abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2026 @ 09:21:23 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_221048640
Heeft iemand ervaring met Curlsys knippen? Of kan ik beter naar een "gewone" krullenkapper?
Ik heb 2b/c krullen en ben net een beetje aan het leren hoe ik die moet stylen. Mijn haar is lang en op 1 lengte en dat vind ik met krullen eigenlijk een tikje saai.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
  dinsdag 16 juni 2026 @ 07:46:48 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221058272
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 09:21 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand ervaring met Curlsys knippen? Of kan ik beter naar een "gewone" krullenkapper?
Ik heb 2b/c krullen en ben net een beetje aan het leren hoe ik die moet stylen. Mijn haar is lang en op 1 lengte en dat vind ik met krullen eigenlijk een tikje saai.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie bos haar! Is dat met zo'n ronde schaar?

Ik ga naar een gewone krullen kapper, ik moet haar wel altijd aanmoedigen om meer af te knippen maar sinds ik mijn haren door haar laat knippen, heb ik aanzienlijk meer krul (en blijft langer goed zitten). Ik laat veel laagjes knippen en face framing en alles. Daar gaan m'n krullen gewoon het beste op.
Resistance is futile.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 08:45:42 #103
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_221058464
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 09:21 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand ervaring met Curlsys knippen? Of kan ik beter naar een "gewone" krullenkapper?
Ik heb 2b/c krullen en ben net een beetje aan het leren hoe ik die moet stylen. Mijn haar is lang en op 1 lengte en dat vind ik met krullen eigenlijk een tikje saai.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou bij een "gewone" krullenkapper kijken, liefst eentje met een beetje een portfolio online. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 16 juni 2026 @ 08:47:07 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_221058468
Oh, en ik zag m'n laatste post in dit topic: ik heb inderdaad alles eraf gehakt laatst. |:)

Best grappig om te zien hoe snel er van niks weer wat haar op zit. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 16 juni 2026 @ 10:07:44 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_221058954
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 07:46 schreef Seven. het volgende:

[..]
Mooie bos haar! Is dat met zo'n ronde schaar?

Ik ga naar een gewone krullen kapper, ik moet haar wel altijd aanmoedigen om meer af te knippen maar sinds ik mijn haren door haar laat knippen, heb ik aanzienlijk meer krul (en blijft langer goed zitten). Ik laat veel laagjes knippen en face framing en alles. Daar gaan m'n krullen gewoon het beste op.
Danku, zit inmiddels heel wat tijd en geld in :') Alleen nog geen krullenkapper dus, ik heb echt slechte ervaringen met kappers en kom eigenlijk altijd huilend thuis. Maar ik wil het toch een keer proberen, maar dan wel eentje met goede reviews :Y
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou bij een "gewone" krullenkapper kijken, liefst eentje met een beetje een portfolio online. :Y
Ga ik doen, dank je :).

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en ik zag m'n laatste post in dit topic: ik heb inderdaad alles eraf gehakt laatst. |:)

Best grappig om te zien hoe snel er van niks weer wat haar op zit. :+
Wauw en hoe is het geworden??
KuikenGuppy
  dinsdag 16 juni 2026 @ 14:45:23 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_221061087
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:07 schreef Burdie het volgende:

[..]
Danku, zit inmiddels heel wat tijd en geld in :') Alleen nog geen krullenkapper dus, ik heb echt slechte ervaringen met kappers en kom eigenlijk altijd huilend thuis. Maar ik wil het toch een keer proberen, maar dan wel eentje met goede reviews :Y
[..]
Ga ik doen, dank je :).
[..]
Wauw en hoe is het geworden??
Vreemd fris vooral, ik heb niet echt dik haar en ik had niet verwacht dat het alsnog zo zou isoleren. _O- Zit nu weer ongeveer een cm op. :P Oh, en het is blauw, omdat het kan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')