Zeker! Incluis vandaag al.quote:
Nou doe mij maar dit weer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een heerlijk weertje volgende weekmet zelfs kans op storm
![]()
Toch maar eens kijken of ik zo snel mogelijk de console kan kopen, alleen het geld wil nog niet echt mee zitten
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Winner Taco? Bestaan die dan nog?
Oh, dat maakt me geen zak uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De LIDL versie ervan.
Ga je mee dan? Ik kan wel een pakezel gebruikenquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de winkels nog op en![]()
Als dat mijn enige nut is nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat maakt me geen zak uit![]()
Ik heb alleen geen Lidl in de buurt
[..]
Ga je mee dan? Ik kan wel een pakezel gebruiken
En ik naar grote ijspegels in de winter.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bah verlang alweer naar onstuimig weer
Dat vind ik nou het mooie aan Nederland: dat we stralend nazomerweer hebben als dit, maar dat het ook kan stormen, ijzelen, sneeuwen en keihard kan vriezenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gisteren nog gestoken op de fiets.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:43 schreef tralalala het volgende:
De wespen hier zijn nu echt agressief.![]()
Dat ze maar snel dood mogen vriezen.
Ja!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En ik naar grote ijspegels in de winter.![]()
Maar dit is ook leuk.
Gelukkig ziet de tuin nu een stuk beter uitquote:Ik heb vandaag het ijs weg gehaald, heb dit in 3 stukken gedaan.
1 weegt ruim 23 kilo, het volgende brok 18 kilo en het laatste blok 5 kilo
Samen goed voor 46 kilo exc het losgeslagen ijs wat er nog bij komt, dit heb ik niet gewogen maar na schatting zal dit ongeveer 6 kilo zijn.
Al met al een mooi resultaat die ik niet had verwacht, maar ook mede omdat het vorst maar liefst 10 dagen aanhield
Zometeen de foto's deze moet ik nog even uploaden
edit:
Totale lengte 310cm!
is dit onstuimig genoeg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Windkracht 9 hier aankomende vrijdag?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:51 schreef aloa het volgende:
De windstoten mogen er ook zijn. 140 km op de noordzee.
[ afbeelding ]
Hopelijk ben ik dan weer ziek. Heb ik lekker veel tijd voor de pegels.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja!ook dit jaar weer een vervolg
zal 1 deze dagen de plank ertussen weg halen zodat deze niet meer in de weg zit
[ afbeelding ]
En het dikste gedeelte,
[ afbeelding ]
Totaal:
[ afbeelding ]
Hier de hele serie
Hier nog een quote:
[..]
Gelukkig ziet de tuin nu een stuk beter uit
Eens kijken wat het dit jaar gaat doen, hopelijk krijgen we weer een lange vorstperiode
Nopequote:Op zaterdag 8 september 2012 19:48 schreef aloa het volgende:
[..]
is dit onstuimig genoeg.![]()
[ afbeelding ]
100km/h? Is dat nou allesquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:51 schreef aloa het volgende:
De windstoten mogen er ook zijn. 140 km op de noordzee.
[ afbeelding ]
Nee die lijn ligt op de noordzee..quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Windkracht 9 hier aankomende vrijdag?
Ik hoop het ookquote:Op zondag 9 september 2012 00:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik dan weer ziek. Heb ik lekker veel tijd voor de pegels.
De valst echo's op de radar zijn de oorzaak hiervanquote:Op zondag 9 september 2012 03:33 schreef minthy het volgende:
Fijn, die buienalarm-app... Begint net lawaai te maken, over een half uur schijnt het hier los te gaan.
Geen vuiltje aan de lucht én ik ben klaarwakker
Nice.quote:Op zondag 9 september 2012 03:33 schreef minthy het volgende:
Fijn, die buienalarm-app... Begint net lawaai te maken, over een half uur schijnt het hier los te gaan.
Eind september nog een keer, daarna wellicht nog wat interesante orkaanresten.quote:Op zondag 9 september 2012 00:12 schreef Fredo55 het volgende:
Morgen gewoon 27 graden, misschien wel de laatste zomerdag?
quote:Op zondag 9 september 2012 03:33 schreef minthy het volgende:
no way, ik heb altijd aan het einde van de maand twee maanden vakantie en meestal pik ik dan nog een paar mooie warme dagen meequote:Op zondag 9 september 2012 00:12 schreef Fredo55 het volgende:
Morgen gewoon 27 graden, misschien wel de laatste zomerdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |