SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2026 09:21 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand ervaring met Curlsys knippen? Of kan ik beter naar een "gewone" krullenkapper?
Ik heb 2b/c krullen en ben net een beetje aan het leren hoe ik die moet stylen. Mijn haar is lang en op 1 lengte en dat vind ik met krullen eigenlijk een tikje saai.Mooie bos haar! Is dat met zo'n ronde schaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga naar een gewone krullen kapper, ik moet haar wel altijd aanmoedigen om meer af te knippen maar sinds ik mijn haren door haar laat knippen, heb ik aanzienlijk meer krul (en blijft langer goed zitten). Ik laat veel laagjes knippen en face framing en alles. Daar gaan m'n krullen gewoon het beste op.Resistance is futile.
quote:Op maandag 15 juni 2026 09:21 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand ervaring met Curlsys knippen? Of kan ik beter naar een "gewone" krullenkapper?
Ik heb 2b/c krullen en ben net een beetje aan het leren hoe ik die moet stylen. Mijn haar is lang en op 1 lengte en dat vind ik met krullen eigenlijk een tikje saai.Zou bij een "gewone" krullenkapper kijken, liefst eentje met een beetje een portfolio online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Danku, zit inmiddels heel wat tijd en geld inquote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mooie bos haar! Is dat met zo'n ronde schaar?
Ik ga naar een gewone krullen kapper, ik moet haar wel altijd aanmoedigen om meer af te knippen maar sinds ik mijn haren door haar laat knippen, heb ik aanzienlijk meer krul (en blijft langer goed zitten). Ik laat veel laagjes knippen en face framing en alles. Daar gaan m'n krullen gewoon het beste op.
Ga ik doen, dank jequote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou bij een "gewone" krullenkapper kijken, liefst eentje met een beetje een portfolio online.
Wauw en hoe is het geworden??quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en ik zag m'n laatste post in dit topic: ik heb inderdaad alles eraf gehakt laatst.![]()
Best grappig om te zien hoe snel er van niks weer wat haar op zit.
Vreemd fris vooral, ik heb niet echt dik haar en ik had niet verwacht dat het alsnog zo zou isoleren.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Danku, zit inmiddels heel wat tijd en geld inAlleen nog geen krullenkapper dus, ik heb echt slechte ervaringen met kappers en kom eigenlijk altijd huilend thuis. Maar ik wil het toch een keer proberen, maar dan wel eentje met goede reviews
[..]
Ga ik doen, dank je.
[..]
Wauw en hoe is het geworden??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |