maar vn Moldavische afkomst dacht ik. ach, who cares...tis toch niet te verstaan!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lees net dat het in het Roemeens is
De Dikdakkers!quote:
Een jaar in Eindhoven wonen is killingquote:
Wordt in mijn vaste stapkroeg ook gedraaidquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een jaar in Eindhoven wonen is killing
WORTEL IN ZIJN HOL!quote:
Oh die hoor ik bijna elke dagquote:
ik heb over 2 maandjes de bruiloft van mijn zus ben zo blij dat ik nergens voor gevraagd ben om te organiserenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:32 schreef themauster het volgende:
Vrijgezellenfeestje aan het plannen voor 1 van mijn beste kameraden die ik over 2 week mijn neef mag noemen. Niet verwacht dat het zo veel werk was.
Nee, die had Wolfje in zijn hol een paar dagen geleden...quote:
zijn de Dikdakkers niet Gronings? Volgens mij wordt dikdakken in het Gronings gebruikt voor eten. een geboren Middelstummer collega van mij doet dat tenminste....quote:
KFC en de PH!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:34 schreef henkde_j het volgende:
DE PIZZAHUT DE PIZZAHUT!
[ afbeelding ]
Barkrukken in de luchtquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
En dan ook nog dit natuurlijk:
Krijg er toch zin in stappen van
Volgens mij is het Drenths, niet Gronings.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn de Dikdakkers niet Gronings? Volgens mij wordt dikdakken in het Gronings gebruikt voor eten. een geboren Middelstummer collega van mij doet dat tenminste....
Ik ben getuige voor mijn kameraad dus wordt er ook verwacht dat ik het vrijgezellenfeestje organiseer. Inmiddels een leuke avond geplandquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb over 2 maandjes de bruiloft van mijn zus ben zo blij dat ik nergens voor gevraagd ben om te organiseren
Uit omgeving Didam toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is het Drenths, niet Gronings.
Ja dikdakken doe ik elke dag he, zowel gronings als drents geloof ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn de Dikdakkers niet Gronings? Volgens mij wordt dikdakken in het Gronings gebruikt voor eten. een geboren Middelstummer collega van mij doet dat tenminste....
dat is wel een hele eer iddquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben getuige voor mijn kameraad dus wordt er ook verwacht dat ik het vrijgezellenfeestje organiseer. Inmiddels een leuke avond gepland.
en volgens Henk ook nog Achterhoeks!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dikdakken doe ik elke dag he, zowel gronings als drents geloof ik.
Loopt aardig in elkaar over. Ik heb aardig wat familie in Drenthe wonen, klinken aardig Gronings met hun geknauwquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dikdakken doe ik elke dag he, zowel gronings als drents geloof ik.
oe ahquote:
Vreetn is boers, net als schietn en miegnquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
In het Gronings is eten gewoon 'vreetn'. Iets anders kan ik er niet van maken
En zoepn. Dus het klopt gewoonquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Vreetn is boers, net als schietn en miegn
nog erger is de apreski versie van Paradise by the dashboardlightquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe ah
zwieren zwaaien
kontje draaien
Zoepn en noar hoes tou kroepnquote:
ik wil het niet weten!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog erger is de apreski versie van Paradise by the dashboardlight
In Oost-Groningen zeggen ze al thuus, net als wij met 4 faier zeggen zeggen zij faare.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zeggen ze hier net een tikkie anders
Faier zeggen ze ook in Winschoten. Veendam en omgeving idd faarequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef themauster het volgende:
[..]
In Oost-Groningen zeggen ze al thuus, net als wij met 4 faier zeggen zeggen zij faare.
Hier is het ook thuus, of op huus an goan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef themauster het volgende:
[..]
In Oost-Groningen zeggen ze al thuus, net als wij met 4 faier zeggen zeggen zij faare.
Die kennen wij ook jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het ook thuus, of op huus an goan.
Dat zinnetje wat jij noemde wordt bij ons aangevuld met "over de proeme kroep'n"
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:45 schreef themauster het volgende:
Het mooiste was mijn oma met haar versje:
Van Zoaterdag op Zoaterdag den komt mien man in huus
Den krieg ik wat veur mien tralala en ook wat ien mien buus.
Die leerde ze ons al toen we een jaar of 4 waren, groot succes op familiefeestjes.
jups!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
Hij gaat toch niet serieus van de 10 meter hè?
dat is wel de bedoeling ja...quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
Hij gaat toch niet serieus van de 10 meter hè?
yup, tis misschien veiliger om hem van de 3mplank te laten springen ofzo.....quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
GekkenwerkWater kan zo vies hard zijn als je verkeerd terecht komt.
Lijkt me een stuk verstandiger.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, tis misschien veiliger om hem van de 3mplank te laten springen ofzo.....
Freek heeft een nat broekje![]()
ik heb sowieso wat sprongen gezien, maar er zijn er een aantal die springen met een halve schroef en niet eens een halve salto van de 3m-plank. ja sorry, maar dat kan ik zelfs!quote:
Het gaat om een bommetje toch? Maar dan nog, zelfs als je het kan, kan het nog misgaan. Ik heb ook eens een week kotsend en kramperend van de pijn rondgelopen omdat mijn salto verkeerd ging en ik net zoals Patty Brard terecht kwam. En dat doet verrekte veel zeer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb sowieso wat sprongen gezien, maar er zijn er een aantal die springen met een halve schroef en niet eens een halve salto van de 3m-plank. ja sorry, maar dat kan ik zelfs!
voor Freek gaat het idd om een bommetje, voor de BN'ers om een echt sprong. een salto zou ik ook niet durven hoor, maar achterwaarts op de plank gaan staan, springen en half om je lengteas draaien stelt niet zoveel voor volgens mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat om een bommetje toch? Maar dan nog, zelfs als je het kan, kan het nog misgaan. Ik heb ook eens een week kotsend en kramperend van de pijn rondgelopen omdat mijn salto verkeerd ging en ik net zoals Patty Brard terecht kwam. En dat doet verrekte veel zeer.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor Freek gaat het idd om een bommetje, voor de BN'ers om een echt sprong. een salto zou ik ook niet durven hoor, maar achterwaarts op de plank gaan staan, springen en half om je lengteas draaien stelt niet zoveel voor volgens mij
huh? achterstevoren is misschien beter ja....quote:
Dat het verdomde eng is. Vanaf een startblokje of een duikplank net iets hoger dan dat niet, maar vanaf 3 meter of hoger echt wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? achterstevoren is misschien beter ja....
mmm, ik zit ff te denken, maar volgens mij was de duikplank waar ik vroeger afdurfde 3m hoog....of dat leek zo, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat het verdomde eng is. Vanaf een startblokje of een duikplank net iets hoger dan dat niet, maar vanaf 3 meter of hoger echt wel.
Het gaat om het achterwaarts hèquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik zit ff te denken, maar volgens mij was de duikplank waar ik vroeger afdurfde 3m hoog....of dat leek zo, dat kan natuurlijk ook
mogen misschien niet, maar toen ik nog een klein Rockje was gebeurde dat wel in golfslagbad oss. maar dat gedeelte was ook speciaal voor de 2 duikplankenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat om het achterwaarts hèKan me niet voorstellen dat zoiets mag in een openbaar zwembad.
zo heette de hond van Hitler.quote:
Achterwaards duiken?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat om het achterwaarts hèKan me niet voorstellen dat zoiets mag in een openbaar zwembad.
nee, klopt. maar volgens mij heeft de band zich wel naar die hond vernoemd. tikkie apart imhoquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kon het beest ook niks aan doen
Beiden. Maar goed, in ons zwembad was geen apart gedeelte voor de duikplanken, dus je moest kunnen zien wat er onder je gebeurdequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Achterwaards duiken?
Of springen?
ik heb het over springen. dus met je voeten op de plank, springen, halve draai om je lengteas en met je voeten eerst het water inquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Achterwaards duiken?
Of springen?
Geen ideequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, klopt. maar volgens mij heeft de band zich wel naar die hond vernoemd. tikkie apart imho
Niets enger dan vooruitspringen toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het over springen. dus met je voeten op de plank, springen, halve draai om je lengteas en met je voeten eerst het water in
nja, hooguit dat je op het moment van springen niet ziet wat er in het water isquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niets enger dan vooruitspringen toch?
dat werd net wel gezegd jaquote:
ze is leuk kijkvoerquote:
trustenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
Ik begin wat om te vallen. Treinen is niet mijn ding. Ik ben pleitos
Trustenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
ehm...van Todd Rundgren volgens mij. maar de titel weet ik niet meer. misschien 3fmfan.nl?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:20 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
wat was dat nummer even terug waar Stenders de verrassing aan het einde leuk vond?
mweh, valt toch wel mee toch? gisterenavond was het een gekkenhuis, maar verder...quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
Het is hier haast nog rustiger dan op andere avonden...
SPOILER: Vrijdag de 13 07-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
Het is hier haast nog rustiger dan op andere avonden...
quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mweh, valt toch wel mee toch? gisterenavond was het een gekkenhuis, maar verder...
Ik vind het aardig rustig voor een vrijdagquote:
was ook voetbal op TVquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het aardig rustig voor een vrijdag
al ruim een topic aan posts, een dikke 300 dus sinds het begin van EW. best aardigquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het aardig rustig voor een vrijdag
Dat verklaart misschien een hoop...quote:
Oke, jij wint!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al ruim een topic aan posts, een dikke 300 dus sinds het begin van EW. best aardig
nou, als het zo moet mag je die prijs ergens steken waar de zon niet schijntquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verklaart misschien een hoop...
[..]
Oke, jij wint!![]()
![]()
Bij mij schijnt overal de zon!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, als het zo moet mag je die prijs ergens steken waar de zon niet schijnt![]()
we bouwen de stad op een rots en een broodje![]()
quote:
dat dacht ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar, dat is geen toeval
Precies!quote:
slaap lekker alvastquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies!
Ik ben inmiddels voor de tv gedoken en drukker bezig met andere dingen![]()
Fijne nacht allemaal
slaap zequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies!
Ik ben inmiddels voor de tv gedoken en drukker bezig met andere dingen![]()
Fijne nacht allemaal
ik altijd aan dat kutpaardquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:54 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
bij Bonfire moet ik altijd denken aan
gecondoleerdquote:Op zaterdag 8 september 2012 02:30 schreef Pino112 het volgende:
Bruiloft medemuzikant was tof, nu maar pitten.
Vandaag familiedag.
.
familiedag...nog nooit gehad en zal er ook nooit komen. wel 2x met families van anderen, maar dat vondi k niks. de meeste mensen zag ik toen voor de 1e keer en een deel daavan heb ik daarna ook nooit meer gezienquote:Op zaterdag 8 september 2012 02:30 schreef Pino112 het volgende:
Bruiloft medemuzikant was tof, nu maar pitten.
Vandaag familiedag.
.
Ach, met mijn huidige stemming (en die van de laatste tijd) heb ik er weinig zin in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar veel plezier/sterkte*
*doorhalen wat niet van toepassing is
goedemorgen
volgens mij bestaat die helemaal nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:08 schreef Cee het volgende:
Sandra Slisser uit Sassenheim, logopedist.
nou, timur had Domien nog nooit zo dronken gezien...quote:
Dat zeg ik, één biertjequote:Op zaterdag 8 september 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, timur had Domien nog nooit zo dronken gezien...
leuke meid, beetje ongelukkige foto, maar ziet er prima uitquote:
Hier voornamelijk in de weekenden, beetje jammerquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik hier alleen 's avonds
Maar idd
http://www.radiofreak.nl/(...)ek-weer-in-gebruikt/quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier voornamelijk in de weekenden, beetje jammer![]()
Als het goed is, is de mast in Hoogersmilde over een week of 4 klaar voor gebruik, nog even afhankelijk van het weer
Orgasme van de week ofzo was net. Kon een stelletje kaartjes voor Jason Mraz winnen als ze orgasme nadedenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:27 schreef alors het volgende:
hahahah skitterendwaar klaagt hij nou over? ik schakel net in...
Beter!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)ek-weer-in-gebruikt/
man en vrouw moesten net orgasme faken voor kaarten Jason Mraz....quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:27 schreef alors het volgende:
ze gaven kaartjes weg aan stelletjes die het beste een orgasme na konden doen en daar kregen ze klachten overquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:27 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef wolfrolf het volgende:
Deze reclame van Dirk moest ik wel smakelijk om lachen
[ afbeelding ]
pics?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:37 schreef Pino112 het volgende:
Iemand hier heeft een echte Paul Rabbering-bril.
Ah, mooi!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:32 schreef 3rdRock het volgende:
oh, als Sirolf dit leest: de silverlightstream is er niet uitgeklapt om 13.03u
Hedonism![]()
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 20:00:01BREKEND: VVD en PvdA allebei op 35 zetels, blijkt uit Politieke Barometer van Ipsos Synovate. #NOS reageer retweet
twitter:rdriessen twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 20:02:00@rachidfinge Ik heb het liever niet over BREKEND nieuws maar over MAKEND nieuws. reageer retweet
twitter:
iedereen kijkt Sterren Springen...quote:
Kansloos.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iedereen kijkt Sterren Springen...
Nee ik keek DWHNquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat heb ik na een poosje afgezet toen ze over de borsten van Kelly begonnen. Daarna DWHN en nu Herman Finkersquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme. Ben kapotquote:
Had dat eerder gezegdquote:
Groningen blijft een verraderlijke stadquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan weet je het nu voor de volgende keer
Mja, ik moet ook nodig weer eens in Grunn op stapquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Groningen blijft een verraderlijke stad
Trustenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook maar slapen, ik zie niet zo helder meer. En nee, dat komt niet door de drank.
Trusten piepol![]()
Die had ik al afgevinkt vanavondquote:
linke soep!quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook nodig weer eens in Grunn op stap
Bieroverschot daar.quote:
Fat dacht ik ookquote:
Details...details.quote:Op zondag 9 september 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is te lezen aan je typekunsten hier
Maar dat je al voor 12 uur weer thuis bent, lijkt me geen detail toch? Wat vroegquote:
Moet er om 6u alweer uit vandaarquote:Op zondag 9 september 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar dat je al voor 12 uur weer thuis bent, lijkt me geen detail toch? Wat vroeg
Zat r nog aan te denken om door te halen. maar om volledig zat te helpen om een beurs stand op te bouwen leek ons niet verstandigquote:
Nope. Bijna niks gaat goed als je een nachtje hebt doorgehaaldquote:Op zondag 9 september 2012 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zat r nog aan te denken om door te halen. maar om volledig zat te helpen om een beurs stand op te bouwen leek ons niet verstandig
Iets met oude terreinwagensquote:Op zondag 9 september 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Bijna niks gaat goed als je een nachtje hebt doorgehaaldWat voor beurs?
Hehe ja ik ookquote:
En de pogingen om zo veel mogelijk titels van z'n liedjes in het nummer te proppen.quote:Op zondag 9 september 2012 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe ja ik ookOp zich heeft het wel potentie, maar dat iets te gaye en wannabee Timberlake zangertje en de overload aan effectjes maken het geheel een beetje clownesk.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemiddag!
Timur![]()
Ramon![]()
Ik. Ben. Ka. Pot!
toch geen gekke dingen gedaan?quote:Op zondag 9 september 2012 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemiddag!
Timur![]()
Ramon![]()
Ik. Ben. Ka. Pot!
quote:
nee, van 2x15min hardlopen. eerste kwartier zelfs 9.3km/uquote:
Trots op je, Rockiequote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, van 2x15min hardlopen. eerste kwartier zelfs 9.3km/u
hardlopers zijn doodlopersquote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
daarom doe ik het ook rustig aanquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
Baas jaquote:Op zondag 9 september 2012 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
Wim Helsen![]()
![]()
Poedels zijn geen honden, dat zijn homofiele minilama's![]()
![]()
Wat was er dan, heb gisteren niet geluisterd.quote:Op zondag 9 september 2012 12:27 schreef alors het volgende:
Ik moet weer denken aan dat wijf van gister met haar mama appelsappriceless
iemand belde dat ze een appelsap hoorde in de Megahit. en die appelsap was....Salamaderquote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat was er dan, heb gisteren niet geluisterd.
En Ramon en Timur haar heel serieus nemen ook nog en je hoorde ze gniffelenquote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand belde dat ze een appelsap hoorde in de Megahit. en die appelsap was....Salamader![]()
![]()
Serieus?quote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand belde dat ze een appelsap hoorde in de Megahit. en die appelsap was....Salamader![]()
![]()
Waarschijnlijk wordt Salamander weer veel te veel gedraaid en vinden we het over 2 maanden kut.quote:
ik vind dat nu al...quote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt Salamander weer veel te veel gedraaid en vinden we het over 2 maanden kut.
Ik vrees met je meequote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt Salamander weer veel te veel gedraaid en vinden we het over 2 maanden kut.
Ja dat vrees ik ook, ik ken het nummer al veel langer omdat ze 3 jaar geleden in het voorprogramma stonden van Paolo Nutini. Toen speelden ze Lion in the Morning Sun ook al, maar ik vond deze toen al leukerquote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Omfgquote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
![]()
Carly Rae Jepsen kan nooit teveelquote:Op zondag 9 september 2012 12:34 schreef alors het volgende:
Over teveel gedraaide nummers gesproken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |