Mij hoor je niet zeiken hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
Als je niet stemt mag je imo ook niet zeiken over beslissingen.
En yup.quote:
Het is kiezen tussen twee9999 kwaden en ik kies imo de beste.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je wel stemt draag je de consequenties van je keuze, dus de niet stemmers zouden mogen zeiken op de stemmers. Wij lijden onder jullie slechte keuze.
LittleBrownie, aangenaamquote:Op donderdag 6 september 2012 23:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeiken hoor.
[..]
En yup.
Hier begrijp ik dus helemaal niks van hé.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
Heel veel geld verzamelen ze, een hele lap met belasting en tol word verzameld, ze behandelen mensen als een hond, 7 dagen werkt man hard en zweet dus vrijdag komt en 3/5 krijgt elke man, ik zie niet hoe ze aan zo'n stijl kunnen komen, net als de huisbaas
Jij bent heul geen puber of tiener meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeiken hoor.
[..]
En yup.
Het is inderdaad kiezen tussen slecht en slechter. Ik zie geen partij waar ik mij volledig in kan vinden, dus stem ik niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen twee9999 kwaden en ik kies imo de beste.
Ik stem op de partij die mij het meeste aanspreekt qua hoofdpunten.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is inderdaad kiezen tussen slecht en slechter. Ik zie geen partij waar ik mij volledig in kan vinden, dus stem ik niet.
Nee, gelukkig niet zeg. Maar dat heeft waar mee te maken ?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent heul geen puber of tiener meer.
Jaquote:Op donderdag 6 september 2012 23:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dr.SexyIk geloof dat ik jou al eens voorbij heb zien komen in het userfoto topic ?
Daar is dit topic voor.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg. Maar dat heeft waar mee te maken ?
Je kan toch ook blanco stemmen. Op die manier maak je wel een statement en als 20% van de kiezers blanco stemt kunnen ze dit moeilijk negeren lijkt mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is inderdaad kiezen tussen slecht en slechter. Ik zie geen partij waar ik mij volledig in kan vinden, dus stem ik niet.
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 6 september 2012 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier begrijp ik dus helemaal niks van hé.![]()
Geld en huisbaas, meer krijg ik er niet uit.
Ben jij geen kerel van 40 die pics van zn nichtje post en fapt op alle aandacht die dat genereerdquote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Maar ben jij wel sexy?
Jawel, vraag maar aan dientje.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ben jij geen kerel van 40 die pics van zn nichtje post en fapt op alle aandacht die dat genereerd
Neequote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ben jij geen kerel van 40 die pics van zn nichtje post en fapt op alle aandacht die dat genereerd
quote:
Onzin, hij doet je maar pestenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ohja kakIk klik ook gewoon alles aan wat een actief topic is
![]()
Nou moi
Dit argument krijg ik vaker, maar slaat, naar mijn mening, nergens op. Als een groot deel niet stemt, maak je ook een duidelijk statement. Echter kost dit mij minder moeite.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je kan toch ook blanco stemmen. Op die manier maak je wel een statement en als 20% van de kiezers blanco stemt kunnen ze dit moeilijk negeren lijkt mij.
Wat heeft een blancostem voor nut echt? Blijf dan thuis op de bank zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je kan toch ook blanco stemmen. Op die manier maak je wel een statement en als 20% van de kiezers blanco stemt kunnen ze dit moeilijk negeren lijkt mij.
Zodra er een groot gedeelte van de kiezers niet komt opdagen, zullen ze de oorzaak minder snel bij zichzelf zoeken en deze eerder aan de kiezers toerekenen (geen zin, geen mening, whatever). Zodra je wél de moeite neemt om blanco te stemmen laat je zien dat je op de hoogte bent van wat er in de politiek gebeurt en het met geen enkele partij eens bent.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit argument krijg ik vaker, maar slaat, naar mijn mening, nergens op. Als een groot deel niet stemt, maak je ook een duidelijk statement. Echter kost dit mij minder moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |