Die kennen wij ook jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het ook thuus, of op huus an goan.
Dat zinnetje wat jij noemde wordt bij ons aangevuld met "over de proeme kroep'n"
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:45 schreef themauster het volgende:
Het mooiste was mijn oma met haar versje:
Van Zoaterdag op Zoaterdag den komt mien man in huus
Den krieg ik wat veur mien tralala en ook wat ien mien buus.
Die leerde ze ons al toen we een jaar of 4 waren, groot succes op familiefeestjes.
jups!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
Hij gaat toch niet serieus van de 10 meter hè?
dat is wel de bedoeling ja...quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
Hij gaat toch niet serieus van de 10 meter hè?
yup, tis misschien veiliger om hem van de 3mplank te laten springen ofzo.....quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
GekkenwerkWater kan zo vies hard zijn als je verkeerd terecht komt.
Lijkt me een stuk verstandiger.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, tis misschien veiliger om hem van de 3mplank te laten springen ofzo.....
Freek heeft een nat broekje![]()
ik heb sowieso wat sprongen gezien, maar er zijn er een aantal die springen met een halve schroef en niet eens een halve salto van de 3m-plank. ja sorry, maar dat kan ik zelfs!quote:
Het gaat om een bommetje toch? Maar dan nog, zelfs als je het kan, kan het nog misgaan. Ik heb ook eens een week kotsend en kramperend van de pijn rondgelopen omdat mijn salto verkeerd ging en ik net zoals Patty Brard terecht kwam. En dat doet verrekte veel zeer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb sowieso wat sprongen gezien, maar er zijn er een aantal die springen met een halve schroef en niet eens een halve salto van de 3m-plank. ja sorry, maar dat kan ik zelfs!
voor Freek gaat het idd om een bommetje, voor de BN'ers om een echt sprong. een salto zou ik ook niet durven hoor, maar achterwaarts op de plank gaan staan, springen en half om je lengteas draaien stelt niet zoveel voor volgens mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat om een bommetje toch? Maar dan nog, zelfs als je het kan, kan het nog misgaan. Ik heb ook eens een week kotsend en kramperend van de pijn rondgelopen omdat mijn salto verkeerd ging en ik net zoals Patty Brard terecht kwam. En dat doet verrekte veel zeer.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor Freek gaat het idd om een bommetje, voor de BN'ers om een echt sprong. een salto zou ik ook niet durven hoor, maar achterwaarts op de plank gaan staan, springen en half om je lengteas draaien stelt niet zoveel voor volgens mij
huh? achterstevoren is misschien beter ja....quote:
Dat het verdomde eng is. Vanaf een startblokje of een duikplank net iets hoger dan dat niet, maar vanaf 3 meter of hoger echt wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? achterstevoren is misschien beter ja....
mmm, ik zit ff te denken, maar volgens mij was de duikplank waar ik vroeger afdurfde 3m hoog....of dat leek zo, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat het verdomde eng is. Vanaf een startblokje of een duikplank net iets hoger dan dat niet, maar vanaf 3 meter of hoger echt wel.
Het gaat om het achterwaarts hèquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik zit ff te denken, maar volgens mij was de duikplank waar ik vroeger afdurfde 3m hoog....of dat leek zo, dat kan natuurlijk ook
mogen misschien niet, maar toen ik nog een klein Rockje was gebeurde dat wel in golfslagbad oss. maar dat gedeelte was ook speciaal voor de 2 duikplankenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat om het achterwaarts hèKan me niet voorstellen dat zoiets mag in een openbaar zwembad.
zo heette de hond van Hitler.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |