familiedag...nog nooit gehad en zal er ook nooit komen. wel 2x met families van anderen, maar dat vondi k niks. de meeste mensen zag ik toen voor de 1e keer en een deel daavan heb ik daarna ook nooit meer gezienquote:Op zaterdag 8 september 2012 02:30 schreef Pino112 het volgende:
Bruiloft medemuzikant was tof, nu maar pitten.
Vandaag familiedag.
.
Ach, met mijn huidige stemming (en die van de laatste tijd) heb ik er weinig zin in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar veel plezier/sterkte*
*doorhalen wat niet van toepassing is
goedemorgen
volgens mij bestaat die helemaal nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:08 schreef Cee het volgende:
Sandra Slisser uit Sassenheim, logopedist.
nou, timur had Domien nog nooit zo dronken gezien...quote:
Dat zeg ik, één biertjequote:Op zaterdag 8 september 2012 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, timur had Domien nog nooit zo dronken gezien...
leuke meid, beetje ongelukkige foto, maar ziet er prima uitquote:
Hier voornamelijk in de weekenden, beetje jammerquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik hier alleen 's avonds
Maar idd
http://www.radiofreak.nl/(...)ek-weer-in-gebruikt/quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier voornamelijk in de weekenden, beetje jammer![]()
Als het goed is, is de mast in Hoogersmilde over een week of 4 klaar voor gebruik, nog even afhankelijk van het weer
Orgasme van de week ofzo was net. Kon een stelletje kaartjes voor Jason Mraz winnen als ze orgasme nadedenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:27 schreef alors het volgende:
hahahah skitterendwaar klaagt hij nou over? ik schakel net in...
Beter!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)ek-weer-in-gebruikt/
man en vrouw moesten net orgasme faken voor kaarten Jason Mraz....quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:27 schreef alors het volgende:
ze gaven kaartjes weg aan stelletjes die het beste een orgasme na konden doen en daar kregen ze klachten overquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:27 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |