abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2012 @ 15:38:54 #151
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116566147
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:00 schreef Cruoninga het volgende:
Mijn post is verdwenen omdat de posts van Hofdstadtgruppe zijn verwijderd, neem ik aan?

Ik vind zijn geweld-verheerlijkende reacties ook weerzinwekkend, maar waarom mogen we niet met zo iemand de discussie aan gaan? Het is immers niet zo dat de denkbeelden van mensen veranderen als je hun posts verwijdert.
Ach, joh. Laat Hofstadtgruppe reageren. Die nemen we al niet meer serieus. Je ziet hem telkens weerzinwekkende posts posten als er weer immigranten of buitenlanders bij betrokken zijn. Maakt niet uit of ze illegaal zijn of zoals in dit geval gewoon papieren hebben om in het land te verblijven. De man maakt geen onderscheid.
  zondag 9 september 2012 @ 16:00:49 #152
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116566667
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een kleingeestige opmerking? :')

Gouden Dageraad doet wat ieder persoon doet die een probleem en de oplossing daarvan als te ingewikkeld ziet en weigert er dieper over na te denken. Ze versimpelen de oorzaken en oplossingen tot iets wat te begrijpen is voor mensen met een beperkt wereldbeeld en denkvermogen.
Nuff said
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_116566801
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die mensen zijn daar illegaal dus ze moeten gewoon oprotten.
Nee hoor, ze hadden verblijfsvergunningen, dat laten ze nota bene zien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_116566879
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee hoor, ze hadden verblijfsvergunningen, dat laten ze nota bene zien.
Dat is voor D_H geen argument. Dat ze met die kraampjes in hun levensonderhoud voorzien zodat ze niet het criminele pad op hoeven te gaan ook niet. Alle buitenlanders het land uit is de enige oplossing volgens hem. En zolang dit niet gebeurd is, zijn dit soort acties oké.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116567197
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2012 16:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is voor D_H geen argument. Dat ze met die kraampjes in hun levensonderhoud voorzien zodat ze niet het criminele pad op hoeven te gaan ook niet. Alle buitenlanders het land uit is de enige oplossing volgens hem. En zolang dit niet gebeurd is, zijn dit soort acties oké.
Die vent is zo simpel en voorspelbaar. Hij zal zijn kinderen wel vertellen dat de cadeautjes komen van de Siegheiligman.
pi_116567283
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die vent is zo simpel en voorspelbaar. Hij zal zijn kinderen wel vertellen dat de cadeautjes komen van de Siegheiligman.
Siegheiligman :') _O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 9 september 2012 @ 16:45:00 #157
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116567725
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Haha!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_116567919
Ik zag het gisteren op het journaal en ik vind het echt een zeer verontrustend iets, dit betekent ook dat de politiek en het beleid niet op de oude manier door kan gaan zoals Monti dat graag wil, maar dat er ook veranderingen moeten komen. Slechts het inperken van dit soort groepen, maar verder weinig veranderen, zal extreem-rechts in de hand werken ben ik bang.
pi_116568557
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:51 schreef DeParo het volgende:
Ik zag het gisteren op het journaal en ik vind het echt een zeer verontrustend iets, dit betekent ook dat de politiek en het beleid niet op de oude manier door kan gaan zoals Monti dat graag wil, maar dat er ook veranderingen moeten komen. Slechts het inperken van dit soort groepen, maar verder weinig veranderen, zal extreem-rechts in de hand werken ben ik bang.
Las gisteren een bericht dat Monti een top wil houden over anti-EU populisme, waar Van Rompuy aangaf het ermee eens te zijn. Niks mis mee dat er over wordt gesproken maar ik heb al zo'n gevoel welke richting die top ingaat.
Griekenland wordt kapot gemaakt door de trojka en voorkomt daarmee dat Griekenland zich sneller kan herstellen. Die vertraging/uitstel van herstel resulteert weer in massale onvrede en het zoeken van de zondebok, de immigrant in dit geval...maar daar zullen ze op die top wel anders over denken.
pi_116568740
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:13 schreef karton2 het volgende:

[..]

Las gisteren een bericht dat Monti een top wil houden over anti-EU populisme, waar Van Rompuy aangaf het ermee eens te zijn. Niks mis mee dat er over wordt gesproken maar ik heb al zo'n gevoel welke richting die top ingaat.
Griekenland wordt kapot gemaakt door de trojka en voorkomt daarmee dat Griekenland zich sneller kan herstellen. Die vertraging/uitstel van herstel resulteert weer in massale onvrede en het zoeken van de zondebok, de immigrant in dit geval...maar daar zullen ze op die top wel anders over denken.
Ik vrees dat het gevolg zal zijn dat populisme slechts gelijk wordt gesteld aan extreme partijen, ik vrees dat een mogelijk gevolg kan zijn dat de technocraten zichzelf nog meer macht willen toedichten, ik vrees dat dat echt een voorbode kan zijn voor een duistere toekomst waar mensen zich liever achter iets radicaal willen scharen dan door te gaan met een systeem waar ze zelf nauwelijks beter van worden maar wel wat mensen in zitten die roepen dat zij het allemaal het beste weten maar daar weinig van laten blijken zoals meneer Monti die door veel Italianen wordt uitgespuugd, want is dat wat je wilt dan, regeren terwijl het volk je niet wilt en daar lijkt deze Italiaan heel erg weinig problemen mee te hebben.
  zondag 9 september 2012 @ 17:34:09 #161
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_116569245
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:44 schreef beware_reageerd het volgende:
Over 2 jaar in dit theater,,,, Koop nu alvast uw kaarten..

En het gaat nog veel erger worden, mark my words.
Altijd trieste posts die het bovenstaande nutteloos maken om te lezen :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  † In Memoriam † zondag 9 september 2012 @ 18:48:00 #162
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116571398
Wat, een neonazipartij heeft 21 zetels?
:')
pi_116571431
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat, een neonazipartij heeft 21 zetels?
Van de 300.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † zondag 9 september 2012 @ 18:50:11 #164
pi_116571464
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 18:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Van de 300.
ongelofelijk zeg
pi_116571536
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ongelofelijk zeg
Ja, ik had er veel meer verwacht in tijden van crisis.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 september 2012 @ 19:05:39 #166
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_116572022
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:34 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Altijd trieste posts die het bovenstaande nutteloos maken om te lezen :')
Dat hoorde ik 5 jaar gelden ook toen ik zei dat dit de situatie kon worden.
Altijd triest om lachebekjes te zien die de waarheid niet erkennen.

kop in het zand is geen oplossing, aanpakken wel. En dat, mijn waarde, geeft precies weer wat ik zeg. Kom over 10 jaar maar zeiken wat het was, wacht het geheel eerst maar af voor je erop afgeeft.
Je avatar zegt genoeg, blind in de situatie. Mijn avatar zegt we zeilen er doorheen, aanpakken en we komen er. Precies het verschil wat ik wil aanmerken. Aan jou je te verdedigen, mits je dat kan qua onderbouwing..... Succes sjaak, you are going to need it.
  † In Memoriam † zondag 9 september 2012 @ 19:08:11 #167
pi_116572110

Bij het begin van dit filmpje, vragen ze nou telkens om de papieren van de verkopers? Wie zijn zij sowieso om dat te doen. Wat the fuck is griekeland voor land :D
  zondag 9 september 2012 @ 19:41:34 #168
241662 Jian
Well, well, well
pi_116573430
Wat een kut-topic, vol overtrokken reacties, onderbuik-gewauwel, ad hominem en Godwin, .... uhh, ben ik nog wat vergeten?
pi_116580945
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Geweld is menselijk.
Migratie is pas menselijk!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116580989
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef Jian het volgende:
Wat een kut-topic, vol overtrokken reacties, onderbuik-gewauwel, ad hominem en Godwin, .... uhh, ben ik nog wat vergeten?
Gruwelfilmpjes.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116581110
Ik moet bij Gouden Dageraad altijd meteen denken aan Golden Shower. Voor de minder algemeen ontwikkelden: plasseks waarbij je je helemaal laat onderzeiken.

Geen leernichten maar pismietjes.
pi_116581548
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 18:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Van de 300.
Oh, dan hebben wij nog geluk met de PVV. Die zeikt hoogstens in brievenbussen of deelt eens een enkele kopstoot uit.
Maar dat zo'n kleine club zo haar gang kan gaan is dan wel griezelig.
pi_116581869
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Migratie is pas menselijk!
Volgens sommige mensen niet. Bevolkingen blijven volgens hen, net als cultuur, onveranderlijk en statisch. :')
pi_116582444
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens sommige mensen niet. Bevolkingen blijven volgens hen, net als cultuur, onveranderlijk en statisch. :')
Ah, zijn dat die mensen die geloven dat god de wereld geschapen heeft zoals hij zij nu is? Dat Hij Nederland zo genoemd heeft opdat de Nederlanders weten waar ze naar toe terug moeten na de vakantie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kees22 op 09-09-2012 22:01:25 (wereld (v)) ]
pi_116582690
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ah, zijn dat die mensen die geloven dat god de wereld geschapen heeft zoals hij zij nu is? Dat Hij Nederland zo genoemd heeft opdat de Nederlanders weten waar ze naar toe terug moeten na de vakantie?
Ik geloof het ja. Alhoewel het net zo vaak gebeurd dat ze alles wat religieus is met een bijna religieuze haat verwerpen. :')
pi_116583374
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze zijn illegaal dus automatisch crimineel. Betalen geen belasting dus ook nog eens valse concurrentie.
In de eerste plaats geldt wat je zegt kennelijk niet voor de in elkaar geslagen handelaars, want ze laten papieren zien.

En ik weet niet hoe de wet in Griekenland is, maar in Nederland ben je niet dus automatisch crimineel als je hier illegaal bent. Het ontsnapt even aan mijn geheugen of dat misschien een maand of twee geleden veranderd is. Maar dat dus automatisch is helemaal niet zo vanzelfsprekend.

Naar ons allemaal verteld wordt door onze regeringsleiders: in Griekenland betaalt vrijwel niemand belasting, dus als je met je laatste zin al gelijk hebt, zijn ze gewoon goed geïntegreerd.

Kortom: je kletst aantoonbaar onzin.
pi_116583466
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik geloof het ja. Alhoewel het net zo vaak gebeurd dat ze alles wat religieus is met een bijna religieuze haat verwerpen. :')
Dus dan stammen we ook niet van de apen af. *O*
Niet alleen omdat god de wereld geschapen heeft met alle mensen netjes verdeeld in hun eigen land, maar ook omdat er in Nederland van nature helemaal geen apen voorkomen.
(Of zouden echt alle apen geëvolueerd zijn?)
pi_116584491
Ik keur dit soort aanslagen absoluut niet goed, maar dat dit voorgevallen is, is natuurlijk niet gek. De EU legt Griekenland keiharde bezuinigingen op. Grieken worden compleet uitgekleed en vernederd. Gewone burgers zien alles wat ze hebben verdwijnen. Levens worden geruïneerd door die keiharde bezuinigingsmaatregelen die Griekenland moet nemen onder dwang van Merkel, Rutte en (voorheen) Sarkozy / Hollande. Ja, dan slaan bij sommige mensen de stoppen door en buitenlanders zijn dan natuurlijk een makkelijke zondebok. De geschiedenis is zich gewoon aan het herhalen want dit hebben we al zo vaak eerder gezien.

Dit is trouwens nog maar het begin. De vlam gaat daar echt nog een keer in de pan slaan.

Dat gezegd hebbende, moeten dit soort idiote kaalkopjes gewoon keihard worden aangepakt. Opsluiten en sleutel weggooien. Niet op zijn beloop laten.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2012 22:35:19 ]
pi_116586510
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:08

Bij het begin van dit filmpje, vragen ze nou telkens om de papieren van de verkopers? Wie zijn zij sowieso om dat te doen. Wat the fuck is griekeland voor land :D
Een land waar 50% vd agenten op de Gouden Dageraad stemt. Je weet wel, die partij die de Holocaust in twijfel trekt en vindt dat het aantal vermoorde joden wordt overdeven, lees ik net.
  zondag 9 september 2012 @ 23:20:53 #180
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_116587073
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:05 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Dat hoorde ik 5 jaar gelden ook toen ik zei dat dit de situatie kon worden.
Altijd triest om lachebekjes te zien die de waarheid niet erkennen.

kop in het zand is geen oplossing, aanpakken wel. En dat, mijn waarde, geeft precies weer wat ik zeg. Kom over 10 jaar maar zeiken wat het was, wacht het geheel eerst maar af voor je erop afgeeft.
Je avatar zegt genoeg, blind in de situatie. Mijn avatar zegt we zeilen er doorheen, aanpakken en we komen er. Precies het verschil wat ik wil aanmerken. Aan jou je te verdedigen, mits je dat kan qua onderbouwing..... Succes sjaak, you are going to need it.
TRU is enkele deurtjes verderop :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_116587257
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:41 schreef Kees22 het volgende:
Ik moet bij Gouden Dageraad altijd meteen denken aan Golden Shower. Voor de minder algemeen ontwikkelden: plasseks waarbij je je helemaal laat onderzeiken.

Geen leernichten maar pismietjes.
Ik moet met gepaste schaamte toegeven dat dat ook het eerste beeld was wat bij mij opkwam. Ik vraag me of of nog meer mensen dit hebben, want bij dat soort clubjes heb je toch het idee dat ze angst willen inboezemen, en geen ideeen over plassex. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116587660
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Nielsch het volgende:
Ik keur dit soort aanslagen absoluut niet goed, maar dat dit voorgevallen is, is natuurlijk niet gek. De EU legt Griekenland keiharde bezuinigingen op. Grieken worden compleet uitgekleed en vernederd. Gewone burgers zien alles wat ze hebben verdwijnen. Levens worden geruïneerd door die keiharde bezuinigingsmaatregelen die Griekenland moet nemen onder dwang van Merkel, Rutte en (voorheen) Sarkozy / Hollande. Ja, dan slaan bij sommige mensen de stoppen door en buitenlanders zijn dan natuurlijk een makkelijke zondebok. De geschiedenis is zich gewoon aan het herhalen want dit hebben we al zo vaak eerder gezien.

Dit is trouwens nog maar het begin. De vlam gaat daar echt nog een keer in de pan slaan.

Dat gezegd hebbende, moeten dit soort idiote kaalkopjes gewoon keihard worden aangepakt. Opsluiten en sleutel weggooien. Niet op zijn beloop laten.
Gek is het misschien niet, maar toch klopt er iets niet aan de woede van de Grieken. Als ze zo weinig belasting betalen dat de staat wel moest sjoemelen om met de euro mee te doen, waarom zijn ze dan niet allemaal rijk? Vanwege de corruptie? Nou, dan trekt een en ander wel weer bij: wat je kwijt bent aan belasting betaal je minder aan corruptie. Kost alleen een paar jaar.

Het is een beetje als met die huizenkopers in de VSvA die zich een veel te duur huis lieten aansmeren: gewoon boven hun stand geleefd. Dat blijft niet goed gaan, natuurlijk. Maar dat moet je een ander niet verwijten.

Wel vrees ik, dat wij ook nog een keer aan de beurt komen, want wij leven collectief net zo goed boven onze stand.

De vergelijking met Weimar dringt zich op, dus wat dat betreft niks nieuws onder de zon. Maar Duitsland werd leeggezogen door de herstelbetalingen aan andere landen. Griekenland heeft zichzelf arm gemaakt. Al zal dat verschil de nazi-figuren een rotzorg zijn, als ze het al snappen.

Overigens is je benadering van keihard aanpakken wel interessant. Irak is ook afgeknepen na de eerste Golfoorlog, maar daar kreeg je niet dit soort rellen. Zaten de kaalkopjes in de regering of werden ze door de regering kort gehouden? Er waren weinig allochtonen in Irak, maar voldoende verschillende etnische en religieuze groepen voor dezelfde soort rotzooi.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kees22 op 09-09-2012 23:40:40 ]
pi_116587754
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik moet met gepaste schaamte toegeven dat dat ook het eerste beeld was wat bij mij opkwam. Ik vraag me of of nog meer mensen dit hebben, want bij dat soort clubjes heb je toch het idee dat ze angst willen inboezemen, en geen ideeen over plassex. :')
Pesies. En met dat andere beeld voor ogen verwatert die dreiging druppelsgewijs. Of zouden ze het combineren met sm?
pi_116589846
Ik sta er opzich niet van te kijken. De multiculturele samenleving wordt gewoon door de strot geduwd en dan zullen er groepen zijn die zich daar tegen gaan verzetten. Ze slopen overgens niet alle kraampjes van de gekleurde mensen maar volgens mij van de mensen die daar illegaal staan. Een soort van het recht in eigen hand nemen tegen de illegalen.
pi_116590443
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:29 schreef Bombshell het volgende:
Ik sta er opzich niet van te kijken. De multiculturele samenleving wordt gewoon door de strot geduwd en dan zullen er groepen zijn die zich daar tegen gaan verzetten. Ze slopen overgens niet alle kraampjes van de gekleurde mensen maar volgens mij van de mensen die daar illegaal staan. Een soort van het recht in eigen hand nemen tegen de illegalen.
Vet van mij. Dit was voor mij aanleiding om eens naar de OP te kijken.

Het eerste filmpje van de OP laat zien dat er EUR 280 betaald is. Waarvoor? Je mag aannemen dat dat voor een soort vergunning was. Maar ja, wij krijgen ook wel eens oplichtersfacturen binnen, dus dat op zich zegt een factuur niet zo veel over de rechtsgeldigheid.
Anderzijds: de kaalkopjes hebben geen enkel recht om als eigen rechter eventueel ongeldige vergunningen te gaan vergelden.

In het tweede filmpje is te zien hoe in de eerste kramen enkele papieren gevraagd, aangereikt, bekeken en teruggegeven worden. Terwijl ze geen enkel recht op controle hebben.
Vervolgens worden er kramen in elkaar getrapt, maar het verband met de eerste opname is niet duidelijk. Daarna zijn er stomgeslagen burgers te zien en een intimiderend soort optocht van idioten met vlaggen. Tenslotte een toespraak van iemand die er niet uitziet alsof hij verder denkt dan zijn eigen anus.

Ik begrijp niet goed waar je je de door mij vet gemaakte redenering op baseert.

Verder hoort men in een rechtsstaat het recht niet in eigen hand te nemen.
pi_116590692
quote:
Je link legt natuurlijk wel een serieus probleem bloot. Dat dan weer wel.
pi_116591549
Beledig een land en knijp het uit als een citroen ten faveure van (voornamelijk Franse en Duitse) banken en zie wat er gebeurt...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 10 september 2012 @ 09:10:18 #188
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_116592673
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef Jian het volgende:
Godwin? Het gaat over Neonazis, beetje moeilijk om het onderwerp Nazisme te ontwijken dan.
pi_116592997
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 08:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Met armoede neemt criminaliteit toe. Immigranten worden doorgaans het hardst getroffen door de crisis, een simpele optelsom. Als migranten eenmaal behandeld worden als criminelen, dan gaan zij zich er ook naar gedragen. Dat neemt niet weg dat het recht in eigen handen nemen simpelweg achterlijk en ontoelaatbaar is. Zeker nu nergens uit blijkt dat deze handelaren iets verkeerds doen. Dan heeft het helemaal niets met recht te maken.
Och gut, wat zijn jullie ook zielig hè? Het is allemaal de schuld van die nare, xenofobe, racistische, nazistische, fascistische autochtonen. ;( :'( Ze vragen er gewoon om! :(

Edit: Bovenstaande heeft puur betrekking op de dikgemaakte redenering in het citaat. Dat het nergens op slaat kraampjes van handelaren kort en klein te slaan afgaand op etniciteit én dat die lui in Griekenland een stel foute neo-nazi's zijn staat buiten kijf.

De PVV hieraan gelijk stellen is echter volslagen absurd en met de hele "allochtonen/migranten zijn zo zielig want .." retoriek mag het echt wel een keer afgelopen zijn, deze slaat in Nederland in ieder geval nergens op. :N

[ Bericht 3% gewijzigd door NotYou op 10-09-2012 09:56:14 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_116593255
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 09:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Och gut, wat zijn jullie ook zielig hè? Het is allemaal de schuld van die nare, xenofobe, racistische, nazistische, fascistische autochtonen. ;( :'( Ze vragen er gewoon om! :(
Wie vraagt er om dan? Die mensen staan op de markt spullen te verkopen. Hoe gaat dit nou het criminaliteitsprobleem oplossen? Ik denk dat als ik daar op die markt stond, en een groepje nazidebielen mijn kraampje kapot trapt, dat ik juist de criminaliteit in ga. Je verdient er meer mee, en andere mensen worden er voor gestraft.
  maandag 10 september 2012 @ 10:17:17 #191
241662 Jian
Well, well, well
pi_116594040
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Godwin? Het gaat over Neonazis, beetje moeilijk om het onderwerp Nazisme te ontwijken dan.
Ja, da's ook weer waar, die hoorde niet in het lijstje thuis, je hebt gelijk.
pi_116594516
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Gek is het misschien niet, maar toch klopt er iets niet aan de woede van de Grieken. Als ze zo weinig belasting betalen dat de staat wel moest sjoemelen om met de euro mee te doen, waarom zijn ze dan niet allemaal rijk? Vanwege de corruptie? Nou, dan trekt een en ander wel weer bij: wat je kwijt bent aan belasting betaal je minder aan corruptie. Kost alleen een paar jaar.

Verschil is dat Griekenland vroeger zijn eigen munt had en ermee kon doen wat ze wilden. Op den duur zijn ze de Euro in gerommeld en liggen ze aan de ketting van de EU / Duitsland en worden ze gedwongen om er iets mee te gaan doen.
De Griek is altijd hetzelfde gebleven maar de munt niet en zie wat er gebeurt.
pi_116599858
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 09:39 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wie vraagt er om dan? Die mensen staan op de markt spullen te verkopen. Hoe gaat dit nou het criminaliteitsprobleem oplossen? Ik denk dat als ik daar op die markt stond, en een groepje nazidebielen mijn kraampje kapot trapt, dat ik juist de criminaliteit in ga. Je verdient er meer mee, en andere mensen worden er voor gestraft.
Ik denk dat je hier een cruciale denkfout maakt. Die mensen willen het criminaliteitsprobleem niet oplossen, ze willen gewoon immigranten 'een lesje leren'/intimideren.
  maandag 10 september 2012 @ 14:34:30 #194
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116601109
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:23 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Van de eerste tweegenoemde feiten was ik niet eens van op de hoogte. Gek dat daar zo weinig aandacht aan wordt besteedt in de Nederlandse media. Spanje is ook zo'n hopeloos geval. Veel Jonge Spanjaarden verlaten het land. Dus dan blijven vooral de oudere Spanjaarden over. Dan komt er moeilijk geld in het laatje als er geen werk is en geen werkvolk.

Vlaams belang heb ik ook van vernomen. Allen niet zulke zieke acties als in Greece, gelukkig niet. Over de PVV wil ik maar een ding zeggen, ben benieuwd hoeveel zetels ze gaan halen op 12 september, maar verwacht niet dat een partij zo gek is om een coalitie met de PVV aan te gaan, zie laatste fiasco in het Catshuis. Het is wel zorgwekkend, maar de bom moet ooit afgaan. Niks aan te doen.
In Italie zijn ook bankiers beschoten, en zijn bommen ontploft in bankkantoren. In Spanje raken dagelijks tien tot twintig aganeten gewond in gevechten met mijnwerkers in Asturie.

En daar horen we in Noord Europa inderdaad niets van. Het gaat er daar steeds harder aan toe, en echt niet alleen tegen buitenlanders. Als de bankiers en de politici het volk blijven bestelen dan zal het alleen nog maar harder gaan, en ik acht de kans groot dat het zich ook naar Noord Europa gaat uitbreiden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_116601172
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:34 schreef Viajero het volgende:

[..]

In Italie zijn ook bankiers beschoten, en zijn bommen ontploft in bankkantoren. In Spanje raken dagelijks tien tot twintig aganeten gewond in gevechten met mijnwerkers in Asturie.
Heb je daar ook bronnen van dan?
  maandag 10 september 2012 @ 14:42:13 #196
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116601360
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 08:34 schreef Hathor het volgende:
Iedereen gaat er voor het gemak even aan voorbij dat er in Griekenland letterlijk een golf van criminaliteit aan de gang is, die voornamelijk word veroorzaakt door buitenlanders, al dan niet illegaal. Als de autoriteiten daar dan niet adequaat tegen optreden, krijg je groepen als dat gouden dageraad die het recht in eigen hand gaan nemen. Het is gewoon een hele simpele optelsom.
Als ze echt iets willen dan gaan ze achter de bankiers aan die de crisis hebben veroorzaakt, en de reders die multimiljardair zijn en geen Eurocent belasting betalen door een variatie aan volledig legale constructies. Maar goed, de bankiers en politici zijn goed in het verdelen van en heersen over het gepeupel.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 10 september 2012 @ 14:44:33 #197
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116601430
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:12 schreef Oud_student het volgende:
Het "grappige" van "Europa" is dat het opgericht is om te voorkomen dat:
- Duitsland weer het machtigste land zou worden
- Ongelijkheid in welvaart zou ontstaan
- er weer oorlog zou kunnen komen
- het racisme, en nationaal socialisme weer zouden opkomen.

De werkelijkheid is dat "Europa" een ideale voedingsbodem is om juist het tegendeel te realiseren.
(toch een complot? of oneindige domheid + egoisme en zelfverrijking ten koste van alles)
Ja, als je landen samenvoegt zonder aan de bevolking in die landen te vragen of ze dat wel willen dan zal er nooit meer oorlog zijn. :')

Ik heb me altijd al afgevraagd hoe EU fans zo compleet irrationeel kunnen zijn, terwijl we nota bene in de laatste 20 jaar gezien hebben wat een success dat was in de Soviet Unie en Joegoslavie...
  maandag 10 september 2012 @ 14:52:29 #198
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116601693
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:13 schreef karton2 het volgende:

[..]

Kritiek op het Politburo moet natuurlijk keihard de kop ingedrukt worden. Ik zal niet verbaasd zijn als we wetten opgelegd krijgen die kritiek op de EU en all haar medewerkers streng inperkt.

Vrijheid en Democratie zijn natuurlijke vijanden van de enge club neo-fascisten aan de top van de EU. Hoe verwerpelijk in die Griekse neo-nazis ook vind, ze zijn slechts een gevolg van de beslissingen die de EU fascisten aan de top nemen. Iemand als Monti is 100 keer gevaarlijker dan die Griekse neo-nazis.
  maandag 10 september 2012 @ 15:09:10 #199
111528 Viajero
Who dares wins
pi_116602231
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 14:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heb je daar ook bronnen van dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_Asturian_miners%27_strike

Over dat van Italie kan ik zo snel niet iets vinden, ik zal vanavond eens gaan zoeken.

Beide gehoord van goede vrienden ter plaatse trouwens.
pi_116602660
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:09 schreef Viajero het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/2012_Asturian_miners%27_strike

Over dat van Italie kan ik zo snel niet iets vinden, ik zal vanavond eens gaan zoeken.

Beide gehoord van goede vrienden ter plaatse trouwens.
Ja, van die Spanjaarden kwam hier ook in het nieuws :) Maar dat beschieten enzo is wel heel heftig. Ben benieuwd of we straks een burgeropstand krijgen, ik hoop het niet ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')