abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116561022
Mijn post is verdwenen omdat de posts van Hofdstadtgruppe zijn verwijderd, neem ik aan?

Ik vind zijn geweld-verheerlijkende reacties ook weerzinwekkend, maar waarom mogen we niet met zo iemand de discussie aan gaan? Het is immers niet zo dat de denkbeelden van mensen veranderen als je hun posts verwijdert.
pi_116561060
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

In de dertiger jaren werd het dragen van uniformen door para-militaire groepen verboden in Nederland
( weerkorpsen).
Dat deed men om intimidatie door gangs vooral van de NSB te voorkomen.
Ik geloof dat dit verbod nog steeds geldt in Nederland..
Houen zo dus... ^O^ ^O^
Uniformen hebben zowel voor als nadelen uiteraard.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116561313
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 12:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze zijn illegaal dus automatisch crimineel. Betalen geen belasting dus ook nog eens valse concurrentie.
Dat ze illegaal zijn weten wij natuurlijk ook niet zeker. Het komt van dezelfde partij die zegt dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden dus we kunnen in ieder geval al vaststellen dat niet alles wat ze beweren helemaal waar is.

Maar zelfs als het zo is dat het om illegalen gaat staan de acties van deze groep in geen enkel perspectief. Het toepassen van geweld is altijd fout wanneer het niet gaat om directe zelfverdediging of de verdediging van iemand anders die direct met geweld wordt bedreigd. Wie beweert dat geweld ook in andere situaties gerechtvaardigd is begeeft zich op een zeer gevaarlijke glijdende schaal.
pi_116561544
Geweld is menselijk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116561568
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

In de dertiger jaren werd het dragen van uniformen door para-militaire groepen verboden in Nederland
( weerkorpsen).
Dat deed men om intimidatie door gangs vooral van de NSB te voorkomen.
Ik geloof dat dit verbod nog steeds geldt in Nederland..
Houen zo dus... ^O^ ^O^
Tegenwoordig is een jurk en baard een uniform. Jammer dat ze daar dan weer niets aan doen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116561733
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 08:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Al is het, als je de geschiedenisboeken erop naslaat, een te verwachten reactie van de Gouden Dageraad. Niet dat je het hiermee goedpraat, maar het werpt wel een ander licht op de zaak als je weet dat er een criminaliteitsgolf is waarin allochtonen een grote rol spelen. Of dat waar is of niet weet ik niet, maar een ander licht werpt het wel op de zaak :)
Vet van mij: dat is nou juist een probleem: dat wordt geroepen en, los van de vraag of het waar is, wordt er achteraan gerend.
Als je criminaliteit wilt bestrijden is het niet logisch om handelaars aan te vallen en hun winkels te vernielen. Of denken die debielen soms dat de winkeliers 's nachts gaan stelen en overdag in de winkel staan??
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116561736
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tegenwoordig is een jurk en baard een uniform. Jammer dat ze daar dan weer niets aan doen.
Dat komt door 2 dingen;
1. Het wordt niet door para-millitaire groepen gedragen
2. Het is geen uniform
pi_116561836
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Geweld is menselijk.
Ja, onder andere.
Maar geweld maakt meer kapot dan je lief is.
En persoonlijk vind ik de rede en enige empathie toch een stuk menselijker dan geweld en vernielzucht.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116561918
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een kleingeestige opmerking? :')

Gouden Dageraad doet wat ieder persoon doet die een probleem en de oplossing daarvan als te ingewikkeld ziet en weigert er dieper over na te denken. Ze versimpelen de oorzaken en oplossingen tot iets wat te begrijpen is voor mensen met een beperkt wereldbeeld en denkvermogen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116561922
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Geweld is menselijk.
Keuzevrijheid om geweld al dan niet toe te passen is menselijk. Iedereen die geweld toepast draagt daar volledige verantwoordelijkheid voor. In vergelijking met andere soorten is de mens overigens niet gewelddadig.

Ik vind dit trouwens echt een enge reactie van je. Verheerlijking dan wel rechtvaardiging van geweld is wat mij betreft de essentiële eigenschap van het fascisme. Wanneer geweld kan worden toegepast zonder dat het wordt afgekeurd betekent dat toch het einde van de individuele vrijheid? Zou je dezelfde frase trouwens ook gebruiken om geweld van moslims goed te praten?
pi_116562099
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Keuzevrijheid om geweld al dan niet toe te passen is menselijk. Iedereen die geweld toepast draagt daar volledige verantwoordelijkheid voor. In vergelijking met andere soorten is de mens overigens niet gewelddadig.

Ik vind dit trouwens echt een enge reactie van je. Verheerlijking dan wel rechtvaardiging van geweld is wat mij betreft de essentiële eigenschap van het fascisme. Wanneer geweld kan worden toegepast zonder dat het wordt afgekeurd betekent dat toch het einde van de individuele vrijheid? Zou je dezelfde frase trouwens ook gebruiken om geweld van moslims goed te praten?
D_H is dan ook best eng hoor, als je zijn postgeschiedenis leest komt er een behoorlijk ziek persoonlijkheidje bovendrijven....voor hem zijn die buitenlanders wiens kraampje vernield wordt allemaal criminelen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 9 september 2012 @ 13:40:32 #137
104871 remlof
Europees federalist
pi_116562264
Heel zorgelijk dit, zeker als het leidt tot steeds meer en grotere pogroms.

comes to mind...
pi_116562324
quote:
15s.gif Op zondag 9 september 2012 13:40 schreef remlof het volgende:
Heel zorgelijk dit, zeker als het leidt tot steeds meer en grotere pogroms.

comes to mind...
En dan te bedenken dat er mensen zijn die zitten te wachten op het moment dat dat hier ook gaat gebeuren...
pi_116562461
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er mensen zijn die zitten te wachten op het moment dat dat hier ook gaat gebeuren...
Ik denk dat meer mensen het verwachten dan dat er mensen op wachten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116562557
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 13:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik denk dat meer mensen het verwachten dan dat er mensen op wachten.
Ongetwijfeld.
pi_116562670
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die mensen zijn daar illegaal dus ze moeten gewoon oprotten.
Waarom verbaasd het mij niet dat jij totaal gemist hebt dat die man wel papieren had en dus legaal is .. ..
pleased to meet you
pi_116562822
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:00 schreef Cruoninga het volgende:
Mijn post is verdwenen omdat de posts van Hofdstadtgruppe zijn verwijderd, neem ik aan?

Ik vind zijn geweld-verheerlijkende reacties ook weerzinwekkend, maar waarom mogen we niet met zo iemand de discussie aan gaan? Het is immers niet zo dat de denkbeelden van mensen veranderen als je hun posts verwijdert.
Wel als je andere mensen woorden in de mond legt.

En Fok kan in problemen komen als ze bepaalde dingen niet weghalen.
pi_116562869
quote:
Geweld is menselijk.
Mensen die geweld gebruiken achter slot en grendel gooien ook.

Gaat hier ook gebeuren gelukkig.
pi_116563053
quote:
Geweld is menselijk.
Precies. Geweld tegen gehandicapten, homo's en joden is heel menselijk. Amen.
  zondag 9 september 2012 @ 14:05:49 #145
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116563185
Of ze illegaal zijn of niet, maakte eerder geen verschil. Toen was het maar wat handig om goedkoop in te slaan .Dat die mensen eventueel werden uitgebuit en geen status hadden maakte niemand zich eerder druk om.
Net als hier de shoarmazaken werden bejubeld,je goedkoper inkopen kon doen bij de Turk op de hoek of kon genieten van andere culturele verrijkingen, maar nu het economisch slecht gaat zijn het allemaal uitvreters en moeten ze oprotten :')
pi_116563233
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2012 14:02 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Precies. Geweld tegen gehandicapten, homo's en joden is heel menselijk. Amen.
Die verdienen het natuurlijk. Het is immers allemaal illegaal en crimineel tuig.
  zondag 9 september 2012 @ 14:55:08 #147
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116564722
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 08:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

_O_ Kwam over alsof je dat niet vond namelijk :P Maar zolang Griekenland lid is van de EU zal er niets ergs gebeuren hoor.
Nee, men moet wel zeker weten dat iemand schuldig is, of op zijn minst verdachte. Hopelijk heb je gelijk. :)
pi_116565222
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je kent verhalen ja. Dat kunnen we zien.
Dan blijf je toch gewoon lekker met je kop in het zand zitten en lekker afgeven op die vieze rascistische Grieken, of debiele dingen roepen als "anders moet Turkije daar maar even binnenvallen".
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116565285
quote:
9s.gif Op zondag 9 september 2012 11:53 schreef Zienswijze het volgende:
Een Hathor die dit goedpraat :') Bezorgen die gehandicapten en homo's ook zo'n grote overlast, dat de grens is bereikt? Immers, de GD valt hen ook lastig.

Die vlag van hen en het feit dat ze toegeven racistisch te zijn, heeft er alles aan dat ze niet slechts "een groep ontevreden mensen zijn", maar puur een neo-nazistisch groepje.

Overigens, als ze zo graag Istanbul en verder willen veroveren, laat hen dat vooral doen. Des te eerder Griekenland naar het stenen tijdperk gebombardeerd wordt en we geen last meer van de GD hebben. Misschien kunnen de Grieken tijdens de opbouw van het land dan eens nadenken over hun daden. Zo is het nazisme in Duitsland oa ook verslagen.
Waar praat ik het goed?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116565422
Een reden te meer om ze uit de EU te gooien, het land is compleet naar de klote en er is geen zicht op herstel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')