Zeker! Incluis vandaag al.quote:
Nou doe mij maar dit weer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een heerlijk weertje volgende weekmet zelfs kans op storm
![]()
Toch maar eens kijken of ik zo snel mogelijk de console kan kopen, alleen het geld wil nog niet echt mee zitten
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Winner Taco? Bestaan die dan nog?
Oh, dat maakt me geen zak uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De LIDL versie ervan.
Ga je mee dan? Ik kan wel een pakezel gebruikenquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de winkels nog op en![]()
Als dat mijn enige nut is nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat maakt me geen zak uit![]()
Ik heb alleen geen Lidl in de buurt
[..]
Ga je mee dan? Ik kan wel een pakezel gebruiken
En ik naar grote ijspegels in de winter.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bah verlang alweer naar onstuimig weer
Dat vind ik nou het mooie aan Nederland: dat we stralend nazomerweer hebben als dit, maar dat het ook kan stormen, ijzelen, sneeuwen en keihard kan vriezenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gisteren nog gestoken op de fiets.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:43 schreef tralalala het volgende:
De wespen hier zijn nu echt agressief.![]()
Dat ze maar snel dood mogen vriezen.
Ja!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En ik naar grote ijspegels in de winter.![]()
Maar dit is ook leuk.
Gelukkig ziet de tuin nu een stuk beter uitquote:Ik heb vandaag het ijs weg gehaald, heb dit in 3 stukken gedaan.
1 weegt ruim 23 kilo, het volgende brok 18 kilo en het laatste blok 5 kilo
Samen goed voor 46 kilo exc het losgeslagen ijs wat er nog bij komt, dit heb ik niet gewogen maar na schatting zal dit ongeveer 6 kilo zijn.
Al met al een mooi resultaat die ik niet had verwacht, maar ook mede omdat het vorst maar liefst 10 dagen aanhield
Zometeen de foto's deze moet ik nog even uploaden
edit:
Totale lengte 310cm!
is dit onstuimig genoeg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Windkracht 9 hier aankomende vrijdag?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:51 schreef aloa het volgende:
De windstoten mogen er ook zijn. 140 km op de noordzee.
[ afbeelding ]
Hopelijk ben ik dan weer ziek. Heb ik lekker veel tijd voor de pegels.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja!ook dit jaar weer een vervolg
zal 1 deze dagen de plank ertussen weg halen zodat deze niet meer in de weg zit
[ afbeelding ]
En het dikste gedeelte,
[ afbeelding ]
Totaal:
[ afbeelding ]
Hier de hele serie
Hier nog een quote:
[..]
Gelukkig ziet de tuin nu een stuk beter uit
Eens kijken wat het dit jaar gaat doen, hopelijk krijgen we weer een lange vorstperiode
Nopequote:Op zaterdag 8 september 2012 19:48 schreef aloa het volgende:
[..]
is dit onstuimig genoeg.![]()
[ afbeelding ]
100km/h? Is dat nou allesquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:51 schreef aloa het volgende:
De windstoten mogen er ook zijn. 140 km op de noordzee.
[ afbeelding ]
Nee die lijn ligt op de noordzee..quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Windkracht 9 hier aankomende vrijdag?
Ik hoop het ookquote:Op zondag 9 september 2012 00:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik dan weer ziek. Heb ik lekker veel tijd voor de pegels.
De valst echo's op de radar zijn de oorzaak hiervanquote:Op zondag 9 september 2012 03:33 schreef minthy het volgende:
Fijn, die buienalarm-app... Begint net lawaai te maken, over een half uur schijnt het hier los te gaan.
Geen vuiltje aan de lucht én ik ben klaarwakker
Nice.quote:Op zondag 9 september 2012 03:33 schreef minthy het volgende:
Fijn, die buienalarm-app... Begint net lawaai te maken, over een half uur schijnt het hier los te gaan.
Eind september nog een keer, daarna wellicht nog wat interesante orkaanresten.quote:Op zondag 9 september 2012 00:12 schreef Fredo55 het volgende:
Morgen gewoon 27 graden, misschien wel de laatste zomerdag?
quote:Op zondag 9 september 2012 03:33 schreef minthy het volgende:
no way, ik heb altijd aan het einde van de maand twee maanden vakantie en meestal pik ik dan nog een paar mooie warme dagen meequote:Op zondag 9 september 2012 00:12 schreef Fredo55 het volgende:
Morgen gewoon 27 graden, misschien wel de laatste zomerdag?
Quoted for truth zou ik bijna zeggen, maar we hebben er toch een paar gehad op de valreep.quote:Op zondag 9 september 2012 18:09 schreef Pek het volgende:
Vooral als je ze in juni/juli/augustus niet gehad hebt![]()
over het algemeen zijn de nachten koeler dat scheelt een hoopquote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Zomerdagen in september vind ik om de een of andere reden veel mooier/prettiger dan in juni/juli/augustus
Wij hebben nu 3 weken vakantie gehad, en alleen maar mooi weer gehad.quote:Op zondag 9 september 2012 18:09 schreef Pek het volgende:
Vooral als je ze in juni/juli/augustus niet gehad hebt![]()
Ik in Noordwijk! er stond wel een sterke stroming,heb zelfs nog een zeehonden paar gezienquote:Op zondag 9 september 2012 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het strand (Kijkduin) was in ieder geval heerlijkVeel zon, erg warm en het beetje wind wat vanuit land kwam was ook warm
Heerlijk in de zee afkoelen
Het koelt savonds sneller af dan in juli/augustus. Dat is wel fijner.quote:Op zondag 9 september 2012 18:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
over het algemeen zijn de nachten koeler dat scheelt een hoop
Mag van mij! Ben mooi op tijd vrij dan, uitwaaienquote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef Frutsel het volgende:
Zaterdag stormpje?
[ afbeelding ]
Modellprognose Nordeuropa 15. September 2012
es kijken als dit dinsdag/woensdag nog op de kaarten staat wanneer de superstorm des doods wordt genoemd op geenstijl enzoquote:Op zondag 9 september 2012 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag van mij! Ben mooi op tijd vrij dan, uitwaaien
Mja, die drijven nogal eens over...quote:Op zondag 9 september 2012 22:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
es kijken als dit dinsdag/woensdag nog op de kaarten staat wanneer de superstorm des doods wordt genoemd op geenstijl enzo
Met flink onweertje erbijquote:Op zondag 9 september 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, die drijven nogal eens over...![]()
Het mag van mij zodanig losgaan dat ze je waarschuwen niet naar buiten te gaan. Heerlijk rustig op de weg
mag dat ff een dagje later, ben jarig en was van plan lekker naar buiten te gaanquote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef Frutsel het volgende:
Zaterdag stormpje?
[ afbeelding ]
Kan niet wachtenquote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef Frutsel het volgende:
Zaterdag stormpje?
[ afbeelding ]
grapjasquote:Op maandag 10 september 2012 12:31 schreef Frutsel het volgende:
Nieuwe pluim lijkt de herfst nog even in de ijskast te zetten... toch weer richting een zomerprikje
22 graden op 19 september. Nogmaals 25 voor het einde van de maand?quote:Op maandag 10 september 2012 12:31 schreef Frutsel het volgende:
Nieuwe pluim lijkt de herfst nog even in de ijskast te zetten... toch weer richting een zomerprikje
800 inslagen in 5 minuten, ik had nog nooit zoveel onweer gezien.quote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef Timmos het volgende:
Die dag vergeet ik nooit meer.. Stonden op de Panoramaweg in Breskens, maar toen alles samen kwam trok de bui z'n eigen plan en zaten we er middenin met de vraag of we wel heel thuis zouden komen.. Wat een ervaring was dat..
Kloptquote:Op maandag 10 september 2012 18:43 schreef AverageJoe het volgende:
Was dat die bui met ontzettend veel weerlicht? Bijna geen donder, maar enkel maar flitsen, althans, zo leek het.
Dag of 3-4 van tevoren?quote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef Ajaxfan het volgende:
Ben benieuwd wat voor weer het dit jaar is bij de Dam tot Dam loop. Erger dan vorig jaar kan in ieder geval niet. Iemand een idee wanneer er een betrouwbare voorspelling voor 23-9 is?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef Ajaxfan het volgende:
Ben benieuwd wat voor weer het dit jaar is bij de Dam tot Dam loop. Erger dan vorig jaar kan in ieder geval niet.
Lol misschien nog in Oktober?quote:Op maandag 10 september 2012 18:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
22 graden op 19 september. Nogmaals 25 voor het einde van de maand?
Ik heb vorig jaar in oktober nog op het strand gelegenquote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef Wessell het volgende:
[..]
Lol misschien nog in Oktober?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hele dag nog geen zon gezien... wel motregen motregen motregenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:15 schreef mazaru het volgende:
In 010 breekt af en toe het zonnetje lekker door
jeuh, kan ik toch bootjes gaan kijken in Rotterdam op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef WeerServies het volgende:
Na het warme en aangename weekend volgen er de komende dagen enkele koudere dagen. Echter, de ex-orkanen en diepe depressies boven de Atlantische Oceaan zetten alweer een nieuwe periode van hoge maxima en zonnig weer in de steigers! Dat lijkt iets te worden voor komend weekend
Laat maar komen !! herstel nazomerweer op komst !
Zag hem ook hangen, komt alleen geen regen uit!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Bizar, het is hier sinds een half uur echt pikdonker dankzij een enorme, donkere wolk. Normaal zou het om deze tijd niet zo donker zijn, maar het is echt alsof het nacht is.
Ergens tussen 18 en 24 uur. (sorry, flauw antwoordquote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
Rond hoelaat gaat het vanavond regenen in Utrecht?
Rond 23:57:47 in Utrecht-West.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
Rond hoelaat gaat het vanavond regenen in Utrecht?
Ik denk dat vannacht pas de eerste regen in Utrecht gaat vallen.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat vannacht pas de eerste regen in Utrecht gaat vallen.
Pak de winterjas maar vast uit de kast.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:40 schreef Dven het volgende:
Herfst begint er nu toch aan te komen, temperaturen gaan deze week schommelen tussen 24 en 32 graden
Als het toch gaat regenen is het vast van die zure rechtse regen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:41 schreef Paul het volgende:
[..]daar reken ik dan op thx ik ga met de fiets
Tot oktober zal het wel aardig blijven, daarna gaat het hardquote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pak de winterjas maar vast uit de kast.
[..]
Als het toch gaat regenen is het vast van die zure rechtse regen.
En in de winter juist heel koud?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot oktober zal het wel aardig blijven, daarna gaat het hard
Hangt er vanaf. Het kan een paar weken -20 zijn maar ook een paar weken +20. Afwachten dusquote:Op woensdag 12 september 2012 17:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
En in de winter juist heel koud?
quote:Vooruitzichten lange termijn
woensdag 19 september tot en met woensdag 26 september
Onzekere verwachting.
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:40 schreef Dven het volgende:
Herfst begint er nu toch aan te komen, temperaturen gaan deze week schommelen tussen 24 en 32 graden
laatste weken was het continue tussen 29 en 35, toch een verschilquote:
Ja, maar omdat dat nu gelijk herfst te noemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Dven het volgende:
[..]
laatste weken was het continue tussen 29 en 35, toch een verschil
Voor hier voelt het als herfstquote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, maar omdat dat nu gelijk herfst te noemen.
Actueel regent het flink door hier in Zeeland.
Kachel, nu al?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef ondeugend het volgende:
Heerlijk hoor!
Koud, nat en kachel een beetje aan.
Knus
hier was het 18 in huis en mijn was moet droog aangezien dat buiten niet lukt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kachel, nu al?
Zal je gasbedrijf erg blij mee zijn.
Hierbinnen is het 19,5 graden en extreem vochtig.
quote:
Zon, maak er gebruik vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef tomaat52 het volgende:
Ff een rolluikje los zetten: temperatuur ging van 17,8 naar 19 graden. Nu een lekker temperatuurtje in de slaapkamer.
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zon, maak er gebruik van
Maar jij bent toch degene die constant klaagde over hitte in de zomer?
Warm is anders ,maar ik doe de verwarming niet aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:02 schreef minthy het volgende:
Ik mopper niet zo snel, maar ik heb het serieus koud...
Heb het hier ook nog prima, maar vandaag was wel nasty.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Warm is anders ,maar ik doe de verwarming niet aan![]()
oktober pas
Dat vertik ik ook!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Warm is anders ,maar ik doe de verwarming niet aan![]()
oktober pas
Nog steeds t-shirt met korte mouwen deze maandquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb het hier ook nog prima, maar vandaag was wel nasty.
Het was niet echt heel erg koud ofzo, maar het voelde wel vervelender aan dan dat het was.
drie broeken en een dubbele coltrui?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vertik ik ook!![]()
Gewoon wat dikker in de kleren nu
Zo ongeveer ja...quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
drie broeken en een dubbele coltrui?
Het koelt 's avonds altijd zo hard af.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog steeds t-shirt met korte mouwen deze maand
ik juist aan regen en dertigplus gradenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het koelt 's avonds altijd zo hard af.
Verder heb ik een hekel aan de winter en de kou.
Winter, sneeuw en ijs heb ik geen hekel aan, wel aan dat al die bende zo koud is...quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het koelt 's avonds altijd zo hard af.
Verder heb ik een hekel aan de winter en de kou.
30+ is dan ook wel een beetje overdreven en in ons land niet lekker, maar ik háát het als je buiten door de natte pap die wij ''sneeuw'' moet stampen om uiteindelijk met natte sokken op je bestemming aan te komen. Het is langer donker dan licht, mensen zijn chago.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik juist aan regen en dertigplus graden
Vet onweer dan maar?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
30+ is dan ook wel een beetje overdreven en in ons land niet lekker, maar ik háát het als je buiten door de natte pap die wij ''sneeuw'' moet stampen om uiteindelijk met natte sokken op je bestemming aan te komen. Het is langer donker dan licht, mensen zijn chago.
Bwuh
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Winter, sneeuw en ijs heb ik geen hekel aan, wel aan dat al die bende zo koud is...
quote:
Ruilen?! Ik heb nog nooit zoveel onweer langs zien/horen komen als dit jaar, zelfs afgelopen winterquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Al jaren geen goed onweer meer gehad in NL
Vorig jaar ging het er wel op. Ik heb zelfs een blikseminslag op film staan! Ga ik nu ff uitzoeken..quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Al jaren geen goed onweer meer gehad in NL
Zit wel prima hier verderquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ruilen?! Ik heb nog nooit zoveel onweer langs zien/horen komen als dit jaar, zelfs afgelopen winter
Das prima, in het westen heb je nooit een goede hittegolf of koufrontquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hier ook, bedoelde dat we van weer ruilen
van avatar kan ook... dan klopt die van nattekatquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hier ook, bedoelde dat we van weer ruilen
Scherpquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van avatar kan ook... dan klopt die van nattekat
Je zou kunnen emigreren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Winter, sneeuw en ijs heb ik geen hekel aan, wel aan dat al die bende zo koud is...
Ik heb het serieus in overweging en ben redelijk actief aan het zoekenquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:41 schreef Professor-Barabas het volgende:
[..]
Je zou kunnen emigreren.
Echter, weinig mensen geven de luxe van Nederland op. Zelfs aan zandnegers is dat niet besteed.
Oh nee hoor, ik ben gek op NL! Inclusief het weerquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:41 schreef Professor-Barabas het volgende:
[..]
Je zou kunnen emigreren.
Echter, weinig mensen geven de luxe van Nederland op. Zelfs aan zandnegers is dat niet besteed.
Ik heb dat smorgensquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:12 schreef Lemans24 het volgende:
Net nog zonder jas naar huis gefietst. 14 graden, heul nie koud!
Hier wil hij wel, maar die bewolking gunt de zon geen plekje om door te komen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:09 schreef minthy het volgende:
Volgens mij gaat het een mooie dag worden, volop zon hier
Zeur nietquote:Op zondag 16 september 2012 08:14 schreef Dven het volgende:
Slecht weekje voor de boeg![]()
[ afbeelding ]
Gister was trouwens waardeloos. 33 graden en zwaar benauwd. Niet bepaald prettig, zeker in combinatie met de kater die ik had
Nee, is gewoon zo.quote:Op zondag 16 september 2012 09:28 schreef fotostarter het volgende:
Als je smorgens buiten komt, ruikt het al naar herfst.
Of ik moet naar de psychiater, kan ook.
Bijna een volledige week bewolking en regen. Ik ben toch beter gewendquote:
Het is daar beter dan hier ja!quote:Op zondag 16 september 2012 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Bijna een volledige week bewolking en regen. Ik ben toch beter gewend
* tomaat52 wast zijn handenquote:Op maandag 17 september 2012 18:51 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond.
Zeg, ik kwam hier in de afgelopen 24 uur om te genieten van de rustquote:
Dan wieber je maar.quote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, ik kwam hier in de afgelopen 24 uur om te genieten van de rust
Yes, ik zal vanavond een poging wagen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:37 schreef INViCTuS het volgende:
Wie doet er mee...?
Weersvoorspellingstopic herfst 2012
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef Djeez het volgende:
Leuk, zo'n tweedeling de komende dagen in Nederland. Het Noorden zal ongelofelijk zwaar worden getroffen door veel, heel veel regen. En het zuiden houdt het droog...
Alles goed verders?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef Djeez het volgende:
Leuk, zo'n tweedeling de komende dagen in Nederland. Het Noorden zal ongelofelijk zwaar worden getroffen door veel, heel veel regen. En het zuiden houdt het droog...
Wat is een n dondertje?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:10 schreef marcel-o het volgende:
flink wat regen vannacht!
werd er n paar keer van wakker, zo hard.
daarnet n dondertje...
Zal de donder van hierboven miss. kunnen zijn.. (Gouda)
Wie is t?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:12 schreef marcel-o het volgende:
diepe rommel die t een en ander deed trillen
quote:Op woensdag 19 september 2012 09:42 schreef ACT-F het volgende:
Wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Ik werd rond 06:30 wakker van onweer. Denk ga maar eens kijken. Zeer merkwaardige lucht hier in Emmeloord. Zelden zo gezien.
Op de foto ontstond die ''lagere'' wolk werkelijk binnen een minuut en steeds (en groeide) enorm snel naar boven. Tevens ook rotatie!
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=1680726
Wel bangelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 09:42 schreef ACT-F het volgende:
Wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Ik werd rond 06:30 wakker van onweer. Denk ga maar eens kijken. Zeer merkwaardige lucht hier in Emmeloord. Zelden zo gezien.
Op de foto ontstond die ''lagere'' wolk werkelijk binnen een minuut en steeds (en groeide) enorm snel naar boven. Tevens ook rotatie!
WTF?!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:42 schreef ACT-F het volgende:
Wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Bizar plaatje (als ie echt is)quote:Op woensdag 19 september 2012 09:42 schreef ACT-F het volgende:
Wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Dude.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:42 schreef ACT-F het volgende:
Wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Je kon me vanochtend gewoon uitwringen, zo nat was ik. Klote regen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:34 schreef Klonk het volgende:
Heerlijke morgen tot nu toe hier in Limburg, strakblauwe luchten worden afgewisseld door dreigende wolken aan het zwerk
Meer foto's van diezelfde bui:quote:Op woensdag 19 september 2012 09:42 schreef ACT-F het volgende:
Wat is dit?![]()
[ afbeelding ]
Dit heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Meer foto's van diezelfde bui:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy fucking shit!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van zwevende heggen zou ik ook bang worden hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef Adelante het volgende:
Ik reed ter hoogte van Emmeloord bij die bui vanmorgen, moesten stapvoets rijden op de snelweg door regen, hagel en wind
Was best indrukwekkend om vanuit het lekkere zonnetje zo die hel in te rijden en je zag heg zo aankomen over de polder...
Holy shit. Dus dáár werd ik vannacht wakker van. Keiharde regen en windstoten uit het niets.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken wel Amerikaanse toestandenquote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Van zwevende heggen zou ik ook bang worden hoor.
Haha.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben je ooit in de polder geweest? Daar wil zelfs een heg niet groeienHet is geen Arnhem daar...
woeha, zie ze nu pas! wat een wolkquote:Op woensdag 19 september 2012 17:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha dat is vaagquote:Op donderdag 20 september 2012 09:52 schreef Dven het volgende:
Noooooooooooooooooo!![]()
[ afbeelding ]
Morgen
Zal waarschijnlijk betekenen dat het vanavond begint met regenen en dat waarschijnlijk tot vrijdagnacht zal blijven durenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:54 schreef Toto69 het volgende:
Wtf14 graden om vervolgens doodleuk verder te gaan met temperaturen tot bijna 30 graden, en 's nachts temperaturen die even hoog zijn als morgen.
Ik heb geen fototoestel maar voor het eerst in mijn leven heb ik gezien: een 22 graden halo, een upper tangent arc, 2 sundogs en een parhelic circle..en dat terwijl het leek alsof de zon amper scheen.quote:
De 1 zegt uitsplitsing en de andet zegt van niet....lastigquote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ex-orkaan Nadine zal voor veel regen zorgen in Engeland.
Of gaat dit om een uitsplitsing?
Sorry, liet een windje..quote:
Mag je vaker doen! Ik dacht even dat het vuurwerk was, het was echt zo'n groene bal wat je bij siervuurwerk ziet. Maar deze legde wel een hele grote afstand afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |