Ja, maar weet Niet of er Gelijk 1 komt, weekend weg met de vent.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef -mandy- het volgende:
Devilswhore, kunnen we vrijdag een foto van jouw verwachten van na je kappersbezoek?
Ziet er goed uit DevilsWhore.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nog Wel nat hier.
Hoe breng je de bicarbonaatoplossing aan op je haar?quote:Op maandag 26 november 2012 15:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik gebruik nooit spullen in mijn haar verder dus dat kan niet. Droogshampoo gebruik ik ook niet heel vaak... (niet meer gebruikt na die keer dat ik het hier zei).
Azijnspoeling of niet, het blijft raar haarZou ik nog iets anders kunnen gebruiken met die bicarbonaat? Ik heb ook het idee dat ik het niet goed verdeeld krijg met alleen water.
Exact zo, op droog haar dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe breng je de bicarbonaatoplossing aan op je haar?
Ik kan het alleen maar goed verdelen sinds ik dat met een klein knijpflesje met een klein tuutje doe. Het water met bicarbonaat is warm, dus de bicarbonaat lost goed op. En dan verdeel ik met dat flesje het water over m'n haar, en als alles nat is, is het dus goed verdeeld.
Ik doe het inmiddels een paar jaar. Mij bevalt het erg goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Exact zo, op droog haar dusDan goed inmasseren en even laten zitten en dan uitspoelen en er met mn vingers weer goed doorheen gaan. Maar jij doet het dus ook?
Hmja ik woon in het buitenland en koop bicarbonaat wat tussen de bakspullen in de supermarkt staat.. Naspoelen met appelciderzijn ofzoiets doe ik ook, aanlengen met water en over mn hele hoofd gieten. Hoewel ik dan weer heb gelezen dat azijn niet ontvet? Hoe doe jij dat dan en laat je dat ook intrekken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik doe het inmiddels een paar jaar. Mij bevalt het erg goed.
Naspoelen met azijn is wel essentieel. En je moet wel de juiste soda hebben, zonder zuur erin.
Bicarbonaat tussen de bakspullen zal vaak citroenzuur bevatten; ik weet niet of het dan helemaal niet werkt als haarwasmiddel of dat het gewoon niet het beste is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hmja ik woon in het buitenland en koop bicarbonaat wat tussen de bakspullen in de supermarkt staat.. Naspoelen met appelciderzijn ofzoiets doe ik ook, aanlengen met water en over mn hele hoofd gieten. Hoewel ik dan weer heb gelezen dat azijn niet ontvet? Hoe doe jij dat dan en laat je dat ook intrekken?
Moet wel zeggen dat ik het nu pas bijna 4 weken doe, had jij ook niet een rotperiode in het begin dan? Ik heb van mezelf best een vette huid/snel vet haar namelijk.
Je haar is een heel stuk korter nu Devilswhorequote:Op vrijdag 30 november 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nog Wel nat hier.
Hmm, waar haal jij dan goeie bicarbonaat vandaan? Kan het hier alleen maar in de supermarkt krijgen.. In het begin had ik trouwens het idee dat het veel beter schoonmaakte.quote:Op zaterdag 1 december 2012 06:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Bicarbonaat tussen de bakspullen zal vaak citroenzuur bevatten; ik weet niet of het dan helemaal niet werkt als haarwasmiddel of dat het gewoon niet het beste is.
Ik moest er in het begin wel even aan wennen, maar het was gelijk duidelijk dat het wel schoonmaakte (in tegenstelling tot wassen met conditioner, daar werd ik heel snel heel vies van).
De azijn is niet voor ontvetten. De azijn is om de schubben weer te laten sluiten en dus je haar weer doorkambaar te maken. Zonder azijn wordt je haar hard en (erg) klittig.
Jep, het moest er wel af ook. Het was onderin zo droog dat de knopen erin trokken, en dan ook van die knopen die je er niet uit kan kammen, maar eruit moet knippen. Maar vindt dit wel iets te kort eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:45 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Je haar is een heel stuk korter nu Devilswhore. Was je zat van je lange haar?
decubal hoofdhuidkuurquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nu al een behoorlijke tijd bezig met mijn haar, om het gezonder en vooral langer te krijgen. Het ziet er beter uit en er is wel degelijk meer lengte in gekomen. Maar één ding krijg ik maar niet opgelost: Schilfers op mijn hoofdhuid, oftewel roos. De jeuk is inmiddels minder, maar een dag na het wassen begint het op te komen en de dag erna zie je ze zitten. Oncharmant en ik vind het echt vervelend worden. Het is me inmiddels opgevallen dat ik ook wel eens schilfers in m'n wenkbrauwen heb, terwijl ik er op mijn gezichtshuid nooit last van hebt. Het zijn echt alleen de delen van m'n hoofd waar haar groeit.
Wat ik al heb geprobeerd:
- Agressieve anti-roosshampoo. Dit haalt de schilfers wel weg, maar m'n hoofdhuid gaat er als het erop zit enorm van branden, ik kan me niet voorstellen dat dat goed is.
- Lush Soak & Float. Dit maakte het erger, ook na langere tijd.
- CO wassen. Dit doe ik nu een paar maanden. Het probleem is wel wat verbeterd, maar bestaat nog steeds en de ontwikkeling lijkt stil te staan. Verschillende conditioners geprobeerd, merk geen duidelijk verschil.
Wie heeft er nog een goede tip? Ik word er een beetje moedeloos dat ik zo mijn best doe voor mijn haar en dat dit maar niet minder wordt.
Ik heb een pond gehaald bij de biologische winkel (uit de bakkerij).quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hmm, waar haal jij dan goeie bicarbonaat vandaan? Kan het hier alleen maar in de supermarkt krijgen.. In het begin had ik trouwens het idee dat het veel beter schoonmaakte.
Thanks, lees er goede dingen ver op internet. Ga die eens aanschaffen als ik weer bij de drogist ben.quote:
Helaas niet nee, heb het een fles geprobeerd, mn haar deed het er niet goed op.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:09 schreef Harajuku. het volgende:
Werkte de huidneutrale shampoo ook niet fijn voor jou?
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bevalt redelijk. Kan er nog weinig mee, maar ik ben aan het leren. Ik realiseerde wel dat ik erg onzeker was over mijn haar. Zeker als je omgeving, familie, exen het een beetje afkeuren en het veel mooier vinden als ik van dat rechte haar had.
de foto (hopelijk issie duidelijk genoeg):Le update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Needs a lot of work. Heel veel werk.Moet ook nog mijn punten knippen.
De lengte van mijn haar is een klein beetje langer, maar hij krimpt altijd.
[..]
Zo mooi![]()
Heb een 'protective hairstyle' gekozen zodat ik niet extreem vaak aan mijn haar hoef te komen behalve wat insmeren en een makkelijke stijl zetten. Chaotische mini medusa met mijn mini twists.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Jupquote:Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik vind dat heel mooi. Hoe heb je dat gedaan? Gewoon draaien en dat blijft bij jouw haar zo zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |