echt niet, dan beleven we allemaal dingen en komen de cheerleaders en dan als we denken dat alles verloren is liften er een paar modellen mee en die hebben wel zin in een feestje en die bellen hun vriendinnen en dan de grootste beste meet ooitquote:
Ehm hoe bedoel je, wat meegemaakt? Dat een vriend ineens zich meer dan vriendschappelijk ging gedragen of dat de man altijd de eerste stap moet zetten ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
tfoe ik weet het niet, heb jij als meisje nooit zoiets meegemaakt?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht de vervanger van Bob maar nee.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen zijn net weer terug van hun ban, eventjes rust lijkt me een goed plan.
umh allebeiquote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ehm hoe bedoel je, wat meegemaakt? Dat een vriend ineens zich meer dan vriendschappelijk ging gedragen of dat de man altijd de eerste stap moet zetten ofzo?
quote:Dit jaar was ik voor het eerst op het Cinekid Festival en wel met de TVyo Crew! We gingen opnemen voor de Update uitzendingen! Het begon s'morgens allemaal toen ik naar Assen CS werd gebracht door mijn vader. Het begon lekker in de trein want ik moest tot aan Amersfoort staan in de trein (1 uur lang). Toen ik aankwam in Gouda moest ik nog even wachten op Boyd en Mikey, maar niet veel later kwamen zij ook. Mikey zag ik voor het eerst, maar het was net of we elkaar al heel lang kenden, maar dat komt natuurlijk door Skype gesprekken. We vervolgden onze reis daarna gezellig samen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken dat Bob te vervangen is.
Nee, we zitten gespannen en stilletjes in de trein en dan komen we aan op de meet waar we vervolgens onze telefoons erbij pakken en gaan we lekker FOK!kenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
echt niet, dan beleven we allemaal dingen en komen de cheerleaders en dan als we denken dat alles verloren is liften er een paar modellen mee en die hebben wel zin in een feestje en die bellen hun vriendinnen en dan de grootste beste meet ooit
Dat eerste wel, kwam wel goed uit want ik zag hem ook wel zitten haha. Uiteindelijk ook nog wat gehad maar het werkte gewoon niet zo. Toen elkaar 3 maanden genegeerd en lopen haten op elkaar en nu zijn we weer gewoon vrienden.quote:
je demotiveert me zo erg hequote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, we zitten gespannen en stilletjes in de trein en dan komen we aan op de meet waar we vervolgens onze telefoons erbij pakken en gaan we lekker FOK!ken
Was grapje natuurlijkquote:
Over twee maanden pas weer. Maar deze was gelukkig wel een stuk langer dan de vorige twee.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
Hooidraad, wanneer komt episode 4 dan?
Dat niet weten.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was grapje natuurlijkVoor elke man komen er 3 vrouwen, deze zijn zeer gewillig en doen alles wat je maar wenst. Bij binnenkomst word je ook nog gepijpt door wp, die vervolgens jouw zaad met een welgemeende glimlach doorslikt. De rest hou ik nog even als verrassing, maar dit is slechts het topje van de ijsberg.
Ik heb dat weekend nog geen andere plannen, dus kans is groter dan ooitquote:
Als je komt ga ik je adorerenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb dat weekend nog geen andere plannen, dus kans is groter dan ooit
o thx, goed om te horen. Ik ga het gewoon proberen morgen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat eerste wel, kwam wel goed uit want ik zag hem ook wel zitten haha. Uiteindelijk ook nog wat gehad maar het werkte gewoon niet zo. Toen elkaar 3 maanden genegeerd en lopen haten op elkaar en nu zijn we weer gewoon vrienden.![]()
Verder vind ik het wel leuk als een jongen het initiatief neemt, maar niet persé noodzakelijk. Maar de meesten meisjes verwachten dit wel, dat merk ik ook wel aan sommige van mn vriendinnen die erg afwachtend zijn. Die zeuren er dan bijvoorbeeld over dat ze graag een vriendje willen, maar ondertussen doen ze zelf niks om dit ook waar te maken.Gewoon zelf proberen de eerste stap te nemen dus anders kom je niet verder.
Eindelijk jou een boks gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef HappyBob het volgende:
Bij binnenkomst word je ook nog gepijpt door wp, die vervolgens jouw zaad met een welgemeende glimlach doorslikt.
O shit, nu moet ik eigenlijk wel komenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als je komt ga ik je adoreren.
Gewoon zonder twijfels en allesquote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o thx, goed om te horen. Ik ga het gewoon proberen morgen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was grapje natuurlijkVoor elke man komen er 3 vrouwen, deze zijn zeer gewillig en doen alles wat je maar wenst. Bij binnenkomst word je ook nog gepijpt door wp, die vervolgens jouw zaad met een welgemeende glimlach doorslikt. De rest hou ik nog even als verrassing, maar dit is slechts het topje van de ijsberg.
Lijkt mij een puik plan.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o thx, goed om te horen. Ik ga het gewoon proberen morgen.
Met dit advies ga ik slapen, bedankt en later.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:02 schreef HappyBob het volgende:
..]
Gewoon zonder twijfels en allesGelijk als je haar ziet op afstappen, anders gaat het die dag niet meer gebeuren.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eindelijk met P_z schurenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eindelijk jou een boks geven![]()
Ik heb vooral zin in het tweede gedeeltequote:Op donderdag 6 september 2012 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb er nu al zin in, dit dan he ´´Was grapje natuurlijk
Voor elke man komen er 3 vrouwen, deze zijn zeer gewillig en doen alles wat je maar wenst´´
Ik ga sowieso bier drinken met jou danquote:
Zolang? dan is het al november...quote:Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Over twee maanden pas weer. Maar deze was gelukkig wel een stuk langer dan de vorige twee.
Gaat zeker gebeuren dan!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga sowieso bier drinken met jou dan![]()
Ik wil zo graag mijn glas tegen jouw glas aanklinken
Deepthroaten, gaggen alles.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eindelijk met P_z schuren
[..]
Ik heb vooral zin in het tweede gedeelteIk heb verhalen gehoord over wp z'n pijpkunsten.
Bij de andere episodes duurde het ook 2 maanden dus ja...quote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zolang? dan is het al november...
ik begon pas vorige week, dus gelijk 3 achter elkaarquote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij de andere episodes duurde het ook 2 maanden dus ja...
Ik zal een vers kratje Hertog Jan meenemenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gaat zeker gebeuren dan!
Dat zijn de verhalen van vorige meet inderdaadquote:
Sowieso ontbijten met bier (als het er dan nog is tenminstequote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef Plastic_zak het volgende:
SV g, gaan we weer sterk bier klappen in de morgen?
Wanneer is onze bruiloft trouwens?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij de andere episodes duurde het ook 2 maanden dus ja...
Gewoon wat achterhouden.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso ontbijten met bier (als het er dan nog is tenminste)
Baasquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal een vers kratje Hertog Jan meenemen
Eigenlijk wel flauw dat je moest kiezen wie er dood zou gaan want degenen die je liet leven zijn inmiddels ook al doodquote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik begon pas vorige week, dus gelijk 3 achter elkaar
Ja, maar wat als je nou die ben wel de schuld gaf dan zou die carley het mischien overleven?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eigenlijk wel flauw dat je moest kiezen wie er dood zou gaan want degenen die je liet leven zijn inmiddels ook al dood![]()
Ik voelde me steeds zo schuldig
Ontbijten met bier gaan mij te verquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso ontbijten met bier (als het er dan nog is tenminste)
Wat? Hooidraadje moordenaar?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eigenlijk wel flauw dat je moest kiezen wie er dood zou gaan want degenen die je liet leven zijn inmiddels ook al dood![]()
Ik voelde me steeds zo schuldig
Lol echtquote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gelijk na me picca reactie plaatsen, duurde maar 2 mili secs..
Ok, ik geloof je hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lol echtik klikte toen pas MyAt aan. I swear.
quote:
Zo snel mogelijk, ik kwam vandaag namelijk voor een verrassing te staanquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wanneer is onze bruiloft trouwens?
Oke, carameltoetjequote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]beter voor je ja snoepiedroppielieffie
![]()
!
Komt goed uit, ik heb net m'n tutu binnenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, ik kwam vandaag namelijk voor een verrassing te staan
[ afbeelding ]
Je wordt vader?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, ik kwam vandaag namelijk voor een verrassing te staan
[ afbeelding ]
OV grote stoere manquote:
Volgens mij zat dat van Carley wel in het script, dan hoeven ze die niet meer in de verhaallijn te stoppen de volgende keer..quote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar wat als je nou die ben wel de schuld gaf dan zou die carley het mischien overleven?
Oh, wel jammer..quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij zat dat van Carley wel in het script, dan hoeven ze die niet meer in de verhaallijn te stoppen de volgende keer..
Ja dat ook weer niet, als het goed is kom ik naar nachtbagger meet met 2h4u.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OV grote stoere man
wat ik niet zeker weet want ik heb je nog nooit gemeet
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat ook weer niet, als het goed is kom ik naar nachtbagger meet met 2h4u.
[..]
[..]
Wat is dit?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, ik koos er alleen voor om iemand niet te helpen omdat iemand anders in levensgevaar was
[..]
Mooie naam, tranen in mijn ogen van gelukquote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dank, ik zou hem/haar Hooizoeker noemen.
The Walking Dead van Telltalequote:
Zullen wij dan samen achterin zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Krul gaat ook meeen leeell mag ook van mij als hij zou willen
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Krul gaat ook meeen leeell mag ook van mij als hij zou willen
ja maar ik rijdquote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zullen wij dan samen achterin zitten.
Ik zal je niet ongewenst betastenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Oceanview het volgende:
owja shit bobje komt ook nee ik kom niet meer.
Zal één dezer dagen wel even kijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
The Walking Dead van Telltale
Nee ik kom wel als 2h4u ook gaat, no worries ik red mij wel tussen al die mensen die mij willen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat je niet komt
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Oceanview het volgende:
owja shit bobje komt ook nee ik kom niet meer.
quote:
kusquote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik kom wel als 2h4u ook gaat, no worries ik red mij wel tussen al die mensen die mij willen.
we kunnen daarna wel achterin zittenquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik kom wel als 2h4u ook gaat, no worries ik red mij wel tussen al die mensen die mij willen.
lobbiquote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeps, verkeerde gekwoot. Sorry 2H4U, kusje.
Wat is daarna?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
we kunnen daarna wel achterin zitten![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
welk?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef Dimens het volgende:
Was lueken film maar einde was niet bevredigend.
niet heel geweldig neequote:
1 vond ik leukerquote:Op donderdag 6 september 2012 22:40 schreef Dimens het volgende:
Vooral na Iron man 1 en 2. Bazenfilm.
meestal wel ja, bij de Terminator is dat toch een uitzondering, Terminator 2quote:Op donderdag 6 september 2012 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deel een is vrijwel altijd leuker.
Niet gezien.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meestal wel ja, bij de Terminator is dat toch een uitzondering, Terminator 2
proleet, kijken, nuquote:
eensquote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Had je LB maar op d'r wang moeten kussen toen het kon.
Want ze heeft er kijk op.quote:
jullie keken allemaalquote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Had je LB maar op d'r wang moeten kussen toen het kon.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
quote mij als je vind dat je mij wil quoten
Of gewoon niet gaan tinychatten, dat zou mijn optie zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je had de cam ook kunnen wegdraaien.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of gewoon niet gaan tinychatten, dat zou mijn optie zijn.
download hetquote:
ikquote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die niks om het bestuur van hun land geven
Wat heb ik?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
eens
[..]
Want ze heeft er kijk op.
Je vindt Batman, Kanye én Cudi baas. Dan heb je er kijk op. Als in, dan vind je de goede dingen leuk.quote:
Wie ga jij stemmen?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die niks om het bestuur van hun land geven
Ah tja ik ben gewoon goedquote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vindt Batman, Kanye én Cudi baas. Dan heb je er kijk op. Als in, dan vind je de goede dingen leuk.
Hoeveel zetels verwacht jij dat Wilders gaat pakken dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef msacras het volgende:
G
[..]
Ga gewoon stemmen man, of wil je dat Wilders het land eigenhandig naar de haaien helpt?
78quote:Op donderdag 6 september 2012 22:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoeveel zetels verwacht jij dat Wilders gaat pakken dan?
quote:
Politiek isquote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef msacras het volgende:
G
[..]
Ga gewoon stemmen man, of wil je dat Wilders het land eigenhandig naar de haaien helpt?
En volgend jaar mogen we gewoon weer stemmen.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Politiek is
En nog iets, ze geven alleen maar om je stem, van beloftes word weinig nagekomen
Politiek logicquote:Op donderdag 6 september 2012 23:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En volgend jaar mogen we gewoon weer stemmen.
Wij marcheren gewoon naar het parlement en eisen de troon.quote:
Nieuw hier?quote:
Er verandert niksquote:Op donderdag 6 september 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
Als je niet stemt mag je imo ook niet zeiken over beslissingen.
Ben geen student, geen last vanquote:Op donderdag 6 september 2012 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. Jij vindt het intreden van de langstudeerboete niks? Dat is toch echt een verandering.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ben geen student, geen last van
Als je wel stemt draag je de consequenties van je keuze, dus de niet stemmers zouden mogen zeiken op de stemmers. Wij lijden onder jullie slechte keuze.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
Mee eens.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
Mij hoor je niet zeiken hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
En yup.quote:
Het is kiezen tussen twee9999 kwaden en ik kies imo de beste.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je wel stemt draag je de consequenties van je keuze, dus de niet stemmers zouden mogen zeiken op de stemmers. Wij lijden onder jullie slechte keuze.
LittleBrownie, aangenaamquote:Op donderdag 6 september 2012 23:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeiken hoor.
[..]
En yup.
Hier begrijp ik dus helemaal niks van hé.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
Heel veel geld verzamelen ze, een hele lap met belasting en tol word verzameld, ze behandelen mensen als een hond, 7 dagen werkt man hard en zweet dus vrijdag komt en 3/5 krijgt elke man, ik zie niet hoe ze aan zo'n stijl kunnen komen, net als de huisbaas
Jij bent heul geen puber of tiener meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeiken hoor.
[..]
En yup.
Het is inderdaad kiezen tussen slecht en slechter. Ik zie geen partij waar ik mij volledig in kan vinden, dus stem ik niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen twee9999 kwaden en ik kies imo de beste.
Ik stem op de partij die mij het meeste aanspreekt qua hoofdpunten.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is inderdaad kiezen tussen slecht en slechter. Ik zie geen partij waar ik mij volledig in kan vinden, dus stem ik niet.
Nee, gelukkig niet zeg. Maar dat heeft waar mee te maken ?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent heul geen puber of tiener meer.
Jaquote:Op donderdag 6 september 2012 23:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dr.SexyIk geloof dat ik jou al eens voorbij heb zien komen in het userfoto topic ?
Daar is dit topic voor.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg. Maar dat heeft waar mee te maken ?
Je kan toch ook blanco stemmen. Op die manier maak je wel een statement en als 20% van de kiezers blanco stemt kunnen ze dit moeilijk negeren lijkt mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is inderdaad kiezen tussen slecht en slechter. Ik zie geen partij waar ik mij volledig in kan vinden, dus stem ik niet.
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 6 september 2012 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier begrijp ik dus helemaal niks van hé.![]()
Geld en huisbaas, meer krijg ik er niet uit.
Ben jij geen kerel van 40 die pics van zn nichtje post en fapt op alle aandacht die dat genereerdquote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Maar ben jij wel sexy?
Jawel, vraag maar aan dientje.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ben jij geen kerel van 40 die pics van zn nichtje post en fapt op alle aandacht die dat genereerd
Neequote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ben jij geen kerel van 40 die pics van zn nichtje post en fapt op alle aandacht die dat genereerd
quote:
Onzin, hij doet je maar pestenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ohja kakIk klik ook gewoon alles aan wat een actief topic is
![]()
Nou moi
Dit argument krijg ik vaker, maar slaat, naar mijn mening, nergens op. Als een groot deel niet stemt, maak je ook een duidelijk statement. Echter kost dit mij minder moeite.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je kan toch ook blanco stemmen. Op die manier maak je wel een statement en als 20% van de kiezers blanco stemt kunnen ze dit moeilijk negeren lijkt mij.
Wat heeft een blancostem voor nut echt? Blijf dan thuis op de bank zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je kan toch ook blanco stemmen. Op die manier maak je wel een statement en als 20% van de kiezers blanco stemt kunnen ze dit moeilijk negeren lijkt mij.
Zodra er een groot gedeelte van de kiezers niet komt opdagen, zullen ze de oorzaak minder snel bij zichzelf zoeken en deze eerder aan de kiezers toerekenen (geen zin, geen mening, whatever). Zodra je wél de moeite neemt om blanco te stemmen laat je zien dat je op de hoogte bent van wat er in de politiek gebeurt en het met geen enkele partij eens bent.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit argument krijg ik vaker, maar slaat, naar mijn mening, nergens op. Als een groot deel niet stemt, maak je ook een duidelijk statement. Echter kost dit mij minder moeite.
oquote:Op donderdag 6 september 2012 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn autisten hartje kan dit politiek praat niet aan
Kusje op hartquote:Op donderdag 6 september 2012 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn autisten hartje kan dit politiek praat niet aan
Deze mening kan ik niet helemaal met je delenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zodra er een groot gedeelte van de kiezers niet komt opdagen, zullen ze de oorzaak minder snel bij zichzelf zoeken en deze eerder aan de kiezers toerekenen (geen zin, geen mening, whatever). Zodra je wél de moeite neemt om blanco te stemmen laat je zien dat je op de hoogte bent van wat er in de politiek gebeurt en het met geen enkele partij eens bent.
Maar dat is mijn mening.
Geeft niksquote:Op donderdag 6 september 2012 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze mening kan ik niet helemaal met je delen
Ja als niemand vertelt hoe moet ik het dan weten?quote:
SCROLLENquote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja als niemand vertelt hoe moet ik het dan weten?
Vind ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef Oceanview het volgende:
blanco stemmen is toch hetzelfde als niets komen opdagen.
Brian is mijn alter egoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja als niemand vertelt hoe moet ik het dan weten?
Neequote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef Oceanview het volgende:
blanco stemmen is toch hetzelfde als niets komen opdagen.
Foto's gezien. Niets gemist.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Brian is mijn alter egoErgens bovenaan staan wat mooie foto's van mij
[..]
Nee
Met je stem doen ze niets en volgens mij wordt je ook niet meegerekend in dat opdagingspercentage (ben daar even de naam van kwijt)quote:Op donderdag 6 september 2012 23:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Brian is mijn alter egoErgens bovenaan staan wat mooie foto's van mij
[..]
Nee
quote:
Zeker wel wat gemist, echter niet vandaag. Ik heb prachtige nachten meegemaakt die volop in het teken van Brian stondenquote:
Blanco wordt volgens mij wel meegerekend met het omkomstpercentage toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met je stem doen ze niets en volgens mij wordt je ook niet meegerekend in dat opdagingspercentage (ben daar even de naam van kwijt)
Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 6 september 2012 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blanco wordt volgens mij wel meegerekend met het omkomstpercentage toch?
Wat wel weer ten koste gaat van m'n statementquote:
Ten koste van je statement?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat wel weer ten koste gaat van m'n statementWant volgens mij hoor je zelden hoeveel procent blanco heeft gestemd. Correct me if I'm wrong
Zie eerdere postsquote:Op donderdag 6 september 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ten koste van je statement?
Ja maar dan sterkt dat jou statement toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zie eerdere postsBeetje bij de les blijven, mevrouw.
Dat zie je verkeerd inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dan sterkt dat jou statement toch?of zie ik het nu verkeerd?
Wat ook weer vrij weinig uitmaakt.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:34 schreef Oceanview het volgende:
Maar als je blanco stemt wordt de kiesdeler kleiner en heeft 1 stem meer macht.
Hoezo maakt dat weinig uit?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd inderdaad
[..]
Wat ook weer vrij weinig uitmaakt.
Laat maarquote:Op donderdag 6 september 2012 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd inderdaad
[..]
Wat ook weer vrij weinig uitmaakt.
ik mis jequote:
Dat 1 stem meer kan uitmaken maakt toch wel iets uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
[..]
Goed idee
Politiek
Maar is het positiever of negatiever? Dat weet je pas achteraf, dus maakt het niet uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat 1 stem meer kan uitmaken maakt toch wel iets uit.
Rekenen watquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eerste uur rekenen![]()
Maar de lerares kan mijn beeldscherm niet zien dus kan lekker FOK!en
1e 2 uur en om 1 uur uitquote:
Ja heerlijkquote:
Neequote:
Moet je niet werken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |