maar vn Moldavische afkomst dacht ik. ach, who cares...tis toch niet te verstaan!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lees net dat het in het Roemeens is
De Dikdakkers!quote:
Een jaar in Eindhoven wonen is killingquote:
Wordt in mijn vaste stapkroeg ook gedraaidquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een jaar in Eindhoven wonen is killing
WORTEL IN ZIJN HOL!quote:
Oh die hoor ik bijna elke dagquote:
ik heb over 2 maandjes de bruiloft van mijn zus ben zo blij dat ik nergens voor gevraagd ben om te organiserenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:32 schreef themauster het volgende:
Vrijgezellenfeestje aan het plannen voor 1 van mijn beste kameraden die ik over 2 week mijn neef mag noemen. Niet verwacht dat het zo veel werk was.
Nee, die had Wolfje in zijn hol een paar dagen geleden...quote:
zijn de Dikdakkers niet Gronings? Volgens mij wordt dikdakken in het Gronings gebruikt voor eten. een geboren Middelstummer collega van mij doet dat tenminste....quote:
KFC en de PH!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:34 schreef henkde_j het volgende:
DE PIZZAHUT DE PIZZAHUT!
[ afbeelding ]
Barkrukken in de luchtquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
En dan ook nog dit natuurlijk:
Krijg er toch zin in stappen van
Volgens mij is het Drenths, niet Gronings.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn de Dikdakkers niet Gronings? Volgens mij wordt dikdakken in het Gronings gebruikt voor eten. een geboren Middelstummer collega van mij doet dat tenminste....
Ik ben getuige voor mijn kameraad dus wordt er ook verwacht dat ik het vrijgezellenfeestje organiseer. Inmiddels een leuke avond geplandquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb over 2 maandjes de bruiloft van mijn zus ben zo blij dat ik nergens voor gevraagd ben om te organiseren
Uit omgeving Didam toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is het Drenths, niet Gronings.
Ja dikdakken doe ik elke dag he, zowel gronings als drents geloof ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn de Dikdakkers niet Gronings? Volgens mij wordt dikdakken in het Gronings gebruikt voor eten. een geboren Middelstummer collega van mij doet dat tenminste....
dat is wel een hele eer iddquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben getuige voor mijn kameraad dus wordt er ook verwacht dat ik het vrijgezellenfeestje organiseer. Inmiddels een leuke avond gepland.
en volgens Henk ook nog Achterhoeks!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dikdakken doe ik elke dag he, zowel gronings als drents geloof ik.
Loopt aardig in elkaar over. Ik heb aardig wat familie in Drenthe wonen, klinken aardig Gronings met hun geknauwquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dikdakken doe ik elke dag he, zowel gronings als drents geloof ik.
oe ahquote:
Vreetn is boers, net als schietn en miegnquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
In het Gronings is eten gewoon 'vreetn'. Iets anders kan ik er niet van maken
En zoepn. Dus het klopt gewoonquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Vreetn is boers, net als schietn en miegn
nog erger is de apreski versie van Paradise by the dashboardlightquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe ah
zwieren zwaaien
kontje draaien
Zoepn en noar hoes tou kroepnquote:
ik wil het niet weten!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog erger is de apreski versie van Paradise by the dashboardlight
In Oost-Groningen zeggen ze al thuus, net als wij met 4 faier zeggen zeggen zij faare.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zeggen ze hier net een tikkie anders
Faier zeggen ze ook in Winschoten. Veendam en omgeving idd faarequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef themauster het volgende:
[..]
In Oost-Groningen zeggen ze al thuus, net als wij met 4 faier zeggen zeggen zij faare.
Hier is het ook thuus, of op huus an goan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:40 schreef themauster het volgende:
[..]
In Oost-Groningen zeggen ze al thuus, net als wij met 4 faier zeggen zeggen zij faare.
Die kennen wij ook jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het ook thuus, of op huus an goan.
Dat zinnetje wat jij noemde wordt bij ons aangevuld met "over de proeme kroep'n"
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:45 schreef themauster het volgende:
Het mooiste was mijn oma met haar versje:
Van Zoaterdag op Zoaterdag den komt mien man in huus
Den krieg ik wat veur mien tralala en ook wat ien mien buus.
Die leerde ze ons al toen we een jaar of 4 waren, groot succes op familiefeestjes.
jups!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
Hij gaat toch niet serieus van de 10 meter hè?
dat is wel de bedoeling ja...quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
Hij gaat toch niet serieus van de 10 meter hè?
yup, tis misschien veiliger om hem van de 3mplank te laten springen ofzo.....quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
GekkenwerkWater kan zo vies hard zijn als je verkeerd terecht komt.
Lijkt me een stuk verstandiger.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, tis misschien veiliger om hem van de 3mplank te laten springen ofzo.....
Freek heeft een nat broekje![]()
ik heb sowieso wat sprongen gezien, maar er zijn er een aantal die springen met een halve schroef en niet eens een halve salto van de 3m-plank. ja sorry, maar dat kan ik zelfs!quote:
Het gaat om een bommetje toch? Maar dan nog, zelfs als je het kan, kan het nog misgaan. Ik heb ook eens een week kotsend en kramperend van de pijn rondgelopen omdat mijn salto verkeerd ging en ik net zoals Patty Brard terecht kwam. En dat doet verrekte veel zeer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb sowieso wat sprongen gezien, maar er zijn er een aantal die springen met een halve schroef en niet eens een halve salto van de 3m-plank. ja sorry, maar dat kan ik zelfs!
voor Freek gaat het idd om een bommetje, voor de BN'ers om een echt sprong. een salto zou ik ook niet durven hoor, maar achterwaarts op de plank gaan staan, springen en half om je lengteas draaien stelt niet zoveel voor volgens mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat om een bommetje toch? Maar dan nog, zelfs als je het kan, kan het nog misgaan. Ik heb ook eens een week kotsend en kramperend van de pijn rondgelopen omdat mijn salto verkeerd ging en ik net zoals Patty Brard terecht kwam. En dat doet verrekte veel zeer.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor Freek gaat het idd om een bommetje, voor de BN'ers om een echt sprong. een salto zou ik ook niet durven hoor, maar achterwaarts op de plank gaan staan, springen en half om je lengteas draaien stelt niet zoveel voor volgens mij
huh? achterstevoren is misschien beter ja....quote:
Dat het verdomde eng is. Vanaf een startblokje of een duikplank net iets hoger dan dat niet, maar vanaf 3 meter of hoger echt wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? achterstevoren is misschien beter ja....
mmm, ik zit ff te denken, maar volgens mij was de duikplank waar ik vroeger afdurfde 3m hoog....of dat leek zo, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat het verdomde eng is. Vanaf een startblokje of een duikplank net iets hoger dan dat niet, maar vanaf 3 meter of hoger echt wel.
Het gaat om het achterwaarts hèquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik zit ff te denken, maar volgens mij was de duikplank waar ik vroeger afdurfde 3m hoog....of dat leek zo, dat kan natuurlijk ook
mogen misschien niet, maar toen ik nog een klein Rockje was gebeurde dat wel in golfslagbad oss. maar dat gedeelte was ook speciaal voor de 2 duikplankenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat om het achterwaarts hèKan me niet voorstellen dat zoiets mag in een openbaar zwembad.
zo heette de hond van Hitler.quote:
Achterwaards duiken?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat om het achterwaarts hèKan me niet voorstellen dat zoiets mag in een openbaar zwembad.
nee, klopt. maar volgens mij heeft de band zich wel naar die hond vernoemd. tikkie apart imhoquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kon het beest ook niks aan doen
Beiden. Maar goed, in ons zwembad was geen apart gedeelte voor de duikplanken, dus je moest kunnen zien wat er onder je gebeurdequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Achterwaards duiken?
Of springen?
ik heb het over springen. dus met je voeten op de plank, springen, halve draai om je lengteas en met je voeten eerst het water inquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Achterwaards duiken?
Of springen?
Geen ideequote:Op zaterdag 8 september 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, klopt. maar volgens mij heeft de band zich wel naar die hond vernoemd. tikkie apart imho
Niets enger dan vooruitspringen toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het over springen. dus met je voeten op de plank, springen, halve draai om je lengteas en met je voeten eerst het water in
nja, hooguit dat je op het moment van springen niet ziet wat er in het water isquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niets enger dan vooruitspringen toch?
dat werd net wel gezegd jaquote:
ze is leuk kijkvoerquote:
trustenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
Ik begin wat om te vallen. Treinen is niet mijn ding. Ik ben pleitos
Trustenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |