Blanco wordt volgens mij wel meegerekend met het omkomstpercentage toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met je stem doen ze niets en volgens mij wordt je ook niet meegerekend in dat opdagingspercentage (ben daar even de naam van kwijt)
Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 6 september 2012 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blanco wordt volgens mij wel meegerekend met het omkomstpercentage toch?
Wat wel weer ten koste gaat van m'n statementquote:
Ten koste van je statement?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat wel weer ten koste gaat van m'n statementWant volgens mij hoor je zelden hoeveel procent blanco heeft gestemd. Correct me if I'm wrong
Zie eerdere postsquote:Op donderdag 6 september 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ten koste van je statement?
Ja maar dan sterkt dat jou statement toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zie eerdere postsBeetje bij de les blijven, mevrouw.
Dat zie je verkeerd inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dan sterkt dat jou statement toch?of zie ik het nu verkeerd?
Wat ook weer vrij weinig uitmaakt.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:34 schreef Oceanview het volgende:
Maar als je blanco stemt wordt de kiesdeler kleiner en heeft 1 stem meer macht.
Hoezo maakt dat weinig uit?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd inderdaad
[..]
Wat ook weer vrij weinig uitmaakt.
Laat maarquote:Op donderdag 6 september 2012 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd inderdaad
[..]
Wat ook weer vrij weinig uitmaakt.
ik mis jequote:
Dat 1 stem meer kan uitmaken maakt toch wel iets uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
[..]
Goed idee
Politiek
Maar is het positiever of negatiever? Dat weet je pas achteraf, dus maakt het niet uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat 1 stem meer kan uitmaken maakt toch wel iets uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |