abonnement Unibet Coolblue
pi_116422356
Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!



Vorige topics
Topicreeks: Mooie haren topic

Algemeen
- Niet je haar als een bezetene droog wrijven met de handdoek. Liever wat deppen met een oud t-shirt/handdoek en het verder aan de lucht laten drogen. Mocht je toch echt een föhn nodig hebben, zet deze dan op de laagste stand en houdt het een centimeter of 15? van het haar
- Sommige mensen hebben baat bij katoensatijnen kussenslopen: het haar knoopt minder en glanst meer. Je kan je haar ook in een satijnen doekje wikkelen voor je gaat slapen.
- Probeer haarverf, föhn, straightener en stylingproducten zoveel mogelijk te vermijden.
- Zoek elastiekjes zonder een stukje metaal, dit beschadigt je haar.
- Verwen je haar af en toe eens met een masker. Zoek een masker waar jouw haar het mee eens is, maak je haar handdoekdroog en smeer er wat van het masker in. Zet je haar vast in een handdoek op je hoofd en ga een uurtje fokken. Hierna spoel je je haar uit en je kunt het dan naspoelen met koud water
- Bijpunten!!! Altijd.
- Borstels zonder bolletjes op het uiteinde zijn beter dan met. Het is even zoeken. Beter dan een borstel: een grof getande kam. Zoek er wel een van goede kwaliteit, zonder scherpe plastic randen of houten splinters.
- Haar wat tegen kleding (of bureaustoelen, oid) schuurt slijt sneller. Hoewel kroeshaar het meeste baat heeft bij 'beschermende' haarstijlen, kan het voor de rest ook weinig kwaad om regelmatig ervoor te kiezen om het haar omhoog te dragen. Maak dan direct misbruik van de situatie om een dagje zonder producten te doen en/of extra leave-in te gebruiken.
- Wasbeurt eindigen met koud water na het wassen laat het altijd wat meer glanzen.

Verzorging
Bijpunten, maskers,
Kijk in de 'handleiding voor prachtige krullen' bij valkuilen voor informatie over sulfaten, SLS, parabenen & siliconen

Krullen
Lees deze post. Dit is een handleiding geschreven door Evil-Cherry, en veel mensen met krullen krijgen hierdoor een prachtige, krullerige bos haar
Handleiding voor prachtige krullen

Dun haar
- Knip je haar in laagjes (niet aan te raden bij lang en steil haar)
- Voor wat slagvolume slapen met een natte invlecht
- Geen zware conditioners, dat trekt het volume uit je haar
- Helaas, iets korter haar is beter dan lang haar als je dun haar hebt

Glad haar
geen conditioner

Droog haar
Hoe weet je of je haar droog is? Droog haar heeft een laag vet- en vochtgehalte. Droog haar wordt dus niet snel vet en is niet zo flexibel. Hierdoor breekt het snel af. Verder is droog haar vaak futloos, raakt het snel in de klit, is het vaak statisch en zit het vol met gespleten haarpunten.

- Vochtinbrengende/milde shampoo
- Maskers
- Niet met los haar slapen
- Niet föhen
- Niet verven
- Knippen

Als je haar weer beter is kun je met beleid wel weer iets doen zoals verven, maar liever niet.

Maar probeer eerst uit te zoeken wat de oorzaak is van jouw droge haar. Verf en permanent bijvoorbeeld kunnen resulteren in droog haar.

Vet haar
Vet haar is meestal een gevolg van een slecht voedingspatroon, stress, agressieve haarproducten of een verstoord hormonaal evenwicht. Hierdoor worden talgklieren geactiveerd, wat een vette hoofdhuid tot gevolg heeft. Als je vet haar hebt, heb je meestal ook droge haarpunten

- Milde shampoo/neutrale pH-waarde
- Conditioners even links laten liggen of alleen in de punten
- Masseer tijdens het wassen de hoofdhuid zachtjes
- Blijf met je tengels uit je haar
- Kammen en borstelen stimuleert de talgklieren waardoor ze meer talg aanmaken

Producten zonder sliconen en SLS (aanvullingen zijn welkom)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_116422919
Ik zag één oudere vrouw in de supermarkt en ze had echt een lila gloed door haar lichtgrijze haar en ik vond het echt superstoer! :D
My salvation lies in your love..
  woensdag 5 september 2012 @ 16:16:06 #3
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_116424499
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:39 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zag één oudere vrouw in de supermarkt en ze had echt een lila gloed door haar lichtgrijze haar en ik vond het echt superstoer! :D
Mijn tante heeft dat ook, maar bij haar komt het door overmatig gebruik van zilvershampoo :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_116424631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:16 schreef Muck het volgende:

[..]

Mijn tante heeft dat ook, maar bij haar komt het door overmatig gebruik van zilvershampoo :')
Haha, ja dat dacht ik eerst ook, maar het was wel héél erg aanwezig..

Ik gebruikte ook eens teveel zilvershampoo. Was bij de kapper en die vroeg ernaar, blijkbaar werd m´n haar helemaal grijs :')
My salvation lies in your love..
pi_116429586
Hier zijn al allerlei kleuren voorbij gekomen :P Paars, knalroze, roodroze, blauw/groen :D

Maar nu moet ik een echte baan gaan zoeken dus nu geen gekke kleurtjes meer ;(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_116435073
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na een jaar of drie vier braaf shampoos zonder siliconen etc., weer terug ben gegaan naar mijn oude vertrouwde Elvive (gele fles).
Ik kwam nl. oude vakantiefoto's tegen waar ik prachtig lang zeemeerminnenhaar had, terwijl ik het toen veel vaker (en lichter) kleurde. Op een foto van diezelfde vakantie stond de douche er half op en zo ontdekte ik welke shampoo ik toen gebruikte ;)
pi_116435145
De Garnier Triple Nutrition uit de OP is niet meer siliconenvrij :N
pi_116435784
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, een slechte voor en een aardige na:
[ afbeelding ]
Voor, van achter...

[ afbeelding ]
Na :D

En omdat ik nog amper haar over heb om überhaupt een staartje in te doen, én omdat ik als arme, nieuwbakken student geld nodig heb, verkoop ik mijn flexi8's. Roept u maar!
[ afbeelding ]
De bovenste 4 zijn maat L en de onderste is een M. Ik heb ook nog ergens een paars/houten/rood gouden, maar ik weer niet waar ergens is....
7 euro de stuk, als dat redelijk klinkt?
Wauw dat staat je echt geweldig!
En mensen die twijfelen over de Flexi's, die zijn het zeer zeker waard!
Ik gebruik ze ook erg vaak en je voelt ze haast niet zitten.
En inderdaad, ze blijven mooi en in hun vorm.
:-)
pi_116436492
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef LieLie het volgende:
De Garnier Triple Nutrition uit de OP is niet meer siliconenvrij :N
Als TS dat kan aanpassen doe dan ook meteen deze link erbij, een artikel over siliconen, werking, feiten, fabels etc.

http://forums.longhaircom(...)article&articleid=13
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 5 september 2012 @ 22:42:29 #10
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116441053
Aan hoe grof moet ik denken bij "grof getande kam"
Ik gebruik nu de borstel van mijn vriend omdat die van mij vermist is geraakt met de verhuizing, maar dat is een rotding :P
pi_116451593
Heeft iemand ervaring met Balmain hairextensions? Ik zit erover te dubben om dit te doen, het kost niet veel en is heel subtiel, gewoon een paar strengetjes om wat extra volume creeren.. Heb van mezelf dun haar en het kost mij s'ochtends wel veel tijd om een kapsel te kweken.. Wil het mezelf dus wat makkerlijker maken :s)
pi_116499413
Ik heb besloten dat ik CO wassen toch een kans ga geven, in de hoop eindelijk van die schilfers en jeuk op mijn hoofdhuid af te komen.

Nu kan ik me herinneren dat Kruidvat conditioners bekend stonden als Siliconen-vrij, maar ik zie ze niet meer in de OP staan.
Ik heb zelf naar de ingrediënten gekeken en zie niet direct iets wat ik herken als silicoon, maar het kan heel goed dat ik iets mis (iets met bomen en bos).
Ik heb nu maar gewoon een paar flessen meegenomen, ze zijn toch in de aanbieding en anders kan ik ze nog wel voor de hond gebruiken :P.
Willen jullie even meekijken naar de ingrediënten, of er nou wel of niet siliconen in zitten?

Kruidvat cremespoeling glans:


Kruidvat cremespoeling normaal:


Kruidvat cremevoeding mild


Euro-profit hair conditioner (dat is het hele goedkope merk van Kruidvat)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_116504709
Parafine is ook niet wateroplosbaar!! Dus zeker ook niet geschikt!
pi_116504807
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Parafine is ook niet wateroplosbaar!! Dus zeker ook niet geschikt!
Kijk dat wist ik niet, dank je wel!
Dus die worden het niet. Maar in de Cremevoeding mild zit dat niet toch?
Dat is officieel een leave-in, maar van internet begreep ik dat hij ook goed als gewone conditioner gebruikt kan worden.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 11:02:25 #15
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_116595139
Die flexi 8 die ik heb overgenomen zit veel beter dan mijn kleinere varianten, toch gek hoe ik me kon vergissen in maat terwijl ik helemaal geen overdreven dik haar heb. 8-)
En ik kreeg een compliment op mijn werk over mijn 'ontzettend mooie haarclip' :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_116600000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Mijn haar was met henna wel redelijk donker geworden, maar alsnog wel met zo'n typische kopertint ja.. een goudglans erover. Nu gebruik ik verf van Special Effects (blood red) erover heen om het echt een rode glans te geven.

Dat werd zo:

[ afbeelding ]
*;
:Y Mooie kleur, precies wat ik wil (en bijna heb). Dus als ik het goed begrijp, kan het helemaal geen kwaad om eerst rode henna te doen in je haar, en vervolgens rode verf??? De kapper zei dat mijn haar dan echt kapot gaat en snot wordt. de combinatie henna en verf zou echt niet kunnen vertelden ze... :{
pi_116600074
Ik gebruik het ook door elkaar. Ene keer henna, dan weer een verfje. Niks mis mee. Voor mijn haar in elk geval.
pi_116600263
:) mooi! want henna maakt mijn haar niet het rood zoals ik het wil... maar als ik dan verf eroverheen zou kunnen gooien zou dat ideaal zijn! ben nl heel blij met rood haar, maar om dan om de 3 weken te verven is wel erg schadelijk... mijn haar is al droog genoeg. heb thuis de natuurlijke henna uit het midden-oosten. Nog meer mensen die goede ervaringen hebben met de combinatie (rode) henna en (rode) verf?
pi_116602149
Pas de conditioner van de Dove Nourishing Oil Care-lijn (de dagelijkse intensieve conditioner) ontdekt.
Dat is verwennerij, zeg! In combinatie met m'n anti-pluis creme, is die dikke bos golven nu eindelijk écht pluisvrij! :)

"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 10 september 2012 @ 15:10:32 #20
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116602283
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:56 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

:Y Mooie kleur, precies wat ik wil (en bijna heb). Dus als ik het goed begrijp, kan het helemaal geen kwaad om eerst rode henna te doen in je haar, en vervolgens rode verf??? De kapper zei dat mijn haar dan echt kapot gaat en snot wordt. de combinatie henna en verf zou echt niet kunnen vertelden ze... :{
Is afhankelijk van het soort verf en het soort henna wat je gebruikt.
Special Effects is een veggie dye, zonder chemicaliën.
pi_116602323
De rode verf die ik erbij gebruik is sowieso ook niet schadelijk voor je haar :) werkt anders dan de verf die je in die pakjes bij de drogist haalt, Special Effects gooit alleen een kleurlaagje over het haar heen, terwijl die anderen echt inwerken op je haar. Geloof dat er zelfs wat in zit dat je haar verzorgt, je kan het ook zo lang laten zitten als je wil. Fijne combi :)
en toen werd zoiets net gepost door GimmeGore :P

Ik snap trouwens wel waarom kappers dat roepen, je moet wel heel zeker weten dat er niks bij de henna in zat, en een kapper weet natuurlijk nooit zeker wat iemand gebruikt heeft. In de instructies van haarverf wordt er ook altijd voor gewaarschuwd. Wel jammer dat henna zo een 'slechte' naam krijgt ;)

Het is wel heel permanent trouwens, ook met ontkleurder etc krijg je de henna er niet meer uit :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 13 september 2012 @ 11:36:49 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116735109
Is een olijfoliemasker verstandig op geblondeerd haar, of wordt dat groen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_116789080
quote:
5s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Is een olijfoliemasker verstandig op geblondeerd haar, of wordt dat groen?
Nooit gemerkt dat mijn haar groen wordt, en ik doe best vaak olijfolie erin. :)
  maandag 17 september 2012 @ 17:31:08 #24
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_116897228
hallo kan ik hier ook dingen vragen over mannen haar en gel, of is dit een vrouwen topic.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_116897485
Natuurlijk kan dat, graag zelfs :).
  maandag 17 september 2012 @ 17:42:18 #26
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_116897659
Ik hou niet van gel die keihard is en het benauwd op mijn hoofd aan laat voelen. Ik ben meer van de wax, zodat je je hand door het haar haalt en het weer in vorm brengt wanneer dat nodig is.
Maar ik heb nog niet echt de ideale gel gevonden. In deze video op 2:50 zie je die jongen met zijn haar bezig.


Zo wil ik het dus ook, gewoon hand er door en elke keer de vorm aan kunnen passen. Wat voor gel is het beste voor dit?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 18 september 2012 @ 19:18:26 #27
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_116946740
Ik heb krullen
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
  woensdag 19 september 2012 @ 00:25:22 #28
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116965602
Heeft iemand trouwens een goeie tip voor een veggie dye om over henna te gebruiken om het oranje wat minder te maken.
Ik twijfel zelf tussen Devilish en Candy Apple Red van Special Effects, maar ik weet het niet zo zeker.
Ik weet alleen zeker dat ik wat meer rood en minder oranje wil.

http://www.beeunique.co.u(...)_info&products_id=13
Devilish

http://www.beeunique.co.u(...)_info&products_id=10
Candy apple red
  woensdag 19 september 2012 @ 00:29:53 #29
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116965707
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:42 schreef GoodGawd het volgende:
Ik hou niet van gel die keihard is en het benauwd op mijn hoofd aan laat voelen. Ik ben meer van de wax, zodat je je hand door het haar haalt en het weer in vorm brengt wanneer dat nodig is.
Maar ik heb nog niet echt de ideale gel gevonden. In deze video op 2:50 zie je die jongen met zijn haar bezig.


Zo wil ik het dus ook, gewoon hand er door en elke keer de vorm aan kunnen passen. Wat voor gel is het beste voor dit?
Denk dat je hiervoor sowieso geen gel moet gebruiken. Gel maakt je haar vaak ook zwaarder.
Wat wel? Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik weet niet of je naar een vaste kapper gaat, maar zo ja, kan je wel je kapper om advies vragen en een monstertje vragen als ze je iets aanraden. Ok, kappersspul is meestal een stuk duurder, maar ik vond het zeker het geld wel waard (toen ik nog heel kort haar had 13 jaar geleden) ook omdat het niet zo dodelijk voor mijn haar was als de standaard drogisterij producten
  woensdag 19 september 2012 @ 02:21:41 #30
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_116967403
Ik ben mijn hele leven nog nooit bij een kapper geweest, mijn moeder knipt mijn haar altijd ^^ Een vriend van me raadde wat aan dat ie een keer bij een kapper had gekocht kzal morgen even kijken of dat in een Etos te vinden is bijv. Zoniet dan bestel ik het om te proberen.

Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_116973122
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 00:25 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft iemand trouwens een goeie tip voor een veggie dye om over henna te gebruiken om het oranje wat minder te maken.
Ik twijfel zelf tussen Devilish en Candy Apple Red van Special Effects, maar ik weet het niet zo zeker.
Ik weet alleen zeker dat ik wat meer rood en minder oranje wil.

http://www.beeunique.co.u(...)_info&products_id=13
Devilish

http://www.beeunique.co.u(...)_info&products_id=10
Candy apple red
Mijn post in het vorige topic gemist, of wilde je meer ervaringen ;) Ik gebruik dus Blood Red, bevalt me prima. Denk niet dat er veel anderen zijn die zulke combi's gebruiken, op fok iig. Kwam er op van die haarfora wel een aantal tegen!

Ik gebruik het nu trouwens wel verdund, onverdund smeert het voor geen meter uit en gebruik ik teveel in 1 keer.. maar onverdund geeft wel een sterker resultaat natuurlijk. En wast minder snel uit..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 19 september 2012 @ 12:11:14 #32
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116974786
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:24 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Mijn post in het vorige topic gemist, of wilde je meer ervaringen ;) Ik gebruik dus Blood Red, bevalt me prima. Denk niet dat er veel anderen zijn die zulke combi's gebruiken, op fok iig. Kwam er op van die haarfora wel een aantal tegen!

Ik gebruik het nu trouwens wel verdund, onverdund smeert het voor geen meter uit en gebruik ik teveel in 1 keer.. maar onverdund geeft wel een sterker resultaat natuurlijk. En wast minder snel uit..
Gemist (eigenlijk ben ik dement aan het worden en was ik vergeten dat ik het al eens gevraagd had :') )
Dank je!
pi_116974916
Ik zit er trouwens over te denken om over te stappen op directions. Volgens mij smeerde die beter uit en is ie goedkoper. Alleen is special effects over het algemeen wel beter..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 19 september 2012 @ 12:29:39 #34
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116975347
Het is bij mij echt om de oranje ondertoon van de henna te dimmen. Ik heb geen zin om elke 3 weken een hele middag met van die dinopoep rond te lopen, maar als ik langer wacht komt wordt mijn haar meer een donkere oranje en dat vind ik lelijk :')
pi_116976044
Ja om het roder te krijgen ipv oranje werkt zoiets wel. Moet er wel bij zeggen dat mijn haar ondertussen al wel vrij donker is, weet dus niet zeker wat voor effect zoiets geeft op wat lichter haar :o. Sommige rode kleuren hebben wel een roze ondertoon, dus dat is misschien wel iets om mee op te passen dan. Bij mij zie je dat toch niet, maar op een lichtere onderkleur misschien wel. Ik heb wel bewust gekozen voor een kleur met iets rozigs er in, omdat de anderen juist een oranje ondertoon hebben.

Ik ga nu Poppy Red van directions bestellen, eens kijken hoe dat werkt. 2 potjes met in totaal 175 ml voor minder dan 1 potje special effects (ongeveer 120 ml) :Y

Nadeel is wel dat je dit er ook langere tijd in moet laten zitten voor het beste resultaat. Heb mijn haar nu maar in stappen bijgewerkt :') eerst henna als basis op de uitgroei (moest 2x ...) paar uur laten zitten, weekend er na special effects er over heen ('s nachts laten zitten) en toen nog een keer henna in de hoop dat de special effects dan beter blijft zitten (ook weer een paar uur). Wat een gedoe :D maar dat doe ik maar 1x in de paar maanden, anders doe ik de henna alleen op de uitgroei 1 keertje en alles 1x met de rode verf :) (elke maand of zo)

Oh ja die rode verf pakt ook minder goed op de uitgroei bij mij :( hoe beschadigder het haar, hoe beter het pakt over het algemeen... dus juist op de uitgroei het slechtst dan.

Vanavond een foto van me gemaakt ;) zo is het nu binnen met flits:


Erg donker dus ondertussen ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door VixenFromHell op 19-09-2012 22:41:30 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_117017740
Ik denk erover om een digital perm te nemen hier in Thailand O+ iemand ervaring mee?
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 11:49:57 #37
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_117018144
Dit ? :D



Overigens is het effect wel tof, ik wil al heel lang een soort permanent wat alleen een grove slag geeft, meer volume. Dit is wel mooi O+

[ Bericht 27% gewijzigd door Skaai op 20-09-2012 11:56:59 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_117018283
Ik heb er even op gegoogled, want ik had er nooit van gehoord, maar het klinkt wel heel tof. Ik zou op die manier ook wel wat slag en volume in mijn intens steile haar willen O+

Oh laat maar :')

quote:
A digital perm, on the other hand, can work well with coarse hair, but not well with fine and straight hair.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_117020680
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef Skaai het volgende:
Dit ? :D

[ afbeelding ]

Overigens is het effect wel tof, ik wil al heel lang een soort permanent wat alleen een grove slag geeft, meer volume. Dit is wel mooi O+
Hahaha jup! Heel veel van mijn Thaise klasgenootjes hebben het en het staat zoooo mooi O+

Maar alors, staat inderdaad wel vaak bij dat het niet geschikt is voor fijn steil haar, maar voor zover ik weet hebben die Aziatische meisjes dat meestal ook..
pi_117022088
Klinkt tof maar de techniek is praktisch hetzelfde als een normale permanent en dat is überslecht voor je haar toch?
pi_117022375
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef Skaai het volgende:
Dit ? :D

[ afbeelding ]

Overigens is het effect wel tof, ik wil al heel lang een soort permanent wat alleen een grove slag geeft, meer volume. Dit is wel mooi O+
WUT? :')
pi_117023295
quote:
11s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:10 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hahaha jup! Heel veel van mijn Thaise klasgenootjes hebben het en het staat zoooo mooi O+

Maar alors, staat inderdaad wel vaak bij dat het niet geschikt is voor fijn steil haar, maar voor zover ik weet hebben die Aziatische meisjes dat meestal ook..
Ik dacht dat Aziatisch haar idd steil maar meestal wel redelijk dik is, itt tot mijn dunne, fijne blonde haar.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 20 september 2012 @ 14:24:26 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_117023490
Chinees haar is vaak echt dik, net paardenhaar man. Andere Aziatische landen weet ik niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_117023590
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
Chinees haar is vaak echt dik, net paardenhaar man. Andere Aziatische landen weet ik niet.
De Koreaanse en Filipijnse meisjes die ik ken hebben ook van dat dikke haar, dus ik neem aan dat dat ook in Thailand wel gebruikelijk is.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_117031934
Ik weet het niet, ik heb nooit aan hun haar gevoeld.
  zondag 23 september 2012 @ 16:46:43 #46
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_117155824
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even in een spoiler, de foto is nogal groot...heb allerlei kleuren gehad, maar ben nu terug naar mijn eigen haarkleur O+
Het komt nu een redelijk stuk over mijn schouders, is alleen op de foto niet zo goed te zien
Believe you can, and you will.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:04:21 #47
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_117322485
Ik heb een vraag. :)

Ben namelijk nog steeds op zoek naar een middeltje om mijn krullen te temmen. Heeft iemand ervaring met Murray's?
Het lijkt op Vaseline, maar dan voor je haar?
pi_117383905
Waar moet je op letten als je haar gaat verven? Welke merken zijn het beste? Ik wil wel iets gebruiken wat zo min mogelijk haar beschadigd :Y
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:00:04 #49
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117384071
Bij een goeie kapper laten doen dan, niet zelf gaan klooien.
Aangezien jouw haar zo aangetast is door de meds is het misschien zelfs handig om bij een groot ziekenhuis bij de ziekenhuiskapper te vragen wat handig is? Daar hebben ze alle ervaring met zwakker haar door behandelingen met medicatie e.d.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117384316
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij een goeie kapper laten doen dan, niet zelf gaan klooien.
Aangezien jouw haar zo aangetast is door de meds is het misschien zelfs handig om bij een groot ziekenhuis bij de ziekenhuiskapper te vragen wat handig is? Daar hebben ze alle ervaring met zwakker haar door behandelingen met medicatie e.d.
Ik heb geen zwakker haar, mijn haar is juist super sterk en dik :) Mijn haar is 1 keer geverfd en dat ging prima, alleen heb ik zoveel haar dat 1 pak verf niet genoeg is, dus volgende keer 2 halen. Ik had toen L'oreal gebruikt omdat ik niet echt tijd had om veel winkels af te zoeken, maar ik gebruik liever helemaal geen l'oreal producten. Nu heb ik wel ff de tijd om uit te zoeken dus vandaar de vraag :Y

edit: kwam misschien wat bot over, ik vind het wel lief dat je er aan denkt dat ik meds slik, maar t gaat nu okay :*

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2012 12:11:58 ]
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:19:29 #51
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_117384594
Ow, ik dacht echt dat je het daar een keer over gehad had, heb het verkeerd gelezen dan denk ik.
In dat geval is (indien je een donkerdere tint wilt) de Guhl verf uit de drogisterij erg prettig vind ik. Zacht en mooie kleuren :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_117395586
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, ik dacht echt dat je het daar een keer over gehad had, heb het verkeerd gelezen dan denk ik.
In dat geval is (indien je een donkerdere tint wilt) de Guhl verf uit de drogisterij erg prettig vind ik. Zacht en mooie kleuren :)
ik had tijd terug met zware meds idd hele doffe plekken, die meds heb k aan de kant gegooid :Y

ik vraag mij alleen nu af welke merken het beste zijn om te gebruiken en zo min mogelijk je haar beschadigen :)
pi_117523010
Weet niet of er hier nog mensen zijn die iets weten van de CO-methode, maar ik zit met nog een vraag.
Kan je iets van vet of olie in je haar gebruiken? Ik vraag het me af omdat het niet in water oplost, maar ik weet niet of de conditioner er nog iets mee doet.

Ik heb nu een conditioner met olie erin die wel siliconen-vrij is. Ik vraag me dus af of ik die wel moet gebruiken.

Methode bevalt verder prima trouwens. Ik heb nu voor het eerst van iemand te horen gekregen dat m'n haar daadwerkelijk langer aan het worden is O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:35:01 #54
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_117523125
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet niet of er hier nog mensen zijn die iets weten van de CO-methode, maar ik zit met nog een vraag.
Kan je iets van vet of olie in je haar gebruiken? Ik vraag het me af omdat het niet in water oplost, maar ik weet niet of de conditioner er nog iets mee doet.

Ik heb nu een conditioner met olie erin die wel siliconen-vrij is. Ik vraag me dus af of ik die wel moet gebruiken.

Methode bevalt verder prima trouwens. Ik heb nu voor het eerst van iemand te horen gekregen dat m'n haar daadwerkelijk langer aan het worden is O+
Kan wel, maar dan moet je af en toe een azijnspoeling doen om build-up weg te krijgen. Ik geloof dat ze daar meestal appelazijn voor gebruiken. Af en toe shampoo gebruiken heeft hetzelfde effect.

Conditioner krijgt wel veel weg namelijk, maar niet alles. Kan wat doffig worden: azijn lost het op. :Y Tenminste, dat is het idee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_117535552
Ok, gaan we er eens een azijnspoeling doorheen gooien :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 10:13:40 #56
365231 Fera
Fire & Blood
pi_117537900
Ik heb mn haar donker chocolade bruib geverfd, erg mooi. Alleen was ik vaseline vergeten en heb ik wat vlekjes op mn slaap. Zeep en reinigingsmelk werken niet. Scrub en evt. nagellakremover ga ik nog proberen..

Iemand nog tips?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:24:17 #57
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_117539878
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:13 schreef Fera het volgende:
Ik heb mn haar donker chocolade bruib geverfd, erg mooi. Alleen was ik vaseline vergeten en heb ik wat vlekjes op mn slaap. Zeep en reinigingsmelk werken niet. Scrub en evt. nagellakremover ga ik nog proberen..

Iemand nog tips?
Je hebt bij de kruidvat speciale doekjes te koop om haarverf vlekken uit je huid te krijgen, wat eigenlijk meer bedoeld is voor je handen. Maar ik kreeg de vlekken in mijn nek/bij mijn slaap ermee weg. :) Ze hangen bij de haarverf, die zakjes met doekjes.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:22:07 #58
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_117543674
Weet iemand hoe lang je Special FX moet laten intrekken? Ik zie nl 2 hele verschillende dingen, de ene site zegt dat 15-30 minuten lang genoeg is, de andere site heeft het over over nacht of 's ochtends insmeren 's avonds weer uitspoelen
pi_117544223
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand hoe lang je Special FX moet laten intrekken? Ik zie nl 2 hele verschillende dingen, de ene site zegt dat 15-30 minuten lang genoeg is, de andere site heeft het over over nacht of 's ochtends insmeren 's avonds weer uitspoelen
Ik meen dat het daar zo mee was dat hoe langer het blijft zitten, hoe intenser het resultaat. En dat dat kan omdat er verder geen schadelijke dingen inzitten. Maar ik heb het zelf nooit gebruikt, dus geen ervaringen helaas.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:16:00 #60
365231 Fera
Fire & Blood
pi_117545739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:24 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Je hebt bij de kruidvat speciale doekjes te koop om haarverf vlekken uit je huid te krijgen, wat eigenlijk meer bedoeld is voor je handen. Maar ik kreeg de vlekken in mijn nek/bij mijn slaap ermee weg. :) Ze hangen bij de haarverf, die zakjes met doekjes.
Net te laat gezien, was net nog bij t Kruidvat. :') Ik ga morgen wel terug als t er nog niet uit is. Bedankt voor de tip. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_117551096
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik meen dat het daar zo mee was dat hoe langer het blijft zitten, hoe intenser het resultaat. En dat dat kan omdat er verder geen schadelijke dingen inzitten. Maar ik heb het zelf nooit gebruikt, dus geen ervaringen helaas.
Dat idd! Als je het er zo lang in laat zitten als op de fles staat, is het er ook erg snel weer uit. Ik laat het altijd minimaal 3 uur zitten :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_117638385

Weet iemand welke kleur haarverf die dude in het midden heeft/er heel dicht in de buurt komt? :)
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 09:51:17 #63
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_117764429
dat zijn meerdere kleuren ;)

Ik ga zo de special fx proberen, maar ik heb alleen henna gebruikt tot nu toe. Maar dit zou volgens mij juist makkelijker moeten zijn omdat het geen dikke smurrie is.
Maar toch, iemand nog tips?
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:40:44 #64
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_117786643
Mijn haar was alweer aardig gegroeid, vanmiddag naar de kapper geweest. Stukje eraf, een lokje geknipt en highlights O+

1e foto is de before foto :P

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_117789554
Mooi die highlights!!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:27:44 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_117822719
Ik wilde ombre, daarna dacht ik why the hell doe ik het niet even roze ook :')

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 03:41:55 #67
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117842001
Hallo dames,

Een topic over haar, wat dolletjes.
Zelf heb ik lang haar (man) en ik denk dat ik dit wel prima verzorg. Shampoo en conditioner gewoon, maskers en dergelijken hoef ik niet aan te beginnen dat gaat mij net wat te ver. :P

Heeft het eigenlijk nut om baarden te wassen met shampoo en conditioner? (gewoon uit interesse, bij mij is het nog niet zo ver helaas.)

Hier een plaatje van mijn haar op de scanner, ik vond het wel een mooi resultaat.

http://img207.imageshack.us/img207/5793/tentakelhaar.jpg (copy/paste deze link)

*Edit, blijkbaar wat probleempjes met het uploaden van het plaatje, wellicht te groot?

http://imageshack.us/scaled/landing/35/tentakelhaarkort.jpg (copy/paste deze link)
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_117845464
Imgshack vindt FOK! niet zo lief, dus het gaat prima met je uploaden, wij moeten alleen je url kopiëren. Volgende keer imgur gebruiken en dan lukt het wel gewoon :Y

En tuurlijk heeft het nut om je baard te wassen, zeker als je rookt lijkt me. En als je eet komen er kruimels in. Blabla. Conditioner zou ik niet weten, ik heb nooit zo veel interesse gehad in baarden.

http://www.ehow.com/how_2104708_wash-beard.html
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:59:16 #69
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_117852155
Handig om te weten voor de toekomst, het schiet alleen nog niet heel erg op maar ik heb de tijd. :P

*edit

Imgur maar proberen.



[ Bericht 13% gewijzigd door EnemyRock op 11-10-2012 14:08:06 ]
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 oktober 2012 @ 17:12:10 #70
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_118132836
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde ombre, daarna dacht ik why the hell doe ik het niet even roze ook :')

[ afbeelding ]
Cute! Heb het ook een tijd overwogen zo te doen maar ik heb net enigszins mijn haar weer op orde :').

Zit te denken deze shampoo een keer te kopen.

Zit sowieso geen SLS/SLES in maar kijk ik misschien over andere foute ingrediënten heen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 oktober 2012 @ 17:34:56 #71
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_118133825
Oh en wat vinden jullie van deze tips van Haaradvies.info (?) dat je je haar het beste nìet kunt luchtdrogen?

quote:
Föhnen
Sommige mensen laten het haar “luchtdrogen”, maar deze schijnbaar natuurlijke aanpak is niet optimaal voor het haar. Na het vocht grondig te hebben geabsorbeerd met een handdoek, een leave-in conditioner over het haar verdelen. Begin te föhnen bij de haargrens in de nek richting de punten en werk als laatste naar het voorhoofd toe, zodat het bovenste deel van het haar niet alle vocht absorbeert. Dit geeft het bovenste deel volume. Als de hoofdhuid helemaal droog is en het haar 80% droog, breng je haar dan in het gewenste model.
Houdt de föhn op zo'n 20 cm afstand van je hoofd en gebruik nooit de hoogste stand. Sluit altijd af met de koude stand, hierdoor sluiten de schubben zich.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_118135018
Daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk? Ik dacht dat het standaardadvies is dat te vaak föhnen juist slecht voor je haar is.

Sowieso werkt de manier van föhnen die ze aanraden niet voor krullend haar denk ik.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_118135402
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef Mry het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk? Ik dacht dat het standaardadvies is dat te vaak föhnen juist slecht voor je haar is.

Sowieso werkt de manier van föhnen die ze aanraden niet voor krullend haar denk ik.
Neuh, dan wordt het een enorme pluisbende. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_118135514
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en wat vinden jullie van deze tips van Haaradvies.info (?) dat je je haar het beste nìet kunt luchtdrogen?

[..]

Ik begin hier niet aan. Mijn haar is er zonder fohnen duidelijk beter aan toe!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 oktober 2012 @ 18:18:51 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_118135599
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef Mry het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk? Ik dacht dat het standaardadvies is dat te vaak föhnen juist slecht voor je haar is.

Sowieso werkt de manier van föhnen die ze aanraden niet voor krullend haar denk ik.
Ja, dat dacht ik dus ook. Daarom informeer ik toch maar even, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_118135918
Fohnen is sowieso niet heel goed toch?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_118141004
@Skaai en Harajuku: mooi zo :D ziet er leuk uit!

@EnemyRock: eh... Geen idee. Ben niet zo thuis in de verzorging van baarden :P als je hoofdhaar verder gezond is en je er weinig mee doet zijn maskers ook niet nodig ;)

--
Föhnen is inderdaad niet goed voor je haar. Als je het dan toch per se wilt fohnen, kun je het beste de koudste stand gebruiken. Het haar niet compleet droog föhnen helpt om pluizen bij krullend haar te verminderen. Een diffuser is erg handig bij krullend haar.

Wat ze zeggen over het sluiten van de schubben kun je ook voor elkaar krijgen door, voor je stopt met douchen, je haar even met koud water te spoelen. Dat sluiten de schubben ook en dat zou moeten helpen tegen pluizig haar.

Sowieso is het voor mensen met krullend haar geen aanrader de methode van Haaradvies te gebruiken. Door de handdoek trek je de krullen uit elkaar en wordt het geheel pluizig en door het op die manier te fohnen wordt het geheel NOG pluiziger :P
pi_118245181
Ik heb een vraag, ik wil graag een haarproduct gaan gebruiken om mijn haar te beschermen tegen het föhnen. Ik heb lang en vooral dik haar, daarom kom ik er niet onderuit om het af en toe te föhnen, in de winter duurt het soms uren voordat het uit zichzelf droog is. Kunnen jullie mij een product aanraden dat niet al te duur is?
pi_118247663
Ik zou in ieder geval voor een haarolie gaan. Hoewel dat van een beetje merk al gauw duur wordt is het wel de moeite waard. Je hoeft niet zo veel te gebruiken.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:00:35 #80
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_118249793
Met welk stylingsproduct krijg ik dik krullend haar soepeler? Als het nog een beetje nat is zit het goed maar 2 uur later word het altijd weer zo een dikke onflexibele bos en krijgt het vooral aan de achterkant absurd veel volume...
pi_118251044
Ik denk dat een goede haarolie ook voor jou wel zou werken.
pi_118251899
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:53 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik zou in ieder geval voor een haarolie gaan. Hoewel dat van een beetje merk al gauw duur wordt is het wel de moeite waard. Je hoeft niet zo veel te gebruiken.
Thanks, kan je ook nog een merk aanraden?
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:57:04 #83
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_118251977
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:33 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik denk dat een goede haarolie ook voor jou wel zou werken.
Valt dat een beetje te stylen dan?
pi_118252503
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef Schaatsfan89 het volgende:

[..]

Thanks, kan je ook nog een merk aanraden?
Mijn mama gebruikt Loreal paris Elvive Extraordinairy oil, is wel lekker spul en handig te sprayen enzo. Ik heb het ook een keer uitgeprobeerd en mn haar werd er heel lekker zacht en stevig van. Maar eigenlijk heb ik het niet nodig met mijn "fijne" haar.

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:57 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Valt dat een beetje te stylen dan?
Niet echt, het wordt er gewoon soepeler, glanzender, zachter, steviger van. Het voedt goed ;)
pi_118252871
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Mijn mama gebruikt Loreal paris Elvive Extraordinairy oil, is wel lekker spul en handig te sprayen enzo. Ik heb het ook een keer uitgeprobeerd en mn haar werd er heel lekker zacht en stevig van. Maar eigenlijk heb ik het niet nodig met mijn "fijne" haar.

[..]

Niet echt, het wordt er gewoon soepeler, glanzender, zachter, steviger van. Het voedt goed ;)
Bedankt, ik heb ook altijd Loreal Elvive als shampoo dus dat moet helemaal goed komen!
pi_118258443
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Met welk stylingsproduct krijg ik dik krullend haar soepeler? Als het nog een beetje nat is zit het goed maar 2 uur later word het altijd weer zo een dikke onflexibele bos en krijgt het vooral aan de achterkant absurd veel volume...
precies hetzelfde hier. Misschien ook maar aan de haarolie gaan dan..
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_118262764
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

precies hetzelfde hier. Misschien ook maar aan de haarolie gaan dan..
Ik ben hier super blij mee. Ik gebruik alleen de olie zelf!

http://m.moroccanoil.com/hair.php
pi_119062910
Ik heb even een vraagje, al is het hier doodstil. :{

Ik twijfel tussen de Biosilk stijltang en de CHI stijltang. Ze zijn beiden verkrijgbaar op Douglas.nl

De Biosilk is 69.00 euro en de CHI 99.00 euro.

Heeft iemand hier ervaringen mee en of advies, welke nou beter is?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_119068921
Ik ben sinds een week aan de no poo *O* Maar moet het nog steeds om de dag wassen met bicarbonaat en appelazijn.. gaat dat nog minder worden? En ik gebruik op dag 2 een spuitje droogshampoo, omdat het toch niet zo goed ontvet als shampoo (das het hele idee natuurlijk ook maargoed). Mis shampoo wel ;( Iemand enig idee wanneer dat beter moet gaan worden?
pi_119069055
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb even een vraagje, al is het hier doodstil. :{

Ik twijfel tussen de Biosilk stijltang en de CHI stijltang. Ze zijn beiden verkrijgbaar op Douglas.nl

De Biosilk is 69.00 euro en de CHI 99.00 euro.

Heeft iemand hier ervaringen mee en of advies, welke nou beter is?
ik heb zelf een chi en ben daar echt super blij mee!
pi_119094444
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben sinds een week aan de no poo *O* Maar moet het nog steeds om de dag wassen met bicarbonaat en appelazijn.. gaat dat nog minder worden? En ik gebruik op dag 2 een spuitje droogshampoo, omdat het toch niet zo goed ontvet als shampoo (das het hele idee natuurlijk ook maargoed). Mis shampoo wel ;( Iemand enig idee wanneer dat beter moet gaan worden?
Voor een paar weken alleen water gebruiken helpt.
pi_119096075
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef Deliah het volgende:

[..]

Voor een paar weken alleen water gebruiken helpt.
Euh nee dat red ik dus écht niet.
pi_119096510
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben sinds een week aan de no poo *O* Maar moet het nog steeds om de dag wassen met bicarbonaat en appelazijn.. gaat dat nog minder worden? En ik gebruik op dag 2 een spuitje droogshampoo, omdat het toch niet zo goed ontvet als shampoo (das het hele idee natuurlijk ook maargoed). Mis shampoo wel ;( Iemand enig idee wanneer dat beter moet gaan worden?
Het is mij een week of 3 gelukt, toen voelde ik me zo enorm ranzig. :@
pi_119120756
Ik ben verliefd op mijn nieuwe conditioner van dr Organic O+ Hij is fijn.

ik twijfel of ik mijn haar weer korter ga knippen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119120969
Ik ga mijn haar lang laten groeien (ok, het is al lang, maar het moet nóg langer)
en het dan laten afknippen voor stichting haarwensen.

Heeft nog iemand tips om je haarpunten te verzorgen? Ik doe er nu af en toe wat kokosolie in, maar misschien zijn er nog meer tips?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_119121224
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ga mijn haar lang laten groeien (ok, het is al lang, maar het moet nóg langer)
en het dan laten afknippen voor stichting haarwensen.

Heeft nog iemand tips om je haarpunten te verzorgen? Ik doe er nu af en toe wat kokosolie in, maar misschien zijn er nog meer tips?
hey, jij ook al? O+
Optijd laten bijpunten, regelmatig haarmaskers in de punten gebruiken en creme. Verder je kapper vragen, die weet vaak ook wel wat, Zonder je Vanalles aan te smeren.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119121633
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

hey, jij ook al? O+
Optijd laten bijpunten, regelmatig haarmaskers in de punten gebruiken en creme. Verder je kapper vragen, die weet vaak ook wel wat, Zonder je Vanalles aan te smeren.
Ja O+ Kan ik ook nog eens iets nuttigs bijdragen O+

Normaal laat ik het niet zo vaak bijpunten, ik krijg meestal pas na ongeveer een half jaar de eerste gespleten punten. Heb je nog tips voor een goed (en betaalbaar) haarmasker?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_119121692
Dr organic marrocan oil & arganoil. Is iets van 15,- per pot, bij de tuinen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 12 november 2012 @ 21:09:09 #99
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_119142092
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben sinds een week aan de no poo *O*
Ik blijf dit, ondanks dat ik weet in welk topic ik zit, lezen als "geen poep"

Wat trouwens helpt is gewoon minder vaak wassen, afbouwen, en ik weet van een vriendin dat het heel erg tussen de oren zit. Zij wou ook ophouden met shampoo en ze dacht dat ze heel vies en vet haar had, terwijl dat echt heel erg mee viel.

[ Bericht 0% gewijzigd door GimmeGore op 12-11-2012 21:14:57 ]
pi_119153822
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik blijf dit, ondanks dat ik weet in welk topic ik zit, lezen als "geen poep"

Wat trouwens helpt is gewoon minder vaak wassen, afbouwen, en ik weet van een vriendin dat het heel erg tussen de oren zit. Zij wou ook ophouden met shampoo en ze dacht dat ze heel vies en vet haar had, terwijl dat echt heel erg mee viel.
Haha ja ik vind het ook een stomme naam :P En bij mij zit het helaas niet tussen de oren :( Maar ik kan het heel aardig opvangen met bicarbonaat en azijn, alleen is het dag 2 toch weer vettig al dus voorlopig blijf ik het toch maar eens per 2 dagen wassen (in het weekend 3 als het lukt) en hopen dat het beter wordt.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:19:48 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119155057
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja O+ Kan ik ook nog eens iets nuttigs bijdragen O+

Normaal laat ik het niet zo vaak bijpunten, ik krijg meestal pas na ongeveer een half jaar de eerste gespleten punten. Heb je nog tips voor een goed (en betaalbaar) haarmasker?
eehh, je kan de gespleten punten beter voor zijn
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_119158301
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Dr organic marrocan oil & arganoil. Is iets van 15,- per pot, bij de tuinen.
Ik zal er eens naar kijken, dankje :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

eehh, je kan de gespleten punten beter voor zijn
Als je m'n eerste post erover leest zie je dat ik het heb over het verzorgen van de haarpunten.. ;)

Kon je daaruit niet opmaken dat ik gespleten punten voor wil zijn?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 13 november 2012 @ 12:04:05 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119159307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik zal er eens naar kijken, dankje :)

[..]

Als je m'n eerste post erover leest zie je dat ik het heb over het verzorgen van de haarpunten.. ;)

Kon je daaruit niet opmaken dat ik gespleten punten voor wil zijn?
Neen, ik lees je zin anders.

Je kan de gewone olies gebruiken, een potje zou je even moeten kijken welke fijn werkt voor jou. Ik heb nu voor het eerst een potje Andrelon geloof ik, die werkte super bij mij.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_119159360
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Neen, ik lees je zin anders.

Je kan de gewone olies gebruiken, een potje zou je even moeten kijken welke fijn werkt voor jou. Ik heb nu voor het eerst een potje Andrelon geloof ik, die werkte super bij mij.
Ok, ik bedoelde het in ieder geval wel op die manier ;)

Hoe heet dat potje van Andrelon? Nu laat ik af en toe een nachtje kokosolie intrekken.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:27:51 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119170827
Ik heb even gekeken, care & repair of zo was het. Na mijn ombre was dat de enige waarbij ik gelijk verschil merkte, was gelijk weer zacht en mooi.

En ik heb standaard Enrich van Wella van de kapper, dat kan je er gewoon inspuiten na het douchen.

Oh ja, en shampoo alleen op je hoofd gebruiken en conditioner in de lengte.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_119181223
Vanavond mn haar niet gewassen :D Het was niet heul nodig, beetje droogshampoo erin en voor de 2e keer op naar de 3 dagen ipv 2!!
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:43:54 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119181409
Maakt de droogshampoo het ook niet weer nasty?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_119181518
Nasty? Is toch niet agressief zoals echte shampoo?
  zondag 18 november 2012 @ 11:42:32 #109
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_119337640
Heeft er hier iemand ervaring meuk Head & Shoulders voor gekleurd haar? Ben nl bang dat gewone anti-roos shampoo mijn haar kleur verpest.
  zondag 18 november 2012 @ 16:11:47 #110
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119346001
Dat wordt wel gezegd, dat anti-roos shampoo slecht is voor je haar. Ik heb bij een eerdere kleurshampoo en later gekleurde lokjes het advies gekregen om te wassen met fructis voor gekleurd haar of een ander merk. En dat anti-roosshampoo goed is voor de kleur sneller te laten vervagen.

Waarom moeten kappers zo duur zijn? Bijna 20 euro voor krap een kwartiertje werk.
In Groningen had je een goede tientjeskapper, maar door te verhuizen naar Assen ga ik voor een knipbeurt niet meer helemaal naar Grunn.

Maar wie heeft er ervaring met thuiskappers?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119346647
Ik ga voor komende week maar een afspraak maken, ben dat lange haar helemaal zat.

15,- voor knippen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119346953
Nu je dat zegt.. hier knippen ze in de stad bij de Knip en Go voor 15 euro. De kapper hier om de hoek is iets van 24 euro, daarvan weet ik wel dat ze goed knippen. Maar iemand waarschuwde me ervoor om niet naar zo'n 'budget' kapper te gaan want dat zou waarschijnlijk slecht zijn. Zou het? :X

Vind 24 euro toch wel een hoop geld voor 1x in de 2/3 maand de punten knippen..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 18 november 2012 @ 17:19:37 #113
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119348368
Het ligt er helemaal hoeveel tijd ze besteden aan je koppie, de ervaring van de kappers, hoeveel kappers er in de buurt zijn (concurrentie) en hoeveel winst ze willen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119349484
Moet je even naar Thailand komen, hier betaal je gemiddeld 5 euro :9 upscale salon is misschien een keer 10 of max 15 (maar dan heb je ook een hoofdmassage en doen ze waarschijnlijk ondertussen ook nog even een manicure bij je)
  † In Memoriam † zondag 18 november 2012 @ 17:56:20 #115
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_119349583
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Nu je dat zegt.. hier knippen ze in de stad bij de Knip en Go voor 15 euro. De kapper hier om de hoek is iets van 24 euro, daarvan weet ik wel dat ze goed knippen. Maar iemand waarschuwde me ervoor om niet naar zo'n 'budget' kapper te gaan want dat zou waarschijnlijk slecht zijn. Zou het? :X

Vind 24 euro toch wel een hoop geld voor 1x in de 2/3 maand de punten knippen..
Ik ga al een jaar of 2,5 naar Brainwash kappers, daar vroegen ze voorheen 14 euro (tegenwoordig 16,50) voor een knipbeurt en ik ben altijd tevreden naar huis gegaan :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 18 november 2012 @ 18:51:37 #116
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119351624
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
Moet je even naar Thailand komen, hier betaal je gemiddeld 5 euro :9 upscale salon is misschien een keer 10 of max 15 (maar dan heb je ook een hoofdmassage en doen ze waarschijnlijk ondertussen ook nog even een manicure bij je)
Geen eens een happy ending voor zulk geld? :(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119352084
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 18:51 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Geen eens een happy ending voor zulk geld? :(
Nouja als ze een neonbord en geblindeerde ramen hebben, wie weet..
pi_119352142
Gisteren een manicure en pedicure laten doen voor in totaal 5 euro (geen happy ending helaas, maar ik mocht wel haar slippers lenen omdat m'n nagellak anders af zou geven op mijne, zo lief!) /offtopic
  zondag 18 november 2012 @ 19:11:50 #119
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119352660
quote:
17s.gif Op zondag 18 november 2012 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
Gisteren een manicure en pedicure laten doen voor in totaal 5 euro (geen happy ending helaas, maar ik mocht wel haar slippers lenen omdat m'n nagellak anders af zou geven op mijne, zo lief!) /offtopic
hahahaha, geweldig! :D
Leuk zulke mensjes! O+
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119352871
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

hahahaha, geweldig! :D
Leuk zulke mensjes! O+
Heel leuk ja O+ ontopic: laatst toch die digital perm laten zetten maar zie weinig tot geen verschil :') had zelf ook al slag/krullen maar wilde meer pijpenkrullen hebben.. Op hun aanraden echter een grof permanent genomen en nu zie je dus niets, beetje jammer. Zou evt terug kunnen gaan maar weinig zin om daar nog eens 4 (!!) uur te zitten dus laat het hierbij. Heb wel het idee dat mijn haar minder pluist en wat mooier valt, maar dat kan ik me ook verbeelden. (je praat jezelf snel iets aan als je er 60 euro voor hebt betaald)
pi_119355128
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 17:56 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik ga al een jaar of 2,5 naar Brainwash kappers, daar vroegen ze voorheen 14 euro (tegenwoordig 16,50) voor een knipbeurt en ik ben altijd tevreden naar huis gegaan :)
Ik ben 2x bij Brainwash geweest, beide keren werd t verneukt. Blij dat ik weer binnen 5 min bij mijn oude kapper ben. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 18 november 2012 @ 20:55:53 #122
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_119358317
Ik was de laatste keer bij de Knip & Go, toen zei ik dat ik een piercing in mijn nek heb, toen antwoorde de kapster iets van: "hahaha dat kan helemaal niet" en meteen daarna haakte ze met haar kam dus vol in die piercing.
En mijn vriend wou zijn dooie puntjes eraf hebben en zijn nek uitgeschoren. Werd hij bijna weggestuurd toen alleen zijn nek uitgeschoren was.

gelukkig knipt een vriendin het dinsdag, ik vind het dan alleen zo lullig om te vragen of ze ook een beetje model er in wil knippen, want ze wil er niks voor hebben, dus heb ik het idee dat ik er een beetje misbruik van maak. Ze krijgt nl een fles apfelkorn voor het knippen van mijn vriend en mij
  † In Memoriam † zondag 18 november 2012 @ 21:34:25 #123
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_119361258
quote:
13s.gif Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik ben 2x bij Brainwash geweest, beide keren werd t verneukt. Blij dat ik weer binnen 5 min bij mijn oude kapper ben. O+
:o Dat is balen zeg, ik ben blij dat ik die ervaring niet heb. -O-

Ik ben ook wel eens bij een kapper geweest waar ik voor een knipbeurt en een permanent (ik heb er nog altijd spijt van :') ) een boel geld kwijt was en vervolgens dubbele punten en na een paar weken een bos gortdroog haar van kreeg. Het is best moeilijk blijkt om een kapper te vinden die goed is in zijn werk en ons tevreden maakt.

quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef GimmeGore het volgende:
Ik was de laatste keer bij de Knip & Go, toen zei ik dat ik een piercing in mijn nek heb, toen antwoorde de kapster iets van: "hahaha dat kan helemaal niet" en meteen daarna haakte ze met haar kam dus vol in die piercing.
En mijn vriend wou zijn dooie puntjes eraf hebben en zijn nek uitgeschoren. Werd hij bijna weggestuurd toen alleen zijn nek uitgeschoren was.

gelukkig knipt een vriendin het dinsdag, ik vind het dan alleen zo lullig om te vragen of ze ook een beetje model er in wil knippen, want ze wil er niks voor hebben, dus heb ik het idee dat ik er een beetje misbruik van maak. Ze krijgt nl een fles apfelkorn voor het knippen van mijn vriend en mij
Gewoon vragen, zij knipt blijkbaar graag en als je je bezwaard voelt haal je lekker gebak ofzo om d'r te paaien 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_119369373
quote:
11s.gif Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef Skaai het volgende:

[..]

:o Dat is balen zeg, ik ben blij dat ik die ervaring niet heb. -O-

Ik ben ook wel eens bij een kapper geweest waar ik voor een knipbeurt en een permanent (ik heb er nog altijd spijt van :') ) een boel geld kwijt was en vervolgens dubbele punten en na een paar weken een bos gortdroog haar van kreeg. Het is best moeilijk blijkt om een kapper te vinden die goed is in zijn werk en ons tevreden maakt.

[..]

Gewoon vragen, zij knipt blijkbaar graag en als je je bezwaard voelt haal je lekker gebak ofzo om d'r te paaien 8-)
Gelukkig heeft Brainwash meerdere filialen en hoeft t dus niet dezelfde te zijn. :p
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 19 november 2012 @ 02:21:08 #125
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_119372956
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Nu je dat zegt.. hier knippen ze in de stad bij de Knip en Go voor 15 euro. De kapper hier om de hoek is iets van 24 euro, daarvan weet ik wel dat ze goed knippen. Maar iemand waarschuwde me ervoor om niet naar zo'n 'budget' kapper te gaan want dat zou waarschijnlijk slecht zijn. Zou het? :X

Vind 24 euro toch wel een hoop geld voor 1x in de 2/3 maand de punten knippen..
Knip&Go? Hele slechte ervaringen mee. Ik ben laatst voor de verandering naar een andere kapper gegaan, heb zelf laagjes in mijn haar. Mijn haar was gewoon scheef geknipt de vorige keer! Ze deed mijn haar in 2 delen en je zag gewoon dat de linkerkant 5-10 cm langer was dan de andere kant. En mijn laagjes bleken ook verschillende lengtes te hebben. Ze heeft het gelukkig kunnen fixen, maar er moest een flink stuk van mijn haar af terwijl het juist zo gegroeid was. Balen dus! :N
Believe you can, and you will.
pi_119374258
Ik ben laatst ook weer een keer naar zo'n goedkope kapper geweest voor bijpunten, maar zodra ze met een plantenspuit in de weer gaan is het voor mij eigenlijk wel klaar. En toen heeft ze ook alleen linksvoor gesneden, want haar schaar bleef telkens hangen omdat hij te bot was.. Daag 20 euro :W

En na alle no poo verhalen een tip voor de 3 minute miracle van Aussie. Normaal 9,15 euro per fles bij de Etos en nu 2 voor 10 euro. Mijn haar wordt er zo mooi van!
  maandag 19 november 2012 @ 08:50:15 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119374317
Ik heb wel goede ervaringen met Brainwash. Je zit daar ook drie kwartier of zo als je voor bijpunten komt :') Het enige nadeel is dat ze met iedereen zo lang bezig zijn en het niet op afspraak kan. Wachten duurt vaak best lang.

Zij hebben toen ook mijn mislukte pony gefixt dus ik houd van ze

En Bt, wtf doe jij in Thailand :o
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_119374360
quote:
17s.gif Op maandag 19 november 2012 08:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb wel goede ervaringen met Brainwash. Je zit daar ook drie kwartier of zo als je voor bijpunten komt :') Het enige nadeel is dat ze met iedereen zo lang bezig zijn en het niet op afspraak kan. Wachten duurt vaak best lang.

Zij hebben toen ook mijn mislukte pony gefixt dus ik houd van ze

En Bt, wtf doe jij in Thailand :o
Chillen. Nee eh ik studeer hier een semester.. Zit er ondertussen alweer bijna op! Zal het missen hier ;( iedereen vriendelijk en alles qua persoonlijke verzorging is zooo goedkoop. Voor 6 euro heb je een massage van een uur, voor 2,50 een french manicure, voor 5 euro een knipbeurt.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:48:16 #129
333374 Lithia
Too serious
pi_119428560
Hoi!
Ik ga sinds een paar weken voor "natural hair". Geen weave, pruiken, relaxer en alle andere frutsels in mijn kroeshaar. Moet nog wennen aan alles. Niet alleen naar goede producten zoeken en kijken hoe ik met mijn haar echt om hoor te gaan, maar dingen zoals iedere avond mijn haar vlechten en manieren vinden om mijn haar altijd een beetje vochtig te houden. Ik denk dat ik hier wat vaker ga posten dus. :9

Anyway, ik ga binnenkort deze shampoo bestellen: http://www.terressentials.com/haircare.html :) (en dan lavender) puur natuur en conditioning schijnt niet eens nodig te zijn. :o
Iemand ervaring met een 'mud shampoo'?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_119433860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef Lithia het volgende:
Hoi!
Ik ga sinds een paar weken voor "natural hair". Geen weave, pruiken, relaxer en alle andere frutsels in mijn kroeshaar. Moet nog wennen aan alles. Niet alleen naar goede producten zoeken en kijken hoe ik met mijn haar echt om hoor te gaan, maar dingen zoals iedere avond mijn haar vlechten en manieren vinden om mijn haar altijd een beetje vochtig te houden. Ik denk dat ik hier wat vaker ga posten dus. :9

Anyway, ik ga binnenkort deze shampoo bestellen: http://www.terressentials.com/haircare.html :) (en dan lavender) puur natuur en conditioning schijnt niet eens nodig te zijn. :o
Iemand ervaring met een 'mud shampoo'?
Foto van je haar? :D
pi_119434597
Hmm ik ga nog maar eens goed nadenken dan. Puntjes alleen is nog niet zo'n groot risico misschien, maar ik heb net mijn haar weer op een redelijke lengte, dus ik wil het niet laten verpesten :P

Bedankt voor de antwoorden iig :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_119434878
Ik wilde vandaag mijn haar lichter verven maar ben last minute toch afgehaakt.

:@Geen zin in uitgroei bijhouden.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:23:00 #133
333374 Lithia
Too serious
pi_119437398
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Foto van je haar? :D
maak m morgen wel, heb mijn haar al netjes gevlochten en ingepakt. :') :@
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_119437415
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:23 schreef Lithia het volgende:

[..]

maak m morgen wel, heb mijn haar al netjes gevlochten en ingepakt. :') :@
Is goed!
  donderdag 22 november 2012 @ 19:39:13 #135
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119512976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef Lithia het volgende:
Hoi!
Ik ga sinds een paar weken voor "natural hair". Geen weave, pruiken, relaxer en alle andere frutsels in mijn kroeshaar. Moet nog wennen aan alles. Niet alleen naar goede producten zoeken en kijken hoe ik met mijn haar echt om hoor te gaan, maar dingen zoals iedere avond mijn haar vlechten en manieren vinden om mijn haar altijd een beetje vochtig te houden. Ik denk dat ik hier wat vaker ga posten dus. :9

Anyway, ik ga binnenkort deze shampoo bestellen: http://www.terressentials.com/haircare.html :) (en dan lavender) puur natuur en conditioning schijnt niet eens nodig te zijn. :o
Iemand ervaring met een 'mud shampoo'?
Hoe bevalt het tot nu toe?

Ik vind het dapper van je. Heb zelf ook haar dat bij vochtig weer de neiging heeft tot pluizen, irritant. Lang leve anti-frizz-producten (vind ik).
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119515025


mijn haar nu. Volgende week vrijdag naar de kapper
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 22 november 2012 @ 20:29:05 #137
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119515196
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]

mijn haar nu. Volgende week vrijdag naar de kapper
ziet er goed uit!

Wat voor spullen gebruik jij voor verzorging en styling?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119515807
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ziet er goed uit!

Wat voor spullen gebruik jij voor verzorging en styling?
shampoo en conditioner van de Action, olive line a 0,80 en maroccan Arganoil (of zoiets)van De organic (haarmasker). Verder niks Aan Styking, alleen wat arganolie in de punten Af En toe.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 22 november 2012 @ 20:46:07 #139
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119516014
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

shampoo en conditioner van de Action, olive line a 0,80 en maroccan Arganoil (of zoiets)van De organic (haarmasker). Verder niks Aan Styking, alleen wat arganolie in de punten Af En toe.
ah cool, ziet er echt goed uit. Geen pluis enzo :)
Maar geen Nederlands koppie aan je krulvorm te zien?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 22 november 2012 @ 21:37:39 #140
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119518638
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]

mijn haar nu. Volgende week vrijdag naar de kapper
Wauw, ziet er goed uit! Mooi resultaat. :D

Voor een paar van die producten moet ik toch maar eens gaan kijken bij de action.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119523227
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:39 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Hoe bevalt het tot nu toe?

Ik vind het dapper van je. Heb zelf ook haar dat bij vochtig weer de neiging heeft tot pluizen, irritant. Lang leve anti-frizz-producten (vind ik).
Bevalt redelijk. Kan er nog weinig mee, maar ik ben aan het leren. Ik realiseerde wel dat ik erg onzeker was over mijn haar. Zeker als je omgeving, familie, exen het een beetje afkeuren en het veel mooier vinden als ik van dat rechte haar had.
de foto (hopelijk issie duidelijk genoeg):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Needs a lot of work. Heel veel werk. :') Moet ook nog mijn punten knippen.
De lengte van mijn haar is een klein beetje langer, maar hij krimpt altijd.
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]

mijn haar nu. Volgende week vrijdag naar de kapper
Zo mooi O+ O+
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_119526722
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ah cool, ziet er echt goed uit. Geen pluis enzo :)
Maar geen Nederlands koppie aan je krulvorm te zien?
Half surinaams ;) en het Pluist echt wel hoor, maar shhh ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119526767
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Wauw, ziet er goed uit! Mooi resultaat. :D

Voor een paar van die producten moet ik toch maar eens gaan kijken bij de action.
thnx :)

Olive line is trouwens zooivrij, geen siliconen of parabenen. Ik gebruik de groene Shampoo (2 in 1), heb de rest nooit geprobeerd.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:02:17 #144
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119547625
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef Lithia het volgende:

[..]

Bevalt redelijk. Kan er nog weinig mee, maar ik ben aan het leren. Ik realiseerde wel dat ik erg onzeker was over mijn haar. Zeker als je omgeving, familie, exen het een beetje afkeuren en het veel mooier vinden als ik van dat rechte haar had.
de foto (hopelijk issie duidelijk genoeg):

Wat een verschil! Het ziet er heel mooi uit!

Je moet gewoon je eigen gevoel volgen en doen waar je je goed bij voelt. Anderen moeten je accepteren zoals je bent, en als jij je haar zo wilt, moeten anderen dat accepteren. Vind ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Needs a lot of work. Heel veel werk. :') Moet ook nog mijn punten knippen.
De lengte van mijn haar is een klein beetje langer, maar hij krimpt altijd.

Dat geloof ik graag. En voor punten bijknippen, daar zijn kappers voor :p .


[..]

Zo mooi O+ O+
Ik ga volgende week mijn krul/pluishaar nog eens laten bijpunten. Deze keer eens door een thuiskapper. Ik wil van de korte lagen in mijn haar af, dus ik denk dat er deze keer iets meer bijgepunt wordt, en iets minder van je laagjes.

Ik hou niet van kappers.

Sorrie voor de rare opmaak. De onderlijnde en schuine tekst is van mij, maar ik kreeg de quote niet zo snel gesplitst.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:38:50 #145
333374 Lithia
Too serious
pi_119557766
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:02 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Ik ga volgende week mijn krul/pluishaar nog eens laten bijpunten. Deze keer eens door een thuiskapper. Ik wil van de korte lagen in mijn haar af, dus ik denk dat er deze keer iets meer bijgepunt wordt, en iets minder van je laagjes.

Ik hou niet van kappers.

Sorrie voor de rare opmaak. De onderlijnde en schuine tekst is van mij, maar ik kreeg de quote niet zo snel gesplitst.
Laat je een foto zien van het resultaat als het zover is?
Ik hou ook niet van kappers :@ :') ik ga liever naar mijn moeder toe, maar dan moet ik een paar weken wachten.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:52:03 #146
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119558545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:38 schreef Lithia het volgende:

[..]

Laat je een foto zien van het resultaat als het zover is?
Ik hou ook niet van kappers :@ :') ik ga liever naar mijn moeder toe, maar dan moet ik een paar weken wachten.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar het resultaat DevilsWhore!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119572046
Ik ook, maar ik heb de fijnste kapper ooit O+ ze knipt het nooit te kort bij bijpunten En dunde de goede plekken uit bij uitdunnen. Zal ook wel weer moeten vrijdag. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zaterdag 24 november 2012 @ 21:56:42 #148
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119584121
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ook, maar ik heb de fijnste kapper ooit O+ ze knipt het nooit te kort bij bijpunten En dunde de goede plekken uit bij uitdunnen. Zal ook wel weer moeten vrijdag. ;(
Ideaal! Zulke kappers zijn goud waard!

Eens in de zoveel tijd moet het (helaas) wel gebeuren. Zelf je haar knippen is ook onbegonnen werk.

[ Bericht 29% gewijzigd door -mandy- op 25-11-2012 09:49:33 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119587075
Meer het uitdunnen. Ik heb jarenlang mijn eigen haar geknipt en dat ging goed :p
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 25 november 2012 @ 00:30:29 #150
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119588863
Voor het uitdunnen van je haar, heb je toch bepaalde scharen of dingen?

Zelf je haar knippen lijkt me moeilijker dan je haar uitdunnen.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119588942
Wat een leuk topicreeks O+

Ik besteed tegenwoordig veel aandacht aan mijn haar en het is nog nooit zo lang gegroeid zonder gespleten punten :D (inmiddels bijna tot aan mijn taille)

Ik gebruik sulfaatvrije shampoo van Dr Organic en siliconenvrije conditioner van Syoss.
Kokosolie en een eimasker zijn ook geweldig voor je haar!
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  zondag 25 november 2012 @ 00:40:04 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119589032
Dan willen we wel foto's, hè. :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 25 november 2012 @ 01:07:30 #153
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119589419
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:30 schreef -mandy- het volgende:
Voor het uitdunnen van je haar, heb je toch bepaalde scharen of dingen?

Zelf je haar knippen lijkt me moeilijker dan je haar uitdunnen.
met krulhaar is dat niet zo'n ramp :D
Ik deed het ook weleens toen het iets langer was. Nat proberen recht af te knippen, krullencreme erin en dan gewoon opduwen. Zag je niks van als een paar lokken ietsjes scheelden qua lengte ofzo :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 25 november 2012 @ 01:18:38 #154
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119589594
Bijna alle laatste stukken ooit blond geverfd haar zijn geknipt bij mij vorige week. Het is wel kort nu, maar een stuk gezonder, hopen dat het snel lekker gaat groeien zodat ik wat meer en langer donkerblond/lichtbruin krulhaar heb ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 25 november 2012 @ 09:53:20 #155
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119591816
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Bijna alle laatste stukken ooit blond geverfd haar zijn geknipt bij mij vorige week. Het is wel kort nu, maar een stuk gezonder, hopen dat het snel lekker gaat groeien zodat ik wat meer en langer donkerblond/lichtbruin krulhaar heb ;)
Met gezond haar en af en toe een haarmasker en regelmatig je haar laten bijpunten komt dat vast helemaal goed!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119592005
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:30 schreef -mandy- het volgende:
Voor het uitdunnen van je haar, heb je toch bepaalde scharen of dingen?

Zelf je haar knippen lijkt me moeilijker dan je haar uitdunnen.
Ik heb zo'n uitdunschaar voor m'n pony. Gewoon het bovenste laagje even optillen dat je daar geen korte plukjes ziet en dan een knip hoog in de pony en een knip laag in de pony. Werkt perfect!
pi_119593317
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

met krulhaar is dat niet zo'n ramp :D
Ik deed het ook weleens toen het iets langer was. Nat proberen recht af te knippen, krullencreme erin en dan gewoon opduwen. Zag je niks van als een paar lokken ietsjes scheelden qua lengte ofzo :D
Ook toen ik het altijd stijl had zag je het niet, maar ik had ook asymmetrische kapsels vaak.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 25 november 2012 @ 11:40:20 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119593369
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ook toen ik het altijd stijl had zag je het niet, maar ik had ook asymmetrische kapsels vaak.
En als je dat niet had werden ze dat wel :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 25 november 2012 @ 22:38:33 #159
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119621988
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2012 11:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En als je dat niet had werden ze dat wel :D
Of je hebt een kapper die zegt dat het in de mode is, en je zo'n kapsel probeert aan te meten. :D
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119623318
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2012 11:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En als je dat niet had werden ze dat wel :D
Nooit Last van gehad.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119628521
Nu 3 weken aan de no shampoo maar het wordt er niet veel beter op :{ Waar het in het begin nog schoon en zacht was krijg ik het nu niet meer goed schoon lijkt wel.. Supervet is het niet maar wl een beetje plakkerig/duf. Iemand nog tips? Wil nog niet opgeven.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 07:16:10 ]
  maandag 26 november 2012 @ 08:59:22 #162
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119629397
Je gebruikt geen spullen met silicone ofzo die je er niet uit gewassen krijgt?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119630218
Azijnspoeling er doorheen?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 26 november 2012 @ 10:28:16 #164
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119631025
Azijn verwijdert niet echt vet dus weet niet of dat helpt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 26 november 2012 @ 12:21:15 #165
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119634330
Ik dacht dus dat er ook wel zooi in droogshampoo zou zitten, niet per se siliconen oid maar gewoon dingen. Een beetje alsof je haarlak gebruikt, dan krijg je er ook niet zo eenvoudig uit met alleen water. Maar goed, dat weet ik verder niet. Ik heb het zelf wel en als ik dat voel ben ik wel blij dat ik gewoon mijn haar kan wassen de volgende dag
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_119639902
Ik gebruik nooit spullen in mijn haar verder dus dat kan niet. Droogshampoo gebruik ik ook niet heel vaak... (niet meer gebruikt na die keer dat ik het hier zei).
Azijnspoeling of niet, het blijft raar haar :{ Zou ik nog iets anders kunnen gebruiken met die bicarbonaat? Ik heb ook het idee dat ik het niet goed verdeeld krijg met alleen water.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 15:28:35 ]
pi_119640703
Ik heb verder geen ervaring met no poo, maar hoor (en lees) dat mensen dan gedestilleerd water gebruiken of het water eerst koken en af laten koelen en daar dan baking soda door doen om hun haar schoon te krijgen.

Je zou het af en toe een keer kunnen wassen met zachte shampoo zonder SL(E)S... dat is alsnog een stuk beter dan de 'gewone' shampoo, maar dan wijk je weer van de no poo af.
pi_119640790
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:56 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Eens in de zoveel tijd moet het (helaas) wel gebeuren. Zelf je haar knippen is ook onbegonnen werk.
Ligt aan het soort haar dat je hebt (stijl, krullend enz.), of je laagjes enz. erin wilt en hoe lang het is ;) Er zijn op internet wel methodes te vinden om zelf je haar te kunnen knippen.
Het is niet zo moeilijk, ik knip mijn eigen haar ook. Ben met een kwartiertje klaar.
  maandag 26 november 2012 @ 16:38:38 #169
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119642258
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Ligt aan het soort haar dat je hebt (stijl, krullend enz.), of je laagjes enz. erin wilt en hoe lang het is ;) Er zijn op internet wel methodes te vinden om zelf je haar te kunnen knippen.
Het is niet zo moeilijk, ik knip mijn eigen haar ook. Ben met een kwartiertje klaar.
Dat zeker wel, methodes genoeg te vinden. Zeker op youtube ed.

Donderdag as eerst maar eens een allergietest laten doen voor haarkleuringen. Als dat goed uitpakt ga ik voor kerst en kleur door mn haar gooien of higlights of zo.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119651111
Ik heb mezelf geombret, nouja je ziet het niet heel erg, omdat ik in bovenste laag highlights heb, maar dat donkere haar onderaan heb ik nu ook geblondeert, het stak een beetje raar af vond ik.

Ik knip zelf ook hoor, gebruik deze http://feyeselftrim.livejournal.com/ gaat prima.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 26 november 2012 @ 20:53:14 #171
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119652547
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef alors het volgende:
Ik heb mezelf geombret, nouja je ziet het niet heel erg, omdat ik in bovenste laag highlights heb, maar dat donkere haar onderaan heb ik nu ook geblondeert, het stak een beetje raar af vond ik.

Ik knip zelf ook hoor, gebruik deze http://feyeselftrim.livejournal.com/ gaat prima.
Goede site! Dank je voor de tip. :*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  maandag 26 november 2012 @ 22:34:42 #172
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_119657871
Okay ik heb een nieuwe stijltang & föhn nodig wat is aan te raden?
Chi? Iso? (ghd vind ik te prijzig denk ik)

En iemand ervaring met babyliss pro?

Ik zag ook een chi wet to dry O+ maar ik twijfel. Ik föhn nu elke dag (heel slecht) en dat kan ik met die wtd voorkomen.. maar of elke dag zo'n wtd wel goed is :D

[ Bericht 53% gewijzigd door SacreCoeur op 26-11-2012 22:41:51 ]
pi_119673194
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik heb verder geen ervaring met no poo, maar hoor (en lees) dat mensen dan gedestilleerd water gebruiken of het water eerst koken en af laten koelen en daar dan baking soda door doen om hun haar schoon te krijgen.

Je zou het af en toe een keer kunnen wassen met zachte shampoo zonder SL(E)S... dat is alsnog een stuk beter dan de 'gewone' shampoo, maar dan wijk je weer van de no poo af.
Dat kan ik wel eens proberen :) Thanks!
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:35:13 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119673485
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef alors het volgende:
Ik knip zelf ook hoor, gebruik deze http://feyeselftrim.livejournal.com/ gaat prima.
Zo knip ik het haar van mijn mannetje ook altijd, maar als ik dat bij mezelf doe, krijg ik wel een enorm stuk gordijnhaar (lang, lijzig, model-loos). Af en toe wil ik wel eens een model erin :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 27 november 2012 @ 19:39:36 #175
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119683953
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zo knip ik het haar van mijn mannetje ook altijd, maar als ik dat bij mezelf doe, krijg ik wel een enorm stuk gordijnhaar (lang, lijzig, model-loos). Af en toe wil ik wel eens een model erin :P
Logisch lijkt me, je bent en blijft een vrouw!

Het haar van mijn vriend kortwiek ik ook altijd, maar dat is tondeuzewerk. Maar ook als hij zou vragen om het bovenop gewoon te knippen zou ik het ook wel doen.
Andersom is niet het geval, durft hij niet jammer genoeg. Van mij mag hij.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 28 november 2012 @ 20:43:10 #176
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119725883
Devilswhore, kunnen we vrijdag een foto van jouw verwachten van na je kappersbezoek?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119731341
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef -mandy- het volgende:
Devilswhore, kunnen we vrijdag een foto van jouw verwachten van na je kappersbezoek?
Ja, maar weet Niet of er Gelijk 1 komt, weekend weg met de vent.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_119776862


Het is nog Wel nat hier.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 30 november 2012 @ 19:02:30 #179
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119788970
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]

Het is nog Wel nat hier.
Ziet er goed uit DevilsWhore.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119789499
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik gebruik nooit spullen in mijn haar verder dus dat kan niet. Droogshampoo gebruik ik ook niet heel vaak... (niet meer gebruikt na die keer dat ik het hier zei).
Azijnspoeling of niet, het blijft raar haar :{ Zou ik nog iets anders kunnen gebruiken met die bicarbonaat? Ik heb ook het idee dat ik het niet goed verdeeld krijg met alleen water.
Hoe breng je de bicarbonaatoplossing aan op je haar?

Ik kan het alleen maar goed verdelen sinds ik dat met een klein knijpflesje met een klein tuutje doe. Het water met bicarbonaat is warm, dus de bicarbonaat lost goed op. En dan verdeel ik met dat flesje het water over m'n haar, en als alles nat is, is het dus goed verdeeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_119790649
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe breng je de bicarbonaatoplossing aan op je haar?

Ik kan het alleen maar goed verdelen sinds ik dat met een klein knijpflesje met een klein tuutje doe. Het water met bicarbonaat is warm, dus de bicarbonaat lost goed op. En dan verdeel ik met dat flesje het water over m'n haar, en als alles nat is, is het dus goed verdeeld.
Exact zo, op droog haar dus :{ Dan goed inmasseren en even laten zitten en dan uitspoelen en er met mn vingers weer goed doorheen gaan. Maar jij doet het dus ook?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 19:57:12 ]
pi_119790974
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:56 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Exact zo, op droog haar dus :{ Dan goed inmasseren en even laten zitten en dan uitspoelen en er met mn vingers weer goed doorheen gaan. Maar jij doet het dus ook?
Ik doe het inmiddels een paar jaar. Mij bevalt het erg goed.
Naspoelen met azijn is wel essentieel. En je moet wel de juiste soda hebben, zonder zuur erin.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_119796502
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik doe het inmiddels een paar jaar. Mij bevalt het erg goed.
Naspoelen met azijn is wel essentieel. En je moet wel de juiste soda hebben, zonder zuur erin.
Hmja ik woon in het buitenland en koop bicarbonaat wat tussen de bakspullen in de supermarkt staat.. Naspoelen met appelciderzijn ofzoiets doe ik ook, aanlengen met water en over mn hele hoofd gieten. Hoewel ik dan weer heb gelezen dat azijn niet ontvet? Hoe doe jij dat dan en laat je dat ook intrekken?

Moet wel zeggen dat ik het nu pas bijna 4 weken doe, had jij ook niet een rotperiode in het begin dan? Ik heb van mezelf best een vette huid/snel vet haar namelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 22:04:48 ]
pi_119797128
Ik heb morgen een feestje, ga denk ik mijn haar laten opsteken door de kapper. Of hebben jullie tips die ik ook wel bij mezelf kan. Zit zo Youtube-filmpjes te kijken, maar het lijkt me echt een ramp als ik dat zelf ga doen...
pi_119805869
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hmja ik woon in het buitenland en koop bicarbonaat wat tussen de bakspullen in de supermarkt staat.. Naspoelen met appelciderzijn ofzoiets doe ik ook, aanlengen met water en over mn hele hoofd gieten. Hoewel ik dan weer heb gelezen dat azijn niet ontvet? Hoe doe jij dat dan en laat je dat ook intrekken?

Moet wel zeggen dat ik het nu pas bijna 4 weken doe, had jij ook niet een rotperiode in het begin dan? Ik heb van mezelf best een vette huid/snel vet haar namelijk.
Bicarbonaat tussen de bakspullen zal vaak citroenzuur bevatten; ik weet niet of het dan helemaal niet werkt als haarwasmiddel of dat het gewoon niet het beste is.

Ik moest er in het begin wel even aan wennen, maar het was gelijk duidelijk dat het wel schoonmaakte (in tegenstelling tot wassen met conditioner, daar werd ik heel snel heel vies van).

De azijn is niet voor ontvetten. De azijn is om de schubben weer te laten sluiten en dus je haar weer doorkambaar te maken. Zonder azijn wordt je haar hard en (erg) klittig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:45:42 #186
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119815313
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]

Het is nog Wel nat hier.
Je haar is een heel stuk korter nu Devilswhore :) . Was je zat van je lange haar?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119822610
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 06:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Bicarbonaat tussen de bakspullen zal vaak citroenzuur bevatten; ik weet niet of het dan helemaal niet werkt als haarwasmiddel of dat het gewoon niet het beste is.

Ik moest er in het begin wel even aan wennen, maar het was gelijk duidelijk dat het wel schoonmaakte (in tegenstelling tot wassen met conditioner, daar werd ik heel snel heel vies van).

De azijn is niet voor ontvetten. De azijn is om de schubben weer te laten sluiten en dus je haar weer doorkambaar te maken. Zonder azijn wordt je haar hard en (erg) klittig.
Hmm, waar haal jij dan goeie bicarbonaat vandaan? Kan het hier alleen maar in de supermarkt krijgen.. In het begin had ik trouwens het idee dat het veel beter schoonmaakte.
pi_119822938
Ik ben nu al een behoorlijke tijd bezig met mijn haar, om het gezonder en vooral langer te krijgen. Het ziet er beter uit en er is wel degelijk meer lengte in gekomen. Maar één ding krijg ik maar niet opgelost: Schilfers op mijn hoofdhuid, oftewel roos. De jeuk is inmiddels minder, maar een dag na het wassen begint het op te komen en de dag erna zie je ze zitten. Oncharmant en ik vind het echt vervelend worden. Het is me inmiddels opgevallen dat ik ook wel eens schilfers in m'n wenkbrauwen heb, terwijl ik er op mijn gezichtshuid nooit last van hebt. Het zijn echt alleen de delen van m'n hoofd waar haar groeit.

Wat ik al heb geprobeerd:
- Agressieve anti-roosshampoo. Dit haalt de schilfers wel weg, maar m'n hoofdhuid gaat er als het erop zit enorm van branden, ik kan me niet voorstellen dat dat goed is.
- Lush Soak & Float. Dit maakte het erger, ook na langere tijd.
- CO wassen. Dit doe ik nu een paar maanden. Het probleem is wel wat verbeterd, maar bestaat nog steeds en de ontwikkeling lijkt stil te staan. Verschillende conditioners geprobeerd, merk geen duidelijk verschil.

Wie heeft er nog een goede tip? Ik word er een beetje moedeloos dat ik zo mijn best doe voor mijn haar en dat dit maar niet minder wordt. -O-
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_119828623
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:45 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Je haar is een heel stuk korter nu Devilswhore :) . Was je zat van je lange haar?
Jep, het moest er wel af ook. Het was onderin zo droog dat de knopen erin trokken, en dan ook van die knopen die je er niet uit kan kammen, maar eruit moet knippen. Maar vindt dit wel iets te kort eigenlijk.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 2 december 2012 @ 00:51:22 #190
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119830782
Sinds 2 weken gebruik ik toch weer Inecto conditioner (had nog een halve fles, want gebruik ´m ook om mijn benen en oksels mee te scheren :') :+ ) en heb het idee dat het nu wel iets fijns doet met mijn haar. Als ik daarna alleen beetje haarolie in de punten doe en anti-pluis krullencreme erin kneed gaat het eigenlijk prima. Krullen blijven goed zitten en geen droge lokken.
Ik moet het wel de 3e dag wassen (1 dagje eerder dan anders) maar dat heb ik er graag voor over. Eens kijken hoe dit bevalt op wat langere termijn ^O^
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 2 december 2012 @ 01:27:54 #191
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_119831617
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nu al een behoorlijke tijd bezig met mijn haar, om het gezonder en vooral langer te krijgen. Het ziet er beter uit en er is wel degelijk meer lengte in gekomen. Maar één ding krijg ik maar niet opgelost: Schilfers op mijn hoofdhuid, oftewel roos. De jeuk is inmiddels minder, maar een dag na het wassen begint het op te komen en de dag erna zie je ze zitten. Oncharmant en ik vind het echt vervelend worden. Het is me inmiddels opgevallen dat ik ook wel eens schilfers in m'n wenkbrauwen heb, terwijl ik er op mijn gezichtshuid nooit last van hebt. Het zijn echt alleen de delen van m'n hoofd waar haar groeit.

Wat ik al heb geprobeerd:
- Agressieve anti-roosshampoo. Dit haalt de schilfers wel weg, maar m'n hoofdhuid gaat er als het erop zit enorm van branden, ik kan me niet voorstellen dat dat goed is.
- Lush Soak & Float. Dit maakte het erger, ook na langere tijd.
- CO wassen. Dit doe ik nu een paar maanden. Het probleem is wel wat verbeterd, maar bestaat nog steeds en de ontwikkeling lijkt stil te staan. Verschillende conditioners geprobeerd, merk geen duidelijk verschil.

Wie heeft er nog een goede tip? Ik word er een beetje moedeloos dat ik zo mijn best doe voor mijn haar en dat dit maar niet minder wordt. -O-
decubal hoofdhuidkuur :) Gebruikt mijn middelste met zijn eczeemvel en na de eerste keer wassen had hij al een heel stuk minder last. Kost een euro of 8
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_119835307
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hmm, waar haal jij dan goeie bicarbonaat vandaan? Kan het hier alleen maar in de supermarkt krijgen.. In het begin had ik trouwens het idee dat het veel beter schoonmaakte.
Ik heb een pond gehaald bij de biologische winkel (uit de bakkerij).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_119836163
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 01:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
decubal
Thanks, lees er goede dingen ver op internet. Ga die eens aanschaffen als ik weer bij de drogist ben. :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_120218120
Nou ik ga weer met de bicarbonaat en azijn stoppen denk ik, ik krijg het niet meer schoon. Elke ochtend zit het een soort van raar statisch aan mn hoofd geplakt :{ Word er een beetje kriebelig van. Het stinkt verder niet maar het zit voor geen meter, kan er niks mee waar het in het begin nog zo goed zat en mooi glanzend was en schoon.
Ik zou in Nederland nog ander bicarbonaat kunnen proberen maar ik ben er een beetje klaar mee merk ik (5 weken nu).
  woensdag 12 december 2012 @ 10:09:40 #195
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_120220718
Werkte de huidneutrale shampoo ook niet fijn voor jou?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_120223850
Ik zoek weer eens een nieuwe conditioner :') Inecto word ik niet meer zo blij van. Die ga ik dus weggeven.
pi_120237338
quote:
5s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:09 schreef Harajuku. het volgende:
Werkte de huidneutrale shampoo ook niet fijn voor jou?
Helaas niet nee, heb het een fles geprobeerd, mn haar deed het er niet goed op.
pi_120275302
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef Lithia het volgende:

[..]

Bevalt redelijk. Kan er nog weinig mee, maar ik ben aan het leren. Ik realiseerde wel dat ik erg onzeker was over mijn haar. Zeker als je omgeving, familie, exen het een beetje afkeuren en het veel mooier vinden als ik van dat rechte haar had.
de foto (hopelijk issie duidelijk genoeg):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Needs a lot of work. Heel veel werk. :') Moet ook nog mijn punten knippen.
De lengte van mijn haar is een klein beetje langer, maar hij krimpt altijd.

[..]

Zo mooi O+ O+
Le update:

Heb een 'protective hairstyle' gekozen zodat ik niet extreem vaak aan mijn haar hoef te komen behalve wat insmeren en een makkelijke stijl zetten. Chaotische mini medusa met mijn mini twists. *O*
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_120275377
Oh, ik vind dat heel mooi O+. Hoe heb je dat gedaan? Gewoon draaien en dat blijft bij jouw haar zo zitten?
pi_120275412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik vind dat heel mooi O+. Hoe heb je dat gedaan? Gewoon draaien en dat blijft bij jouw haar zo zitten?
Jup :Y
Voorbeeld:

Edit: heb nu ook krullen in. Dat deed ik met papillotten. Dat gebruik ik af en toe.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_120275580
Jeetje wat veel werk. Maar het resultaat is wel mooi :).
pi_120275721
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:09 schreef Tegan het volgende:
Jeetje wat veel werk. Maar het resultaat is wel mooi :).
Ik doe het niet zo netjes als dat meisje in die video en het duurt maar 3 uurtjes. Dan zet ik een spiegel voor me en dan kijkt ik wat filmpjes. Tijd gaat vrij snel op die manier.
En thanks O+
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_120282344
Wat leuk! Hoe lang blijft dat zitten?

Ik heb een vraag, mijn dochter heeft heel lang haar en we willen met kerst krullen zetten. Hoe kan ik die het best maken, met de krultang of met warmterollers?
En kan ik beter schuim of liever haarlak gebruiken? Ik wil niet te veel verstevigers etc. gebruiken omdat ze nog zo jong is (en haar haar nog zo onbedorven ;) ) maar ik wil ook niet dat het na een uur weer steil omlaag hangt.
pi_120282880
Ik hoop binnenkort een curlsys knipbehandeling te krijgen, speciaal voor krullend en golvend haar.
Ben benieuwd.
M'n collega gaat ook naar zo'n kapper en heeft echt prachtige krullen. Moet ik ook maar eens gaan proberen :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_120296409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef Gwywen het volgende:
Wat leuk! Hoe lang blijft dat zitten?

Ik heb een vraag, mijn dochter heeft heel lang haar en we willen met kerst krullen zetten. Hoe kan ik die het best maken, met de krultang of met warmterollers?
En kan ik beter schuim of liever haarlak gebruiken? Ik wil niet te veel verstevigers etc. gebruiken omdat ze nog zo jong is (en haar haar nog zo onbedorven ;) ) maar ik wil ook niet dat het na een uur weer steil omlaag hangt.
Ik vind het zelf het makkelijkste om krullen te maken met een stijltang :P
Of met de haarband-methode.
Zijn ook wat subtielere krullen.

Stijltang:
Ik draai zelf vaak de stijltang maar 1 slag, dan krijg je meer slag dan krul.

Haarband:
http://www.beautylab.nl/how-to-boho-chic-haarstyle/

Stylingproducten zou ik me geen zorgen om maken, die was je er weer uit.
Als je met een tang gaat werken zou ik wel een heat-protector gebruiken en opletten dat je de tang niet te lang stil houdt op één plek.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_120308082


Ik heb deze tutorial gedaan voor Halloween en ik had gewoon een afro. Zag er echt wicked uit, samen met die lenzen :D



Alleen jammer dat ik liters conditioner moest gebruiken om mijn haar daarna weer klitvrij te krijgen.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_120309132
Wat een werk! Maar wel tof effect :D!

Ik had ooit een keer allemaal kleine knotjes gemaakt, ik dacht dan heb ik de volgende dag krullen. Maar het was echt zo'n pluizige bos explosiehaar, ik herkende mezelf bijna niet meer :D! Gelukkig was het mistig en na een halfuur naar school fietsen was mijn haar weer zo steil als vanouds :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120309665
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef alors het volgende:
Wat een werk! Maar wel tof effect :D!

Ik had ooit een keer allemaal kleine knotjes gemaakt, ik dacht dan heb ik de volgende dag krullen. Maar het was echt zo'n pluizige bos explosiehaar, ik herkende mezelf bijna niet meer :D! Gelukkig was het mistig en na een halfuur naar school fietsen was mijn haar weer zo steil als vanouds :')
Jaa dankje :) Mijn vriendin hielp mee, maar na 2 uur was de kramp in onze armen niet meer te harden :')
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:42:07 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_120333945
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik zoek weer eens een nieuwe conditioner :') Inecto word ik niet meer zo blij van. Die ga ik dus weggeven.
gebruik 'm als scheergel, daar werkt het perfect voor voor oksels en benen :D

Ik gebruik Inecto nu weer 3 weken ofzo, elke 3 dagen, gaat tot nu toe prima, maar moet oppassen dat ik niet teveel gebruik en het te lang laat intrekken want dan wordt mijn haar slap.
Aangezien het erg droog is kon het wel wat kokosvet gebruiken, heb het idee dat het dat nu prima doet, is een stuk minder droog en glanst meer :)
Als het weer too much is kap ik er gewoon weer even mee of gebruik ik andere conditioner. Ik heb toch zat staan :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:51:13 #210
333374 Lithia
Too serious
pi_120334072
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef Gwywen het volgende:
Wat leuk! Hoe lang blijft dat zitten?
2/3 weken. als je het echt goed verzorgt, dan 4 weken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:33 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb deze tutorial gedaan voor Halloween en ik had gewoon een afro. Zag er echt wicked uit, samen met die lenzen :D

[ afbeelding ]

Alleen jammer dat ik liters conditioner moest gebruiken om mijn haar daarna weer klitvrij te krijgen.
oeh! love it O+
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_120367399
Heeft iemand ervaring met de curlsys knipmethode voor krullend/golvend haar?
Ik wil het graag laten doen, maar de prijsverschillen zijn enorm. In mijn eigen dorp doen ze het voor 75 euro, maar bijv. in Delft voor 40.
Dat is nogal een verschil!

Heeft iemand ervaring hiermee bij een kapper in provincie Noord-Holland?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 16 december 2012 @ 12:45:31 #212
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120369149
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:04 schreef Lithia het volgende:

[..]

Jup :Y
Voorbeeld:

Edit: heb nu ook krullen in. Dat deed ik met papillotten. Dat gebruik ik af en toe.
Wow hee :D Gaaf. Maar wat nou als je dit niet meer wil, kan je dat weer makkelijk losdraaien?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  zondag 16 december 2012 @ 14:28:14 #213
333374 Lithia
Too serious
pi_120372334
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:45 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Wow hee :D Gaaf. Maar wat nou als je dit niet meer wil, kan je dat weer makkelijk losdraaien?
Jahoor. :Y Daar is ook een video van overigens.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_120387257
Ooh ik vind dat haar zo cool. Ik wou dat ik dat had.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_120600113
quote:
Jeetje, wat een werk zeg! Is wel schitterend en wat bijzonder dat het zo blijft zitten!

Peachcore: Boh! Die lenzen! :o Wat een bos haar heb je zo zeg :P

Ik ben wat aan het stoeien geweest met mijn haar, nadat ik op Youtube wat filmpjes had gezien. Resultaat:

O+
pi_120602960
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Jeetje, wat een werk zeg! Is wel schitterend en wat bijzonder dat het zo blijft zitten!

Peachcore: Boh! Die lenzen! :o Wat een bos haar heb je zo zeg :P

Ik ben wat aan het stoeien geweest met mijn haar, nadat ik op Youtube wat filmpjes had gezien. Resultaat:
[ afbeelding ]
O+
Ik krijg al lamme armen als ik ernaar kijk :D
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:44:00 #217
333374 Lithia
Too serious
pi_120634815
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Jeetje, wat een werk zeg! Is wel schitterend en wat bijzonder dat het zo blijft zitten!

Peachcore: Boh! Die lenzen! :o Wat een bos haar heb je zo zeg :P

Ik ben wat aan het stoeien geweest met mijn haar, nadat ik op Youtube wat filmpjes had gezien. Resultaat:
[ afbeelding ]
O+
Ziet er goed uit! O+
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_120644778
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Jeetje, wat een werk zeg! Is wel schitterend en wat bijzonder dat het zo blijft zitten!

Peachcore: Boh! Die lenzen! :o Wat een bos haar heb je zo zeg :P

Ik ben wat aan het stoeien geweest met mijn haar, nadat ik op Youtube wat filmpjes had gezien. Resultaat:
[ afbeelding ]
O+
Oh wauw, wat een constructie :o
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  zaterdag 22 december 2012 @ 22:27:28 #219
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120649789
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Jeetje, wat een werk zeg! Is wel schitterend en wat bijzonder dat het zo blijft zitten!

Peachcore: Boh! Die lenzen! :o Wat een bos haar heb je zo zeg :P

Ik ben wat aan het stoeien geweest met mijn haar, nadat ik op Youtube wat filmpjes had gezien. Resultaat:
[ afbeelding ]
O+
Wauw! Mooi hoor! Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest?!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_120651150
Bedankt O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:27 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Wauw! Mooi hoor! Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest?!
25 minuten :P
pi_121274835
Dr. organic Moroccan Argan Oil hair treatment serum, conditioner en shampoo. _O_
pi_121275557
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Dr. organic Moroccan Argan Oil hair treatment serum, conditioner en shampoo. _O_
Ik heb er nog een halve pot van staan (de conditioner), maar met mijn korte haar werkt dat niet meer, wordt gelijk vet. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121278893
Hallo O+ Mijn haar lijkt veel dunner te worden. Ik heb, na het wassen van mijn haar, ook best veel haar liggen wat uit is gevallen. Ik ga denk ik naar de huisarts, maar misschien hebben jullie tips waar jullie ervaring mee hebben?
pi_121281020
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:44 schreef RenRen- het volgende:
Hallo O+ Mijn haar lijkt veel dunner te worden. Ik heb, na het wassen van mijn haar, ook best veel haar liggen wat uit is gevallen. Ik ga denk ik naar de huisarts, maar misschien hebben jullie tips waar jullie ervaring mee hebben?
Veel last van stress?
pi_121281327
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Veel last van stress?
Volgens mij niet echt. De afgelopen jaren zijn stressvol geweest maar deze periode (Sinds september ongeveer) is best stressvrij
  maandag 7 januari 2013 @ 20:09:42 #226
123170 alors
zlata1234
pi_121283243
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:44 schreef RenRen- het volgende:
Hallo O+ Mijn haar lijkt veel dunner te worden. Ik heb, na het wassen van mijn haar, ook best veel haar liggen wat uit is gevallen. Ik ga denk ik naar de huisarts, maar misschien hebben jullie tips waar jullie ervaring mee hebben?
Ja ervaring mee helaas. Ik slik nu supplement met extra ijzer. Ik vulde dat voedingswijzer ding in voor een week en toen had ik sowieso altijd al ijzertekort. Ik heb het idee dat het nu wel wat beter wordt. Maar het kan ook iets met je schildklier zijn, naar de dokter gaan is wel een goed idee, ik heb het alleen (nog) niet gedaan omdat ik niet verwacht dat ze me serieus nemen daar.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_121283450
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:44 schreef RenRen- het volgende:
Hallo O+ Mijn haar lijkt veel dunner te worden. Ik heb, na het wassen van mijn haar, ook best veel haar liggen wat uit is gevallen. Ik ga denk ik naar de huisarts, maar misschien hebben jullie tips waar jullie ervaring mee hebben?
Hebben meer mensen in de winter last van. Ken er een stuk of wat!
Iets met het jaargetijde. No worries :)

(Op internet is er meer over te vinden)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 7 januari 2013 @ 20:16:22 #228
123170 alors
zlata1234
pi_121283701
No worries is wel heel makkelijk praten als je je haar dunner ziet worden hoor :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_121283944
quote:
9s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:16 schreef alors het volgende:
No worries is wel heel makkelijk praten als je je haar dunner ziet worden hoor :{
Een mens verliest gemiddeld 100 haren per dag. Een beetje halflang tot lang haar en je doucheputje ziet eruit als een slagveld. Ieder mens verhaard een bepaalde periode van 't jaar meer dan een andere. Dat is eerder gewoon dan ongewoon. Niet jezelf zo bang maken.

Goed dat je je evt. ijzertekort aan 't aanvullen bent, maar zou niet meteen aan enge dingen gaan denken als schildklierproblemen. Als je dat hebt, dan heb je wel meer dan alleen wat haaruitval (ja, ben daarop getest, maar dat had niets met m'n haar te maken :P)

Een huisarts zal je zorgen echt wel serieus nemen. Als ik jou was, dan zou ik gewoon gaan.
Kan je meteen laten prikken voor je ijzer. Succes!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 7 januari 2013 @ 20:31:43 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_121284648
Ik schrik soms ook wel als ik eens in het putje kijk :') Maarja, je kan zelf wel inschatten of het normaal is of dat je de helft van je haar kwijtraakt neem ik aan. In dat laatste geval zou ik dan ook even langs de huisarts gaan, dan weet je iig precies wat je moet doen of laten ipv op de gok maar wat te gaan kloten.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_121307756
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:09 schreef alors het volgende:
wijzer ding in voor een week en toen had ik sowieso altijd al ijzertekort. Ik heb het idee dat het nu wel wat beter wordt. Maar het kan ook iets met je schildklier zijn, naar de dokter gaan is wel een goed idee, ik heb het alleen (nog) niet gedaan omdat ik niet verwacht dat ze me serieus nemen daar.
IJzer heb ik sowieso niet tekort, en ik denk ook niet dat het mijn schildklier is... Wel bedankt voor de tips! Vanmorgen is de dokter niet gelukt dus dat wordt morgen.
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hebben meer mensen in de winter last van. Ken er een stuk of wat!
Iets met het jaargetijde. No worries :)

(Op internet is er meer over te vinden)
In de zomer had ik er evenveel last van als nu, en nu schrok mijn moeder toch wel erg van het haar dat er nog zat bij mijn aanzet ;( Dus ik schrok ook wel
pi_121307774
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef Natalie het volgende:

[..]

Een mens verliest gemiddeld 100 haren per dag. Een beetje halflang tot lang haar en je doucheputje ziet eruit als een slagveld. Ieder mens verhaard een bepaalde periode van 't jaar meer dan een andere. Dat is eerder gewoon dan ongewoon. Niet jezelf zo bang maken.

Goed dat je je evt. ijzertekort aan 't aanvullen bent, maar zou niet meteen aan enge dingen gaan denken als schildklierproblemen. Als je dat hebt, dan heb je wel meer dan alleen wat haaruitval (ja, ben daarop getest, maar dat had niets met m'n haar te maken :P)

Een huisarts zal je zorgen echt wel serieus nemen. Als ik jou was, dan zou ik gewoon gaan.
Kan je meteen laten prikken voor je ijzer. Succes!
Ja precies. Ik ga morgen :Y Ik hoop echt dat ze me serieus neemt, soms kijkt ze me een beetje scheef aan als ik aan kom zetten :')
pi_121320708
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja precies. Ik ga morgen :Y Ik hoop echt dat ze me serieus neemt, soms kijkt ze me een beetje scheef aan als ik aan kom zetten :')
Zolang ze je maar serieus neemt.
En als je daar echt aan twijfelt, dan kun je altijd een consult bij een andere arts vragen.
(Je hebt aandoeningen waarbij je in korte tijd veel haren verliest, dus zou het raar vinden als ze je niet serieus neemt)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121643644
Hoi, hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb dus erg krullend haar, maar de laatste tijd zie ik stijle plukken. Het is niet aan de buitenkant van m'n haar zeg maar, maar de haren bij m'n nek (binnenkant dus). Ik heb geen idee waarom het stijl wordt en eerlijk gezegd vind ik het ook helemaal niet leuk. Toen m'n haar nog op schouderlengte was, was er niks de hand, maar nu m'n haar wat langer wordt zie ik het steeds duidelijker. Wat moet ik doen om weer krullen te krijgen?
When you're young, you're hoping that this person will be the right one, the one you're going to be in love with forever. But sometimes you want that so much, you create something that isn't really there.
pi_121643884
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:39 schreef sofargone het volgende:
Hoi, hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb dus erg krullend haar, maar de laatste tijd zie ik stijle plukken. Het is niet aan de buitenkant van m'n haar zeg maar, maar de haren bij m'n nek (binnenkant dus). Ik heb geen idee waarom het stijl wordt en eerlijk gezegd vind ik het ook helemaal niet leuk. Toen m'n haar nog op schouderlengte was, was er niks de hand, maar nu m'n haar wat langer wordt zie ik het steeds duidelijker. Wat moet ik doen om weer krullen te krijgen?
Ik denk een krultang. Ik heb het zelf ook en nooit een oplossingkunnen vinden, ookal fohn ik het altijd droog zodat er krullen in zitten.

Update over mijn haaruitval: Ik moet nog naar de huisarts, er zijn een aantal dingen tussengekomen.
pi_121644009
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:44 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik denk een krultang. Ik heb het zelf ook en nooit een oplossingkunnen vinden, ookal fohn ik het altijd droog zodat er krullen in zitten.

Update over mijn haaruitval: Ik moet nog naar de huisarts, er zijn een aantal dingen tussengekomen.
Ik föhn nooit mijn haar, heb dus gewoon krullen aan de buitenkant maar aan de binnenkant is het stijler (zit een klein beetje slag in), maar snap niet waarom en ik erger me er echt aan. Krultang is wel een optie ja, maar zou eens willen weten waarom het nu zo is geworden...
When you're young, you're hoping that this person will be the right one, the one you're going to be in love with forever. But sometimes you want that so much, you create something that isn't really there.
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:10:00 #237
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_121644905
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Dr. organic Moroccan Argan Oil hair treatment serum, conditioner en shampoo. _O_
De shampoo en conditioner ga ik vanaf vandaag proberen. Ik heb door stress mijn halve hoofdhuid open gekrabbeld (stomme tic) en zocht iets heel milds voor mijn huid. Want gewone shampoo voel ik echt inbranden.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_121645164
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:48 schreef sofargone het volgende:

[..]

Ik föhn nooit mijn haar, heb dus gewoon krullen aan de buitenkant maar aan de binnenkant is het stijler (zit een klein beetje slag in), maar snap niet waarom en ik erger me er echt aan. Krultang is wel een optie ja, maar zou eens willen weten waarom het nu zo is geworden...
Ik gok gewicht, of dat er ander haar overheen zit waardoor het haar eronder niet echt de kans heeft om krullend op te drogen
pi_121645413
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:39 schreef sofargone het volgende:
Hoi, hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb dus erg krullend haar, maar de laatste tijd zie ik stijle plukken. Het is niet aan de buitenkant van m'n haar zeg maar, maar de haren bij m'n nek (binnenkant dus). Ik heb geen idee waarom het stijl wordt en eerlijk gezegd vind ik het ook helemaal niet leuk. Toen m'n haar nog op schouderlengte was, was er niks de hand, maar nu m'n haar wat langer wordt zie ik het steeds duidelijker. Wat moet ik doen om weer krullen te krijgen?
Is het niet zo dat je haar een verandering doormaakt en het steiler aan het worden is?
pi_121645563
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:39 schreef sofargone het volgende:
Hoi, hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb dus erg krullend haar, maar de laatste tijd zie ik stijle plukken. Het is niet aan de buitenkant van m'n haar zeg maar, maar de haren bij m'n nek (binnenkant dus). Ik heb geen idee waarom het stijl wordt en eerlijk gezegd vind ik het ook helemaal niet leuk. Toen m'n haar nog op schouderlengte was, was er niks de hand, maar nu m'n haar wat langer wordt zie ik het steeds duidelijker. Wat moet ik doen om weer krullen te krijgen?
Je haar verandert elke zeven jaar van structuur. Bij de meeste mensen haast niet zichtbaar, bij anderen juist wel. Ik had het precies andersom: van stijl naar krullend. Toch geen drama? Je bent de trotse eigenaar van haar waar je alle kanten mee op kunt. Als je wat mousse in je natte haar gooit en knijpt, zie je van stijl haar niet veel meer.
pi_121646862
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Je haar verandert elke zeven jaar van structuur. Bij de meeste mensen haast niet zichtbaar, bij anderen juist wel. Ik had het precies andersom: van stijl naar krullend. Toch geen drama? Je bent de trotse eigenaar van haar waar je alle kanten mee op kunt. Als je wat mousse in je natte haar gooit en knijpt, zie je van stijl haar niet veel meer.
Probeerde laatst dus mousse maar het deed niet erg veel goeds voor m'n haar. Vind het wel jammer eigenlijk, ik hoop dat m'n krullen blijven en weer terug komen ;(. Misschien maar eens een serum proberen ofzo...

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:23 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je haar een verandering doormaakt en het steiler aan het worden is?
Ik heb wel over verandering gehoord, maar hoop niet dat het stijl wordt. -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:16 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik gok gewicht, of dat er ander haar overheen zit waardoor het haar eronder niet echt de kans heeft om krullend op te drogen
Ik ga morgen langs de kapper, misschien een beetje eraf knippen en eens zien wat er dan gebeurd..

Bedankt voor jullie hulp iig O+
When you're young, you're hoping that this person will be the right one, the one you're going to be in love with forever. But sometimes you want that so much, you create something that isn't really there.
pi_121665621
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:10 schreef Uccie het volgende:

[..]

De shampoo en conditioner ga ik vanaf vandaag proberen. Ik heb door stress mijn halve hoofdhuid open gekrabbeld (stomme tic) en zocht iets heel milds voor mijn huid. Want gewone shampoo voel ik echt inbranden.
Oh dan kan je misschien beter zelfs nog een andere halen bij de Tuinen. Ze hebben een speciale voor scalp treatment shampoo (hoofdhuid behandeling) van tea tree. http://www.detuinen.nl/petal-fresh-tea-tree-shampoo.html
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:37:01 #243
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_121671409
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh dan kan je misschien beter zelfs nog een andere halen bij de Tuinen. Ze hebben een speciale voor scalp treatment shampoo (hoofdhuid behandeling) van tea tree. http://www.detuinen.nl/petal-fresh-tea-tree-shampoo.html
Oh dat wist ik niet, goede tip ga ik dit weekend eens achteraan.
Maar vanochtend die dr. Organic geprobeerd en ik merk nu al verschil. Nooit gerealiseerd hoe zwaar je haar wordt van die reguliere shampoo's en conditioners.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_121671983
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh dan kan je misschien beter zelfs nog een andere halen bij de Tuinen. Ze hebben een speciale voor scalp treatment shampoo (hoofdhuid behandeling) van tea tree. http://www.detuinen.nl/petal-fresh-tea-tree-shampoo.html
Hey dat klinkt goed.

Ik kan inmiddels zo in een Head & Shoulders reclame, je ziet de schilfers door m'n haar gaan ;(
Ik zag dat er van die lijn ook een conditioner is, ben benieuwd of die ook siliconenvrij is..

De meeste middelen tegen roos zijn shampoo's. Maar het wassen met alleen conditioner bevalt me verder vrij goed, want in de lengte ziet m'n haar er veel beter uit. Dus het liefst houd ik dat er in. Nu was ik het maar eens in de maand ofzo met een anti-roosmiddel. Dat helpt dan even (of niet) en binnen een week heb ik weer een kop vol witte puntjes ;(
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:18:48 #245
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_121674692
quote:
3s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Hey dat klinkt goed.

Ik kan inmiddels zo in een Head & Shoulders reclame, je ziet de schilfers door m'n haar gaan ;(
Ik zag dat er van die lijn ook een conditioner is, ben benieuwd of die ook siliconenvrij is..

De meeste middelen tegen roos zijn shampoo's. Maar het wassen met alleen conditioner bevalt me verder vrij goed, want in de lengte ziet m'n haar er veel beter uit. Dus het liefst houd ik dat er in. Nu was ik het maar eens in de maand ofzo met een anti-roosmiddel. Dat helpt dan even (of niet) en binnen een week heb ik weer een kop vol witte puntjes ;(
En als je pure tea tree olie/water (weet even niet meer wat het is) gebruikt om alleen je hoofdhuid te behandelen. Ik zie namelijk niet dat de shampoo siliconenvrij is (is het misschien wel hoor, maar staat niet op die site). Ik heb dat ooit volgens mij zelf ook gebruikt voor mijn gezicht denk ik, toen ik aan de Prednison zat.
Maar misschien kan iemand met iets meer verstand ervan hier iets zinnigs over zeggen. Ik ben ook maar een beetje aan experimenteren.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_121674774
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:

[..]

En als je pure tea tree olie/water (weet even niet meer wat het is) gebruikt om alleen je hoofdhuid te behandelen. Ik zie namelijk niet dat de shampoo siliconenvrij is (is het misschien wel hoor, maar staat niet op die site). Ik heb dat ooit volgens mij zelf ook gebruikt voor mijn gezicht denk ik, toen ik aan de Prednison zat.
Maar misschien kan iemand met iets meer verstand ervan hier iets zinnigs over zeggen. Ik ben ook maar een beetje aan experimenteren.
Puur zou misschien wel een idee kunnen zijn. Even bedenken hoe ik dat in de praktijk zou kunnen doen. Misschien wat tea tree oplossen in water en dat in masseren.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:45:33 #247
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121702477
Tea tree lost niet op in water.
Misschien een olie masker met tea tree olie proberen?

www.teatreeproducten.nl/c-327911/hoe-gebruik-ik-tea-tree-oil/

In neutrale shampoo kennelijk.
pi_121705041
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:45 schreef GimmeGore het volgende:
Tea tree lost niet op in water.
Misschien een olie masker met tea tree olie proberen?

www.teatreeproducten.nl/c-327911/hoe-gebruik-ik-tea-tree-oil/

In neutrale shampoo kennelijk.
Dat was wel te verwachten natuurlijk.
Alleen ik was m'n haar dus niet met shampoo -O-
In conditioner oplossen misschien.

Zou het helpen om de tea tree olie gewoon puur op m'n hoofdhuid in te masseren? Er zijn namelijk bepaalde plaatsen waar het duidelijk het ergste is (m'n haargrens aan de voorkant, rond m'n scheiding.)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_121717109
Wie weet een goede sulfaatvrije shampoo tegen vet haar?
Ik gebruik nu de Tea Tree shampoo van Dr Organic en hij is wel oké, maar soms moet ik mijn vette haar drie keer inzepen om het goed schoon te krijgen. Ik weet niet of de andere shampoos van de Dr Organic lijn beter zijn. De medewerkers bij De Tuinen konden me ook niet helpen :')
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_121718675
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:27 schreef Peachcore het volgende:
Wie weet een goede sulfaatvrije shampoo tegen vet haar?
Ik gebruik nu de Tea Tree shampoo van Dr Organic en hij is wel oké, maar soms moet ik mijn vette haar drie keer inzepen om het goed schoon te krijgen. Ik weet niet of de andere shampoos van de Dr Organic lijn beter zijn. De medewerkers bij De Tuinen konden me ook niet helpen :')
Hoe vaak was je je haar?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_121719472
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Hoe vaak was je je haar?
Elke drie dagen :X
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_121720431
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:35 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Elke drie dagen :X
O dat valt wel mee. :)
Wel vreemd dat je haar niet schoon wordt van wassen, ik krijg het zelfs met alleen conditioner schoon. (heb ook vet haar).
Was je je shampoo goed uit? Ik kan het merken als ik m'n conditioner niet goed genoeg uitwas, dan is het direct vet.

(ik roep maar wat hoor, kan het best bij het verkeerde eind hebben ;))
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_121721958
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

O dat valt wel mee. :)
Wel vreemd dat je haar niet schoon wordt van wassen, ik krijg het zelfs met alleen conditioner schoon. (heb ook vet haar).
Was je je shampoo goed uit? Ik kan het merken als ik m'n conditioner niet goed genoeg uitwas, dan is het direct vet.

(ik roep maar wat hoor, kan het best bij het verkeerde eind hebben ;))
Ik ben wel lang bezig om die shampoo eruit te wassen ja. Ik moet ook echt moeite doen om de shampoo goed in mijn haar te masseren. De eerste twee keer inzepen schuimt de shampoo niet (wat dus betekent dat mijn hoofdhuid gereinigd word door het vet), pas bij de derde keer weet ik zeker dat mijn haar goed schoon is.

Gelukkig wordt mijn haar niet meer zo snel vet als toen ik nog sulfaatbommetjes van de grote merken gebruikte :')
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:42:32 #254
378192 -mandy-
I am who I am
pi_121766358
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:39 schreef sofargone het volgende:
Hoi, hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb dus erg krullend haar, maar de laatste tijd zie ik stijle plukken. Het is niet aan de buitenkant van m'n haar zeg maar, maar de haren bij m'n nek (binnenkant dus). Ik heb geen idee waarom het stijl wordt en eerlijk gezegd vind ik het ook helemaal niet leuk. Toen m'n haar nog op schouderlengte was, was er niks de hand, maar nu m'n haar wat langer wordt zie ik het steeds duidelijker. Wat moet ik doen om weer krullen te krijgen?
Kan het ook niet zo zijn, dat je haar minder gaat krullen naarmate het langer wordt?
Je haar, en dus ook je krullen worden zwaarder en gaan dan meer hangen en dus minder krullen.

[ Bericht 1% gewijzigd door -mandy- op 19-01-2013 16:48:07 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_121896157
Ik kan hier vast ook wel tips krijgen voor een 'nieuw' kapsel hè? Kom ik later wel een fotootje plaatsen. :P
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:08:16 #256
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121897278
Misschien een rare vraag: kam het dat mijn haar in de zomer harder groeit dan in de winter? Ik kan nu zo'n 6 weken wachten met het verven van mijn haar, in de Zomer heb ik dan al flinke uitgroei. Een Ik meen me te herinneren dat dat vorig jaar ook zo was.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:22:22 #257
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121897749
Ja in de zomer groeit het harder :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 19:06:38 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_121899653
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef vencodark het volgende:
Ik kan hier vast ook wel tips krijgen voor een 'nieuw' kapsel hè? Kom ik later wel een fotootje plaatsen. :P
Wat meer info is dan wel handig :').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_121899740
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat meer info is dan wel handig :').
Ik bedoelde uiteraard dat ik met een huidige, voor-foto kom zodra ik zeker wist dat ik hier goed zit voor tips. ;)
pi_121899899
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:27 schreef Peachcore het volgende:
Wie weet een goede sulfaatvrije shampoo tegen vet haar?
Ik gebruik nu de Tea Tree shampoo van Dr Organic en hij is wel oké, maar soms moet ik mijn vette haar drie keer inzepen om het goed schoon te krijgen. Ik weet niet of de andere shampoos van de Dr Organic lijn beter zijn. De medewerkers bij De Tuinen konden me ook niet helpen :')
Action, olive line.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 22 januari 2013 @ 19:19:13 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_121900275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik bedoelde uiteraard dat ik met een huidige, voor-foto kom zodra ik zeker wist dat ik hier goed zit voor tips. ;)
Oooohh, nou sure, we kunnen het allicht proberen B-)
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_121901560
Nou, eens zien dan maar. :P Zoals jullie zien is het vrij lang. Heb er slag in en wat laagjes maar het is een beetje saai vind ik. De kleur vind ik zelf prima, al komt ie op de foto niet tot zijn recht.
Wat zou ik er nu aan kunnen doen zonder dat het verder al te kort wordt? Want zodra ik er echt een stuk af laat halen, krijg ik er altijd spijt van. :') Heb wel gedacht aan een schuine lok of wat dan ook maar uiteindelijk doe ik het nooit. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121902603
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef vencodark het volgende:
Nou, eens zien dan maar. :P Zoals jullie zien is het vrij lang. Heb er slag in en wat laagjes maar het is een beetje saai vind ik. De kleur vind ik zelf prima, al komt ie op de foto niet tot zijn recht.
Wat zou ik er nu aan kunnen doen zonder dat het verder al te kort wordt? Want zodra ik er echt een stuk af laat halen, krijg ik er altijd spijt van. :') Heb wel gedacht aan een schuine lok of wat dan ook maar uiteindelijk doe ik het nooit. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schuine lok of pony is wel een goede manier om wat pit in lang haar te krijgen.
Ik denk dat je er ook wel het hoofd voor hebt ^O^
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_121902656
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:08 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien een rare vraag: kam het dat mijn haar in de zomer harder groeit dan in de winter? Ik kan nu zo'n 6 weken wachten met het verven van mijn haar, in de Zomer heb ik dan al flinke uitgroei. Een Ik meen me te herinneren dat dat vorig jaar ook zo was.
:Y
Nagels groeien in de zomer ook veel harder :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:07:05 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_121903038
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef vencodark het volgende:
Nou, eens zien dan maar. :P Zoals jullie zien is het vrij lang. Heb er slag in en wat laagjes maar het is een beetje saai vind ik. De kleur vind ik zelf prima, al komt ie op de foto niet tot zijn recht.
Wat zou ik er nu aan kunnen doen zonder dat het verder al te kort wordt? Want zodra ik er echt een stuk af laat halen, krijg ik er altijd spijt van. :') Heb wel gedacht aan een schuine lok of wat dan ook maar uiteindelijk doe ik het nooit. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hetzelfde. Ik wil ook geen kort haar maar lang is altijd hetzelfde :') Ik doe dus ook af en toe een pony of schuine lok, dat maakt het echt wel even anders. Zo'n lok staat je wel leuk denk ik.

En op Youtube staan ook 2348928492390 tutorials over hoe je lang haar allemaal kan opsteken enzo, is ook wel eens leuk en anders.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_121903324
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Ik wil ook geen kort haar maar lang is altijd hetzelfde :') Ik doe dus ook af en toe een pony of schuine lok, dat maakt het echt wel even anders. Zo'n lok staat je wel leuk denk ik.

En op Youtube staan ook 2348928492390 tutorials over hoe je lang haar allemaal kan opsteken enzo, is ook wel eens leuk en anders.
Ik heb mijn haar nu hetzelfde als 10 jaar geleden al was. Tussendoor is het korter geweest (wel altijd minimaal op de schouders) met nog meer laagjes, kleurtje, lokjes maar dat gekleur wil ik nu niet meer.
Opsteken doe ik nooit, weleens in een staart als het echt futloos is.
Nu is het stomme punt, ik ben net naar de kapper geweest en heb wederom alleen minipuntjes eraf laten halen. :P Ik vraag de tip vooral ook voor de volgende keer dat ik naar de kapper ga want ze gaan echt niet nog apart een lokje knippen zonder weer volledig bedrag te vragen. :')
pi_121903394
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Schuine lok of pony is wel een goede manier om wat pit in lang haar te krijgen.
Ik denk dat je er ook wel het hoofd voor hebt ^O^
Ja, nou, oooooit was ik bij de kapper en die liet zien hoe het met een lok zou zijn en toen zag dat voorbeeld er niet uit. Ik heb een hoog voorhoofd dus ik ben dan ook bang dat die nog meer opvalt. Hoewel een middenscheiding dat misschien nu ook al doet. :?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:24:52 #268
123170 alors
zlata1234
pi_121904186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, nou, oooooit was ik bij de kapper en die liet zien hoe het met een lok zou zijn en toen zag dat voorbeeld er niet uit. Ik heb een hoog voorhoofd dus ik ben dan ook bang dat die nog meer opvalt. Hoewel een middenscheiding dat misschien nu ook al doet. :?
Kun je zelf niet kijken hoe het staat als je een scheiding meer opzij maakt en dan je haar even vasthoudt in de vorm van een lok/pony?

[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 22-01-2013 20:40:24 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_121905085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef vencodark het volgende:
Nou, eens zien dan maar. :P Zoals jullie zien is het vrij lang. Heb er slag in en wat laagjes maar het is een beetje saai vind ik. De kleur vind ik zelf prima, al komt ie op de foto niet tot zijn recht.
Wat zou ik er nu aan kunnen doen zonder dat het verder al te kort wordt? Want zodra ik er echt een stuk af laat halen, krijg ik er altijd spijt van. :') Heb wel gedacht aan een schuine lok of wat dan ook maar uiteindelijk doe ik het nooit. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik jou was zou ik proberen te kijken naar wat de vorm van je gezicht is (google) en kijken welke kapsels daar het beste bij passen (google). Of je kan het een kapper vragen. :)

Ik zou het niet doen een pony.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:43:50 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_121905272
Ik denk dat een lok prima kan. Een rechte pony lijkt me wat minder (maar who knows), een schuine lijkt me beter.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_121905277
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik proberen te kijken naar wat de vorm van je gezicht is (google) en kijken welke kapsels daar het beste bij passen (google). Of je kan het een kapper vragen. :)

Ik zou het niet doen een pony.
Denk dat een pony mij ook gauw truttig maakt. :@ Dus was ik ook niet van plan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:36:46 #272
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_121913569
Hey, leuk dit topic! Ik bevind mezelf momenteel midden in m'n kappersopleiding :)
pi_121920053
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:42 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Kan het ook niet zo zijn, dat je haar minder gaat krullen naarmate het langer wordt?
Je haar, en dus ook je krullen worden zwaarder en gaan dan meer hangen en dus minder krullen.

Daar dacht ik dus ook aan, ik ga deze week even langs m'n kapper en vragen wat het beste is.

Oh nog een vraag. Ik heb dus geen laagjes, maar heb gehoord dat laagjes beter zijn met krullen? Wat is het beste?
When you're young, you're hoping that this person will be the right one, the one you're going to be in love with forever. But sometimes you want that so much, you create something that isn't really there.
pi_121922402
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:10 schreef sofargone het volgende:

[..]

Daar dacht ik dus ook aan, ik ga deze week even langs m'n kapper en vragen wat het beste is.

Oh nog een vraag. Ik heb dus geen laagjes, maar heb gehoord dat laagjes beter zijn met krullen? Wat is het beste?
Ligt er maar net aan hoe vol je je bos krullen wil hebben ;) Lagen maakt het een stuk voller dan zonder.
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:35:30 #275
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121973832
Ik wil eigenlijk ook weer iets van een lok ofzo. Laagjes laten mijn haar dunner lijken, dus die laat ik er lekker uitgroeien, maar ik had juist laagjes om mijn gezicht zodat mijn gezicht wat minder lijzig werd.
Maar een pony werkt niet, want ik Mozes woont in mijn haar en als ik een pony laat knippen komt hij te voorschijn en splijt hij mijn pony als de Rode Zee (ow en ik vond het de laatste keer ook te veel werk om het 's ochtends in model te borstelen en dan zooi erin te doen zodat het zou blijven zitten)

en ik zou niet weten of nagels ook harder groeien in de zomer, mijn nagels scheuren altijd voor ze lang kunnen worden (en ik heb brede nagels dus ik vind het mooier om ze kort te houden)
Ik probeer er aan te denken dat ik van die haar en nagels pilletjes neem, maar ik vergeet het in de ochtend altijd
pi_121974156
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:35 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil eigenlijk ook weer iets van een lok ofzo. Laagjes laten mijn haar dunner lijken, dus die laat ik er lekker uitgroeien, maar ik had juist laagjes om mijn gezicht zodat mijn gezicht wat minder lijzig werd.
Maar een pony werkt niet, want ik Mozes woont in mijn haar en als ik een pony laat knippen komt hij te voorschijn en splijt hij mijn pony als de Rode Zee (ow en ik vond het de laatste keer ook te veel werk om het 's ochtends in model te borstelen en dan zooi erin te doen zodat het zou blijven zitten)

en ik zou niet weten of nagels ook harder groeien in de zomer, mijn nagels scheuren altijd voor ze lang kunnen worden (en ik heb brede nagels dus ik vind het mooier om ze kort te houden)
Ik probeer er aan te denken dat ik van die haar en nagels pilletjes neem, maar ik vergeet het in de ochtend altijd
:D!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_121974360
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:35 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil eigenlijk ook weer iets van een lok ofzo. Laagjes laten mijn haar dunner lijken, dus die laat ik er lekker uitgroeien, maar ik had juist laagjes om mijn gezicht zodat mijn gezicht wat minder lijzig werd.
Maar een pony werkt niet, want ik Mozes woont in mijn haar en als ik een pony laat knippen komt hij te voorschijn en splijt hij mijn pony als de Rode Zee (ow en ik vond het de laatste keer ook te veel werk om het 's ochtends in model te borstelen en dan zooi erin te doen zodat het zou blijven zitten)

en ik zou niet weten of nagels ook harder groeien in de zomer, mijn nagels scheuren altijd voor ze lang kunnen worden (en ik heb brede nagels dus ik vind het mooier om ze kort te houden)
Ik probeer er aan te denken dat ik van die haar en nagels pilletjes neem, maar ik vergeet het in de ochtend altijd
Ik heb ook een kruin boven mijn rechteroog, maar een rechte pony ging best goed. Ik heb dik en zwaar haar en doordat de aanzet van mijn pony wat verder naar achteren lag was hij zwaar genoeg om die kruin wat platter te duwen. Moest ik het wel recht naar voren fohnen.

Nu ondertussen bezig om mijn pony weer wat dunner te krijgen door de achterste stukken bij te laten groeien, en dan krijg ik automatisch weer een lok door die kruin :)
  donderdag 24 januari 2013 @ 10:55:25 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_121976485
Ik deed mijn pony ook altijd zwaar, maar die kruin was toch wel heel hardnekkig hoor :D

Je kan trouwens ook als je een lok neemt, je haar aan de voorkant wat in laagjes laten doen. Dan hangt het heel anders om je gezicht en ben je niet gelijk al je volume overal kwijt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_121976821
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik deed mijn pony ook altijd zwaar, maar die kruin was toch wel heel hardnekkig hoor :D

Je kan trouwens ook als je een lok neemt, je haar aan de voorkant wat in laagjes laten doen. Dan hangt het heel anders om je gezicht en ben je niet gelijk al je volume overal kwijt.
Ja, meestal hield hij maar een of twee dagen idd :)

Ik heb ook vaak mijn haren vast en dan vind ik het toch eigenlijk altijd wel mooier als er iets los hangt, dus ik denk niet dat ik ooit nog mijn pony helemaal laat bijgroeien...
pi_122565195
Waarom wordt mijn haar niet minder droog :'( Ik ben nu geswitcht naar de aussie moisture shampoo en conditioner, hopen dat dat iets gaat doen voor m'n droge lengten.

Ik verf al een aantal maanden m'n haar niet meer, merk helaas nog niet dat de toestand beter wordt. De punten voelen gespleten maar de kapster zegt dat het wel meevalt, na de laatste knipbeurt daar voelde m'n haar meer kapot dan daarvoor :')
pi_122566107
Ik gebruik Lush R&B voor m'n haarpunten en de lengte, erg fijn spul!
Kost wel wat, maar je doet er lang mee omdat je maar weinig nodig hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_122569750
Ga ik eens proberen :)
pi_122813954
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:10 schreef sofargone het volgende:

[..]

Daar dacht ik dus ook aan, ik ga deze week even langs m'n kapper en vragen wat het beste is.

Oh nog een vraag. Ik heb dus geen laagjes, maar heb gehoord dat laagjes beter zijn met krullen? Wat is het beste?
Het valt bij mij wel mooier met laagjes. Maar dat is maar een klein laagje wat erin zit, hoogstens 1,5 cm verschil tussen de langste en de kortste laag.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef AppleMartini het volgende:
Waarom wordt mijn haar niet minder droog :'( Ik ben nu geswitcht naar de aussie moisture shampoo en conditioner, hopen dat dat iets gaat doen voor m'n droge lengten.

Ik verf al een aantal maanden m'n haar niet meer, merk helaas nog niet dat de toestand beter wordt. De punten voelen gespleten maar de kapster zegt dat het wel meevalt, na de laatste knipbeurt daar voelde m'n haar meer kapot dan daarvoor :')
Maskers gebruiken, conditioner legt alleen een laagje om je haar en voedt het niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_122814110
Iemand goede shampoo voor dun (maar veel) haar, wat snel pluist en in de knoop raakt?
pi_122817760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef AppleMartini het volgende:
Waarom wordt mijn haar niet minder droog :'( Ik ben nu geswitcht naar de aussie moisture shampoo en conditioner, hopen dat dat iets gaat doen voor m'n droge lengten.

Ik verf al een aantal maanden m'n haar niet meer, merk helaas nog niet dat de toestand beter wordt. De punten voelen gespleten maar de kapster zegt dat het wel meevalt, na de laatste knipbeurt daar voelde m'n haar meer kapot dan daarvoor :')
Heeft ze dan wel een scherpe schaar? Vooral als ze snijdt met een botte schaar gaat je haar eraan volgens mij.

En 3 minute miracle van Aussie gebruik ik in plaats van conditioner, werkt super :Y
pi_122818001
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 07:28 schreef Inu het volgende:

[..]

Heeft ze dan wel een scherpe schaar? Vooral als ze snijdt met een botte schaar gaat je haar eraan volgens mij.

En 3 minute miracle van Aussie gebruik ik in plaats van conditioner, werkt super :Y
Ik denk inderdaad dat dat het probleem was.. Maargoed, ik weet het niet zeker en dan is het ook zoiets om te zeggen dat ik een botte schaar vermoed :P
pi_122893593
Ik weet dat het eigenlijk een luxe-probleem is maar toch. Ik heb erg dik haar waardoor het al snel in de war gaat zitten en alle kanten opsteekt, zeker als ik nog moet fietsen. Nu gebruik ik geen gel en kam ik het elke morgen in model maar al snel nadat ik naar de kapper ben geweest valt dit al niet meer mee. Hebben jullie hier nog tips voor?
pi_122894037
Hebben jullie ervaring met van die ionen borstels/draaiende hetelucht borstels? Indien ja, werkt dat nou echt?
pi_122894397
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 07:28 schreef Inu het volgende:

[..]

Heeft ze dan wel een scherpe schaar? Vooral als ze snijdt met een botte schaar gaat je haar eraan volgens mij.

En 3 minute miracle van Aussie gebruik ik in plaats van conditioner, werkt super :Y
Als ze een botte schaar had dan merk je dat wel hoor :P


Heeft iemand trouwens een tip (website of youtube filmpjes ect) voor makkelijke opsteekkapsel voor lang haar?
Ik ben zo ontzettend inspiratieloos!
pi_122894653
Hoeveel mensen met lang haar gebruiken hier trouwens een conditioner?

Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar vriendinnen zijn altijd stomverbaasd als ze daar achter komen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_122898404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef barocci het volgende:
Ik weet dat het eigenlijk een luxe-probleem is maar toch. Ik heb erg dik haar waardoor het al snel in de war gaat zitten en alle kanten opsteekt, zeker als ik nog moet fietsen. Nu gebruik ik geen gel en kam ik het elke morgen in model maar al snel nadat ik naar de kapper ben geweest valt dit al niet meer mee. Hebben jullie hier nog tips voor?
Gel? ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
Hoeveel mensen met lang haar gebruiken hier trouwens een conditioner?

Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar vriendinnen zijn altijd stomverbaasd als ze daar achter komen.
Ik gebruik ook geen conditioner, maar dat is vooral omdat ik er nog geen heb gevonden die goed werkt en ook betaalbaar is. In plaats daarvan smeer ik de puntjes regelmatig in met olie en gebruik ik elke week een masker.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:35:36 #292
159909 -Peach
Prunus persica
pi_122906197
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef Mry het volgende:

[..]

Ik gebruik ook geen conditioner, maar dat is vooral omdat ik er nog geen heb gevonden die goed werkt en ook betaalbaar is. In plaats daarvan smeer ik de puntjes regelmatig in met olie en gebruik ik elke week een masker.
Dit doe ik ook :)
Voor mijn haar werkt het ook niet echt. Mijn haar werd vaak onhandelbaar en zwaar, alhoewel het wel vaak beter te kammen was.
Ik gebruik 1x per week dit masker:
en dat werkt als een tiet.
Na de overige wasbeurten smeer ik wat Moroccan Oil op de haarpunten.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_122909436
Ik weet echt nieeet wat ik met mijn haar moet doen.
Het is lang en dik, en op een lengte. Nouja bijna een lengte er zitten wel een beetje laagjes in.
Maar ik vind het zo saai, en wil het ook weer niet verven..want ik ben wel tevreden met mijn kleur.
pi_122910033
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef Mry het volgende:

[..]

Gel? ;)

Nee liever niet, vroeger wel veel gel gebruikt maar ik ben er geen fan van, ik hoop eigenlijk dat jullie nog andere tips hebben om mn bos haren te bedwingen ;)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 22:26:26 #295
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_122933966
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef barocci het volgende:

[..]

Nee liever niet, vroeger wel veel gel gebruikt maar ik ben er geen fan van, ik hoop eigenlijk dat jullie nog andere tips hebben om mn bos haren te bedwingen ;)
krullen creme, bijv. die goedkope van andrelon is prima tegen pluis en houdt het op zijn plek. Of als je wat duurder gaat is elvive extraordinary oil wel fijn, dat is olie en serum in 1. Legt een siliconen laagje met olie om je haren waardoor het minder pluist en gladder wordt.
L'Oreal Professionnel Absolut Repair Leave-In Verzorger is ook fijn, daar wordt je haar wat minder glad van, maar wel lekker zacht en werkt ook anti-pluis/haar-op-zijn-plek-houdend :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_122954612
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:

krullen creme, bijv. die goedkope van andrelon is prima tegen pluis en houdt het op zijn plek. Of als je wat duurder gaat is elvive extraordinary oil wel fijn, dat is olie en serum in 1. Legt een siliconen laagje met olie om je haren waardoor het minder pluist en gladder wordt.
L'Oreal Professionnel Absolut Repair Leave-In Verzorger is ook fijn, daar wordt je haar wat minder glad van, maar wel lekker zacht en werkt ook anti-pluis/haar-op-zijn-plek-houdend :)
Kijk daar kan ik wat mee, bedankt voor de tips! ^O^
  maandag 18 februari 2013 @ 19:15:41 #297
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_123041120
Eigenlijk wil ik al heel lang eens een felle kleur proberen, maar het lijkt me een drama qua uitgroei en ik weet niet hoe lang ik het überhaupt leuk blijf vinden. Daarom zit ik nu over zo'n dip dye te denken, zoiets: http://beauty.about.com/g(...)/2011/07/tipped-out/
Als het mislukt of als ik het zat ben, knip ik dat stuk er gewoon af. ;)

Qua kleuren denk ik aan een combi van rood- en rozetinten. Iemand ervaring mee of tips?
...as always
pi_123085631
Hoi *O*

Heb de OP gelezen en zie dat je het beste stijltangen e.d. kunt vermijden. Nu is dat met mijn pluishaar echt geen optie :').

Mijn stokoude Chi uit 2006 o.i.d. is helaas gaan hemelen.

Iemand ervaring met de Chi Nano Digital? Deze dus:



Hoor er goede verhalen over, maar ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 19:39:59 #299
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_123085711
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:15 schreef Anyanka het volgende:
Eigenlijk wil ik al heel lang eens een felle kleur proberen, maar het lijkt me een drama qua uitgroei en ik weet niet hoe lang ik het überhaupt leuk blijf vinden. Daarom zit ik nu over zo'n dip dye te denken, zoiets: http://beauty.about.com/g(...)/2011/07/tipped-out/
Als het mislukt of als ik het zat ben, knip ik dat stuk er gewoon af. ;)

Qua kleuren denk ik aan een combi van rood- en rozetinten. Iemand ervaring mee of tips?
Felle kleuren blijven toch maar kort fel dus go for it.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 20 februari 2013 @ 05:49:44 #300
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123104272
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij een goeie kapper laten doen dan, niet zelf gaan klooien.
Aangezien jouw haar zo aangetast is door de meds is het misschien zelfs handig om bij een groot ziekenhuis bij de ziekenhuiskapper te vragen wat handig is? Daar hebben ze alle ervaring met zwakker haar door behandelingen met medicatie e.d.
Mijn ervaring is juist beter zelf verven dan bij de kapper laten doen. Paar keer bij de kapper laten verven (verschillende kappers) maar nooit weer. Kleuren vervaagden heel snel. Ik koop nu telkens een voorraad Live XXL in Duitsland, kost daar maar 3,99 (hier volgens mij tegen de 10 euro) en bevalt prima, kleur blijft lang mooi.
pi_123104278
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:15 schreef Anyanka het volgende:
Eigenlijk wil ik al heel lang eens een felle kleur proberen, maar het lijkt me een drama qua uitgroei en ik weet niet hoe lang ik het überhaupt leuk blijf vinden. Daarom zit ik nu over zo'n dip dye te denken, zoiets: http://beauty.about.com/g(...)/2011/07/tipped-out/
Als het mislukt of als ik het zat ben, knip ik dat stuk er gewoon af. ;)

Qua kleuren denk ik aan een combi van rood- en rozetinten. Iemand ervaring mee of tips?
Ik heb ook dipdye gehad, heb zelf heel lang en donker haar en had donkerrode/paarse verf gekozen.. Was er erg blij mee voor zolang als het leuk was, laten doen bij de Kinki kappers, is behoorlijk prijzig maar ik ben wel altijd heel erg tevreden over wat en hoe ze alles doen. En toen ik het zat was knipte ik het er idd zo af, vond het ideaal. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')