Gewoon wat achterhouden.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso ontbijten met bier (als het er dan nog is tenminste)
Baasquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal een vers kratje Hertog Jan meenemen
Eigenlijk wel flauw dat je moest kiezen wie er dood zou gaan want degenen die je liet leven zijn inmiddels ook al doodquote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik begon pas vorige week, dus gelijk 3 achter elkaar
Ja, maar wat als je nou die ben wel de schuld gaf dan zou die carley het mischien overleven?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eigenlijk wel flauw dat je moest kiezen wie er dood zou gaan want degenen die je liet leven zijn inmiddels ook al dood![]()
Ik voelde me steeds zo schuldig
Ontbijten met bier gaan mij te verquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso ontbijten met bier (als het er dan nog is tenminste)
Wat? Hooidraadje moordenaar?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eigenlijk wel flauw dat je moest kiezen wie er dood zou gaan want degenen die je liet leven zijn inmiddels ook al dood![]()
Ik voelde me steeds zo schuldig
Lol echtquote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gelijk na me picca reactie plaatsen, duurde maar 2 mili secs..
Ok, ik geloof je hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lol echtik klikte toen pas MyAt aan. I swear.
quote:
Zo snel mogelijk, ik kwam vandaag namelijk voor een verrassing te staanquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wanneer is onze bruiloft trouwens?
Oke, carameltoetjequote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]beter voor je ja snoepiedroppielieffie
![]()
!
Komt goed uit, ik heb net m'n tutu binnenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, ik kwam vandaag namelijk voor een verrassing te staan
[ afbeelding ]
Je wordt vader?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, ik kwam vandaag namelijk voor een verrassing te staan
[ afbeelding ]
OV grote stoere manquote:
Volgens mij zat dat van Carley wel in het script, dan hoeven ze die niet meer in de verhaallijn te stoppen de volgende keer..quote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar wat als je nou die ben wel de schuld gaf dan zou die carley het mischien overleven?
Oh, wel jammer..quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij zat dat van Carley wel in het script, dan hoeven ze die niet meer in de verhaallijn te stoppen de volgende keer..
Ja dat ook weer niet, als het goed is kom ik naar nachtbagger meet met 2h4u.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OV grote stoere man
wat ik niet zeker weet want ik heb je nog nooit gemeet
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat ook weer niet, als het goed is kom ik naar nachtbagger meet met 2h4u.
[..]
[..]
Wat is dit?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, ik koos er alleen voor om iemand niet te helpen omdat iemand anders in levensgevaar was
[..]
Mooie naam, tranen in mijn ogen van gelukquote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dank, ik zou hem/haar Hooizoeker noemen.
The Walking Dead van Telltalequote:
Zullen wij dan samen achterin zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Krul gaat ook meeen leeell mag ook van mij als hij zou willen
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Krul gaat ook meeen leeell mag ook van mij als hij zou willen
ja maar ik rijdquote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zullen wij dan samen achterin zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |