jullie keken allemaalquote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
Had je LB maar op d'r wang moeten kussen toen het kon.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
quote mij als je vind dat je mij wil quoten
Of gewoon niet gaan tinychatten, dat zou mijn optie zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je had de cam ook kunnen wegdraaien.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of gewoon niet gaan tinychatten, dat zou mijn optie zijn.
download hetquote:
ikquote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die niks om het bestuur van hun land geven
Wat heb ik?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
eens
[..]
Want ze heeft er kijk op.
Je vindt Batman, Kanye én Cudi baas. Dan heb je er kijk op. Als in, dan vind je de goede dingen leuk.quote:
Wie ga jij stemmen?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die niks om het bestuur van hun land geven
Ah tja ik ben gewoon goedquote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vindt Batman, Kanye én Cudi baas. Dan heb je er kijk op. Als in, dan vind je de goede dingen leuk.
Hoeveel zetels verwacht jij dat Wilders gaat pakken dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef msacras het volgende:
G
[..]
Ga gewoon stemmen man, of wil je dat Wilders het land eigenhandig naar de haaien helpt?
78quote:Op donderdag 6 september 2012 22:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoeveel zetels verwacht jij dat Wilders gaat pakken dan?
quote:
Politiek isquote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef msacras het volgende:
G
[..]
Ga gewoon stemmen man, of wil je dat Wilders het land eigenhandig naar de haaien helpt?
En volgend jaar mogen we gewoon weer stemmen.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Politiek is
En nog iets, ze geven alleen maar om je stem, van beloftes word weinig nagekomen
Politiek logicquote:Op donderdag 6 september 2012 23:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En volgend jaar mogen we gewoon weer stemmen.
Wij marcheren gewoon naar het parlement en eisen de troon.quote:
Nieuw hier?quote:
Er verandert niksquote:Op donderdag 6 september 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
Als je niet stemt mag je imo ook niet zeiken over beslissingen.
Ben geen student, geen last vanquote:Op donderdag 6 september 2012 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin. Jij vindt het intreden van de langstudeerboete niks? Dat is toch echt een verandering.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ben geen student, geen last van
Als je wel stemt draag je de consequenties van je keuze, dus de niet stemmers zouden mogen zeiken op de stemmers. Wij lijden onder jullie slechte keuze.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
Mee eens.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:05 schreef Typisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |