oquote:Op donderdag 6 september 2012 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn autisten hartje kan dit politiek praat niet aan
Kusje op hartquote:Op donderdag 6 september 2012 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn autisten hartje kan dit politiek praat niet aan
Deze mening kan ik niet helemaal met je delenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zodra er een groot gedeelte van de kiezers niet komt opdagen, zullen ze de oorzaak minder snel bij zichzelf zoeken en deze eerder aan de kiezers toerekenen (geen zin, geen mening, whatever). Zodra je wél de moeite neemt om blanco te stemmen laat je zien dat je op de hoogte bent van wat er in de politiek gebeurt en het met geen enkele partij eens bent.
Maar dat is mijn mening.
Geeft niksquote:Op donderdag 6 september 2012 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze mening kan ik niet helemaal met je delen
Ja als niemand vertelt hoe moet ik het dan weten?quote:
SCROLLENquote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja als niemand vertelt hoe moet ik het dan weten?
Vind ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef Oceanview het volgende:
blanco stemmen is toch hetzelfde als niets komen opdagen.
Brian is mijn alter egoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja als niemand vertelt hoe moet ik het dan weten?
Neequote:Op donderdag 6 september 2012 23:21 schreef Oceanview het volgende:
blanco stemmen is toch hetzelfde als niets komen opdagen.
Foto's gezien. Niets gemist.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Brian is mijn alter egoErgens bovenaan staan wat mooie foto's van mij
[..]
Nee
Met je stem doen ze niets en volgens mij wordt je ook niet meegerekend in dat opdagingspercentage (ben daar even de naam van kwijt)quote:Op donderdag 6 september 2012 23:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Brian is mijn alter egoErgens bovenaan staan wat mooie foto's van mij
[..]
Nee
quote:
Zeker wel wat gemist, echter niet vandaag. Ik heb prachtige nachten meegemaakt die volop in het teken van Brian stondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |