abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2012 @ 17:34:09 #161
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_116569245
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:44 schreef beware_reageerd het volgende:
Over 2 jaar in dit theater,,,, Koop nu alvast uw kaarten..

En het gaat nog veel erger worden, mark my words.
Altijd trieste posts die het bovenstaande nutteloos maken om te lezen :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  † In Memoriam † zondag 9 september 2012 @ 18:48:00 #162
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116571398
Wat, een neonazipartij heeft 21 zetels?
:')
pi_116571431
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat, een neonazipartij heeft 21 zetels?
Van de 300.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † zondag 9 september 2012 @ 18:50:11 #164
pi_116571464
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 18:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Van de 300.
ongelofelijk zeg
pi_116571536
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ongelofelijk zeg
Ja, ik had er veel meer verwacht in tijden van crisis.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 september 2012 @ 19:05:39 #166
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_116572022
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:34 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Altijd trieste posts die het bovenstaande nutteloos maken om te lezen :')
Dat hoorde ik 5 jaar gelden ook toen ik zei dat dit de situatie kon worden.
Altijd triest om lachebekjes te zien die de waarheid niet erkennen.

kop in het zand is geen oplossing, aanpakken wel. En dat, mijn waarde, geeft precies weer wat ik zeg. Kom over 10 jaar maar zeiken wat het was, wacht het geheel eerst maar af voor je erop afgeeft.
Je avatar zegt genoeg, blind in de situatie. Mijn avatar zegt we zeilen er doorheen, aanpakken en we komen er. Precies het verschil wat ik wil aanmerken. Aan jou je te verdedigen, mits je dat kan qua onderbouwing..... Succes sjaak, you are going to need it.
  † In Memoriam † zondag 9 september 2012 @ 19:08:11 #167
pi_116572110

Bij het begin van dit filmpje, vragen ze nou telkens om de papieren van de verkopers? Wie zijn zij sowieso om dat te doen. Wat the fuck is griekeland voor land :D
  zondag 9 september 2012 @ 19:41:34 #168
241662 Jian
Well, well, well
pi_116573430
Wat een kut-topic, vol overtrokken reacties, onderbuik-gewauwel, ad hominem en Godwin, .... uhh, ben ik nog wat vergeten?
pi_116580945
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Geweld is menselijk.
Migratie is pas menselijk!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116580989
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef Jian het volgende:
Wat een kut-topic, vol overtrokken reacties, onderbuik-gewauwel, ad hominem en Godwin, .... uhh, ben ik nog wat vergeten?
Gruwelfilmpjes.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116581110
Ik moet bij Gouden Dageraad altijd meteen denken aan Golden Shower. Voor de minder algemeen ontwikkelden: plasseks waarbij je je helemaal laat onderzeiken.

Geen leernichten maar pismietjes.
pi_116581548
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 18:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Van de 300.
Oh, dan hebben wij nog geluk met de PVV. Die zeikt hoogstens in brievenbussen of deelt eens een enkele kopstoot uit.
Maar dat zo'n kleine club zo haar gang kan gaan is dan wel griezelig.
pi_116581869
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Migratie is pas menselijk!
Volgens sommige mensen niet. Bevolkingen blijven volgens hen, net als cultuur, onveranderlijk en statisch. :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116582444
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens sommige mensen niet. Bevolkingen blijven volgens hen, net als cultuur, onveranderlijk en statisch. :')
Ah, zijn dat die mensen die geloven dat god de wereld geschapen heeft zoals hij zij nu is? Dat Hij Nederland zo genoemd heeft opdat de Nederlanders weten waar ze naar toe terug moeten na de vakantie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kees22 op 09-09-2012 22:01:25 (wereld (v)) ]
pi_116582690
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ah, zijn dat die mensen die geloven dat god de wereld geschapen heeft zoals hij zij nu is? Dat Hij Nederland zo genoemd heeft opdat de Nederlanders weten waar ze naar toe terug moeten na de vakantie?
Ik geloof het ja. Alhoewel het net zo vaak gebeurd dat ze alles wat religieus is met een bijna religieuze haat verwerpen. :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116583374
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze zijn illegaal dus automatisch crimineel. Betalen geen belasting dus ook nog eens valse concurrentie.
In de eerste plaats geldt wat je zegt kennelijk niet voor de in elkaar geslagen handelaars, want ze laten papieren zien.

En ik weet niet hoe de wet in Griekenland is, maar in Nederland ben je niet dus automatisch crimineel als je hier illegaal bent. Het ontsnapt even aan mijn geheugen of dat misschien een maand of twee geleden veranderd is. Maar dat dus automatisch is helemaal niet zo vanzelfsprekend.

Naar ons allemaal verteld wordt door onze regeringsleiders: in Griekenland betaalt vrijwel niemand belasting, dus als je met je laatste zin al gelijk hebt, zijn ze gewoon goed geďntegreerd.

Kortom: je kletst aantoonbaar onzin.
pi_116583466
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik geloof het ja. Alhoewel het net zo vaak gebeurd dat ze alles wat religieus is met een bijna religieuze haat verwerpen. :')
Dus dan stammen we ook niet van de apen af. *O*
Niet alleen omdat god de wereld geschapen heeft met alle mensen netjes verdeeld in hun eigen land, maar ook omdat er in Nederland van nature helemaal geen apen voorkomen.
(Of zouden echt alle apen geëvolueerd zijn?)
pi_116584491
Ik keur dit soort aanslagen absoluut niet goed, maar dat dit voorgevallen is, is natuurlijk niet gek. De EU legt Griekenland keiharde bezuinigingen op. Grieken worden compleet uitgekleed en vernederd. Gewone burgers zien alles wat ze hebben verdwijnen. Levens worden geruďneerd door die keiharde bezuinigingsmaatregelen die Griekenland moet nemen onder dwang van Merkel, Rutte en (voorheen) Sarkozy / Hollande. Ja, dan slaan bij sommige mensen de stoppen door en buitenlanders zijn dan natuurlijk een makkelijke zondebok. De geschiedenis is zich gewoon aan het herhalen want dit hebben we al zo vaak eerder gezien.

Dit is trouwens nog maar het begin. De vlam gaat daar echt nog een keer in de pan slaan.

Dat gezegd hebbende, moeten dit soort idiote kaalkopjes gewoon keihard worden aangepakt. Opsluiten en sleutel weggooien. Niet op zijn beloop laten.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2012 22:35:19 ]
pi_116586510
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:08

Bij het begin van dit filmpje, vragen ze nou telkens om de papieren van de verkopers? Wie zijn zij sowieso om dat te doen. Wat the fuck is griekeland voor land :D
Een land waar 50% vd agenten op de Gouden Dageraad stemt. Je weet wel, die partij die de Holocaust in twijfel trekt en vindt dat het aantal vermoorde joden wordt overdeven, lees ik net.
  zondag 9 september 2012 @ 23:20:53 #180
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_116587073
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:05 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Dat hoorde ik 5 jaar gelden ook toen ik zei dat dit de situatie kon worden.
Altijd triest om lachebekjes te zien die de waarheid niet erkennen.

kop in het zand is geen oplossing, aanpakken wel. En dat, mijn waarde, geeft precies weer wat ik zeg. Kom over 10 jaar maar zeiken wat het was, wacht het geheel eerst maar af voor je erop afgeeft.
Je avatar zegt genoeg, blind in de situatie. Mijn avatar zegt we zeilen er doorheen, aanpakken en we komen er. Precies het verschil wat ik wil aanmerken. Aan jou je te verdedigen, mits je dat kan qua onderbouwing..... Succes sjaak, you are going to need it.
TRU is enkele deurtjes verderop :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')