'AC Milan heeft 'Nederlandse Xavi' op radar' #Clasie | #Feyenoord reageer retweet
Ze hebben in ieder geval zijn achtergrond goed bestudeerd, wetende dat zíjn moeder hem niet tegen zal houdenquote:Op zondag 9 september 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 09-09-2012 om 15:59:15Italiaanse krantenkop: 'AC Milan heeft 'Nederlandse Xavi' op radar' #Clasie | #Feyenoord reageer retweet
quote:Het had niet veel gescheeld, of Xavi Hernández had geschitterd in het shirt van AC Milan. Maria-Mercč, de moeder van de spelmaker van FC Barcelona, heeft in gesprek met TV Cuatro aangegeven dat de Italiaanse club hengelde naar de diensten van de speler in kwestie, toen hij nog in het B-elftal van de Catalaanse club speelde.
Adriano Galliani, destijds al vice-president van Milan, zag al gauw dat de middenvelder een heel grote zou worden. "Galliani kwam naar Barcelona en bood een contract van vier jaar aan toen Xavi nog in Barcelona B speelde. Destijds voetbalde Pep Guardiola nog in het eerste elftal van Barcelona."
Maria-Mercč is zeer gelukkig dat haar zoon in Catalonië is gebleven. "Ik had gedacht dat het een scheur in de familie zou betekenen als hij naar Italië zou vertrekken. Daarentegen had ik altijd al gedacht dat hij een groot succes zou worden bij Barcelona."
quote:Op zondag 9 september 2012 16:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval zijn achtergrond goed bestudeerd, wetende dat zíjn moeder hem niet tegen zal houden
[..]
Ik hoop altijd op een blessure voor hem.quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
Fer ligt er waarschijnlijk dik een maand uit, wie hoopte er hier ook alweer op een blessure van hem?
#winningquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef elCholo het volgende:
[..]
Fer mag van mij een blessure oplopen.
Sinds dat laatdunkende "in de beleving van de mensen is Feyenoord een grote club" is de ernst van de blessures die ik 'm toewens weer wat toegenomen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:03 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op een blessure voor hem.
Hoop inderdaad op Clasie, en dat hij dan iets beter speelt dan de laatste keer.quote:Op zondag 9 september 2012 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Sinds dat laatdunkende "in de beleving van de mensen is Feyenoord een grote club" is de ernst van de blessures die ik 'm toewens weer wat toegenomen.
Clasie dinsdag in de basis neem ik aan.
quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
Fer ligt er waarschijnlijk dik een maand uit, wie hoopte er hier ook alweer op een blessure van hem?
quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:03 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op een blessure voor hem.
Stoere mensen hoor.quote:
quote:Leroy Fer geopereerd aan meniscus: twee tot zes weken out
Een fikse tegenvaller voor FC Twente. Trainer Steve McClaren moet het de komende twee tot zes weken doen zonder middenvelder Leroy Fer, die vandaag is geopereerd aan zijn meniscus. Dat meldt TC/Tubantia.
Foto
Leroy Fer liep de blessure vrijdagavond op tijdens het WK-kwalificatieduel tussen Oranje en Turkije (2-0).
McClaren zag eerder Nacer Chadli en verdediger Andreas Bjelland (voetbreuk) langdurig uitvallen. "Een nachtmerrie", aldus de Engelse oefenmeester.
Mist ie wel een hoop wedstrijdenquote:Op zondag 9 september 2012 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind 6 weken wel te weinig eigenlijk
Ga je gang.quote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf eens van mijn reactie af GGMM, Ik wou nog wat extra's erbij zetten
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben weer weg hier, autistenvolk.
quote:'Amsterdams bureau gaat nieuwe Kuip ontwerpen'
Dat er een nieuw Feyenoord-stadion komt is zo goed als zeker, de vraag is nu hoe dat onderkomen er uit komt te zien. Een Amsterdams architectenbureau lijkt dat te gaan bepalen.
Volgens het Algemeen Dagblad is Meyer Van Schooten de belangrijkste kandidaat om het nieuwe stadion van Feyenoord te ontwerpen. Het bedrijf maakt deel uit van het consortium Volker Wessels.
De Amsterdammers hebben nog geen ervaring met het ontwerpen van een voetbalstadion, wel zorgden zij voor het ontwerp van het ING-kantoor in Amsterdam. Dat gebouw draagt de bijnaam voetbalschoen. Daarnaast was Meyer Van Schooten betrokken bij het ontwerp van het Centraal Station van Rotterdam.
Feyenoord maakte vorige week bekend dat het nieuwe stadion wordt gebouwd op het terrein van Varkenoord. Het onderkomen moet in 2018 gereed zijn en plaats bieden aan 63.000 toeschouwers.
Ja hier .quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
Daarna gelijk door naar de baja. Kan hij het nog eens dunnetjes overdoen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pelle treft wel de ideale tegenstanders a.s. zaterdag om gelijk eens flink te scoren
Denk dat hij daar meer kans heeft om te scoren dan in De Kuip.quote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna gelijk door naar de baja. Kan hij het nog eens dunnetjes overdoen.
Hater.quote:Op maandag 10 september 2012 10:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
Denk dat hij daar meer kans heeft om te scoren dan in De Kuip.
quote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2012 10:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
Denk dat hij daar meer kans heeft om te scoren dan in De Kuip.
Bajaquote:Op maandag 10 september 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben 1 keer in Baja geweest: nog nooit, nooit zo makkelijk gescoord. Was Ladiesnight en de dames dronken gratis...quote:Op maandag 10 september 2012 11:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon even in de leer bij Tim de Cler.
Maar de Baja was nog leuk toen het aan de Karel Doormanstraat zat, de nieuwe op het Stadhuisplein vond ik maar tegenvallen
Goed dat je toch nog ontopic ging, anders had ik het even mee naar achteren moeten nemen.quote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben 1 keer in Baja geweest: nog nooit, nooit zo makkelijk gescoord. Was Ladiesnight en de dames dronken gratis...![]()
Oh en ontopic, ik ben er toen geen Feyenoorders tegengekomen.
Ik vind zulke acties toch zo achterlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben 1 keer in Baja geweest: nog nooit, nooit zo makkelijk gescoord. Was Ladiesnight en de dames dronken gratis...![]()
Oh en ontopic, ik ben er toen geen Feyenoorders tegengekomen.
Kan me er niet druk om maken, naar Baja ga je als kerel alleen om te scoren. Door de vrouwen gratis dronken te maken, helpen ze bij Baja de arme sloebers een beetjequote:Op maandag 10 september 2012 11:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind zulke acties toch zo achterlijk.
Hattrick Lexie.quote:Op maandag 10 september 2012 11:56 schreef DonRaja het volgende:
Nog een hele week wachten op de eerste monsteroverwinning van het seizoen
Hij vond sowieso de backs niet Oranje-waardig.quote:Op maandag 10 september 2012 15:59 schreef Siyara het volgende:
Ben benieuwd wat de Snor te zeggen heeft over onze Feyenoord bazen bij Oranje vanavond..
Van Rhijn liet ziet tegen België kinderlijk eenvoudig opzij zetten. Hij durfde niet te stappen, hij deed dus gewoon niks.quote:Op maandag 10 september 2012 16:22 schreef Grifte het volgende:
Janmaat wordt wel met de grond gelijk gemaakt, terwijl hij één helft kut speelde, terwijl hij week in week uit uitblinker is bij Feyenoord. Geef die gast ook eens een kans.
Benieuwd wat Lowietje doet morgenavond, ik vond Van Rhijn ook erg matig de laatste interlands.
Ik denk een gebrek aan kwaliteitquote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Warwickshire het volgende:
Iemand met een aannemelijke verklaring, naast het welbekende 'gebrek aan kwaliteit'(bespaar me de cliché's) voor het onvermogen van Lex Immers om 100% kansen af te ronden sinds hij bij Feyenoord speelt?
Ja, die reactie had ik kunnen verwachten. Schijtlollig wel.quote:Op maandag 10 september 2012 19:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk een gebrek aan kwaliteit
Pech. Illuminatiquote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Warwickshire het volgende:
Iemand met een aannemelijke verklaring, naast het welbekende 'gebrek aan kwaliteit'(bespaar me de cliché's) voor het onvermogen van Lex Immers om 100% kansen af te ronden sinds hij bij Feyenoord speelt?
Was het wat?quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op EL1 nu Singh en Elabdelloui met Jong Noorwegen tegen Jong Engeland.
Denk ergens dat Verhoek wel eens de aankoop van het seizoen kan worden in Nederland qua koopjes samen met Sanaquote:
Het zal mij benieuwen. Zowel Sana als Verhoek heb ik niet zo'n hoge pet van op.quote:Op maandag 10 september 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk ergens dat Verhoek wel eens de aankoop van het seizoen kan worden in Nederland qua koopjes samen met Sana
Sana doet het tot nu toe natuurlijk erg leukquote:Op maandag 10 september 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen. Zowel Sana als Verhoek heb ik niet zo'n hoge pet van op.
1:30.quote:
Die Sana heeft tot aan Heerenveen geen tegenstand gehad en daar was hij volledig onzichtbaar. Vind het maar een matig en 13 in een dozijn buitenspelertje. Verhoek zou wel kunnen werken, ja. Maar geen idee of die op het moment al een beetje wedstrijdfit is.quote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sana doet het tot nu toe natuurlijk erg leuk
Is maar te zien of ie zo doorgaat
Verhoek heeft het altijd goed gedaan bij Ado en zou echt zo maar eens kunnen opbloeien daar bij jullie en weer alles zo voor de goal kunnen brengen zodat spelers als Bulykin of Pelle veel kunnen scoren
Daarom zei ik ook tot nu toequote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Sana heeft tot aan Heerenveen geen tegenstand gehad en daar was hij volledig onzichtbaar. Vind het maar een matig en 13 in een dozijn buitenspelertje. Verhoek zou wel kunnen werken, ja. Maar geen idee of die op het moment al een beetje wedstrijdfit is.
We gaan het zien zaterdag. Benieuwd of hij gelijk start. Daarbij komt ook nog eens dat Schaken op links toch verre van ideaal is.quote:Op maandag 10 september 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook tot nu toe
Ben ook nergens in de hype mee gegaan en altijd hard op gezegd dat het allemaal nog maar te bezien valt hoe het gaat worden
Maar het blijft verder een koopje natuurlijk
En hij deed bij twente gewoon elke keer een helft mee enzo toch
Dus hij is wel fit denk ik
Tja wees blij dat je straks gewoon geen cisse meer hebt voor inquote:Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan het zien zaterdag. Benieuwd of hij gelijk start. Daarbij komt ook nog eens dat Schaken op links toch verre van ideaal is.
Naar binnen snijden en ala Biseswar die bal in de bovenhoek krullen toch.quote:Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan het zien zaterdag. Benieuwd of hij gelijk start. Daarbij komt ook nog eens dat Schaken op links toch verre van ideaal is.
Ja, als Schaken een goed schot had.quote:Op maandag 10 september 2012 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naar binnen snijden en ala Biseswar die bal in de bovenhoek krullen toch.
'Twente is een topclub in wording, Feyenoord is het al.'quote:
Als Verhoek hem op Schaken z'n stropdas legt hoeftie alleen nog maar "Bless" te zeggen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als Schaken een goed schot had.
Er moeten de komende weken toch wel stappen gemaakt worden, komt een loodzwaar programma aan.
Linkscentraal anders ook nietquote:Op maandag 10 september 2012 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is centraal beter maar op back heeft hij in oranje van niemand concurrentie.
Waarom? De basis is beter Mathijsen centraal met Indi op back dan met Indi centraal en Nelom op back.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
Gaat wel een rare situatie worden als BMI straks de vaste LCV wordt bij Oranje en Mathijsen daar staat bij Feyenoord.
Helemaal mee eens. Maar het blijft natuurlijk wel apart als het zover komt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? De basis is beter Mathijsen centraal met Indi op back dan met Indi centraal en Nelom op back.
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar het blijft natuurlijk wel apart als het zover komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |