echt niet, dan beleven we allemaal dingen en komen de cheerleaders en dan als we denken dat alles verloren is liften er een paar modellen mee en die hebben wel zin in een feestje en die bellen hun vriendinnen en dan de grootste beste meet ooitquote:
Ehm hoe bedoel je, wat meegemaakt? Dat een vriend ineens zich meer dan vriendschappelijk ging gedragen of dat de man altijd de eerste stap moet zetten ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
tfoe ik weet het niet, heb jij als meisje nooit zoiets meegemaakt?
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht de vervanger van Bob maar nee.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen zijn net weer terug van hun ban, eventjes rust lijkt me een goed plan.
umh allebeiquote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ehm hoe bedoel je, wat meegemaakt? Dat een vriend ineens zich meer dan vriendschappelijk ging gedragen of dat de man altijd de eerste stap moet zetten ofzo?
quote:Dit jaar was ik voor het eerst op het Cinekid Festival en wel met de TVyo Crew! We gingen opnemen voor de Update uitzendingen! Het begon s'morgens allemaal toen ik naar Assen CS werd gebracht door mijn vader. Het begon lekker in de trein want ik moest tot aan Amersfoort staan in de trein (1 uur lang). Toen ik aankwam in Gouda moest ik nog even wachten op Boyd en Mikey, maar niet veel later kwamen zij ook. Mikey zag ik voor het eerst, maar het was net of we elkaar al heel lang kenden, maar dat komt natuurlijk door Skype gesprekken. We vervolgden onze reis daarna gezellig samen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken dat Bob te vervangen is.
Nee, we zitten gespannen en stilletjes in de trein en dan komen we aan op de meet waar we vervolgens onze telefoons erbij pakken en gaan we lekker FOK!kenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
echt niet, dan beleven we allemaal dingen en komen de cheerleaders en dan als we denken dat alles verloren is liften er een paar modellen mee en die hebben wel zin in een feestje en die bellen hun vriendinnen en dan de grootste beste meet ooit
Dat eerste wel, kwam wel goed uit want ik zag hem ook wel zitten haha. Uiteindelijk ook nog wat gehad maar het werkte gewoon niet zo. Toen elkaar 3 maanden genegeerd en lopen haten op elkaar en nu zijn we weer gewoon vrienden.quote:
je demotiveert me zo erg hequote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, we zitten gespannen en stilletjes in de trein en dan komen we aan op de meet waar we vervolgens onze telefoons erbij pakken en gaan we lekker FOK!ken
Was grapje natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |