SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Mijn tante heeft dat ook, maar bij haar komt het door overmatig gebruik van zilvershampooquote:Op woensdag 5 september 2012 15:39 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zag één oudere vrouw in de supermarkt en ze had echt een lila gloed door haar lichtgrijze haar en ik vond het echt superstoer!
Haha, ja dat dacht ik eerst ook, maar het was wel héél erg aanwezig..quote:Op woensdag 5 september 2012 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn tante heeft dat ook, maar bij haar komt het door overmatig gebruik van zilvershampoo
Wauw dat staat je echt geweldig!quote:Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, een slechte voor en een aardige na:
[ afbeelding ]
Voor, van achter...
[ afbeelding ]
Na
En omdat ik nog amper haar over heb om überhaupt een staartje in te doen, én omdat ik als arme, nieuwbakken student geld nodig heb, verkoop ik mijn flexi8's. Roept u maar!
[ afbeelding ]
De bovenste 4 zijn maat L en de onderste is een M. Ik heb ook nog ergens een paars/houten/rood gouden, maar ik weer niet waar ergens is....
7 euro de stuk, als dat redelijk klinkt?
Als TS dat kan aanpassen doe dan ook meteen deze link erbij, een artikel over siliconen, werking, feiten, fabels etc.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef LieLie het volgende:
De Garnier Triple Nutrition uit de OP is niet meer siliconenvrij
Kijk dat wist ik niet, dank je wel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Parafine is ook niet wateroplosbaar!! Dus zeker ook niet geschikt!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Mijn haar was met henna wel redelijk donker geworden, maar alsnog wel met zo'n typische kopertint ja.. een goudglans erover. Nu gebruik ik verf van Special Effects (blood red) erover heen om het echt een rode glans te geven.
Dat werd zo:
[ afbeelding ]
Is afhankelijk van het soort verf en het soort henna wat je gebruikt.quote:Op maandag 10 september 2012 13:56 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]Mooie kleur, precies wat ik wil (en bijna heb). Dus als ik het goed begrijp, kan het helemaal geen kwaad om eerst rode henna te doen in je haar, en vervolgens rode verf??? De kapper zei dat mijn haar dan echt kapot gaat en snot wordt. de combinatie henna en verf zou echt niet kunnen vertelden ze...
Nooit gemerkt dat mijn haar groen wordt, en ik doe best vaak olijfolie erin.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Is een olijfoliemasker verstandig op geblondeerd haar, of wordt dat groen?
Denk dat je hiervoor sowieso geen gel moet gebruiken. Gel maakt je haar vaak ook zwaarder.quote:Op maandag 17 september 2012 17:42 schreef GoodGawd het volgende:
Ik hou niet van gel die keihard is en het benauwd op mijn hoofd aan laat voelen. Ik ben meer van de wax, zodat je je hand door het haar haalt en het weer in vorm brengt wanneer dat nodig is.
Maar ik heb nog niet echt de ideale gel gevonden. In deze video op 2:50 zie je die jongen met zijn haar bezig.
Zo wil ik het dus ook, gewoon hand er door en elke keer de vorm aan kunnen passen. Wat voor gel is het beste voor dit?
Mijn post in het vorige topic gemist, of wilde je meer ervaringenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:25 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft iemand trouwens een goeie tip voor een veggie dye om over henna te gebruiken om het oranje wat minder te maken.
Ik twijfel zelf tussen Devilish en Candy Apple Red van Special Effects, maar ik weet het niet zo zeker.
Ik weet alleen zeker dat ik wat meer rood en minder oranje wil.
http://www.beeunique.co.u(...)_info&products_id=13
Devilish
http://www.beeunique.co.u(...)_info&products_id=10
Candy apple red
Gemist (eigenlijk ben ik dement aan het worden en was ik vergeten dat ik het al eens gevraagd hadquote:Op woensdag 19 september 2012 11:24 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Mijn post in het vorige topic gemist, of wilde je meer ervaringenIk gebruik dus Blood Red, bevalt me prima. Denk niet dat er veel anderen zijn die zulke combi's gebruiken, op fok iig. Kwam er op van die haarfora wel een aantal tegen!
Ik gebruik het nu trouwens wel verdund, onverdund smeert het voor geen meter uit en gebruik ik teveel in 1 keer.. maar onverdund geeft wel een sterker resultaat natuurlijk. En wast minder snel uit..
quote:A digital perm, on the other hand, can work well with coarse hair, but not well with fine and straight hair.
Hahaha jup! Heel veel van mijn Thaise klasgenootjes hebben het en het staat zoooo mooiquote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef Skaai het volgende:
Dit ?
[ afbeelding ]
Overigens is het effect wel tof, ik wil al heel lang een soort permanent wat alleen een grove slag geeft, meer volume. Dit is wel mooi![]()
WUT?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:49 schreef Skaai het volgende:
Dit ?
[ afbeelding ]
Overigens is het effect wel tof, ik wil al heel lang een soort permanent wat alleen een grove slag geeft, meer volume. Dit is wel mooi![]()
Ik dacht dat Aziatisch haar idd steil maar meestal wel redelijk dik is, itt tot mijn dunne, fijne blonde haar.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha jup! Heel veel van mijn Thaise klasgenootjes hebben het en het staat zoooo mooi
Maar alors, staat inderdaad wel vaak bij dat het niet geschikt is voor fijn steil haar, maar voor zover ik weet hebben die Aziatische meisjes dat meestal ook..
De Koreaanse en Filipijnse meisjes die ik ken hebben ook van dat dikke haar, dus ik neem aan dat dat ook in Thailand wel gebruikelijk is.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
Chinees haar is vaak echt dik, net paardenhaar man. Andere Aziatische landen weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler, de foto is nogal groot...heb allerlei kleuren gehad, maar ben nu terug naar mijn eigen haarkleur
Het komt nu een redelijk stuk over mijn schouders, is alleen op de foto niet zo goed te zienBelieve you can, and you will.
Ik heb geen zwakker haar, mijn haar is juist super sterk en dikquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij een goeie kapper laten doen dan, niet zelf gaan klooien.
Aangezien jouw haar zo aangetast is door de meds is het misschien zelfs handig om bij een groot ziekenhuis bij de ziekenhuiskapper te vragen wat handig is? Daar hebben ze alle ervaring met zwakker haar door behandelingen met medicatie e.d.
ik had tijd terug met zware meds idd hele doffe plekken, die meds heb k aan de kant gegooidquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, ik dacht echt dat je het daar een keer over gehad had, heb het verkeerd gelezen dan denk ik.
In dat geval is (indien je een donkerdere tint wilt) de Guhl verf uit de drogisterij erg prettig vind ik. Zacht en mooie kleuren
Kan wel, maar dan moet je af en toe een azijnspoeling doen om build-up weg te krijgen. Ik geloof dat ze daar meestal appelazijn voor gebruiken. Af en toe shampoo gebruiken heeft hetzelfde effect.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet niet of er hier nog mensen zijn die iets weten van de CO-methode, maar ik zit met nog een vraag.
Kan je iets van vet of olie in je haar gebruiken? Ik vraag het me af omdat het niet in water oplost, maar ik weet niet of de conditioner er nog iets mee doet.
Ik heb nu een conditioner met olie erin die wel siliconen-vrij is. Ik vraag me dus af of ik die wel moet gebruiken.
Methode bevalt verder prima trouwens. Ik heb nu voor het eerst van iemand te horen gekregen dat m'n haar daadwerkelijk langer aan het worden is
Je hebt bij de kruidvat speciale doekjes te koop om haarverf vlekken uit je huid te krijgen, wat eigenlijk meer bedoeld is voor je handen. Maar ik kreeg de vlekken in mijn nek/bij mijn slaap ermee weg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:13 schreef Fera het volgende:
Ik heb mn haar donker chocolade bruib geverfd, erg mooi. Alleen was ik vaseline vergeten en heb ik wat vlekjes op mn slaap. Zeep en reinigingsmelk werken niet. Scrub en evt. nagellakremover ga ik nog proberen..
Iemand nog tips?
Ik meen dat het daar zo mee was dat hoe langer het blijft zitten, hoe intenser het resultaat. En dat dat kan omdat er verder geen schadelijke dingen inzitten. Maar ik heb het zelf nooit gebruikt, dus geen ervaringen helaas.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand hoe lang je Special FX moet laten intrekken? Ik zie nl 2 hele verschillende dingen, de ene site zegt dat 15-30 minuten lang genoeg is, de andere site heeft het over over nacht of 's ochtends insmeren 's avonds weer uitspoelen
Net te laat gezien, was net nog bij t Kruidvat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je hebt bij de kruidvat speciale doekjes te koop om haarverf vlekken uit je huid te krijgen, wat eigenlijk meer bedoeld is voor je handen. Maar ik kreeg de vlekken in mijn nek/bij mijn slaap ermee weg.Ze hangen bij de haarverf, die zakjes met doekjes.
Dat idd! Als je het er zo lang in laat zitten als op de fles staat, is het er ook erg snel weer uit. Ik laat het altijd minimaal 3 uur zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik meen dat het daar zo mee was dat hoe langer het blijft zitten, hoe intenser het resultaat. En dat dat kan omdat er verder geen schadelijke dingen inzitten. Maar ik heb het zelf nooit gebruikt, dus geen ervaringen helaas.
Cute! Heb het ook een tijd overwogen zo te doen maar ik heb net enigszins mijn haar weer op ordequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde ombre, daarna dacht ik why the hell doe ik het niet even roze ook
[ afbeelding ]
quote:Föhnen
Sommige mensen laten het haar “luchtdrogen”, maar deze schijnbaar natuurlijke aanpak is niet optimaal voor het haar. Na het vocht grondig te hebben geabsorbeerd met een handdoek, een leave-in conditioner over het haar verdelen. Begin te föhnen bij de haargrens in de nek richting de punten en werk als laatste naar het voorhoofd toe, zodat het bovenste deel van het haar niet alle vocht absorbeert. Dit geeft het bovenste deel volume. Als de hoofdhuid helemaal droog is en het haar 80% droog, breng je haar dan in het gewenste model.
Houdt de föhn op zo'n 20 cm afstand van je hoofd en gebruik nooit de hoogste stand. Sluit altijd af met de koude stand, hierdoor sluiten de schubben zich.
Neuh, dan wordt het een enorme pluisbende.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef Mry het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk? Ik dacht dat het standaardadvies is dat te vaak föhnen juist slecht voor je haar is.
Sowieso werkt de manier van föhnen die ze aanraden niet voor krullend haar denk ik.
Ik begin hier niet aan. Mijn haar is er zonder fohnen duidelijk beter aan toe!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en wat vinden jullie van deze tips van Haaradvies.info (?) dat je je haar het beste nìet kunt luchtdrogen?
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Daarom informeer ik toch maar even,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef Mry het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk? Ik dacht dat het standaardadvies is dat te vaak föhnen juist slecht voor je haar is.
Sowieso werkt de manier van föhnen die ze aanraden niet voor krullend haar denk ik.
Thanks, kan je ook nog een merk aanraden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:53 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik zou in ieder geval voor een haarolie gaan. Hoewel dat van een beetje merk al gauw duur wordt is het wel de moeite waard. Je hoeft niet zo veel te gebruiken.
Valt dat een beetje te stylen dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:33 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik denk dat een goede haarolie ook voor jou wel zou werken.
Mijn mama gebruikt Loreal paris Elvive Extraordinairy oil, is wel lekker spul en handig te sprayen enzo. Ik heb het ook een keer uitgeprobeerd en mn haar werd er heel lekker zacht en stevig van. Maar eigenlijk heb ik het niet nodig met mijn "fijne" haar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Thanks, kan je ook nog een merk aanraden?
Niet echt, het wordt er gewoon soepeler, glanzender, zachter, steviger van. Het voedt goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:57 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Valt dat een beetje te stylen dan?
Bedankt, ik heb ook altijd Loreal Elvive als shampoo dus dat moet helemaal goed komen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Mijn mama gebruikt Loreal paris Elvive Extraordinairy oil, is wel lekker spul en handig te sprayen enzo. Ik heb het ook een keer uitgeprobeerd en mn haar werd er heel lekker zacht en stevig van. Maar eigenlijk heb ik het niet nodig met mijn "fijne" haar.
[..]
Niet echt, het wordt er gewoon soepeler, glanzender, zachter, steviger van. Het voedt goed
precies hetzelfde hier. Misschien ook maar aan de haarolie gaan dan..quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Met welk stylingsproduct krijg ik dik krullend haar soepeler? Als het nog een beetje nat is zit het goed maar 2 uur later word het altijd weer zo een dikke onflexibele bos en krijgt het vooral aan de achterkant absurd veel volume...
Ik ben hier super blij mee. Ik gebruik alleen de olie zelf!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
precies hetzelfde hier. Misschien ook maar aan de haarolie gaan dan..
ik heb zelf een chi en ben daar echt super blij mee!quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb even een vraagje, al is het hier doodstil.![]()
Ik twijfel tussen de Biosilk stijltang en de CHI stijltang. Ze zijn beiden verkrijgbaar op Douglas.nl
De Biosilk is 69.00 euro en de CHI 99.00 euro.
Heeft iemand hier ervaringen mee en of advies, welke nou beter is?
Voor een paar weken alleen water gebruiken helpt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben sinds een week aan de no pooMaar moet het nog steeds om de dag wassen met bicarbonaat en appelazijn.. gaat dat nog minder worden? En ik gebruik op dag 2 een spuitje droogshampoo, omdat het toch niet zo goed ontvet als shampoo (das het hele idee natuurlijk ook maargoed). Mis shampoo wel
Iemand enig idee wanneer dat beter moet gaan worden?
Euh nee dat red ik dus écht niet.quote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef Deliah het volgende:
[..]
Voor een paar weken alleen water gebruiken helpt.
Het is mij een week of 3 gelukt, toen voelde ik me zo enorm ranzig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben sinds een week aan de no pooMaar moet het nog steeds om de dag wassen met bicarbonaat en appelazijn.. gaat dat nog minder worden? En ik gebruik op dag 2 een spuitje droogshampoo, omdat het toch niet zo goed ontvet als shampoo (das het hele idee natuurlijk ook maargoed). Mis shampoo wel
Iemand enig idee wanneer dat beter moet gaan worden?
hey, jij ook al?quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ga mijn haar lang laten groeien (ok, het is al lang, maar het moet nóg langer)
en het dan laten afknippen voor stichting haarwensen.
Heeft nog iemand tips om je haarpunten te verzorgen? Ik doe er nu af en toe wat kokosolie in, maar misschien zijn er nog meer tips?
Jaquote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hey, jij ook al?![]()
Optijd laten bijpunten, regelmatig haarmaskers in de punten gebruiken en creme. Verder je kapper vragen, die weet vaak ook wel wat, Zonder je Vanalles aan te smeren.
Ik blijf dit, ondanks dat ik weet in welk topic ik zit, lezen als "geen poep"quote:
Haha ja ik vind het ook een stomme naamquote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik blijf dit, ondanks dat ik weet in welk topic ik zit, lezen als "geen poep"
Wat trouwens helpt is gewoon minder vaak wassen, afbouwen, en ik weet van een vriendin dat het heel erg tussen de oren zit. Zij wou ook ophouden met shampoo en ze dacht dat ze heel vies en vet haar had, terwijl dat echt heel erg mee viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |