Ik verwacht het wel. Schaken zal wel op links komen te staan.quote:Op zondag 9 september 2012 13:09 schreef Tito_Makani het volgende:
Zullen Pelle en Verhoek in de basis staan?
WIl niet weer een wedstrijd naar Cisse en Fernandez kijken
Dat verwacht ik ook. Zonde voor Schaken, beter op rechts.quote:Op zondag 9 september 2012 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht het wel. Schaken zal wel op links komen te staan.
Ja, Pellé avatar!quote:Op zondag 9 september 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Die foto van de Kuip mag er ook wel uit.
Dat zeker, maarja, Schaken op links zal ook wel beter zijn dan de Cisse op links, nou is dat niet bepaald heel lastig.quote:Op zondag 9 september 2012 13:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
# 1001
[..]
Dat verwacht ik ook. Zonde voor Schaken, beter op rechts.
twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 09-09-2012 om 15:59:15Italiaanse krantenkop: 'AC Milan heeft 'Nederlandse Xavi' op radar' #Clasie | #Feyenoord reageer retweet
quote:AC Milan scouts volgen Clasie.
De transfermarkt is gesloten en dus richten de Europese topclubs zich inmiddels op volgend seizoen.
Diverse media en websites in Italië melden dat scouts van AC Milan de ontwikkeling van Jordy Clasie nauwlettend volgen. Het is wat lastig te achterhalen, maar Calciomercato.com lijkt de oorsprong van dit nieuwe gerucht.
Ook in Italië wordt de middenvelder van Feyenoord vergeleken met Xavi, zowel vanwege zijn fysiek als vanwege zijn balbehandeling en speloverzicht.
Ik heb het vage vermoeden dat er wel meer clubs zijn die Clasie 'op de radar' hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 09-09-2012 om 15:59:15Italiaanse krantenkop: 'AC Milan heeft 'Nederlandse Xavi' op radar' #Clasie | #Feyenoord reageer retweet
Ze hebben in ieder geval zijn achtergrond goed bestudeerd, wetende dat zíjn moeder hem niet tegen zal houdenquote:Op zondag 9 september 2012 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 09-09-2012 om 15:59:15Italiaanse krantenkop: 'AC Milan heeft 'Nederlandse Xavi' op radar' #Clasie | #Feyenoord reageer retweet
quote:Het had niet veel gescheeld, of Xavi Hernández had geschitterd in het shirt van AC Milan. Maria-Mercč, de moeder van de spelmaker van FC Barcelona, heeft in gesprek met TV Cuatro aangegeven dat de Italiaanse club hengelde naar de diensten van de speler in kwestie, toen hij nog in het B-elftal van de Catalaanse club speelde.
Adriano Galliani, destijds al vice-president van Milan, zag al gauw dat de middenvelder een heel grote zou worden. "Galliani kwam naar Barcelona en bood een contract van vier jaar aan toen Xavi nog in Barcelona B speelde. Destijds voetbalde Pep Guardiola nog in het eerste elftal van Barcelona."
Maria-Mercč is zeer gelukkig dat haar zoon in Catalonië is gebleven. "Ik had gedacht dat het een scheur in de familie zou betekenen als hij naar Italië zou vertrekken. Daarentegen had ik altijd al gedacht dat hij een groot succes zou worden bij Barcelona."
quote:Op zondag 9 september 2012 16:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval zijn achtergrond goed bestudeerd, wetende dat zíjn moeder hem niet tegen zal houden
[..]
Ik hoop altijd op een blessure voor hem.quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
Fer ligt er waarschijnlijk dik een maand uit, wie hoopte er hier ook alweer op een blessure van hem?
#winningquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:52 schreef elCholo het volgende:
[..]
Fer mag van mij een blessure oplopen.
Sinds dat laatdunkende "in de beleving van de mensen is Feyenoord een grote club" is de ernst van de blessures die ik 'm toewens weer wat toegenomen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:03 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op een blessure voor hem.
Hoop inderdaad op Clasie, en dat hij dan iets beter speelt dan de laatste keer.quote:Op zondag 9 september 2012 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Sinds dat laatdunkende "in de beleving van de mensen is Feyenoord een grote club" is de ernst van de blessures die ik 'm toewens weer wat toegenomen.
Clasie dinsdag in de basis neem ik aan.
quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
Fer ligt er waarschijnlijk dik een maand uit, wie hoopte er hier ook alweer op een blessure van hem?
quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:03 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op een blessure voor hem.
Stoere mensen hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |