abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118135918
Fohnen is sowieso niet heel goed toch?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_118141004
@Skaai en Harajuku: mooi zo :D ziet er leuk uit!

@EnemyRock: eh... Geen idee. Ben niet zo thuis in de verzorging van baarden :P als je hoofdhaar verder gezond is en je er weinig mee doet zijn maskers ook niet nodig ;)

--
Föhnen is inderdaad niet goed voor je haar. Als je het dan toch per se wilt fohnen, kun je het beste de koudste stand gebruiken. Het haar niet compleet droog föhnen helpt om pluizen bij krullend haar te verminderen. Een diffuser is erg handig bij krullend haar.

Wat ze zeggen over het sluiten van de schubben kun je ook voor elkaar krijgen door, voor je stopt met douchen, je haar even met koud water te spoelen. Dat sluiten de schubben ook en dat zou moeten helpen tegen pluizig haar.

Sowieso is het voor mensen met krullend haar geen aanrader de methode van Haaradvies te gebruiken. Door de handdoek trek je de krullen uit elkaar en wordt het geheel pluizig en door het op die manier te fohnen wordt het geheel NOG pluiziger :P
pi_118245181
Ik heb een vraag, ik wil graag een haarproduct gaan gebruiken om mijn haar te beschermen tegen het föhnen. Ik heb lang en vooral dik haar, daarom kom ik er niet onderuit om het af en toe te föhnen, in de winter duurt het soms uren voordat het uit zichzelf droog is. Kunnen jullie mij een product aanraden dat niet al te duur is?
pi_118247663
Ik zou in ieder geval voor een haarolie gaan. Hoewel dat van een beetje merk al gauw duur wordt is het wel de moeite waard. Je hoeft niet zo veel te gebruiken.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:00:35 #80
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_118249793
Met welk stylingsproduct krijg ik dik krullend haar soepeler? Als het nog een beetje nat is zit het goed maar 2 uur later word het altijd weer zo een dikke onflexibele bos en krijgt het vooral aan de achterkant absurd veel volume...
pi_118251044
Ik denk dat een goede haarolie ook voor jou wel zou werken.
pi_118251899
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:53 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik zou in ieder geval voor een haarolie gaan. Hoewel dat van een beetje merk al gauw duur wordt is het wel de moeite waard. Je hoeft niet zo veel te gebruiken.
Thanks, kan je ook nog een merk aanraden?
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:57:04 #83
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_118251977
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:33 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik denk dat een goede haarolie ook voor jou wel zou werken.
Valt dat een beetje te stylen dan?
pi_118252503
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef Schaatsfan89 het volgende:

[..]

Thanks, kan je ook nog een merk aanraden?
Mijn mama gebruikt Loreal paris Elvive Extraordinairy oil, is wel lekker spul en handig te sprayen enzo. Ik heb het ook een keer uitgeprobeerd en mn haar werd er heel lekker zacht en stevig van. Maar eigenlijk heb ik het niet nodig met mijn "fijne" haar.

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:57 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Valt dat een beetje te stylen dan?
Niet echt, het wordt er gewoon soepeler, glanzender, zachter, steviger van. Het voedt goed ;)
pi_118252871
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Mijn mama gebruikt Loreal paris Elvive Extraordinairy oil, is wel lekker spul en handig te sprayen enzo. Ik heb het ook een keer uitgeprobeerd en mn haar werd er heel lekker zacht en stevig van. Maar eigenlijk heb ik het niet nodig met mijn "fijne" haar.

[..]

Niet echt, het wordt er gewoon soepeler, glanzender, zachter, steviger van. Het voedt goed ;)
Bedankt, ik heb ook altijd Loreal Elvive als shampoo dus dat moet helemaal goed komen!
pi_118258443
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Met welk stylingsproduct krijg ik dik krullend haar soepeler? Als het nog een beetje nat is zit het goed maar 2 uur later word het altijd weer zo een dikke onflexibele bos en krijgt het vooral aan de achterkant absurd veel volume...
precies hetzelfde hier. Misschien ook maar aan de haarolie gaan dan..
pi_118262764
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

precies hetzelfde hier. Misschien ook maar aan de haarolie gaan dan..
Ik ben hier super blij mee. Ik gebruik alleen de olie zelf!

http://m.moroccanoil.com/hair.php
pi_119062910
Ik heb even een vraagje, al is het hier doodstil. :{

Ik twijfel tussen de Biosilk stijltang en de CHI stijltang. Ze zijn beiden verkrijgbaar op Douglas.nl

De Biosilk is 69.00 euro en de CHI 99.00 euro.

Heeft iemand hier ervaringen mee en of advies, welke nou beter is?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_119068921
Ik ben sinds een week aan de no poo *O* Maar moet het nog steeds om de dag wassen met bicarbonaat en appelazijn.. gaat dat nog minder worden? En ik gebruik op dag 2 een spuitje droogshampoo, omdat het toch niet zo goed ontvet als shampoo (das het hele idee natuurlijk ook maargoed). Mis shampoo wel ;( Iemand enig idee wanneer dat beter moet gaan worden?
pi_119069055
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb even een vraagje, al is het hier doodstil. :{

Ik twijfel tussen de Biosilk stijltang en de CHI stijltang. Ze zijn beiden verkrijgbaar op Douglas.nl

De Biosilk is 69.00 euro en de CHI 99.00 euro.

Heeft iemand hier ervaringen mee en of advies, welke nou beter is?
ik heb zelf een chi en ben daar echt super blij mee!
pi_119094444
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben sinds een week aan de no poo *O* Maar moet het nog steeds om de dag wassen met bicarbonaat en appelazijn.. gaat dat nog minder worden? En ik gebruik op dag 2 een spuitje droogshampoo, omdat het toch niet zo goed ontvet als shampoo (das het hele idee natuurlijk ook maargoed). Mis shampoo wel ;( Iemand enig idee wanneer dat beter moet gaan worden?
Voor een paar weken alleen water gebruiken helpt.
pi_119096075
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef Deliah het volgende:

[..]

Voor een paar weken alleen water gebruiken helpt.
Euh nee dat red ik dus écht niet.
pi_119096510
quote:
Het is mij een week of 3 gelukt, toen voelde ik me zo enorm ranzig. :@
pi_119120756
Ik ben verliefd op mijn nieuwe conditioner van dr Organic O+ Hij is fijn.

ik twijfel of ik mijn haar weer korter ga knippen.
pi_119120969
Ik ga mijn haar lang laten groeien (ok, het is al lang, maar het moet nóg langer)
en het dan laten afknippen voor stichting haarwensen.

Heeft nog iemand tips om je haarpunten te verzorgen? Ik doe er nu af en toe wat kokosolie in, maar misschien zijn er nog meer tips?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_119121224
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ga mijn haar lang laten groeien (ok, het is al lang, maar het moet nóg langer)
en het dan laten afknippen voor stichting haarwensen.

Heeft nog iemand tips om je haarpunten te verzorgen? Ik doe er nu af en toe wat kokosolie in, maar misschien zijn er nog meer tips?
hey, jij ook al? O+
Optijd laten bijpunten, regelmatig haarmaskers in de punten gebruiken en creme. Verder je kapper vragen, die weet vaak ook wel wat, Zonder je Vanalles aan te smeren.
pi_119121633
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

hey, jij ook al? O+
Optijd laten bijpunten, regelmatig haarmaskers in de punten gebruiken en creme. Verder je kapper vragen, die weet vaak ook wel wat, Zonder je Vanalles aan te smeren.
Ja O+ Kan ik ook nog eens iets nuttigs bijdragen O+

Normaal laat ik het niet zo vaak bijpunten, ik krijg meestal pas na ongeveer een half jaar de eerste gespleten punten. Heb je nog tips voor een goed (en betaalbaar) haarmasker?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_119121692
Dr organic marrocan oil & arganoil. Is iets van 15,- per pot, bij de tuinen.
  maandag 12 november 2012 @ 21:09:09 #99
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_119142092
quote:
Ik ben sinds een week aan de no poo *O*
Ik blijf dit, ondanks dat ik weet in welk topic ik zit, lezen als "geen poep"

Wat trouwens helpt is gewoon minder vaak wassen, afbouwen, en ik weet van een vriendin dat het heel erg tussen de oren zit. Zij wou ook ophouden met shampoo en ze dacht dat ze heel vies en vet haar had, terwijl dat echt heel erg mee viel.

[ Bericht 0% gewijzigd door GimmeGore op 12-11-2012 21:14:57 ]
pi_119153822
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik blijf dit, ondanks dat ik weet in welk topic ik zit, lezen als "geen poep"

Wat trouwens helpt is gewoon minder vaak wassen, afbouwen, en ik weet van een vriendin dat het heel erg tussen de oren zit. Zij wou ook ophouden met shampoo en ze dacht dat ze heel vies en vet haar had, terwijl dat echt heel erg mee viel.
Haha ja ik vind het ook een stomme naam :P En bij mij zit het helaas niet tussen de oren :( Maar ik kan het heel aardig opvangen met bicarbonaat en azijn, alleen is het dag 2 toch weer vettig al dus voorlopig blijf ik het toch maar eens per 2 dagen wassen (in het weekend 3 als het lukt) en hopen dat het beter wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')