Ik zal je niet ongewenst betastenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Oceanview het volgende:
owja shit bobje komt ook nee ik kom niet meer.
Zal één dezer dagen wel even kijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
The Walking Dead van Telltale
Nee ik kom wel als 2h4u ook gaat, no worries ik red mij wel tussen al die mensen die mij willen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat je niet komt
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Oceanview het volgende:
owja shit bobje komt ook nee ik kom niet meer.
quote:
kusquote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik kom wel als 2h4u ook gaat, no worries ik red mij wel tussen al die mensen die mij willen.
we kunnen daarna wel achterin zittenquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik kom wel als 2h4u ook gaat, no worries ik red mij wel tussen al die mensen die mij willen.
lobbiquote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeps, verkeerde gekwoot. Sorry 2H4U, kusje.
Wat is daarna?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
we kunnen daarna wel achterin zitten![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
welk?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef Dimens het volgende:
Was lueken film maar einde was niet bevredigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |