SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik lees dat de videokaart niet zo best is?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:05 schreef Woods het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)aanbieding&m4n=27026
Wel een aardig prijsje dacht ik?
[ afbeelding ]
Klopt, Nvidia 530, ik mijn laptopez zit zelfs een 540M of is dat appels en peren?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik lees dat de videokaart niet zo best is?
Wacht even op de huntquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:08 schreef tralalala het volgende:
Ik wil een mediaspeler maar nu komen ze opeens niet meer voorbij.
Ik zal ibood even voor zijn: die op ibood is class 10. Die jij waarschijnlijk hebt gevonden is class 4 of 6.quote:Op maandag 10 september 2012 00:13 schreef RobertNL het volgende:
Wat een aanbiedingDe eerste shop die ik bekijk heeft hem goedkoper
Nu nog wachten op het verwijderen van de posts en argumenten waarom de Ibood van vandaag beter is!
Plegen ze enige research op die ''aanbiedingen'' voordat ze ze op de site zetten? Het lijkt er maar weer eens op dat dat niet het geval is.
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-sandisk.htmlquote:Op maandag 10 september 2012 00:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zal ibood even voor zijn: die op ibood is class 10. Die jij waarschijnlijk hebt gevonden is class 4 of 6.
Doe mij maar eens een linkje van dezelfde kaart, dus class 10, voor een lagere prijs?
Tja 45 cent.. Dan zou ik alsnog bij ibood bestellen, want daar zijn mijn gegevens al bekend en ik ga niet moeilijk doen om een paar centquote:Op maandag 10 september 2012 00:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-sandisk.html
Inclusief verzending goedkoper en je hebt hem dinsdag in huis. iBOOD levert pas over ruim twee weken.
http://tweakers.net/shopreview/8027/dataio.html
Service is ook vele malen beter.
Voor 45 cent genoegen nemen met de service van Ibood? DataIO is echt een top winkelquote:Op maandag 10 september 2012 00:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja 45 cent.. Dan zou ik alsnog bij ibood bestellen, want daar zijn mijn gegevens al bekend en ik ga niet moeilijk doen om een paar cent![]()
Ik heb ook die DirtDevil wel eens gekocht. Best goede stofzuiger, maar de bouwkwaliteit laat echt te wensen over. Aan de reacties op iBood te zien de vorige keer, was ik dus zeker niet de enige met problemen van deze aard.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:55 schreef tralalala het volgende:
Ik heb ook een Dirt Devil, inderdaad een aanrader!
Mijn ouders hebben die van Ibood.
Heb zelf de ECO versie via de Telegraafwebshop gekocht () Ook fijn dingetje.
Linkje webshop
Ze hebben ook al een home and living shit pagina geloof ik, maar alsnog krijgen wij deze rommel inderdaad. Ik wil gewoon enorme flatscreens, computers, telefoons en versterkers zien. Geen stofzuigers, tandenborstels en kussensquote:Op woensdag 12 september 2012 01:04 schreef zomer86 het volgende:
Waarom is er geen speciale iBood voor vrouwen, moeten wij het weer een dag met deze rommel doen.
Kekke ride ouwequote:Op woensdag 12 september 2012 02:03 schreef guitarist het volgende:
Speciaal voor jullie, een mooie skelter. Komen jullie ook eens achter jullie computer vandaan. http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Sportief dingetje hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 02:03 schreef guitarist het volgende:
Speciaal voor jullie, een mooie skelter. Komen jullie ook eens achter jullie computer vandaan. http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
quote:Onze fanatieke tekstschrijvers zijn hard aan het werk om alles klaar te maken voor de HUNT.......druk druk druk!!
twitter:ibood twitterde op donderdag 13-09-2012 om 15:56:19Er komt weer een HUNT..!! Houd iBOOD goed in de gaten...op Facebook wordt tevens extra info verschaft! Like
Like
http://t.co/8pfYaAqB reageer retweet
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En ik wil nog steeds een wake-up light dus laat maar komen. Wel als het ff kan op zondag
Sla je slag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:28 schreef Waffle het volgende:
Zo'n ding wil ik ook nog steeds kopen, maar wat zijn die dingen moeilijk duur...
Vroegâh wel, nu niet meer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef Onufriev het volgende:
Is die hunt echt zo episch? Ik kijk sinds kort pas op ibood..
Dit topic is wel geinig, voor de rest is het bijzonder matig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:13 schreef Onufriev het volgende:
Is die hunt echt zo episch? Ik kijk sinds kort pas op ibood..
zal wel omdat de vorige paar keer dramatisch waren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:56 schreef Bierie het volgende:
Uh nu doen ze de hunt vooraf aankondigen?! Was toch altijd tot het laatste moment een verrassing altijd?
In welk opzicht? Lage opkomst / interesse?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zal wel omdat de vorige paar keer dramatisch waren.
Ik denk eerder qua aanbiedingen. Misschien dat ze nu iets willen rechtzetten, door de hunt van te voren aan te kondigen. Krijgen ze wat meer aandacht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:00 schreef Bierie het volgende:
[..]
In welk opzicht? Lage opkomst / interesse?
Zulks een puike rugzak kan je vast wel betal0nquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Loll het volgende:
Verdomme altijd die kut hunt als mijn rekening richting de 0 loopt.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Loll het volgende:
Verdomme altijd die kut hunt als mijn rekening richting de 0 loopt.
Dat verbaast me niets. Bij een club die zo onbeschoft met zijn klanten omgaat, wil op den duur bijna niemand meer iets kopen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:57 schreef delano.888 het volgende:.
Daarnaast gaat het sowieso niet goed met ibood volgensmij
Precies. Daarnaast zijn de aanbiedingen veeeel minder indrukwekkend dan vroeger, en daarom zullen meer mensen net als ik steeds minder vaak kijken. Terwijl ik vroeger echt geen dag wilde missen, nu sla ik er regelmatig een paar over.quote:Op maandag 17 september 2012 00:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Bij een club die zo onbeschoft met zijn klanten omgaat, wil op den duur bijna niemand meer iets kopen.
Voor sommige mensen geldt dat. Maar als je eenmaal ontdekt hebt dat aankopen regelmatig gezeik opleveren dan doe je dat op den duur ook niet meer.quote:Op maandag 17 september 2012 00:57 schreef Onufriev het volgende:
Is het niet zo dat (helemaal bij de hunt) je bij ibood dingen koopt omdat ze zo goedkoop zijn, en niet eens omdat je ze nodig hebt?
nu al?!quote:Op maandag 17 september 2012 13:30 schreef bork het volgende:
ja, Allwinner A10 MK802+ is onderweg, 14 augustus besteld![]()
![]()
![]()
Tsja dat is nu wel waar gebleken, ik had het echt niet verwacht dat het zoooooooooooooo lang zou duren natuurlijk,quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
nu al?!Rechtstreeks uit china was nog een keer zo snel geweest.
En op de dag zelf maar beweren dat het uit China minimaal 14 dagen zou duren, duurder was en niet het zelfdequote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef bork het volgende:
[..]
Tsja dat is nu wel waar gebleken, ik had het echt niet verwacht dat het zoooooooooooooo lang zou duren natuurlijk,
En nog goedkoper ook, ik heb hem voor 49 dollar!quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
nu al?!Rechtstreeks uit china was nog een keer zo snel geweest.
Haha die gast ken ikquote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
Toch genieten, de humor van sommige mensen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
Haha geniaal!!quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef DaMook het volgende:
Op 17-07 heb ik ze een mailtje gestuurd over dat SOG mes toen. VANDAAG kreeg ik er eindelijk antwoord op. Hoezo slechte klantenservice, bahbah..
Ja belachelijk he, snap zo eigenlijk niet dat die site nog bestaat op deze manierquote:
Ik vind 2 maanden best acceptabelquote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja belachelijk he, snap zo eigenlijk niet dat die site nog bestaat op deze manier.
Inderdaad. Je betaald af en toe iets minder dus dan moet je het ook met minder service doen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind 2 maanden best acceptabel
Had het al gezienquote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten mijn lieve idool.quote:Op maandag 17 september 2012 23:08 schreef Paul het volgende:
Moet helaas zo slapen
Maar het zal vast weer tegenvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef tralalala het volgende:
Box sla ik in ieder geval over.Meer voor onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Denk dat je toch weinig mistquote:Op maandag 17 september 2012 23:08 schreef Paul het volgende:
Moet helaas zo slapen
Maar het zal vast weer tegenvallen
Ik hoorde dat ze fok verkochten voor 10 euro.quote:Op maandag 17 september 2012 23:10 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik hoorde dat er een i7 2600k kwam voor 50 euro
quote:Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
Ik hoorde dat ze Coolwater gaan verkopen
Dat denk ik, en hoop ik, niet.quote:Op maandag 17 september 2012 23:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Als het maar geen 48 uur hunt word.
LOL dat zou wel ziek zijn maar denk niet dat het gebeurd.quote:Op maandag 17 september 2012 23:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik hoorde dat ze iBood-boxen hebben voor 250 euro.
(waarschijnlijk zouden ze alsnog meteen uitverkocht zijn)
Dat hebben ze al 450 keer eerder gedaan en het was fantastisch...quote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik hoorde dat ze de ipad 3 gaan verkopen voor 450 euro!
Hebt u tablets liggen die u niet meer nodig hebt? Bel nu! 0900-450-iboods!quote:Op maandag 17 september 2012 23:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat hebben ze al 450 keer eerder gedaan en het was fantastisch...
Zeker welquote:Op maandag 17 september 2012 23:58 schreef Melleyn het volgende:
Volgens mij gaan we dit keer nog geen topic vol krijgen
quote:
2x goedkoper dan de pricewatch, niet echt slechtquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef knoffel het volgende:
nou nou, en een mooie openingsaanbieding dat ibood heeft
2x de helftquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
2x goedkoper dan de pricewatch, niet echt slecht
Ik heb juist mijn slaappatroon er op aangepastquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
Dat er hier nog mensen voor wakker blijven.
Jupquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Topic is nog nooit zo langzaam gegaan.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef mc-lovin het volgende:
wat is die website ook al weer voor auto f5?
Onmerk?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat is dat voor onmerk ding
DeWalt niet kennenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat is dat voor onmerk ding
Not sure if seriousquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
Yes een boor, had ik net nodig!
dankjequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
Je bent wel de eerste, maar vast niet de laatste die het vraagtquote:
Nog nooit bouwvakkers gezien? Hoveniers?quote:
waarom is er dan ook geen speciaal hunt topicquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Je bent wel de eerste, maar vast niet de laatste die het vraagt
Die vind ik al 5 dagen irri met DE HUNT KOMT ERAANquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind dat website van het jaar ding nu al godsgruwelijk irritant.
Heb je de OP al gezien?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
waarom is er dan ook geen speciaal hunt topic
Omdat dit het algemene topic is, en hier is het allemaal in begonnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
waarom is er dan ook geen speciaal hunt topic
Quitterquote:
Google Chrome -> Rechtermuisknop -> Element Inspecteren -> code van dat ding aanpassen zodat je 'display = none' hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef Melleyn het volgende:
Joo, jij was er ook bij toen ik een hele hunt (24 uur) bleef kijken. Dus niet lullen. Alleen ibood is tegenwoordig TERING SLECHT. Dus het boeit me totaal niet meer.quote:
Jup, je kunt hem weghalen. Hou je alleen het kruisje overquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef Melleyn het volgende:
Scherp!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef geindoctrineerd het volgende:
De verwachte verzenddatum van dit product is 15 september 2027
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hahahahahahahahaha ze zijn tenminste eerlijk deze keer!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef geindoctrineerd het volgende:
Kruisje kan ook nog wegquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Jup, je kunt hem weghalen. Hou je alleen het kruisje over
Heb ik nu gedaan hehe
Toen had je toch alleen zo'n spel gekochtquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Joo, jij was er ook bij toen ik een hele hunt (24 uur) bleef kijken. Dus niet lullen. Alleen ibood is tegenwoordig TERING SLECHT. Dus het boeit me totaal niet meer.
Hmm die krijg ik nie wegquote:
Jup. Wel tof spel overigens. Maar daarna was ik er klaar mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Toen had je toch alleen zo'n spel gekocht
Werkt prima hier.quote:
Epic! die website maakt gewoon geluid als er een nieuwe ibood komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
Sherlock of Cpt Obviousquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Epic! die website maakt gewoon geluid als er een nieuwe ibood komt
Ik wil die NAS serverquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Sherlock of Cpt Obviouswelke wil je?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:12 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
lekkere verzenddatum
2027
vandaar dat die zo goedkoop is!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef geindoctrineerd het volgende:
Dan koop je hemquote:
Heb je die ook gebloktquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:13 schreef bambino het volgende:
Ik zie geen sirene lampen meer bij iBood?
beter kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:13 schreef bambino het volgende:
Ah dat zou kunnen XDquote:
Hunt is afgelopen, dit is de aanbieding voor de rest van de dag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:13 schreef bambino het volgende:
Ik wel. Maar goed, heb er sowieso niets mee. Jij wel, als een soort van ibootslaafje. Ze verdienen geld aan je, en je gaat ze nog lopen promoten ook....quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:13 schreef bambino het volgende:
Ik heb diequote:
Sukkel, die stond er minder dan een week geleden een hele dag op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Hopen op een Philips Wake Up light.
yup, ik zag het te laatquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:12 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
lekkere verzenddatum
2027
vandaar dat die zo goedkoop is!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sukkel, die stond er minder dan een week geleden een hele dag op.
Kruisje kun je apart blokkeren....quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef bambino het volgende:
Ok heb de lampies weer terug
Had imgdesign* geblokt
Kruisje krijg ik niet weg tho
Godallemachtig wat een tabbladenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef bork het volgende:
[..]
yup, ik zag het te laat![]()
[ afbeelding ]
Uit de geschiedenis blijkt dat er meestal een Box komt tussen 2 en 6 's ochtends.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef Onufriev het volgende:
Ik ben er voor het eerst bij, maar ga niet 24 uur het volgen. Wordt het vroeg naar bed en morgen vroeg erbij, of juist zo lang mogelijk opblijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ja dat lukt me dus niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kruisje kun je apart blokkeren....
Rechtermuisknop op dat kruisje en dan gewoon blokkeren met ABP werkte gewoon voor mij hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat lukt me dus niet.
Ik moet de link hebben van dat kruisje zelf.
Dat zijn de mijne, er staan er nog een trits van mevr. en jr. openquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Godallemachtig wat een tabbladen
Niet en niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:18 schreef delano.888 het volgende:
Je moet EERST het kruisje blokkeren, dan de AD.
Maar sowieso gaan dan dus ook je lampjes weg.
En langzamer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:20 schreef delano.888 het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon op het kruisje KLIKKEN en vervolgens niet refreshen. Is eigenlijk heul veul makkelijker.
Neem fatsoenlijk internetquote:
Zodra iBood een nieuwe aanbieding heeft komt die terug door auto refreshquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:20 schreef delano.888 het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon op het kruisje KLIKKEN en vervolgens niet refreshen. Is eigenlijk heul veul makkelijker.
Hier niet hoor, hij doet ook geen auto refesh, alleen het element in het midden, niet de hele pagina.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Zodra iBood een nieuwe aanbieding heeft komt die terug door auto refresh
Ah ok, bij mij duurt het te lang voor element refresh. Dus ik doe F5 zodra ik de bel hoor van 1DKquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier niet hoor, hij doet ook geen auto refesh, alleen het element in het midden, niet de hele pagina.
Thanks. Hoe heb je dat gevonden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:23 schreef GlowMouse het volgende:
Als je in ABP de regel ibood.com###popout toevoegt, ben je van de wvhj melding af.
Waar voeg ik regels toe?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:23 schreef GlowMouse het volgende:
Als je in ABP de regel ibood.com###popout toevoegt, ben je van de wvhj melding af.
die maak ik zelfquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Thanks. Hoe heb je dat gevonden?
ctrl+shift+fquote:
Doet niks bij mij :xquote:
Wut? Je maakt de ibood site of die ad of wat? Is het in beide gevallen niet een beetje dom dat je dan tips geeft het te blokkeren?quote:
wvhj melding, wat is dat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:23 schreef GlowMouse het volgende:
Heul wel.quote:
nieuwe in de huntquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Noedels in de maak, jammer dat de waterkoker er een kwatier over doet om zo'n beetje water op te warmen
je vroeg waar ik die blokkeerregel vandaan had; die blokkeerregel maak ik zelfquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Je maakt de ibood site of die ad of wat? Is het in beide gevallen niet een beetje dom dat je dan tips geeft het te blokkeren?
Snap dr geen drol van maar, props!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je vroeg waar ik die blokkeerregel vandaan had; die blokkeerregel maak ik zelf
Maak een topic in in GC?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap dr geen drol van maar, props!
Nee serieus niet, misschien vanwege FF 3.6quote:
No shit, ik heb FF 15.0.1quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee serieus niet, misschien vanwege FF 3.6
Anyway heb het gevonden nu
Thanks GlowMouse en delano
Ja dat werkt niet meer bij mij.quote:
Misschien hadden ze dr maar 1quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:28 schreef Onufriev het volgende:
Gaat het zo snel weg omdat het uitverkocht is? Wil zit er nu op een kite te wachten_!
Uhm, das best wel heel erg vreemd! Je zit waarschijnlijk met een slechte addon te kutten ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet meer bij mij.
Krijg continu crashes
Zelfs na pc format.
Ik vind het persoonlijk ook vet om zoiets te hebben, ga het alleen niet kopen omdat ik weet dat ik het amper ga gebruikenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:28 schreef Onufriev het volgende:
Gaat het zo snel weg omdat het uitverkocht is? Wil zit er nu op een kite te wachten_!
Ik gebruik eigenlijk bijna niks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhm, das best wel heel erg vreemd! Je zit waarschijnlijk met een slechte addon te kutten ofzo
Thanksquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Succes mensen vannacht, ik ga pitten.
Trustenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Succes mensen vannacht, ik ga pitten.
Ik zal het ff opslaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:30 schreef delano.888 het volgende:
Bambino, doe nog eens FF 15 installeren, en deze addon:
https://addons.mozilla.or(...)/checkcompatibility/
Grote kans dat het dan ineens werkt (dan accepteert hij ALLE addons)
Ja ik heb geen idee hoe het kan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:31 schreef delano.888 het volgende:
Sowieso, als na een format je firefox nog niet werkt, heb je wel iets heel hard verkut
Wordt verstuurd in een pakjequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:33 schreef Melleyn het volgende:
+ ¤ 5,95
Want dat past niet door de brievenbus.
Mocht die komen wil ik hem wel voor je bestellen. Moet je alleen 2 keer verzendkosten betalen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:36 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben dr ook klaar mee. Als dit dekbed langs komt word ik pissig, want die wil ik:
http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/16945-damai_trendy_zwart_satijnen_2_persoons_dekbedovertrek/
(hij was toen uitverkocht voordat ik hem kon kopen)
Mja jammer dan. Truste!
Mooi dekbed, mocht die komen ga ik hem ook bestellen, wat kost zoiets?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:36 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben dr ook klaar mee. Als dit dekbed langs komt word ik pissig, want die wil ik:
http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/16945-damai_trendy_zwart_satijnen_2_persoons_dekbedovertrek/
(hij was toen uitverkocht voordat ik hem kon kopen)
Mja jammer dan. Truste!
Primaquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:38 schreef delano.888 het volgende:
Was toen 60 dacht ik. Bambino ik pm je ff.
Gewoon adres wijzigen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Mocht die komen wil ik hem wel voor je bestellen. Moet je alleen 2 keer verzendkosten betalen.
Is dat duur of goedkoop voor zoiets?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:38 schreef delano.888 het volgende:
Was toen 60 dacht ik. Bambino ik pm je ff.
Ja dat zou ook nog kunnenquote:
Ligt aan de website van ibood.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij loopt niet bepaald helemaal leeg voor een nieuwe aanbieding?
Misschien veel ingekocht?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij loopt niet bepaald helemaal leeg voor een nieuwe aanbieding?
Tja, hangt er vanaf wat je er voor over hebt, maar ik wou persee diequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is dat duur of goedkoop voor zoiets?
Heb geen verstand van dat soort dingen
Ja dat klinkt logisch, maar als ik kijk naar oudere hunts voor een spongebob broodtrommel ofzo die er 45 minuten op staat lijkt me het sterk dat ze het doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef Melleyn het volgende:
Mja, volgens mij willen ze aan het begin van de hunt een product nog wel eens doorklikken als het te lang duurt.
Dacht ik ook, en ik moet een nieuwe hebben, maar ik ga niet overhaast nu dit kopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
Lijkt mij wel een schappelijk prijsje voor een dergelijke laptop
Ja ik heb wel een nieuw dekbed nodig, ligt satijn echt veel lekkerder of is het duurzamer?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja, hangt er vanaf wat je er voor over hebt, maar ik wou persee die![]()
(je kan ook niet-satijn kopen voor veel minder)
Maar dat is dan ook wat later in de hunt. Nu zijn we net bezig,quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat klinkt logisch, maar als ik kijk naar oudere hunts voor een spongebob broodtrommel ofzo die er 45 minuten op staat lijkt me het sterk dat ze het doen.
Het grote voordeel is dat je het nu kunt bestellen, en dan nog rustig een dag of 2-3 rond kunt kijken of het echt een goede aanbieding is. Zo niet gewoon annuleren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:42 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dacht ik ook, en ik moet een nieuwe hebben, maar ik ga niet overhaast nu dit kopen
sowieso kan je altijd annuleren voor verzendingquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:42 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dacht ik ook, en ik moet een nieuwe hebben, maar ik ga niet overhaast nu dit kopen
Hoe moet ik dat nou voor jou beoordelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een nieuw dekbed nodig, ligt satijn echt veel lekkerder of is het duurzamer?
Anders koop ik volgende week een andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |