Gewoon wat achterhouden.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso ontbijten met bier (als het er dan nog is tenminste)
Baasquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal een vers kratje Hertog Jan meenemen
Eigenlijk wel flauw dat je moest kiezen wie er dood zou gaan want degenen die je liet leven zijn inmiddels ook al doodquote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik begon pas vorige week, dus gelijk 3 achter elkaar
Ja, maar wat als je nou die ben wel de schuld gaf dan zou die carley het mischien overleven?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eigenlijk wel flauw dat je moest kiezen wie er dood zou gaan want degenen die je liet leven zijn inmiddels ook al dood![]()
Ik voelde me steeds zo schuldig
Ontbijten met bier gaan mij te verquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso ontbijten met bier (als het er dan nog is tenminste)
Wat? Hooidraadje moordenaar?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eigenlijk wel flauw dat je moest kiezen wie er dood zou gaan want degenen die je liet leven zijn inmiddels ook al dood![]()
Ik voelde me steeds zo schuldig
Lol echtquote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gelijk na me picca reactie plaatsen, duurde maar 2 mili secs..
Ok, ik geloof je hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lol echtik klikte toen pas MyAt aan. I swear.
quote:
Zo snel mogelijk, ik kwam vandaag namelijk voor een verrassing te staanquote:Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wanneer is onze bruiloft trouwens?
Oke, carameltoetjequote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]beter voor je ja snoepiedroppielieffie
![]()
!
Komt goed uit, ik heb net m'n tutu binnenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, ik kwam vandaag namelijk voor een verrassing te staan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |