Uniformen hebben zowel voor als nadelen uiteraard.quote:Op zondag 9 september 2012 12:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In de dertiger jaren werd het dragen van uniformen door para-militaire groepen verboden in Nederland
( weerkorpsen).
Dat deed men om intimidatie door gangs vooral van de NSB te voorkomen.
Ik geloof dat dit verbod nog steeds geldt in Nederland..
Houen zo dus...![]()
Dat ze illegaal zijn weten wij natuurlijk ook niet zeker. Het komt van dezelfde partij die zegt dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden dus we kunnen in ieder geval al vaststellen dat niet alles wat ze beweren helemaal waar is.quote:Op zondag 9 september 2012 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze zijn illegaal dus automatisch crimineel. Betalen geen belasting dus ook nog eens valse concurrentie.
Tegenwoordig is een jurk en baard een uniform. Jammer dat ze daar dan weer niets aan doen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In de dertiger jaren werd het dragen van uniformen door para-militaire groepen verboden in Nederland
( weerkorpsen).
Dat deed men om intimidatie door gangs vooral van de NSB te voorkomen.
Ik geloof dat dit verbod nog steeds geldt in Nederland..
Houen zo dus...![]()
Vet van mij: dat is nou juist een probleem: dat wordt geroepen en, los van de vraag of het waar is, wordt er achteraan gerend.quote:Op zondag 9 september 2012 08:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Al is het, als je de geschiedenisboeken erop naslaat, een te verwachten reactie van de Gouden Dageraad. Niet dat je het hiermee goedpraat, maar het werpt wel een ander licht op de zaak als je weet dat er een criminaliteitsgolf is waarin allochtonen een grote rol spelen. Of dat waar is of niet weet ik niet, maar een ander licht werpt het wel op de zaak
Dat komt door 2 dingen;quote:Op zondag 9 september 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een jurk en baard een uniform. Jammer dat ze daar dan weer niets aan doen.
Ja, onder andere.quote:
Wat is dit nou weer voor een kleingeestige opmerking?quote:Op zondag 9 september 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een jurk en baard een uniform. Jammer dat ze daar dan weer niets aan doen.
Keuzevrijheid om geweld al dan niet toe te passen is menselijk. Iedereen die geweld toepast draagt daar volledige verantwoordelijkheid voor. In vergelijking met andere soorten is de mens overigens niet gewelddadig.quote:
D_H is dan ook best eng hoor, als je zijn postgeschiedenis leest komt er een behoorlijk ziek persoonlijkheidje bovendrijven....voor hem zijn die buitenlanders wiens kraampje vernield wordt allemaal criminelen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Keuzevrijheid om geweld al dan niet toe te passen is menselijk. Iedereen die geweld toepast draagt daar volledige verantwoordelijkheid voor. In vergelijking met andere soorten is de mens overigens niet gewelddadig.
Ik vind dit trouwens echt een enge reactie van je. Verheerlijking dan wel rechtvaardiging van geweld is wat mij betreft de essentiële eigenschap van het fascisme. Wanneer geweld kan worden toegepast zonder dat het wordt afgekeurd betekent dat toch het einde van de individuele vrijheid? Zou je dezelfde frase trouwens ook gebruiken om geweld van moslims goed te praten?
En dan te bedenken dat er mensen zijn die zitten te wachten op het moment dat dat hier ook gaat gebeuren...quote:Op zondag 9 september 2012 13:40 schreef remlof het volgende:
Heel zorgelijk dit, zeker als het leidt tot steeds meer en grotere pogroms.
comes to mind...
Ik denk dat meer mensen het verwachten dan dat er mensen op wachten.quote:Op zondag 9 september 2012 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn die zitten te wachten op het moment dat dat hier ook gaat gebeuren...
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 9 september 2012 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen het verwachten dan dat er mensen op wachten.
Waarom verbaasd het mij niet dat jij totaal gemist hebt dat die man wel papieren had en dus legaal is .. ..quote:Op zondag 9 september 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die mensen zijn daar illegaal dus ze moeten gewoon oprotten.
Wel als je andere mensen woorden in de mond legt.quote:Op zondag 9 september 2012 13:00 schreef Cruoninga het volgende:
Mijn post is verdwenen omdat de posts van Hofdstadtgruppe zijn verwijderd, neem ik aan?
Ik vind zijn geweld-verheerlijkende reacties ook weerzinwekkend, maar waarom mogen we niet met zo iemand de discussie aan gaan? Het is immers niet zo dat de denkbeelden van mensen veranderen als je hun posts verwijdert.
Mensen die geweld gebruiken achter slot en grendel gooien ook.quote:
Die verdienen het natuurlijk. Het is immers allemaal illegaal en crimineel tuig.quote:Op zondag 9 september 2012 14:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Precies. Geweld tegen gehandicapten, homo's en joden is heel menselijk. Amen.
Nee, men moet wel zeker weten dat iemand schuldig is, of op zijn minst verdachte. Hopelijk heb je gelijk.quote:Op zondag 9 september 2012 08:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]Kwam over alsof je dat niet vond namelijk
Maar zolang Griekenland lid is van de EU zal er niets ergs gebeuren hoor.
Dan blijf je toch gewoon lekker met je kop in het zand zitten en lekker afgeven op die vieze rascistische Grieken, of debiele dingen roepen als "anders moet Turkije daar maar even binnenvallen".quote:Op zondag 9 september 2012 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kent verhalen ja. Dat kunnen we zien.
Waar praat ik het goed?quote:Op zondag 9 september 2012 11:53 schreef Zienswijze het volgende:
Een Hathor die dit goedpraatBezorgen die gehandicapten en homo's ook zo'n grote overlast, dat de grens is bereikt? Immers, de GD valt hen ook lastig.
Die vlag van hen en het feit dat ze toegeven racistisch te zijn, heeft er alles aan dat ze niet slechts "een groep ontevreden mensen zijn", maar puur een neo-nazistisch groepje.
Overigens, als ze zo graag Istanbul en verder willen veroveren, laat hen dat vooral doen. Des te eerder Griekenland naar het stenen tijdperk gebombardeerd wordt en we geen last meer van de GD hebben. Misschien kunnen de Grieken tijdens de opbouw van het land dan eens nadenken over hun daden. Zo is het nazisme in Duitsland oa ook verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |